SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA NIEMIECKOJĘZYCZNEGO Gdynia oferta pracy kontakt przez OHP

Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA NIEMIECKOJĘZYCZNEGO
Wynagrodzenie: 2 500 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa mailowa lub telefoniczna klienta niemieckojęzycznegoPrzyjmowanie zamówień, reklamacjiDrobne prace administracyjne
Data publikacji: 2016-06-16
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez OHP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa mailowa lub telefoniczna klienta niemieckojęzycznegoPrzyjmowanie zamówień, reklamacjiDrobne prace administracyjne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy jest to praca tymczasowa?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA NIEMIECKOJĘZYCZNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: niemiecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W OBSŁUDZE KLIENTA , ANGIELSKI B2, NIEMIECKI B2 do C1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez OHP
Sposób aplikowania: kontakt przez OHP
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Młodzieżowe Centrum Kariery Gdynia
Adres pracodawcy:
ŚLĄSKA 51, 81-304 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: OHP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: ŚLĄSKA
Numer budynku pracodawcy: 51
danePracodawcy_nrKraz: 5464
Oferta zgłoszona przez: Młodzieżowe Centrum Kariery Gdynia
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 10
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 30.06.2016
Oferta pracy ważna do: 30.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 30.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 16.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder plus sp. z o.o. - 2016-01-19 - Kościerzyna (pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
nawiązaywanie kontaktu z klientem, zakup surowca, kontrola jakości, wystawienie reklamacji
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Czołowo (wielkopolskie)
obsługa firm w zakresie BHP - sporządzanie dokumentacji dla klientów, prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Tarnów (małopolskie)
Przygotowanie, produkcja i dekorowanie gotowych wyrobów piekarniczych i cukierniczych.
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Łódź (łódzkie)
PRACOWNIK DO PRODUKCJI MEBLI
"PRESTIGE MEBLE" JACEK BUCH - 2018-01-10 - Dębica (podkarpackie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Twórcze myślenie, tworzenie reklam, pozyskiwanie rekalmodawców. Praca w godz: 06:00-14:00, 14:00-22:00.
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Łódź (łódzkie)
Praca przy utrzymywaniu w ruchu maszyn włókienniczych, układacza automatex, komora mieszalnicza, montaż maszyn Bafama.
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Częstochowa (śląskie)
Rozliczanie świadczeń opieki zdrowotnej zgodnie z obowiązującymi umowami oraz przepisami.Kontakt z pracodawcą e-mail lub osobiście w dziale kadr.Miejsce pracy: WrocławOferta znajduje się w sali: E, C
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Przyjmowanie i ewidencja zamówień od klientów, potwierdzanie zamówień, sporządzanie zleceń produkcyjnych, obsługa klientów, utrzymywanie stałych kontaktów z klientami, tworzenie ofert handlowych, prowadzenie baz danych klientów, sporządzanie faktur sprzedaży, monitowanie stanów magazynowych. Godziny pracy 7:00-15:00.
Słupska Fabryka Obuwia NORD Meka Sztrajbel Spółka Jawna - 2017-08-10 - Strzelinko (pomorskie)
Kontrola warunków pracy oraz przestrzeganie przepisów i zasad BHP, korodynowanie i inicjowanie działań mających na celu poprawę warunków BHP, prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych dla pracowników firmy z zakresu BHP, prowadzenie dokumentacji powypadkowej, sporządzanie oceny ryzyka zawodowego, nadzór nad sprawami związanymi z ochrona przeciwpożarową, prowadzenie dokumentacji wynikającej z przepisów ochrony środowiska itp. Praca w godz. 9:00-13:00
Odlewnia Żeliwa Nowa Sól Sp. z o.o. - 2018-02-07 - Nowa Sól (lubuskie)
wykonywanie czynności porządkowych, pomoc nauczycielom w zaplanowanej pracy dydaktycznej i wychowawczej, pomoc w imprezach i uroczystościach, rozdzielanie i podawanie posiłków
Niepubliczne Przedszkole Integracyjne SŁONECZKO Patrycja Piekarska - 2018-06-21 - Pszczyna (śląskie)
budowa domów i technologii Naturalny Dom
Zakład Usług Ogólnobudowlanych Jacek Jarco - 2016-09-12 - Węgierska Górka (śląskie)
KONFIGURACJA KOMPUTERÓW I SERWERÓW, INSTALACJA I KONFIGURACJA SYSTEMÓW OPERACYJNYCH LINUX I WINDOWS, OPROGRAMOWANIA ORACLE DATABASE SOFTWARE, ADMINISTROWANIE SYSTEMEM BEZPIECZEŃSTWA, INSTALACJA APLIKACJI FIRMOWYCH, KOORDYNACJA I IMPLEMENTACJA TESTÓW OPROGRAMOWANIA.
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Zabierzów (małopolskie)
Weryfikacja i ewidencja dokumentów wewnętrznych , mailowy i telefoniczny kontakt z klientem, pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów , nadzór nad biezącymi płatnościami, operacje na kontach bankowych spółki, dbanie o prawidłowy obieg informacji w biurze.
"SZMIDT" Sp. j - 2016-08-03 - Ligota Piękna (dolnośląskie)
- monitorowanie/ewidencja prawidłowego zapisu danych z obszaru produkcji, wprowadzanie danych do Exela, - sporządzanie tabel i wykresów na bazie danych w Exelu, - rozliczanie wydajności pracy pracowników produkcyjnych
Tarczyński Spółka Akcyjna - 2016-12-14 - Bielsko-Biała (śląskie)
- Główne obowiązki: Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. - Pracodawca Oferuje: Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje, samodzielne i odpowiedzialne zadania.- Wynagrodzenie: 2300 zł brutto + premia od sprzedaży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Praca: 6:15 - 14:15. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Dobra organizacja pracy własnej, dobra umiejętność obsługi MS Office, doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą Klienta, komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, upór i nastawienie na realizację celów. Mile widziane: Doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, znajomość produktów finansowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) skokpiast.pl
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2018-01-18 - Katowice (śląskie)
•Współpracę z klientami w zakresie przygotowania projektów opakowań,•Prace nad specyfikacją techniczną produktów,•Degustację i akceptację prób nowych produktów, •Wysyłanie i pakowanie prób, •Akceptację promocji, •Wyjaśnianie reklamacji, •Opisywanie i dekretowanie faktur
kontakt przez OHP - 2016-02-09 - Skórcz (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta w firmie zajmującej się sprzedażą materiałów do wykończenia wnętrz.
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "MEKA" Arkadiusz Ogrodniczak - 2016-10-18 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Prowadzenie dokumentacji dotyczącej przepisów ochrony środowiska w chowie świń.Wynagrodzenie w okresie próbnym 2500 zł do 3000zł.
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Lipniki (mazowieckie)
tłumaczenie dokumentów pracowników, pisanie pism urzędowych, rozmowy z konsultantem, tłumaczenie projektów, dokumentów, kontakt e-mailowy i telefoniczny w zakresie inwestycji.
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Kraków (małopolskie)
wyksz. minimum średnie, mile widziane doświadczenia na podobnym stanowisku,praktyczna wiedza związana z projektowaniem tzw. stron "przyjaznych" SEO,praktyczna znajomość narzędzi e-marketingowych (SEM) oraz SEO,bardzo dobra znajomość narzędzi Google Adwords i Google Analytics,orientacja w aktualnych trendach i standardach tworzenia stron www,umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania bieżących zagadnień:
DIRECTINFO Sp. z o.o. - 2017-03-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Odpowiedzialność za funkcjonalne i techniczne wsparcie użytkowników, dostarczenie rozwiązań na zgłaszane przez Key Use incydentów w obszarze Autoryzacji SAP. Identyfikacja, analiza i rozwiązanie incydentów dotyczących autoryzacji SAP zgodnie z umową o gwarantowanym poziomie świadczenia usług. Realizacja wniosków serwisowych w zakresie Autoryzacji SAP, b. Dostarczanie rozwiązań w zakresie rozbudowy i konfiguracji SAP (na podstawie incydentów, wniosków serwisowych i wniosków o zmianę) zgodnie z procesami, Support & Change Management /. Wsparcie i Zarządzanie Zmianą. Odpowiedzialnośc za dokumentację procesów w obszarze Autoryzacji SAP.ranie procesów Support & Change Management / Wsparcia i Zarządzania Zmianą. Aktywną postawa w zakresie proponowania usprawnień procesów SAP Support a także identyfikacji obszarów kompetencji wymagających rozwoju.
KEMIRA GDAŃSK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-02 - Gdańsk (pomorskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-05-16 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowanie komputerowych rysunków 2D, 3D zgodnie z przyjętymi standardami i procedurami oprogramowania, tj AutoCAD, towarowanie i nanoszeniezmian w
P.P.U.H. PROBLACH Artur Spałka - 2018-03-01 - Bąków (opolskie)
Obsługa klientów w zakresie przyjmowania zleceń, realizacji, ustalania terminów dostawy opracowanie wycen, przyjmowanie reklamacji, udzielanie porad technicznych.
Fabryka Mebli Biurowych "MDD" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-03-07 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie akt osobowych dla każdego pracownika, opracowywanie raportów, analiz, statystyk dotyczących zatrudnienia, materialna organizacja dokumentacji kadrowo - płacowej i nadzór nad nią, kierowanie ewidencją czasu pracy, przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem, obliczanie wynagrodzeń pracowników, rozliczenia z ZUS i US, obsługa programu kadrowo - płacowego
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Libiąż (małopolskie)
Administrowanie serwerem z systemem operacyjnym Windows 2008,2. Administrowanie systemem zarządzania Quorum dedykowanym dla jednostek administracji publicznej,3. Zarządzanie sprzętem, licencjami, gwarancjami, instalacja/deinstalacja systemów,4. Dbanie o bezpieczeństwo systemów i sieci, tworzenie kopii bezpieczeństwa baz danych,5.Instalowanie sprzętu komputerowego, jego konfiguracja, pomoc użytkownikom w obsłudze sprzętu i oprogramowania, zwłaszcza pakietu biurowego MS Office w tym pomoc zdalna,6. Administrowanie bazą kont poczty elektronicznej oraz archiwami poczty,7.Planowanie zakupów sprzętu zgodnie z potrzebami oraz z zachowaniem stosownych przepisów o zamówieniach publicznych.8. Administrowanie systemami informatycznymi w ramach pełnienia zadań ASI zgodnie z zapisami Ustawy o Ochronie Danych Osobowych.
Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2016-05-20 - Gdańsk (pomorskie)
- Telefoniczna obsługa Pacjentów, dbałość o jej wysoką jakość. Prowadzenie dokumentacji medycznej. Współpraca z lekarzami. Realizacja działań wg. poleceń przełożonego.- Wynagrodzenie: 2340 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie praca na umowę o pracę na 2 lata lub na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 12:00-20:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie zawodowe NIE wymagane. Mile widziane doświadczenie zawodowe w interpretacji zapisów EKG. Wymagana dobra znajomość pakietu MS Office. Wymagana cierpliwość oraz pełne zaangażowanie w powierzone obowiązki. Wymagana wysoka kultura pracy z klientem / pacjentem. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 795-155-979) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Modelarska 12, 40-142 Katowic) lub e-mail: a.krzyminska (at) telemedycynapolska.pl
TELEMEDYCYNA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-12 - Katowice (śląskie)