SPECJALISTA-CHEMIK Gorzów Wielkopolski oferta pracy SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa
Stanowisko: SPECJALISTA-CHEMIK
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Wykonywanie analiz metodami instrumentalnymi, opracowywanie nowych produktów UV/LED
Data publikacji: 2018-02-23
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Pracodawca: SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kostrzyńska 1, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykonywanie analiz metodami instrumentalnymi, opracowywanie nowych produktów UV/LED
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Zmiana 8-16
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA-CHEMIK
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gorzów Wielkopolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: chemik
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), kierunek: chemiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Znajomość j.angielskiego na poziomie min.B2
Nazwa pracodawcy: SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
Kostrzyńska 1, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : osobiście po wcześniejszym kontakcie telefonicznym
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Gorzów Wielkopolski
Gmina pracodawcy: Gorzów Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gorzów Wielkopolski
Ulica pracodawcy: Kostrzyńska
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: chemik
Data dodania oferty pracy: 23.02.2018
Oferta pracy ważna do: 21.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 23.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 23.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
PRACOWNIK działu kadr i płac
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Białobrzegi (mazowieckie)
doradztwo w zakresie wyboru odpowiedniego rozwiazania ubezpieczeniowo-finansowego
MSP KONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2015-12-18 - Lublin (lubelskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy na rynkach polskich i zagranicznych, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Łęczeszyce (mazowieckie)
Kontakt z klientem, analiza rynku, opracowanie ulotek i innych form udziału w targach, oraganizownie tekstów reklam i informacji.
PROFEED-ANIMALS Sp. zo.o. - 2017-01-27 - Trzeciewiec (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie raportów, nadzór nad przeliczaniem podatków portugalskich /brazylijskich w języku angielskim i portugalskim, obsługa w języku portugalskim i języku angielskim, proponowanie uprawnień procesów.
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Kraków (małopolskie)
Instalacja i serwis systemów elektronicznych i teleinformatycznych. Praca w godzinach: 08.00-16.00.
GENIUS S. J. Sieradzki M. Sieradzka M. Rabiej - 2016-03-29 - Opole (opolskie)
realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych, współpraca i kontakt z obecnymi Klientami biznesowymi na rynkach zagranicznych, bieżąca obsługa zamówień, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, monitorowanie płatności, aktywne pozyskiwanie nowych Klientów i budowanie długotrwałych relacji handlowych, wizyty u klientów, dbałość o wizerunek marki na rynku
INCANA S.A - 2015-12-08 - Ścinawa (dolnośląskie)
praca w godzinach od 08:00 do 16:00; doradztwo techniczno-handlowe w branży budowlanej, przygotowywanie ofert na materiały budowlane na podstawie projektów (stropy)
ROOSENS BETONS POLSKA SP. Z O.O. - 2017-05-10 - Węgorzyno (zachodniopomorskie)
pełnienie funkcji doradczy eures, udzielanie informacji i wskazówek osobom poszukującym pracy i pracodawcom, prowadzenie unijnego pośrednictwa pracy, obsługa zagranicznych ofert pracy
kontakt przez OHP - 2018-08-03 - Zielona Góra (lubuskie)
Sprzedaż produktów (przyczepy samochodowe) do klientów biznesowych na rynek krajowy, aktywne poszukiwanie partnerów biznesowych - tworzenie struktury dilerskiej, codzienny kontakt z dedykowaną grupą klientów, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, udział w targach branżowych, realizacja zamówień
NOWIM Mariusz Nowicki - 2018-01-05 - Jarocin (wielkopolskie)
-wprowadzanie wniosków refundacyjnych do systemu QNT-sporządzanie sprawozdań do Komendy Głównej-uzgadnianie kont analitycznych-sporządzanie przelewów-księgowanie wyciągów bankowych
Łódzka Wojewódzka Komenda OHP w Łodzi - 2016-07-18 - Łódź (łódzkie)
Specjalista do spraw sprzedaży
PPHU RADE M. Kujundzić - 2016-02-09 - Szczytnica (dolnośląskie)
Obsługa klienta, znajmośc asortymentu, doradztwo, obsługa programu Subiekt GT, E-rozrys Compositor.
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Żary (lubuskie)
utrzymanie dobrych relacji z kontrahentami i innymi oddziałami firmy, prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami, opracowywanie zleceń transportowych, dbanie o wysoki poziom jakości świadczonych usług, sporządzanie analiz i raportów, kontrola kosztów, kontrolowanie terminowości dostaw i odbiorów przesyłek, wprowadzanie danych do systemu, obsługa przesyłek celnych. Praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
DACHSER SP. Z O. O. - 2017-07-18 - Moszna-Wieś (mazowieckie)
- zaznajomienie się z kartami pracy pracowników,- zaznajomienie się i szkolenie w zakresie obsługi programu do wprowadzania akardów i czasu pracy,- nauka obsługi programu do obliczania wynagrodzeń pracowników, - zaznajomienie się z obsługą używania sprzętu do prac biurowych.
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Samsonki (lubuskie)
-pozyskiwanie nowych klientów, kontakty telefoniczne, mailowe z potencjalnymi klientami, praca w programie CRM
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Lublin (lubelskie)
przyjmowanie harmonogramów od klientów, nadzór nad utrzymaniem stanów magazynowych surowców i półfabrykatów i wyrobów gotowych, nadzór nad dokumentami magazynowymi.
"PLASIMET"S.J. KIJAS, UZIĘBŁO - 2016-05-13 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Kielce (świętokrzyskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-06-07 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2015-11-23 - Warszawa (mazowieckie)
Prace administracyjno-biurowe i korespondencja z klientem, wyszukiwanie informacji o dotacjach i funduszach unijnych, przygotowywanie wniosków o dofinansowanie dla klienta, prowadzenie i koordynowanie projektów unijnych, prowadzenie szkoleń z zakresu pozyskiwania dotacji do projektów unijnych, koordynowania projektów, prowadzenie szkoleń informacyjnych, prowadzenie szkoleń dot. rozliczenia projektów unijnych
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
fakturowanie i negocjowanie warunków zakupów i sprzedaży,organizacja i doskonalenie procesów sprzedaży w firmie poprzez pełną analizę placówek,planowanie i wdrażanie nowych metod promocji,analiza danych marketingowych, niezbędna w wyborze prawidłowej strategii działań handlowych,analizowanie czynników wywierających znaczący wpływ na poziom sprzedaży w placówkach, monitorowanie wolumenów sprzedaży, sporządzanie raportów i sprawozdań z zakresu działalności marketingowej
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Roczyny (małopolskie)
Obsługa zamówień pozyskanych przez doradców techniczno-handlowych. Zamawianie oraz negocjowanie warunków zakupu i dostaw maszyn rolniczych od dostawców zewnętrznych. Zlecenie i sprawdzenie przygotowania przez serwis maszyn do wydania dla klientów. Organizacja transportów od dostawców spółki oraz do klientów. Wystawianie dokumentów sprzedażowych i magazynowych. Raportowanie ustalonych wskaźników dotyczących działu maszyn.
''JASKOT'' SPÓŁKA JAWNA -T.JASKOT, G. JASKOT - 2017-12-18 - Budziszów Wielki (dolnośląskie)
pakowanie towaru, załadunek aut, wydawanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Niemstów (dolnośląskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: prowadziła kompleksową ewidencję wszystkich projektów finansowych z funduszy europejskich realizowanych przez CUW Katowice i jednostki obsługiwane,opracowywać karty projektów w uzgodnieniu z kierownikami i księgowymi projektów i ich bieżąca aktualizacją, weryfikowała i udzielała pomocy merytorycznej przy przygotowywaniu dokumentacji i wniosków oraz wniosków o płatność i zmian w WPF księgowym projektów, wprowadzała dane do systemu LSI- na wniosek przełożonego,przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dokumentów związanych z realizacją projektów, na bieżąco kontrolowała wykonanie wydatków w zakresie zgodności z planem każdego z projektów, na bieżąco monitorowała przepisy prawne dotyczące projektów, przygotowywała projekty korespondencji prowadzonej przez Referat.- Wynagrodzenie: od 2900 do 3480 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na zastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe o kierunku administracja, ekonomia lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Doświadczenie zawodowe przy wykształceniu średnim 5 lat pracy (umowa o pracę) , przy wyższym 4 lata pracy (umowa o pracę). Znajomość ustawy Kodeks Postepowania Administracyjnego ( Dz U 2017 poz 1257),znajomość programów Word i Excel, obsługa urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-02-23 - Katowice (śląskie)
przenoszenie i przemieszczanie towarów, sprzętów i materiałów ręcznie, za pomocą nosideł, wózków transportowych itp., w tym załadunek i rozładunek samochodów ciężarowych i dostawczych; wykonywanie prostych prac porządkowych na powierzonym terenie, w tym sprzątanie odpadów i opróżnianie koszy na śmieci; dbanie o zieleń na powierzonym terenie, w tym: koszenie trawy, podlewanie roślin, dbanie o nasadzenia itp.; wykonywanie drobnych napraw infrastruktury (nawierzchni, ramp, krawężników, parkanów, oświetlenia itp.) na powierzonym terenie; dbanie o prawidłowy stan techniczny powierzonego sprzętu; przestrzeganie zasad etyki, zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosowanie przepisów prawa dotyczących ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska.
kontakt przez PUP - 2018-01-05 - Międzybrodzie Żywieckie (śląskie)
sprzedaż produktów i usług firmy; pozyskiwanie nowych klientów oraz współpracę i utrzymanie kontaktów handlowych z już istniejącymi klientami; opracowywanie ofert techniczno-handlowych; doradztwo techniczne; raportowanie wyników, analizę skuteczności i efektywności działań; praca w godz. 8-16; kontakt osobisty lub telefoniczny z pracodawcą w godz. 8-16
ArcelorMittal Distribution Solutions Poland Sp. z o.o. - 2016-06-24 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego, obsługa stanowiska mięso i wędliny, zarządzanie towarem, dbanie o czystość na markecie, prawidłowa obsługa klienta zgodnie z zasadami firmy, praca na dwie zmiany w godzinach 07:00-14:00, 15:00-22:00
Dino Polska S.A - 2016-07-06 - Murów (opolskie)
bieżąca obsługa zamówień, fakturowanie, współpraca z kontrehentami zagranicznymi, współpraca z działem produkcji i magazynowania
RADAWAY Sp. z o.o. - 2016-06-08 - Swarzędz (wielkopolskie)
a)wprowadzanie danych do programu POMOST, sporządzanie sprawozdań,b)przygotowywanie projektów decyzji z zakresu świadczeń pomocy społecznej,c)zestawianie, analiza godzin pracy opiekunek wykonujących pracę w środowisku,d)sprawdzanie pod względem poprawności faktur za dożywianie dzieci w szkołach,e)prowadzenie spraw związanych z zamawianiem pieczęci urzędowych i stempli,f)zamawianie i wydawanie artykułów biurowych,g)prowadzenie księgi korespondencyjnej rejestrowanie wywiadów, wysyłanie pism, przyjmowanie korespondencji.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2016-05-02 - Pruszcz Gdański (pomorskie)