SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA ZGODNOŚCIĄ I KONTROLI WEWNĘTRZNEJ Olsztyn oferta pracy MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA ZGODNOŚCIĄ I KONTROLI WEWNĘTRZNEJ
Wynagrodzenie: 3 385 - 5 335 PLN
Zakres obowiązków: 1) koordynowanie, nadzór i kontrola nad prawidłowym działaniem Zintegrowanego Systemu Zarządzania w Spółce - pełnienie funkcji Pełnomocnika Prezesa Zarządu ds. ZSZ,2) Zapewnienie zgodności Zintergowanego Systemu Zarządzania z przyjętymi wymaganiami oraz mającymi zastosowanie przedmiotowymi normami, 3) pełnienie funkcji compliance officer w Spółce - koordynowanie, nadzór i kontrola oraz szkolenie w zakresie systemu compliance w Spółce,4) nadzór i aktualizacja procedur wewnętrznych (Zintegrowany System Zarządzania) uwzględniając obszary ryzyk,5) przedstawienie sprawozdań dotyczących wyników funkcjonowania zintegrowanego systemu zarządzania i szans na doskonalenie,6) zapewnienie promowania orientacji na klienta w całej organizacji,7) zapewnienie utrzymania integralności zintegrowanego systemu zarządzania podczas planowania i wdrażania zmian w zintegrowanym systemie zarządzania,8) monitoring, nadzór i kontrola zgodności postępowania pracowników i ich szkolenie w zakresie ZSZ i compliance,9) przygotowywanie i monitorowanie procedur antykorupcyjnych,10) przyjmowanie informacji o nieprawidłowościach od pracowników (sygnalisty) i ich wyjaśnienie,11) monitorowanie nowych wymagań prawnych,12) weryfikacji przestrzegania prawa w zakresie zawieranych umów,Godziny pracy:
Data publikacji: 2019-06-03
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Słoneczna 46, 10-710 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) koordynowanie, nadzór i kontrola nad prawidłowym działaniem Zintegrowanego Systemu Zarządzania w Spółce - pełnienie funkcji Pełnomocnika Prezesa Zarządu ds. ZSZ,2) Zapewnienie zgodności Zintergowanego Systemu Zarządzania z przyjętymi wymaganiami oraz mającymi zastosowanie przedmiotowymi normami, 3) pełnienie funkcji compliance officer w Spółce - koordynowanie, nadzór i kontrola oraz szkolenie w zakresie systemu compliance w Spółce,4) nadzór i aktualizacja procedur wewnętrznych (Zintegrowany System Zarządzania) uwzględniając obszary ryzyk,5) przedstawienie sprawozdań dotyczących wyników funkcjonowania zintegrowanego systemu zarządzania i szans na doskonalenie,6) zapewnienie promowania orientacji na klienta w całej organizacji,7) zapewnienie utrzymania integralności zintegrowanego systemu zarządzania podczas planowania i wdrażania zmian w zintegrowanym systemie zarządzania,8) monitoring, nadzór i kontrola zgodności postępowania pracowników i ich szkolenie w zakresie ZSZ i compliance,9) przygotowywanie i monitorowanie procedur antykorupcyjnych,10) przyjmowanie informacji o nieprawidłowościach od pracowników (sygnalisty) i ich wyjaśnienie,11) monitorowanie nowych wymagań prawnych,12) weryfikacji przestrzegania prawa w zakresie zawieranych umów,Godziny pracy:
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 385 - 5 335 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA ZGODNOŚCIĄ I KONTROLI WEWNĘTRZNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 385 - 5 335 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Data zakończenia pracy: 30.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
3 lata doświadczenia pracy w zakresie zintegrowanego systemu zarządzania lub systemu compliance. Dodatkowym atutem będą: studia podyplomowe zarządzania jakością, uprawnienia audytora systemu zarządzania wg ISO 9001, ISO 14001, PN-N 18001, preferowane studia wyższe prawnicze, samodzielność w działaniu, zdolności analityczne i organizacyjne, umiejętność pracy zespołowej.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Słoneczna 46, 10-710 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
Ulica pracodawcy: Słoneczna
Numer budynku pracodawcy: 46
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.06.2019
Data dodania oferty pracy: 03.06.2019
Oferta pracy ważna do: 11.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 03.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 03.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2068aaa82dfe444d30a0279d85d61a11
Podobne oferty pracy
Pozyskiwanie środków z UE oraz instytucji krajowych i zagranicznych na działalność edukacyjno-doradczą i wydawniczą, wypełnianie wniosków lub innych dokumentów niezbędnych do ubiegania się o przyznanie pomocy fiansnowej lub współfinansowanej ze środków UE lub innych instystucji krajowych lub zagranicznych, współpraca z partnerami krajowymi i zagranicznymi, realizacja zadań związanych z rolnictwem i rozwojem obszarów wiejskich. Umowa o pracę na zastępstwo (powyżej roku), jedna zmiana.Kontakt z pracodawcą: 71-339-80-21 lub kadry (at) dodr.pl lub listownie.Informacja o ofercie w sali: C, D
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu - 2016-03-11 - Wrocław (dolnośląskie)
prace biurowe
INSTAL-FILTER SA Przemysłowe Systemy Ochrony Powietrza - 2016-08-23 - Kościan (wielkopolskie)
praca na stanowisku kadrowo płacowym
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Chrzanów (małopolskie)
1. Obsługa osób bezrobotnych z prawem do zasiłku i innych świadczeń wynikających z Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz innych ustaw, tj.:a) przyjmowanie oświadczeń o stosowaniu się bezrobotnego do przepisów ustawy,b) przyjmowanie dodatkowych zaświadczeń i informacji dotyczących zmian w sytuacji bezrobotnego,c) ustalanie praw do świadczeń i wydawanie decyzji o nabyciu bądź utracie prawa do zasiłku lub innych świadczeń,d) przekazanie dyspozycji o wypłacie zasiłku dla bezrobotnych lub innych świadczeń,e) sporządzanie i sprawdzanie list wypłat zasiłków, dodatków aktywizacyjnych lub innych świadczeń,f) sporządzanie indywidualnych kart wypłat zasiłków lub innych świadczeń,g) przygotowywanie i wydawanie zaświadczeń w zakresie realizowanych zadań,h) gromadzenie, przechowywanie i weryfikacja dokumentów bezrobotnego,i) generowanie i wydawanie bezrobotnym i właściwemu urzędowi skarbowemu deklaracji rozliczeniowych PIT-11,j) wydawanie decyzji o utracie statusu bezrobotnego oraz dokonywanie odpowiednich zapisów w karcie rejestracyjnej oraz w bazie danych oraz przekazywanie kompletu dokumentów do archiwum.2. Wykonywanie zadań wynikających z realizacji projektów finansowanych i współfinansowanych z Funduszu Pracy, funduszy strukturalnych z Unii Europejskiej oraz innych funduszy celowych.3. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi urzędu w zakresie:a) pozyskiwania informacji na temat aktualnych ofert pracy z działem pośrednictwa pracy,b) kierowanie zainteresowanych bezrobotnych do stanowisk pośrednictwa pracy, szkolenia bezrobotnych oraz doradcy zawodowego,c) przekazywania akt i stosownych dokumentów do odpowiedniej kartoteki,d) przygotowywania korespondencji.
Powiatowy Urząd Pracy w Płocku - 2016-12-23 - Płock (mazowieckie)
Obsługa merytoryczna projektów dofinansowywanych z UE. Okres zatrudnienia 12 m-cy. Godz. pracy 8-16.
CENTRUM EDUKACYJNE TECHNIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-30 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa strony internetowej i sklepu internetowego, prowadzenie sprzedaży na aukcjach internetowych, prowadzenie działań marketingowych, tworzenie ofert handlowych, wykonywanie zdjęć produktom, pakowanie i wysyłka towaru, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Olesno (opolskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej, naliczanie płac, samodzielne stanowisko
KAJUMA SP. Z O.O.(INTERMARCHE) STRZELCE OPOLSKIE - 2017-05-22 - Strzelce Opolskie (opolskie)
koordynowanie procesu sprzedaży produktów, kontakty z kontrahentami zagranicznymi i krajowymi, praca w S-cu, delegacje na terenie Polski
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Sosnowiec (śląskie)
dozorowanie robót elektrycznych, napraw, montażu układów elektrycznych w zakresie pompowni, urządzeń oczyszczania ścieków, urządzeń uzdatniania wody
Przedsiębiorstwo Gospodarki Wodnej i Rekultywacji Spółka Akcyjna - 2017-08-07 - Łąka (śląskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Kraków (małopolskie)
Przyjmowanie i wydawanie towaru
Unidom Sp. z o.o. - 2016-02-16 - Żywiec (śląskie)
Analiza i ocena zapasu, strat i marży, analiza ofert dostawców i producentów, towarów promocyjnych, współpraca z kierownikami sklepów i działu handlowego. Wymagane: wykształcenie wyższe (informatyczne), dobra znajomość Excela, min. roczne doświadczenie zawodowe w branży handlowej. Tel.: 95 783 61 00 Katarzyna Hass.
SPOŁEM SULĘCIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-03 - Sulęcin (lubuskie)
sortowanie ikontrola jakości produktów, przygotowywanie towaru do wysyłki
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Świebodzin (lubuskie)
Pozyskiwanie klientów na powierzchnię reklamową.
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Gdańsk (pomorskie)
Koordynacja, nadzór nad realizacją inwestycji, rozliczanie kosztów inwestycji na środki trwałe, organizacja oraz realizacja przeglądów, konserwacji i napraw, dekretacja faktur ( SAP- WORFLOW), realizacja zakupów materiałów, urządzeń, usług, nadzór nad realizacją umów na dostawy mediów.
ORLEN PALIWA SP. Z O.O. - 2016-02-11 - Płock (mazowieckie)
Wystawianie i przyjmowanie faktur sprzedaż,obsług klienta, sporządzanie ofert handlowych, przyjmowanie i realizacja zamówień
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "Janex" S.j.Jan Ciupak,Leszek Ciupak Janów Lub - 2016-11-30 - Janów Lubelski (lubelskie)
j.w
Państwowa Inspekcja Sanitarna MSW - 2016-05-23 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-06-13 - Warszawa (mazowieckie)
naliczanie wynagrodzeń ze stosunku pracy i umów cywilno-prawnych, sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji do ZUS, US, PFRON, współpraca z urzędem pracy, wystawianie zaświadczeń dla pracowników, przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem, prowadzenie akt osobowych, ewidencji nieobecności, ewidencji badań lekarskich
Biuro Rachunkowe Natalia Guzowska - 2017-09-05 - Chojnice (pomorskie)
Zgodnie z załączonym do wniosku Programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Kamesznica (śląskie)
Obsługa logistyczna transportów - również międzynarodowych, w szczególności z Ukrainą, wyszukiwanie ofert transportowych, uzgadnianie szczegółów logistycznych, koordynowanie zleceń transportowych, negocjacje cenowe. Prowadzenie dokumentacji związanej z transportami.
kontakt przez PUP - 2018-10-12 - Gorczyn (łódzkie)
kontraktowanie oferty produktowej zTurcją
NOWA ITAKA SP. Z O.O. - 2016-01-08 - Opole (opolskie)
rekrutacja pracowników, poszukiwanie pracowników, współpraca z agencjami pracy
kontakt przez PUP - 2018-10-01 - Kraków (małopolskie)
- Prowadzenie spraw kadrowych i naliczanie wynagrodzeń. - Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie (dowolne). 1-2 lata doświadczenia w zawodzie. Obsługa programu Optima, Płatnik oraz Ms Office. Kontakt telefoniczny (32-789-38-64, 32-789-38-65) w godzinach: 8:00-12:00 e-mail: halina.redo (at) bumech.pl
BUMECH SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-22 - Katowice (śląskie)
w programie stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Cieszków (dolnośląskie)
prowadzenie i koordynowanie spraw związanych z gospodarką odpadami komunalnymi zgodnie z ustawą
Spółka Komunalna Wschowa Sp. z o.o. - 2016-11-25 - Wschowa (lubuskie)
obsługa dotychczasowych oraz pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie procesu sprzedaży nawozów rolniczych, fachowe doradztwo branżowo-handlowe, prezentowanie oferty firmy, organizowanie szkoleń (rolniczych), uczestnictwo w imprezach targowych, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku, realizowanie planu sprzedaży
FOSFAN SA - 2015-12-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, realizacja założonych planów sprzedaży, częste wyjazdy handlowe. Miejsce wykonywania pracy - delegacje w kraju i zagranicą.
Fabryka Armatur Głuchołazy s.a. - 2017-04-19 - Głuchołazy (opolskie)
wg stanowiska
GOMAR PIŃCZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2019-02-26 - Pińczów (świętokrzyskie)