SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Katowice oferta pracy BUMECH SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: - Prowadzenie spraw kadrowych i naliczanie wynagrodzeń. - Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie (dowolne). 1-2 lata doświadczenia w zawodzie. Obsługa programu Optima, Płatnik oraz Ms Office. Kontakt telefoniczny (32-789-38-64, 32-789-38-65) w godzinach: 8:00-12:00 e-mail: halina.redo (at) bumech.pl
Data publikacji: 2018-08-22
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: BUMECH SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krakowska 191, 40-389 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie spraw kadrowych i naliczanie wynagrodzeń. - Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie (dowolne). 1-2 lata doświadczenia w zawodzie. Obsługa programu Optima, Płatnik oraz Ms Office. Kontakt telefoniczny (32-789-38-64, 32-789-38-65) w godzinach: 8:00-12:00 e-mail: halina.redo (at) bumech.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Znajomość programu OPTIMA
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera (Pakiet Ms Office)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Umiejętność obsługi programu PŁATNIK
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe, inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie minimum średnie (dowolne). 1-2 lata doświadczenia w zawodzie.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: BUMECH SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Krakowska 191, 40-389 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt telefoniczny (32-789-38-64, 32-789-38-65) w godzinach: 8:00-12:00 e-mail: halina.redo (at) bumech.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: Kontakt telefoniczny lub e-mail, Godziny : 8:00-12:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.bumech.pl
Ulica pracodawcy: Krakowska
Numer budynku pracodawcy: 191
Profil działalności pracodawcy: ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ MOSTÓW I TUNELI.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 22.08.2018
Oferta pracy ważna do: 30.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 22.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 22.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Znajomość i dystrybucja (w tym szkolenia) z obszaru inżynierii do obszaru produkcji wymagań jakościowych klienta w zakresie wyrobu i procesu, uczestnictwo przy opracowywaniu FMEA, Control Planów, zwalnianie w zakresie jakości maszyn do użytkowania, analiza systemów pomiarowych MSA, badanie zdolności maszyn i procesów, wspólnie z DTP planowanie, realizacja oraz zatwierdzanie prób w tym dystrybucja informacji, testy jakościowe wyrobu, procesu na produkcji, opracowanie raportu, znajomość procesów produkcyjnych oraz weryfikacja pod kątem niezgodności/ optymalizacji
Bader Polska Sp. z o.o. - 2015-11-30 - Bolesławiec (dolnośląskie)
obsługa biura; nadzór nad obiegiem dokumentów; współpraca z podmiotami zewnętrznymi; reprezentowanie spółki przed urzędami i instytucjami
OBSŁUGA I POŚREDNICTWO FINANSOWE "PLUS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-01-10 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Jeśli chcesz: Mieć stały kontakt w ulubionym języku z krajami europejskimi, Uczestniczyć w szkoleniach doskonalących język obcy, Pracować w elastycznym wymiarze godzin, Zarabiać z miesiąca na miesiąc coraz więcej, Nie martwić się ile kosztować mnie będą dojazdy do pracy, Uprawiać systematycznie sport (biegi, grę w piłkę nożną, siatkówkę, fitness) w zorganizowanych grupach, Uczestniczyć w rozwoju innowacyjnej firmy będącej w czołówce producentów stolarki otworowej nie tylko w Polsce ale i Europie.Na co dzień Twoja praca będzie polegać na:Zdobywaniu i doskonaleniu wiedzy o takich produktach jak: okna, drzwi, rolety, bramy, produkowanych na najwyższej jakości komponentach (Aluplast, Salamander, Decco, Aliplast, Aluprof), Doskonaleniu wiedzy z zakresu wycen naszych produktów, Zdobywaniu nowych możliwości zbycia tych produktów.Masz szansę na:Zdobycie unikatowego zawodu w jednej z najsilniej rozwijających się branż na świecie, Stabilne zatrudnienie.Wymagania: Znasz język francuski na poziomie min. B2,Masz doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym, ale męczą Cię praca na zmiany i te długie procedury,Masz zmysł przestrzenny, chcesz nadal się uczyć.Nie zwlekaj, już dzisiaj wyślij do nas swoje CV!To na Ciebie właśnie czekamy!* Średnie miesięczne zarobki po 6 miesiącach zatrudnienia wynoszą 4600 zł netto ( 6506 zł brutto)
EKO-OKNA S.A. - 2017-07-26 - Kornice (śląskie)
Prace porządkowe, pomoc przy sporządzaniu posiłków.Godziny pracy: 6:00 - 14:00
Wojewódzki Ośrodek Lecznictwa Odwykowego i Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Gorzycach - 2018-05-08 - Gorzyce (śląskie)
Organizacja zaopatrzenia w materiały do produkcji
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Kielce (świętokrzyskie)
Szkolenia nowych pracowników, zapewnianie świadomości i wiedzy projakościowej wśród pracowników, organizowanie zespołów szkoleń, badanie skuteczności szkoleń, przygotowywanie materiałów szkoleniowych
ManpowerGroup Sp. z o.o. - 2017-08-08 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
przedstawianie korzyści wynikajacych z połączeń kilku usług, obsługa logistycznych systemów operatorów telekomunikacyjnych, sprzedaż urządzeń i ich konfiguracja
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Biała Podlaska (lubelskie)
Naliczanie wynagrodzeń; sporzadzanie deklaracji ZUS; przyjmowanie pracowników.(sekretariat)
Wielkopolskie Centrum Hodowli i Rozrodu Zwierząt Sp. z o.o. - 2017-01-17 - Skwierzyna (lubuskie)
pomoc przy wymianie kół, mycie kół, dowóz kół do kupującego przez Internet; wjazd pojazdem klienta (osobowe i ciężarowe) na rampę do zmiany kół; praca w wymiarze 1/2 etatu;
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Ksawerów (łódzkie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-28 - Warszawa (mazowieckie)
- Odpowiedzialność za utrzymanie dobrych relacji wewnątrz firmy jak na zewnątrz współpracując z klientami czy Partnerami handlowymi IBM, w zakresie wsparcia umów finansowych; Odpowiedzialność i posiadanie kompetencji w zakresie finansowania umów handlowych czy usług globalnego odzyskiwania aktywów; Korzystanie z dedykowanych systemów finansowania i procesów wspierających realizację kontraktów, administrowanie, przygotowywanie i akceptacja umów, wstępne fakturowanie / rozliczanie umów, indeksowanie stawek, zwroty, wynajem pośredni oraz rozliczanie końca okresu najmu, finansowanie dostawców, syndykacje, zakupy, finansowanie należności oraz zobowiązań; Zarządzanie należnościami i windykacja; Zapewnienie wsparcia operacyjnego dla biznesu - odpowiedzialność za zadania organizacyjne o różnym stopniu złożoności; Zapewnienie strategicznego i kompleksowego wsparcia IBM, działając jako źródło informacji o wynikach biznesowych, formułowaniu strategii biznesowej, zarządzaniu własnymi procesami i wymaganiami systemowymi, zarządzając kosztami przy jednoczesnym zwiększaniu produktywności, jak też wzmacnianie systemu kontroli wewnętrznych IBM; Koncentrowanie się na celach indywidualnych, zespołowych, działowych oraz operacyjnych. Pracownicy IBM Global Financing ( IGF) pełniący tę funkcję, zazwyczaj należą do wewnętrznej organizacji Business Support Operation (BSO). - Wynagrodzenie: nie mniej niż 8498 zł/brutto. Praca na umowę o pracę: 01.08.2018 r. do 31.07.2021 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe, Kierunki finansowe / Ekonomiczne / Biznesowe/ Zarządzanie lub pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe 8-10 lat na podobnym stanowisku w zakresie analizy finansowej i biznesowej, w środowisku międzynarodowym. Wymagane umiejętności: Wiedza z zakresu zapewniania wsparcia operacyjnego dla biznesu; Doskonałe umiejętności analityczne, w tym analizy biznesowej i finansowej; Umiejętność formułowania strategii biznesowej; Znajomość systemów finansowania i procesów wspierających realizację kontraktów; Wiedza z zakresu czynności administrowania, przygotowywania i akceptacji umów, fakturowania / rozliczania umów, indeksowania stawek, zwrotów, wynajmu pośredniego oraz rozliczania końca okresu najmu, finansowania dostawców, syndykacji, zakupów, finansowania należności oraz zobowiązań; Wiedza dot. zarządzania należnościami i windykacji oraz zarządzania kosztami przy jednoczesnym zwiększaniu produktywności i wzmacniania systemu kontroli wewnętrznych; Znajomość branży IT; Doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacji. Wymagana znajomość języka angielskiego na poziomie minimum komunikatywnym w mowie i piśmie (min. B2).
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Katowice (śląskie)
refundacja 30art. 150 f
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Białogard (zachodniopomorskie)
szukanie nowych dostawców
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Łapy (podlaskie)
Poznanie konstrukcji strony internetowej Domu Kultury i Spółdzielni oraz Facebooka, poznanie działalności Spółdzielni oraz Domu Kultury, poznanie zasad tworzenia i bieżącego uzupełniania stron internetowych i zamieszczania wiadomosci na facebooku, poznanie organizacji imprez kulturalnych w plenerze i w Sali widowiskowej poprzez tworzenie scenariuszy imprez skierowanych do widowni dziecięcej i dorosłych w szczególności z uwzględnieniem przepisów BHP i PPOŻ.
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Rumia (pomorskie)
Obsługa sklepu internetowego oraz platformy Allegro, dodawanie nowych ofert sprzedaży, wdrażanie nowych klientów sprzedaży
Firma Handlowa "DAWIKA" Dariusz Suwalski - 2017-04-04 - Koteże (pomorskie)
SPRZEDAZ PRZEZ INTERNET ODŻYWEK DLA SPORTOWCÓW ORAZ SUPLEMENTÓW DIETY
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA"HERKULES" TANIE ODŻYWKI EKSPORT-IMPOTR MATEUSZ MICHALSKI - 2016-08-02 - Dębica (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Warszawa (mazowieckie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- opracowywanie raportów (Excel): awaryjność maszyn, czas realizacji napraw,- opracowywanie instrukcji na podstawie dokumentacji technicznej maszyn, urządzeń i linii produkcyjnej,- opracowywanie oceny maszyn i urzadzeń zgodnie z wytycznymi dyrektywy maszynowej,- współdziałanie z pracownikami Działu Utrzymania Ruchu w zakresie gospodarki magazynowej części zamiennych.
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Zgierz (łódzkie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stazu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż,- przygotowanie ofert handlowych,- prowadzenie negocjacji z klientem- pozyskiwanie nowych klientów,- otrzymywanie dobrych relacji z klientami,- tworzenie i realizacja planów sprzedazowych,- prowadzenie akcji promocyjnych, marketingowych.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Głowno (łódzkie)
sprzedaż hurtowa i detaliczna paliw
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Frydrychowo (kujawsko-pomorskie)
Specjalista ds. Utrzymania Ruchu odpowiedzialny będzie za zapewnienie sprawności instalacji i urządzeń koniecznych dla niezakłóconego funkcjonowania przedsiębiorstwa BatEko w Polkowicach. W szczególnościosoba zatrudniona na tym stanowisku realizować będzie wykonywanie podstawowych napraw i konserwacji urządzeń oraz instalacji -wentylacyjnych, elektrycznych, przemysłowych oraz transportowych. Stanowisko podlega bezpośrednio Kierownikowi Zakładu.
BatEko Sp. z o.o. - 2016-04-12 - Polkowice (dolnośląskie)
Prowadzenie rozliczeń budowy oraz ich analizaRozliczanie robót realizowanych przez podwykonawcówprzeprowadzanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca
"NAVIGA-STAL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-13 - Koronowo (kujawsko-pomorskie)
Odbieranie telefonów od klientow w języku angielskim. Roziwązywanie problemów klienta w języku tureckim lub perskim.
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Łódź (łódzkie)
do uzgodnienia
F.H.P. 'ROBMAR' ROBERT BIENIASZ, MARIUSZ DAŃKO SPÓŁKA JAWNA - 2017-01-10 - Boguchwała (podkarpackie)
pełnienie funkcji inspektora nadzoru na budowach (w sensie samodzielnej funkcji technicznej), rozliczanie wykonywanych robót budowlanych, sprawdzanie dokumentacji technicznej, kosztorysowanie przygotowywanych do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych, udział w komisjach przetargowych, w przygotowywaniu planów inwestycyjnych i remontowych oraz w przeglądach technicznych obiektów
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2017-02-13 - Chełm (lubelskie)
jw.
Andrzej Jabłonowski Cukiernia U Jabłonowskich - 2018-06-13 - Warszawa (mazowieckie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Gdańsk (pomorskie)
Tworzenie baz danych (zestawień w Excelu), wewnętrznych raportów, analiza danych, praca w księgowości.
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA I OBROTU TOWAROWEGO FRONTON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-20 - Kraków (małopolskie)
Praca polegać będzie na wykonywaniu połączeń śrubowych na rurociągach. Miejsce pracy - Gdańsk. Jest to kontrakt na określoną liczbę połączeń - czas trwania ok. 3-4 miesiące. Połączenia wykonywane będą za pomocą profesjonalnych narzędzi dynamometrycznych - głównie pneumatycznych i elektrycznych. Praca w zespole 2 osobowym.
Techsystem - 2017-06-16 - Gdańsk (pomorskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Brzeg (opolskie)