SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Gliwice oferta pracy ZAOPATRZENIE PLACÓWEK OŚWIATOWYCH-OPIEKUŃCZYCH "AXA" ANNA BOGDZIEWICZ

Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

Wynagrodzenie: do 3 000 PLN

Zakres obowiązków: Wykształcenie: zawodowe, doświadczenie mile widziane; praca w zgranym zespole; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;

Data publikacji: 2019-11-26

Lokalizacja: Gliwice (śląskie)

Pracodawca: ZAOPATRZENIE PLACÓWEK OŚWIATOWYCH-OPIEKUŃCZYCH "AXA" ANNA BOGDZIEWICZ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
-, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Wykształcenie: zawodowe, doświadczenie mile widziane; praca w zgranym zespole; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.12.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: brak lub niepełne podstawowe

Nazwa pracodawcy:
ZAOPATRZENIE PLACÓWEK OŚWIATOWYCH-OPIEKUŃCZYCH "AXA" ANNA BOGDZIEWICZ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Adres pracodawcy:
-, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt telefoniczny lub dokumenty aplikacyjne przesłać na adres e-mail pracodawcy

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Gliwice

Gmina pracodawcy: Gliwice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Gliwice

Ulica pracodawcy: -

Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 26.11.2019

Data dodania oferty pracy: 26.11.2019

Oferta pracy ważna do: 24.12.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 26.11.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 26.11.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6b33643c468c774995a3e852b8cb5253

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA OBRÓBKI BLACH I PROFILI - od 15 PLN

odbieranie i nitowanie elementów wyprodukowanych do czyszczenia, zabezpieczanie i czyszczenie powierzchni produkowanych elementów, monitorowanie, pakowanie, oznaczanie, etykietowanie, obsługa maszyn i pras
kontakt przez PUP - 2019-06-27 - Chróścice (opolskie)

SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA ZGODNOŚCIĄ I KONTROLI WEWNĘTRZNEJ - 3 385 - 5 335 PLN

1) koordynowanie, nadzór i kontrola nad prawidłowym działaniem Zintegrowanego Systemu Zarządzania w Spółce - pełnienie funkcji Pełnomocnika Prezesa Zarządu ds. ZSZ,2) Zapewnienie zgodności Zintergowanego Systemu Zarządzania z przyjętymi wymaganiami oraz mającymi zastosowanie przedmiotowymi normami, 3) pełnienie funkcji compliance officer w Spółce - koordynowanie, nadzór i kontrola oraz szkolenie w zakresie systemu compliance w Spółce,4) nadzór i aktualizacja procedur wewnętrznych (Zintegrowany System Zarządzania) uwzględniając obszary ryzyk,5) przedstawienie sprawozdań dotyczących wyników funkcjonowania zintegrowanego systemu zarządzania i szans na doskonalenie,6) zapewnienie promowania orientacji na klienta w całej organizacji,7) zapewnienie utrzymania integralności zintegrowanego systemu zarządzania podczas planowania i wdrażania zmian w zintegrowanym systemie zarządzania,8) monitoring, nadzór i kontrola zgodności postępowania pracowników i ich szkolenie w zakresie ZSZ i compliance,9) przygotowywanie i monitorowanie procedur antykorupcyjnych,10) przyjmowanie informacji o nieprawidłowościach od pracowników (sygnalisty) i ich wyjaśnienie,11) monitorowanie nowych wymagań prawnych,12) weryfikacji przestrzegania prawa w zakresie zawieranych umów,Godziny pracy:
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-03 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU I PR - 2 500 - 3 000 PLN

realizowanie strategii public relations według przyjętych założeń, koordynacja i opieka nad wizerunkiem firmy,- opracowywanie i projektowanie treści materiałów promocyjnych: redagowanie tekstów reklamowych oraz notatek prasowych (broszury, ulotki, reklama prasowa, katalogi firmowe),- współpraca z dostawcami usług reklamowych, drukarniami, studiem fotograficznym i innymi podwykonawcami,- budowanie wizerunku firmy w sieci (administrowanie stroną WWW, FC itp.)- promowanie przedsiębiorstwa na oficjalnych imprezach branżowych i targach,- opracowywanie projektów kampanii wizerunkowych i wspomagających sprzedaż,- współpraca z zespołem sprzedaży w zakresie wsparcia marketingowego.
Przeds. Prod. Handl. Usług. GRAFF M. Dolecki WAŁCZ - 2016-01-20 - Wałcz (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI FRANCUSKOJĘZYCZNEGO KLIENTA BIZNESOWEGO - SPRZEDAWCA - od 4 121,69 PLN

Sprzedaż B2B na rynkach francuskojęzycznych elementów dekoracyjnych ścian. Praca od pon. do pt. w godz. 9-17.
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Wrocław (dolnośląskie)

SZWACZKA - do 2 150 PLN

zszywanie elementów spodni na specjalistycznych automatach do szycia
kontakt przez PUP - 2018-09-21 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DS. KADR K/M - od 4 200 PLN

Samodzielna obsługa kadrowa pracowników, w tym rozliczanie czasu pracy, współpraca z Działem Księgowości w zakresie naliczania wynagrodzeń, sprawozdawczość GUS oraz pozostała na potrzeby Dyrekcji, prowadzenie spraw ZFŚS, współpraca ze związkami zawodowymi.
Główna Biblioteka Lekarska - 2019-06-04 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

Prowadzenie negocjacji z partnerami handlowymi w zakresie sprzedaży hurtowej odzieży, kontakty z kluczowymi kontrahentami wietnamskimi , tureckimi, zawieranie transakcji sprzedaży, obsługa klientów (hurt). Praca na terenie Polski.
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 3 500 PLN

Praca przy tworzeniu i utrzymaniu internetowych kanałów sprzedaży
Firma Handlowa "DAWIKA" Dariusz Suwalski - 2016-03-25 - Koteże (pomorskie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - od 4 400 PLN

- Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:Prowadzenie dokumentacji kadrowej oraz płacowej pracowników związanych stosunkiem pracy i innymi formami zatrudnienia. Sporządzanie rachunków do umów zleceń. Wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego (Symfonia Kadry i Płace). Rozliczanie czasu pracy pracowników. Naliczanie wynagrodzeńPrzygotowywanie i wysyłanie deklaracji ZUS (Płatnik) oraz dokumentacji zgłoszeniowej. Przygotowywanie i wysyłanie deklaracji do Urzędu SkarbowegoPrzygotowywanie i wysyłanie deklaracji do PFRON. Przygotowywanie i wysyłanie sprawozdań do Urzędu Statystycznego. Samodzielne przygotowywanie list płac.- Wynagrodzenie: 4400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące. 2 lata doświadczenia zawodowego. Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice. Znajomości Microsoft Excel, Word, Płatnik, Symfonia Kadry i Płace. Znajomość aktualnych regulacji podatkowych, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, przepisów BHP, Kodeksu Pracy itp. Chęć zdobywania wiedzy. Kontakt e-mail: michal.szkola (at) finetto.pl
FINETTO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-22 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. LOGISTYKI I ZAOPATRZENIA - od 4 930 PLN

Ustalanie i nadzorowanie realizacji procedur sprowadzania materiałów zaopatrzeniowych do spółki. Zapewnienie serwisu dostawców w zakresie dostępności produktów i dostaw zgodnych z zamówieniami i terminowością, kontrola zabezpieczenia materiałowego dla produkcji, planowanie i organizowanie pracy magazynu, analiza stanów magazynowych i utrzymywanie ich na optymalnym poziomie, nadzór i koordynacja pracy podległego zespołu, monitorowanie postępowań reklamacyjnych. Planowanie zakupów materiałowych na poczet przyszłych kontraktów na podstawie otrzymanych informacji. Regulacja zakupów materiałowych w kontekście analizy stanu zapasów magazynowych.
STAL-SYSTEMS S.A. - 2019-01-08 - Bełchatów (łódzkie)

KIEROWCA-MECHANIK SAMOCHODÓW DOSTAWCZYCH DO 3,5T - od 1 850 PLN

Załadunek, rozładunek, wypełnianie dokumentów przewozowych, kierowanie samochodem dostawczym do 3,5t, naprawa samochodów do 3,5t.Trasy RP, UE oraz Ukraina, Mołdawia, Armenia, Kazachstan, Rosja.
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Zabrze (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PROCESÓW HR - od 3 550 PLN

kontakt telefoniczny, odpowiedzi na zapytania klienta,obsłucha ruchow, transferów, promocji oraz zapytań osób odchodzących,organizacja sesji,utrzymywanie cyklu zatrudnienia pracownikow do emerytur,zarządzanie danymi zasadniczymi HR, strukturą organizacji HR,nieobecnościami,aktualizacja wszystkich dokumentów,organizacja czasu,
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI - 1 017,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-11-08 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PAKOWANIA I OPAKOWAŃ - od 1 125 PLN

Pakowanie towaru w paczki, kontrola jakości towaru i paczek.
kontakt przez PUP - 2019-01-08 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ ZAWODOWYCH - 3 000 - 4 000 PLN

- organizacja, nadzór i obsługa szkoleń oraz kursów zawodowych- prowadzenie wymaganej dokumentacji- nadzorowanie terminów ważności kwalifikacji zawodowych - prowadzenie spraw szkoleniowych związanych z bezpieczeństwem ruchu kolejowego- prowadzenie sprawozdawczości w zakresie szkoleń, w tym szkoleń związanych z bezpieczeństwem ruchu kolejowego - organizacja i obsługa szkoleń wewnątrzzakładowych - sporządzanie wniosków upoważniających wstęp na obszar kolejowy - prowadzenie składnicy akt (dokumentacja archiwalna) - sporządzanie wybranych dokumentów archiwalnych.Umowa na czas określony, docelowo przewidywana umowa na czas nieokreślony. :7:00Praca jednozmianowa w godzinach: 7:00-15:00.
Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej DOLKOM Sp. z o.o. - 2019-03-07 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU MIĘDZYNARODOWEGO - od 1 850 PLN

przygotowanie ofert handlowych, negocjowanie kontraktów, ustalanie warunków spółpracy z firmami ze Wschodu
"KRIM PL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-01 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)

SPECJALISTA DS. ODPADÓW - 3 500 - 4 200 PLN

Prowadzenie zagadnień ewidencji odpadów tzw. BDO, rejestracja kart przekazania odpadów, obsługa zakładowego oprogramowania operacyjnego RUMS, praca przy komputerze z wykorzystaniem środowiska WINDOWS (exel,word). Kontrola pojemników w zakresie prawidłowości oznakowania chipem RFID
kontakt przez PUP - 2019-11-07 - Olesno (opolskie)

SPECJALISTA DS. BHP, PPOŻ - od 4 000 PLN

Nadzór nad BHP, PPOŻ w produkcji.Prowadzenie szkoleń wstępnych, okresowych BHP, PPOŻ
Przed. Budowy i Remontów Instalacji Przemysłowych Ryjewo - 2018-08-07 - Ryjewo (pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 500 PLN

obsługa urządzenia -pieca konwekcyjno-parowego
kontakt przez PUP - 2019-09-02 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należało m.in.: Przygotowywanie ofert, Tworzenie bazy klientów, Realizowanie strategii sprzedaży usług hotelowych, Aktywne pozyskiwanie nowych klientów grupowych i biznesowych
SYMPOZJUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-27 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM - od 4 000 PLN

- realizacja działań sprzedażowych z zakresu branży budowlanej,- przygotowanie wycen i ofert handlowych,- bieżąca obsługa oraz pozyskiwanie nowych Klientów,- budowanie i podtrzymywanie trwałych relacji biznesowych ze stałymi klientami,- kontakt telefoniczny i mailowy z klientami zagranicznymi,- nadzorowanie procesu realizacji zamówień.
A&K TRADERS Sp. z o. o. Sp. k. Wałcz - 2018-10-10 - Wałcz (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY USŁUG IMIGRACJI I LEGALIZACJI - od 1 000 PLN

Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z klientami firmy.
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA K/M - od 2 750 PLN

jw
Wojskowe Biuro Historyczne - 2018-09-25 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. WPROWADZANIA DANYCH - od 1 850 PLN

Wprowadzanie danych do systemu komputerowego, aktualizacja danych
ENERGETYK ENERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-05-06 - Kalisz (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI I RAPORTOWANIA - od 7 000 PLN

Terminowe przygotowanie, przetwarzanie i uzgadnianie informacji finansowych oraz zarządczychPrzygotowanie i analiza raportów finansowych zgodnie z Międzynarodowymi Standardami Sprawozdawczości Finansowej oraz składanie raportów do instytucji nadzoru finansowego (banki centralne, agencje ratingowe, urzędy statystyczne, etc.)Przygotowanie i zatwierdzanie dzienników księgowych związanych z procesem zamknięcia miesiąca oraz korekty do księgowań dotyczących poprzedniego okresu rozliczeniowegoAnaliza zapytań dotyczących informacji finansowych pochodzących od klientów zewnętrznych, audytorów lub innych działów współpracującychSystematyczne usprawnianie procesu raportowania poprzez automatyzację zadań i minimalizację ręcznej interwencji w procesieAktywny udział w projektach dotyczących wprowadzania zmian w wymogach instytucji nadzoru finansowegoWeryfikacja poprawności zadań wykonywanych przez mniej doświadczonych członków zespołuOdpowiedzialność za czasową identyfikację ryzyka operacyjnegoDziałanie zgodnie w polityką, procedurami oraz praktykami firmy
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. REGENERACJI TURBOSPRĘŻAREK - 1 033,7 PLN

Przyjęcie turbosprężarki, rozbiórka, mycie, piaskowanie, diagnoza uszkodzeń, przygotowanie podzespołów do regeneracji, przekazanie do działu regeneracji i składania turbin.
kontakt przez PUP - 2019-11-19 - Radlin (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 250 PLN

kontakt z klientami zagranicznymi, przygotowanie ofert handlowych w jęz. rosyjskim, białoruskim, uczestnictwo w targach na terytorium Europy Wschodniej, nawiązywanie dlugich relacji biznesowych z klientami, podróże służbowe
kontakt przez PUP - 2019-10-03 - Białystok (podlaskie)