SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Jastrzębie-Zdrój oferta pracy Biuro Rachunkowe "ANNA"
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: 2 250 - 2 700 PLN
Zakres obowiązków: obliczanie wynagrodzeń, podatku dochodowego, deklaracje ZUS, ewidencja czasu pracy pracowników.
Data publikacji: 2019-07-09
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Pracodawca: Biuro Rachunkowe "ANNA"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:1-go Maja 52, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, powiat: m. Jastrzębie-Zdrój, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obliczanie wynagrodzeń, podatku dochodowego, deklaracje ZUS, ewidencja czasu pracy pracowników.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 250 - 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jastrzębie-Zdrój
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jastrzębie-Zdrój
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jastrzębie-Zdrój
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 250 - 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
mile widziana znajomość programu Płatnik i Insert.
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość kodeksu pracy
Nazwa pracodawcy: Biuro Rachunkowe "ANNA"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju
Adres pracodawcy:
1-go Maja 52, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, powiat: m. Jastrzębie-Zdrój, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Jastrzębie-Zdrój
Gmina pracodawcy: Jastrzębie-Zdrój
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jastrzębie-Zdrój
Ulica pracodawcy: 1-go Maja
Numer budynku pracodawcy: 52
Profil działalności pracodawcy: Działalność rachunkowo-księgowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 09.07.2019
Oferta pracy ważna do: 09.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 09.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 09.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a5b02e9579497cd8dba601a7025ce28e
Podobne oferty pracy
-
CLIMATIC Sp.z o.o z siedzibą w Regułach - 2019-04-11 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Kompleksowa telefoniczna obsługa klientów. Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb. Badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji. Administrowanie systemem zamówień. Dbanie o dobry wizerunek firmy.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-05-13 - Warszawa (mazowieckie)
http://rzeszow.po.gov.pl/prokuratura/oferty-pracy/aktualne/ogloszenie-o-konkursie-na-stanowisko-specialisty-ds-plac-w-wydziale-vii-budzetowo-administracyjnym-prokuratury-okregowej-w-rzeszowie/
PROKURATURA OKRĘGOWA W RZESZOWIE - 2019-05-23 - Rzeszów (podkarpackie)
Współpraca z ukraińską agencją pracy, przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów, sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika pochodzącego z Ukrainy. Wymagane: wykształcenie średnie, znajomość języka ukraińskiego na poziomie zaawansowanym w mowie i piśmie. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Tel.: 515 391 095 Tomasz Skrok.
AMF-B.V. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-06 - Sulęcin (lubuskie)
Wykonywanie konstrukcji budowlanych, malowanie, szpachlowanie, układanie konstrukcji do płyt G-K. Montowanie dekoracji i reklam.
kontakt przez PUP - 2014-11-27 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
Praktykant w Wydziale Planowania i Zamówień Publicznych Departamentu Finansowo - Księgowego odpowiedzialny będzie za:- prace administracyjne i merytoryczne przy procedowaniu zamówień publicznych
GŁÓWNY URZĄD STATYSTYCZNY - 2016-02-19 - Warszawa (mazowieckie)
tworzenie treści i grafiki ulotek, prospektów, katalogów iinnych materiałów promocyjnych firmy tworzenie grafik iidentyfikacji wizualnej firmy (logo firmy, wizytówki, papierfirmowy) tworzenie reklamy w Internecie prowadzenie iobsługa profilu firmy w mediach społecznościowych prowadzenie i aktualizacja strony www firmy, tworzenie grafikdo strony www przygotowanie newsletterów firmy i ich wysyłkado klientów opracowywanie kampaniimarketingowych/reklamowych z uwzględnieniem poczynańkonkurencji, a także wyników badań rynkowych; analizowanierynku i ofert konkurencji; prowadzenie kampanii mailingowych pozyskiwanie klientów przez telefon i spotkania bezpośrednie
COMPETENCE Training & Coaching Institute Barbara Jaśkiewicz - 2016-06-06 - Polkowice (dolnośląskie)
czynny udział w kreowaniu polityki sprzedażowej, aktywne pozyskiwanie klientów oraz budowanie relacji z już istniejącymi, współtworzenie strategii marketingowej, prowadzenie obserwacji oraz analizowanie lokalnego rynku hotelarskiego, kreowanie polityki cenowej hotelu, tworzenie oferty dla klientów indywidualnych i grupowych; godziny pracy: 8.00- 16.00; umowa na okres próbny 3 miesiące
TOURTREND Sp. z o. o. - 2017-02-22 - Strzelinko (pomorskie)
- sporządzanie dokumentów w zakresie nawiązywania, zmiany i rozwiązania stosunku pracy- prowadzeni akt osobowych- naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac- ewidencja i rozliczanie czasu pracy pracowników- naliczanie urlopów, rozliczanie nieobecności- sporządzanie dokumentów rozliczeniowych i zgłoszeniowych w Płatniku- przygotowywanie zaświadczeń, świadectw pracy, aneksów, kart zasiłkowych- wprowadzanie danych w systemie kadrowo-płacowym- sporządzanie sprawozdawczości PIT, ZUS, US, PFRON- obsługa umów cywilnoprawnych
MEWA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa - 2018-11-09 - Biłgoraj (lubelskie)
wykonywanie robót okładzinowych, podłogowych, wykonywanie robót malarskich, wykonywanie robót tynkarskich itp.
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Reda (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
aktywne pozyskiwanie odbiorców, tworzenie ofert sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Gdynia (pomorskie)
brak jakichkolwiek wymagań praca na terenie powiatu ostrowskiego i milickiego
TADEMIX Tadeusz Świtała - 2017-01-02 - Potasznia (dolnośląskie)
prowadzenie dokumentacji , opracowań związanych z ochroną środowiska, prowadzenie sprawozdawczości z zakresu ochrony środowiska
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. - 2018-12-21 - Sosnowiec (śląskie)
bieżaca obsługa, sprzedaż produktów bankowych i ubezpieczeniowych, realizacja planów sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie klientów
Adamczuk Serwis Finansowy - 2017-03-06 - Augustów (podlaskie)
KOORDYNOWANIE DZIAŁAŃ DOTYCZĄCYCH PROMOCJI POWIERZONEGO PROJEKTU, NAWIĄZYWANIE WSPÓŁPRACY I UTRZYMYWANIE RELACJI Z KLIENTAMI, STWORZENIE I ZARZĄDZANIE STRONĄ FIRMOWĄ NA PORTALU FACEBOOK.PL, PROWADZENIE BLOGA ZAWIERAJĄCEGO INFORMACJE POWIĄZANE Z USŁUGAMI FIRMY, TWORZENIE NOTATEK PRASOWYCH I ICH PUBLIKOWANIE, REALIZACJA KAMPANII MARKETINGOWYCH, KONTAKT Z PRASĄ I BLOGERAMI, KONTAKT Z KLIENTAMI ZE STANÓW ZAJEDNOCZONYCH, ROSJI, UKRAINY, POLSKI;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE O KIERUNKU POWIĄZANYM Z MARKETINGIEM, UMIEJĘTNOŚĆ TWORZENIA I PROWADZENIA KAMPANII MARKETINGOWYCH I PROMOCYJNYCH, MIN. 1 ROK DOŚWIADCZENIA W AGENCJI REKLAMOWEJ NA STANOWISKU OBEJMUJĄCYM ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z MEDIAMI LUB TWORZENIE KAMPANII MARKETINGOWYCH I PROMOCYJNYCH, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO, J.ROSYJSKIEGO, J.UKRAIŃSKIEGO, J.POLSKIEGO
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Poznań (wielkopolskie)
- nawiązywane telefonicznego kontaktu z potencjalnymi klientami, sprzedaż oferowanego produktu, aranżowanie spotkań handlowcom
TRANS EXPERT - spółka cywilna - 2018-12-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej ( akta osobowe ), przygotowywanie dokumentacji związanych z zatrudnieniem i zwolnieniem pracowników, naliczenie wynagrodzeń, zasiłków, naliczanie składek ZUS, podatków, sporządzanie deklaracji, raportów itp.
"OTEX" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-12-14 - Lublin (lubelskie)
OBSŁUGA ZAŁADUNKÓW I ROZŁADUNKÓW GAZU PŁYNNEGO TRANSPORTOWANEGO AUTOCYSTERNAMI I CYSTERNAMI KOLEJOWYMI, OBSŁUGA I ROZŁADUNEK STATKÓW, OBSŁUGA SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH ZWIĄZANYCH Z PRACĄ TERMINALA SAP, TD SHIPMENT, EXCISE MOVEMENT AND CONTROL SYSTEM ITP., OBSŁUGA SYSTMU AUTOMATYKI TERMINALA, WYSTAWIANIE DOKUMENTÓW ZWIĄZANYCH Z GOSPODARCZKĄ MATERIAŁOWĄ I OPERACJAMI TECHNOLOGICZNYMI;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE (MILE WIDZIANE KIERUNKI TECHNICZNE);UMIEJĘTNOŚCI: ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE, DOKŁADNOŚĆ, PRACOWITOŚĆ, RZETELNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO NA POZIOMIE ŚREDNIM;PRACA-PEŁEN ETAT, DWIE ZMIANYPRACODAWCA SKONTAKTUJE SIĘ TYLKO Z WYBRANYMI KANDYDATAMI
ORLEN PALIWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa istniejących klientów, budowanie trwałych relacji z klientem, realizacja założonej polityki sprzedażowej firmy, wprowadzanie zamówień i wystawianie faktur sprzedażowychpraca w godz. 8-16 w Tarnobrzegu
SCHOLLGLAS Polska Sp. z o.o. - 2018-03-02 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
- sprzedaż wyrobów węglowych,- wystawianie faktur,- pozyskiwanie i obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Sosnowiec (śląskie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników, prowadzenie dokumentacji w związku z absencją pracowników, przygotowywanie umów dla pracowników, świadectw pracy oraz innej dokumentacji pracowniczej, prowadzenie systemu kadrowego, przygotowywanie sprawozdań zgodnie z przepisami prawa (GUS, SIO itp.), przygotowanie zestawień absencji pracowników, kontrola terminowości wykonywania badań wstępnych, kontrolnych i okresowych, prowadzenie dokumentacji awansu zawodowego nauczycieli.
kontakt przez PUP - 2018-07-07 - Gdańsk (pomorskie)
- Nadzór nad wszystkimi zagadnieniami z obszaru BHP i Ochrony Środowiska oarz Ppoż. w zakładzie przemysłowym, oraz nad aktualnością posiadanych pozwoleń prawa środowiskowego.- Przygotowywanie niezbędnych raportów i statystyk.- Prowadzenie dokumentacji w zakresie Ochrony Środowiska, prowadzenie kompleksowej dokumentacji i korespondencji w zakresie emisji zanieczyszczeń do powietrza, gospodarki odpadami, ilości i jakości odprowadzanych ścieków, poboru wody, koordynowania tematów związanych z opłatą produktową. - Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP.- Nadzór nad Oceną Ryzyka Zawodowego. - Przeprowadzanie szkoleń wstępnych i okresowych z zakresu BHP.- Prowadzenie ciągłych działań związanych z poprawą warunków pracy oraz bezpiecznej organizacji pracy.- Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy - tworzenie dokumentacji powypadkowej.- Kontakt z zewnętrznymi organizacjami administracyjnymi i kontrolnymi oraz reprezentowanie firmy podczas kontroli z Państwowymi Inspekcjami Kontrolnymi.- Opracowywanie oraz opiniowanie instrukcji BHP na stanowiskach pracy, ciągach technologicznych oraz maszyn i urządzeń.- Prowadzenie dokumentacji zgodnie z systemami ISO 9001; 14001; 18001.
D&R DISPERSIONS&RESINS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-24 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
specjalista mechanik
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Tarnów (małopolskie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-07-16 - Jabłonowo (mazowieckie)
opracowywanie treści i opisów na stronach internetowych, nadzór nad stronami
kontakt przez PUP - 2018-07-02 - Rakowiska (lubelskie)
pozyskiwanie nowych klientów, kontakt z klientem zagranicznym.Języki obce: angielski(słaby)
ARTONUS MAGDALENA GABOR - 2016-08-17 - Stary Wielisław (dolnośląskie)
tworzenie i prowadzenie dokumentacji jakościowej, opracowanie raportów, analiz i reklamacji, nadzór nad wdrażanym systemem zarządzania
FINE ALTECH Mława sp. z o.o. - 2017-06-14 - Mława (mazowieckie)
•Rozwój sprzedaży u dotychczasowych kontrahentów•Aktywne pozyskiwanie nowych klientów na rynkach międzynarodowych•Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami zagranicznymi•Przygotowywanie ofert handlowych•Nadzór nad realizacją zamówień•Negocjowanie warunków współpracy•Bieżące monitorowanie rynku, analiza konkurencji•Reprezentowanie firmy na targach i eventach branżowych.
ELPIGAZ Sp. z o.o. - 2019-05-06 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)