SPECJALISTA DS. WPROWADZANIA DANYCH Kalisz oferta pracy ENERGETYK ENERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. WPROWADZANIA DANYCH
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Wprowadzanie danych do systemu komputerowego, aktualizacja danych
Data publikacji: 2016-05-06
Lokalizacja: Kalisz (wielkopolskie)
Pracodawca: ENERGETYK ENERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KORCZAK 100, 62-800 Kalisz, powiat: m. Kalisz, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wprowadzanie danych do systemu komputerowego, aktualizacja danych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wyższe wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. WPROWADZANIA DANYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kalisz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kalisz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kalisz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.05.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
AKTUALNE ORZECZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, PAKIETU MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Brak przeciwwskazań do wykonywania pracy przy komputerze.
Nazwa pracodawcy:
ENERGETYK ENERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Adres pracodawcy:
KORCZAK 100, 62-800 Kalisz, powiat: m. Kalisz, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane proszone są o kontakt telefoniczny z pracodawcą w celu ustalenia terminu spotkania lub wysyłanie CV na adres e-mail: karolina.stoicka (at) energetykenergy.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kalisz
Gmina pracodawcy: Kalisz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kalisz
Ulica pracodawcy: KORCZAK
Numer budynku pracodawcy: 100
Profil działalności pracodawcy: Wykonywanie instalacji elektrycznych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 2
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.05.2016
Data dodania oferty pracy: 06.05.2016
Oferta pracy ważna do: 30.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 06.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 06.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Udział w tworzeniu i aktualizacji bazy danych klientów. Udział w tworzeniu ofert dla klientów. Rozmowy handlowe z klentami. Obsługa posprzedażowa. Udział w działaniach promocyjnych. Udzielanie podstawowych informacji o produktach. Prace biurowe związane z obsługą dokumentów. Wykonywanie zadań realizowanych w ramach projektów przez firmę.
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Gdynia (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Warszawa (mazowieckie)
profesjonalna obsługa klienta( kontakt bezpośredni, telefoniczny i mailowy), skuteczna sprzedaż imprez turystycznych i fachowe doradztwo miejsce pracy: Bieruń
Dorota Jacyniak Biuro Podróży GOOD LUCK NZOZ Centrum Stomatologiczne CERAMIX Centrum Kosmetyczne LIMONKA - 2017-02-01 - Bieruń (śląskie)
pozyskiwanie nowych kontaktów handlowych w zakresie sprzedaży produktów przedsiębiorstwa
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Posmykowizna (łódzkie)
AKTYWNE POZYSKIWANIE KLIENTÓW, OPRACOWYWANIE KONCEPCJI SPRZEDAŻY ORAZ PRZYGOTOWYWANIE OFERT I PREZENTACJI SZYTYCH NA MIARE POTRZEB KLIENTÓW, PROWADZENIE SPOTKAŃ I NEGOCJACJI HANDLOWYCH, PODTRZYMYWANIE BIEŻĄCYCH RELACJI BIZNESOWYCH ORAZ AKTYWNE BUDOWANIE NOWYCH
PRZEDSIĘBIORSTWO ORGANIZACJI BUDOWNICTWA POBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, KURS KADROWO-PŁACOWY, BARDZO DOBRA OBSŁUGA KOMPUTERA, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH;[Godzina zakończenia pracy] : 15:00[Praca na czas określony] : od 01.09.2017 do 30.06.2018
Szkoła Podstawowa Nr 41 z Oddziałami Integracyjnymi - 2017-07-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)
planowanie, realizacja i koordynacja projektów marketingowych i operacyjnych; redagowanie informacji marketingowych; zarzadzanie zawartością strony www i profilu FB; analiza efektywności prowadzonych działań promocyjnych; optymalne dobieranie narzędzi promocyjnych w ramach akcji marketingowych; współpraca z działem handlowym w zakresie prowadzenia akcji marketingowych; analiza działań konkurencji
SPOŁEM Tarnowska Spółdzielnia Spożywców - 2016-07-27 - Tarnów (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Warszawa (mazowieckie)
Telefoniczna, mailowa i bezpośrednia obsługa klientów.
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Gdynia (pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie min. średnie; min. roczne doświadczenie; zaawansowana znajomość języka angielskiego; doświadczenie w sprzedaży, praca pod presją czasu; zakres obowiązków: kontrola i analiza ogłoszeń o zamówieniach publicznych realizowanych w oparciu o UZP dostępnych na platformach BiP, przygotowywanie ofert na potrzeby inwestycji publicznych, realizowanych bezpośrednio dla Inwestorów Publicznych jak i Generalnych Wykonawców, aktywna współpraca z klientem oraz stronami postępowania od momentu postępowania ofertowego do momentu podpisania umowy i przekazania projektu do działu realizacji, negocjowanie warunków umów z Zamawiającymi, budowanie relacji z architektami i projektantami oraz branżowcami odp. za tworzenie dokumentacji prezentacje oferty firmy w siedzibie klienta lub w biurze firmy, bieżące planowanie swoich zadań w oparciu o strategię Zarządu oraz raportowanie jej efektów, ciągły samorozwój oraz rozwój stanowiska i metodyki pracy, uczestnictwo w modelowaniu wzorów dokumentów ofertowych oraz argumentacji sprzedażowej oferty firmy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
FULCO TECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-26 - Gliwice (śląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Zielona Góra (lubuskie)
jw.
ZESPÓŁ PAŃSTWOWYCH SZKÓŁ MUZYCZNYCH NR 4 IM. KAROLA SZYMANOWSKIEGO W WARSZAWIE - 2016-10-05 - Warszawa (mazowieckie)
kontakt z dostawcami i odbiorcami chińskojęzycznymi, obsługa kasy fiskalnej, kompletowanie dokumentów, dbałość o dostępność towarów, planowanie, rozliczanie, przygotowywanie raportów, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
realizacja projektów rekrutacyjnych, poszukiwanie kandydatów ( min. drogą elektroniczną, poprzez Internet), tworzenie ogłoszeń rekrutacyjnych, selekcja aplikacji
Randstad Polska sp. z o.o - 2017-01-12 - Tychy (śląskie)
Obsługa klientów w zakresie ochrony środowiska, prowadzenie ewidencji odpadów, sporządzanie sprawozdań do Urzędu Marszłkowskiego oraz WIOŚ.
GRUPA INTERLIS Sp. z o.o. - 2017-08-30 - Kalisz (wielkopolskie)
obsługa tradycyjnych maszyn do obróbki skrawaniem
POLIMERC Sp. z o.o. - 2016-08-11 - Dobczyce (małopolskie)
Analiza rozwiązań systemów ERP,IT oraz ich wydażenie w Polsce. Analiza projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, Diagnozowanie projektów.
COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP.Z O.O. - 2017-02-22 - Gdynia (pomorskie)
- zawieranie i przedłużanie umów na usługi Netia Internet, Telewizja,Telefon - doradztwo w zakresie oferowanych usług, - budowanie iutrzymywanie relacji z Klientem - udział w akcjach marketingowych -obsługa klientów
Calipso.pl Haber Robert - 2017-07-24 - Opole (opolskie)
Obsługa mailowa lub telefoniczna klienta niemieckojęzycznegoPrzyjmowanie zamówień, reklamacjiDrobne prace administracyjne
kontakt przez OHP - 2016-06-16 - Gdynia (pomorskie)
Prowadzenie rozmów z kontrahentami, tłumaczenie umów i innych dokumentów
INFOSTER PROJEKT Sp. z o. o. - 2016-09-15 - Tarnów (małopolskie)
- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: obsługiwała program Wydziału Technicznego w zakresie wprowadzania i rejestrowania umów, skanowania wniosków, i innych dokumentów dot. przebiegu procesu budowlanego, generowanie i sporządzanie sprawozdań okresowych; prowadziła sprawy dotyczące dokumentacji technicznej projektowo-kosztorysowej, techniczno- finansowej w zakresie realizowanych remontów; prowadziła ewidencję realizowanych przedsięwzięć oraz sprawozdawczości w zakresie remontów i inwestycji; prowadziła bieżącą kontrolę wydawanych środków finansowych pod względem zgodności z zawartą umową; weryfikowała faktury przedkładane przez wykonawców zadań inwestycyjnych oraz prac remontowych związanych z istniejącymi obiektami; przygotowywała dokumenty związane z rozliczaniem inwestycji; współdziałała w sporządzaniu projektów rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontowych związanych z istniejącymi obiektami na podstawie wniosków jednostek organizacyjnych; gromadziła i opracowywała wnioski dotyczące potrzeb inwestycji budowlanych; współdziałała w przygotowywaniu harmonogramów i dokumentów koniecznych do rozpoczęcia realizacji inwestycji, remontów związanych z istniejącymi obiektami; prowadziła sprawy związane z uzyskaniem opinii i decyzji administracyjnych; przygotowywała aneksy do umów na roboty budowlane; archiwizowała dokumenty wpływające i wytwarzane w Dziale Remontów, w tym nośników elektronicznych; obsługiwała kontrolę wewnętrzne i zewnętrzne w zakresie zleconym przez przełożonego; na bieżąco współpracowała z inspektorami nadzoru inwestorskiego. - Wynagrodzenie: od 2800 do 3360 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od stycznia 2018 r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe techniczne o profilu budownictwo ogólne lub architektura. Doświadczenie zawodowe przy średnim 6 lat pracy w jednostce samorządowej, a przy wyższym 4 lata pracy w jednostce samorządowej. Wymagane umiejętności: znajomość ustawy prawo budowlane, prawo zamówień publicznych, kodeksu cywilnego, znajomość obsługi programów Word i Excel. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw dot. realizacji remontów i inwestycji.- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-12-19 - Katowice (śląskie)
Opracowywanie dokumentów związanych z transportem, informowanie klientów o terminach wysyłki produktów.
Bildau & Bussmann Polska Sp. z o.o. - 2018-01-29 - Płock (mazowieckie)
Wykształcenie: wyższe; znajomość jęz. angielskiego lub niemieckiego; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
ZYGMUNT J.GŁUCHOWSKI ZYGMUNT GŁUCHOWSKI - 2016-05-31 - Gliwice (śląskie)
Magazynier
"GŁUC" FPHU GŁUC ANDRZEJ - 2016-11-18 - Maków Podhalański (małopolskie)
zgodny z charakterystyką pracy
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Pleszew (wielkopolskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, akt osobowych, sporządzanie wniosków o dofinansowanie z PUP i PFRON. Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS. Dokonywanie rozliczeń z PFRON, wystawianie informacji o ulgach na PFRON.
ICF Wood Paweł Fąfara - 2017-03-08 - Czudec (podkarpackie)
prowadzenie i realizacja działań promocyjnych wewnątrz i na zewnątrz spólki, redagowanie tekstów promocyjnych, przygotowywanie materiałów graficznych we współpracy z agencjami graficznymi, przygotow. mat. promocyjnych na strony www i do mediów, administraoanie stroną internetową, obsługa profilu firmy na Facebook'u, współpraca z zewn. dostawcami usług marketingowych i reklamowych, organizacja imprez targowych i spotkań okolicznościowych z klientami, wspieranie programów sprzedażowych, zarządzanie elementami budżetu marketingowego
APATOR CONTROL Spółka z o.o. - 2016-07-29 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
popularyzowanie wszelkich form szkoleń, prowadzenei naboru na szkolenia, opracowywanie dokumentacji szkoelniowej, tworzenie zapotrzebowania na skzolenia; organizacja szkoleń od strony logistycznej i merytorycznej, tworzenie bazy trenerów i kontrahentów i inne
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Chrzanów (małopolskie)