SPECJALISTA DS. OCHRONY ŚRODOWISKA Pińczów oferta pracy GOMAR PIŃCZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OCHRONY ŚRODOWISKA
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: wg stanowiska
Data publikacji: 2019-02-26
Lokalizacja: Pińczów (świętokrzyskie)
Pracodawca: GOMAR PIŃCZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 6, 28-400 Pińczów, powiat: pińczowski, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: wg stanowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OCHRONY ŚRODOWISKA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pińczów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pińczowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pińczów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista ochrony środowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: aktualna książeczka sanitarno-epidemiologiczna
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Zanajomość przepisów ochrony środowiska; Zakres obowiązków: wykonywanie analiz fizyko-chemicznych i mikrobiologicznych zgodnie z planami kontroli.
Nazwa pracodawcy:
GOMAR PIŃCZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Adres pracodawcy:
Przemysłowa 6, 28-400 Pińczów, powiat: pińczowski, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny - kontakt telefoniczny 41 3785822 lub mailowy kadry (at) gomar.net.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: pińczowski
Gmina pracodawcy: Pińczów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pińczów
Ulica pracodawcy: Przemysłowa
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista ochrony środowiska
Data dodania oferty pracy: 26.02.2019
Oferta pracy ważna do: 12.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 26.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 26.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż elektroniki użytkowej (RTV, AGD) oraz artykułów BHP
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MCOMM MARIUSZ MUCHA - 2015-12-17 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Wykształcenie średnie, umiejętność obsługi komputera. Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji wynagrodzenia, nagród i składek ZUS dla bezrobotnych do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Czernica (śląskie)
Gotowość do pracy w delegacji,według zleceń
DREMAN JOB Sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-02-23 - Krapkowice (opolskie)
Zakres zadań:1. Prowadzenie ewidencji księgowej podatków, zgodnie z obowiązującymi ustawami i przepisami prawa podatkowego, a w szczególności z ustawą z dnia 29sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (tekst jednolity: Dz. U. z 2015r. poz. 613) oraz z ustawą zdnia 29 września 1994r. orachunkowości (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 330 ze zm.), w tym:1) księgowanie wpłat oraz zwrotów na kontach podatkowych podatników,2) naliczanie dodatkowych opłat odsetek za zwłokę od nieterminowo wniesionych wpłat kwot podatkowych,3) bieżąca kontrola terminowości regulowania zobowiązań podatkowych,4) podejmowanie czynności zmierzających do zastosowania środków egzekucyjnych w stosunku do zalegających podatników, w tym sporządzanie upomnień i tytułów wykonawczych,5) prowadzenie likwidacji nadpłat,6) przygotowywanie danych do sprawozdań okresowych (zamknięcie urządzeń księgowych, uzgadnianie sald).2. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Naczelnika Wydziału oraz Kierownika Referatu Księgowości Dochodów.
Urząd Miejski - 2016-03-30 - Jaworzno (śląskie)
Obsługa hurtowych kontrahentów zagranicznych.Pozyskiwanie Klientów i dostawców na rynkach zagranicznych.Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z Klientami i Dostawcami.Realizacja procesu zakupu i sprzedaży.Prowadzenie korespondencji handlowej i komunikacji telefonicznej z kontrahentami zagranicznymi.Analiza rynku i potencjalnych Klientów.
KAMINSKI & PARTNERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Osoba ta będzie odpowiedzialna za: Realizację obowiązków z obszaru BHP zgodnie z wymogami prawnymi. Monitorowanie i prewencję zagrożeń zawodowych. Prowadzenie szkoleń z zakresu BHP. Ciągłe podnoszenie świadomości i budowanie kultury BHP wśród pracowników. Nadzór nad prowadzeniem postępowań powypadkowych. Przeprowadzanie oraz aktualizację ocen ryzyka zawodowego. Opracowywanie instrukcji BHP dla stanowisk pracy. Współpracę z jednostkami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi w obszarze BHP. Prowadzenie dokumentacji oraz przygotowywanie raportów i statystykPraca BHP w budownictwie to 70% prace biurowe i 30 % obchody budowy.
Milimex S.A. - 2017-07-18 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Poziom 1: Pracownik wykonuje wszystkie zadania i polecenia kierownictwa, uwzględniając standardy firmy oraz wspiera przełożonych w bieżących zadaniach. Dodatkowo aktywnie uczestniczy w procesie ciągłego doskonalenia usług.Poziom 2: Pracownik, którzy przeszedł roczny cykl wprowadzający w dział HR, wykazuje się wiedzą na temat wszystkich procesów HR. Posiada kompetencje, aby wykonywać wszystkie swoje obowiązki zawodowe bez pomocy i nadzoru przełożonych. Aktywnie wspiera proces rekrutacji nowych pracowników. Wykazuje się inicjatywą i wspólnie tworzy nowe projekty.
kontakt przez PUP - 2018-11-08 - Kraków (małopolskie)
praca magazyniera: przyjmowanie i wydawanie towarów, ukladanie i pilnowanie porządku
Hurtownia Materiałów Budowlanych "MAGBUD" Łukasz Kapera - 2018-02-27 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-10-29 - Warszawa (mazowieckie)
Kontrola i nadzór nad prawidłowością procesu technologicznego, bieżące naprawy, remonty i przeglądy maszyn i urządzeń, bieżące usuwanie awarii maszyn w celu utrzymania ciągłości produkcji, montaż nowych maszyn i urządzeń. Praca poniedziałek - sobota II zmiany 6:00-14:00, 14:00-22:00 (podstawowy system i rozkład czasu pracy), pierwsza umowa na okres próbny na 1 m-c, docelowo na czas nieokreślony.
"Ceramika-Eva" Stanisława Szopa - 2017-05-31 - Wyry (śląskie)
Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej
COLOR GRAF SP. Z O.O. - 2016-08-23 - Gdańsk (pomorskie)
Dostarczanie wsparcia dla klientów poprzez telefoniczne udzielanie odpowiedzi na ich zapytania przetwarzanie i zarządzanie zapytaniami klientów dotyczących produktów, promocji, zamówień, faktur, płatności, zwrotów, platform online oraz warunków i terminów w oparciu o dostępne zasoby zarządzania wiedzą Amway. Aktualizowanie i wprowadzanie danych do systemu. Wsparcie przy wdrażaniu i realizacji planów sprzedażowych i marketingowych. Tworzenie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań podnoszących poziom satysfakcji klienta. Wsparcie pozostałych członków zespołu w wykorzystaniu i rozwijaniu swoich możliwości i potencjału.
AMWAY BUSINESS CENTRE-EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-01 - Zabierzów (małopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Warszawa (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Warszawa (mazowieckie)
w/g zakresu
kontakt przez PUP - 2018-12-18 - Pawłówka (podlaskie)
Czynności biurowe w sekretariacie sądowym, a w szczególności:- wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem akt sądowych,- wykonywanie wydanych w sprawach zarządzeń,- protokołowanie przebiegu rozpraw i posiedzeń sądowych,- rozpisywanie sesji,- sporządzanie i wysyłka korespondencji.
SĄD OKRĘGOWY W RZESZOWIE - 2018-10-31 - Łańcut (podkarpackie)
Monitorowanie ilościowej oraz jakościowej struktury zasobów ludzkich w firmie; rekrutacja oraz zarządzanie potencjałem już zatrudnionych pracowników; rozwój systemu motywowania i dokształcenia pracowników; monitorowanie trendów i zmian na rynku pracy, w biznesie, zarządzaniu i gospodarce; przygotowanie raportów; kontakt z partnerami (w tym zagranicznymi).
GRETGO SP. Z O.O. - 2016-12-23 - Gdynia (pomorskie)
praca w kadrach
Spółdzielnia Mieszkaniowa LUBAWA - 2018-01-05 - Lubawka (dolnośląskie)
- Sortowanie i pakowanie owoców i warzyw- Paletyzowanie wyrobów gotowych- Podstawowa obsługa maszyn
RANDSTAD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZALNOŚCIĄ - 2017-05-10 - Strzelno (kujawsko-pomorskie)
doradca klienta, pozyskiwanie wolnych klientów, prace biurowe, bieżąca obsługa
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Częstochowa (śląskie)
- TRANSPORT MATERIAŁÓW NA TRASACH POLSKA, NIEMCY, AUSTRIA, WŁOCHY
OK JOB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-20 - Jasionka (podkarpackie)
Kluczowe zadania dotyczą: tworzenia, nadzoru i realizacji planu przeglądowego maszyn i urządzeń, odpowiedzialności za zapewnienie prawidłowego funkcjonowania, przeglądów i napraw maszyn i urządzeń, wprowadzania zasad TPM w zakładzie tworzenia, nadzoru i realizacji planów remontowych maszyn i urządzeń, prowadzenia działań z zakresu Preventive Maintenance, prowadzenia i udziału w projektach inwestycyjnych, modernizacyjnych z obszaru produkcji i infrastruktury, zarządzania dokumentacją techniczną, dotyczącą Utrzymania Ruchu, obsługi i zarządzania danymi w systemie SAP.
IFA POWERTRAIN POLSKA SP. Z O. O. - 2017-05-16 - Zimna Wódka (opolskie)
rekrutacja pracowników z Ukrainy; redagowanie ofert pracy; budowa i zarządzanie bazą kandydatów i pracowników' obsługa administracyjna pracowników z Ukrainy;
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Opole (opolskie)
- wprowadzanie informacji do komputerowej bazy danych;- układanie i upinanie dokumentów;- prace archiwizacyjne;- wykonywanie zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego
kontakt przez PUP - 2019-02-21 - Starogard Gdański (pomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie, nadzór i rozliczanie zadań konserwacyjno - remontowych, sporządzanie kosztorysów, przygotowywanie specyfikacji technicznych wykonywanie i odbiór zadań konserwacyjno - remontowych.praca w godz. 7-15
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2018-01-25 - Nowa Dęba (podkarpackie)
Wykonywanie procedur związanych z dystrybucją produktów (handel towarami przemysłowymi). Odpowiedzialność za dokumenty związane z importem danego surowca (wypełnianie, przekazywanie, kontakty logistyczne).
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Tworzenie kosztorysów budowlanych. Obsługa programów kosztorysowych - NORMA, obsługa plotera, umiejętności negocjacyjne
ZAKŁAD PROJEKTOWO-BUDOWLANY PROJEKTOBUD ANDRZEJ POŁOMSKI - 2017-08-10 - Myjomice (wielkopolskie)