SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU Toruń oferta pracy APATOR CONTROL Spółka z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU
Wynagrodzenie: 2 000 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie i realizacja działań promocyjnych wewnątrz i na zewnątrz spólki, redagowanie tekstów promocyjnych, przygotowywanie materiałów graficznych we współpracy z agencjami graficznymi, przygotow. mat. promocyjnych na strony www i do mediów, administraoanie stroną internetową, obsługa profilu firmy na Facebook'u, współpraca z zewn. dostawcami usług marketingowych i reklamowych, organizacja imprez targowych i spotkań okolicznościowych z klientami, wspieranie programów sprzedażowych, zarządzanie elementami budżetu marketingowego
Data publikacji: 2016-07-29
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: APATOR CONTROL Spółka z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie i realizacja działań promocyjnych wewnątrz i na zewnątrz spólki, redagowanie tekstów promocyjnych, przygotowywanie materiałów graficznych we współpracy z agencjami graficznymi, przygotow. mat. promocyjnych na strony www i do mediów, administraoanie stroną internetową, obsługa profilu firmy na Facebook'u, współpraca z zewn. dostawcami usług marketingowych i reklamowych, organizacja imprez targowych i spotkań okolicznościowych z klientami, wspieranie programów sprzedażowych, zarządzanie elementami budżetu marketingowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 8-16
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa internetu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość i obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: PAKIET OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość narzędzi i mechanizmów marketingowych, obsługa Power Point, dynamizm, inicjatywa w działaniu, komunikatywność i zdolności interpersonalne, nastawienie na realizację wyznaczonych celów. dobra organizacja pracy, zaangażowanie
Nazwa pracodawcy: APATOR CONTROL Spółka z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Adres pracodawcy:
87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv nalezy wysłac na adres: malgorzata.gutowska (at) acontrol.com.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Adres strony pracodawcy: www.acontrol.com.pl
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 29.07.2016
Oferta pracy ważna do: 29.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 29.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 29.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Warszawa (mazowieckie)
tworzenie bazy klientów, pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż produktów, analiza rynku, działania posprzedażowe, uczestnictwo w targach branżowych
RZEMIEŚLNICZY BROWAR JANA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2017-01-10 - Zawiercie (śląskie)
w zakresie informatyki: administrowanie sieci komputerowej, obsługa Allegro, administrowanie strony internetowej, drobne naprawy i wymiany sprzętu komputerowego, wykonywanie archiwizacji danych; w zakresie marketingu: budowanie strategii marketingowej firmy, analiza rynku krajowego i monitoring działań konkurencji, przygotowywanie i koordynowanie promocji B2B, koordynowanie i analiza skuteczności ATL, opracowywanie materiałów reklamowych w wersji papierowej i elektronicznej
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ GRONEKO SC - 2016-08-08 - Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie robót ziemnych koparką/ koparko- ładowarką
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe GALANT Malwina Sokalska - 2017-05-31 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Zakres zadań: *planowanie i nadzorowanie robót z zakresu utrzymania zieleni, *wnioskowanie o wydanie zezwoleń na wycięcie drzew lub krzewów w pasie drogowym, *zakładanie, utrzymanie i pielęgnacja zieleni przydrożnej, sadzenie drzew i ich usuwanie, *realizacja projektów zieleni miejskiej, *nadzór i prace pielęgnacyjne: nasadzanie roślin sezonowych, pielęgnacja nawierzchni alejek i kwater trawiasto żwirowych, koszenie, wertykulacja i areacja trawników, odchwaszczanie trawników mechaniczne, ręczne i chemiczne, nawożenie roślin, ochrona przed chorobami i szkodnikami,
Urząd Miasta i Gminy we Wrześni - 2016-03-11 - Września (wielkopolskie)
Kontakt z klientem rosyjskim, pomoc oferowana klientom w zakresie internetowych produktów reklamowych; odpowiadanie na zapytania klienta, rozwiązywanie problemów klienta mailowo, telefonicznie oraz przez wykorzystanie komunikatora chat, współpraca z działem inżynieryjnym w celu usprawnienia produktów, prowadzenie wewnętrznych szkoleń z produktów klienta.
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Kraków (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
- obsługa sekretariatu- przyjmowanie i wysyłanie korespondencji- obsługa strony internetowej na portalu społecznościowym
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Rzeszów (podkarpackie)
Doradztwo techniczne dla klientów, weryfikacja zgłoszeń reklamacyjnych, naprawa u klienta, bieżąca współpraca z dziaem prawnym, przyjmowanie i wydawanie pojazdów reklamacyjnych.Kontakt telefoniczny w celu umówienia się na spotkanie. Wynagrodzenie 2400zł/brutto + premie. Możliwość pracy w delegacji.
ZASŁAW TSS Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-09-13 - Andrychów (małopolskie)
pozyskiwanie nowych klientów, analizowanie wyników sprzedaży, analizowanie ofert
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Przyłęk (wielkopolskie)
Przeszkolenie na stanowisku pracy w zakresie przepisów bhp, regulaminów wewnątrz zakładowych i ustawy o ochronie danych osobowych. Prowadzenie spraw związanych z dokumentowaniem zatrudnienia pracowników: kompletowanie wymaganych dokumentów i uprawnień, kierowanie na badania wstępne, wysyłanie pracowników na badania bhp i lekarskie. Prowadzenie spraw związanych z dokumentowaniem rozwiązania stosunku pracy z pracownikami: nauka wystawiania dokumentów rozwiązania umów, nauka wystawiania świadectw pracy i ich duplikatów. Prowadzenie ewidencji osobowej pracowników: prowadzenie kartotek osobowych w systemie komputerowym, prowadzenie rejestru pracowników zatrudnianych i zwalnianych. Aktualizowanie akt osobowych. Ustalanie wymiaru urlopów wypoczynkowych, wymiaru okresu wypowiedzenia stosunku pracy, uprawnień emerytalnych. Ewidencjonowanie i kontrolowanie czasu pracy, zwolnień lekarskich i absencji. Wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu. Współpraca ze specjalistą ds. bhp. Prowadzenie archiwum spraw kadrowych.
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Dębno (zachodniopomorskie)
- wdrażanie produkcji filtrów ceramicznych,- opracowywanie instrukcji,- szkolenie pracowników,- gromadzenie i analiza danych,- sporządzanie raportów w j. japońslim.
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
przeprowadzanie spotkań techniczno-handlowych, przygotowywanie ofert z zakresu analityki procesowej, projektowanie układów analitycznych, realizacja i wdrażanie układów analityki procesowej na obiekcie, uczestnictwo w szkoleniach oraz stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych
ZAKŁAD SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH ASKI SPZ OO - 2016-02-15 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
-sprzedaż produktów bankowych i ubezpieczeniowych, -realizacja określonych planów sprzedażowych,-aktywne pozyskiwanie klientów,-doradztwo w zakresie produktów bankowych i ubezpieczeniowych,-bieżąca obsługa
SERWIS FINANSOWY ADAMCZUK GRZEGORZ ADAMCZUK - 2017-01-09 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
-Obsługa klientów, -promowanie i doradztwo w zakresie produktów oferowanych przez portal FinansowySupermarket.pl,- udział w realizacji kampanii sprzedażowych,- udzielanie informacji o aktualnej ofercie produktów i usług, -sprzedaż telefoniczna produktów bankowych
FINANSOWYSUPERMARKET.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-22 - Częstochowa (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- prowadzenie pokazów aplikacji produktów dla wykonawców i klientów- wykonywanie robót wykończeniowych z użyciem produktów chemii budowlanej
Zakład Surowców Chemicznych i Mineralnych PIOTROWICE II Sp. z o.o. - 2017-12-07 - Fidor (świętokrzyskie)
zgodne ze stanowiskiem: wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe; umiejętności: znajomość przynajmniej dwóch języków programowania, znajomość architektury systemów IT, znajomość protokołów sieciowych TCP/IP, znajomość języka SQL i protokołów dostępu do bazy danych, doświadczenie zawodowe: min. półroczne, pożądane 2 letnie, znajomość języków obcych: biegła znajomość języka rosyjskiego i angielskiego w mowie i piśmie. Ogólny zakres obowiązków: tworzenie aplikacji webowych i desktopowych, analiza funkcjonowania systemów IT, aplikacjach webowych i desktopowych oraz w warstwie protokołów sieciowych, przygotowywanie dokumentacji technicznej i projektowej związanej z tworzeniem aplikacji, sporządzanie raportów , obsługa kontrahentów m. in. z Federacji Rosyjskiej, UE, USA i Kanady.
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Lublin (lubelskie)
adania:zapoznanie się ze specyfiką pracyi ofertą firmy silnetzapoznanie się z portalami miejskimiakrualizacja treści w portalach miejskichweryfikacja danych w katalogach firmtelemarketing, obsługa klienta, telefoniczne umawianie spotkańprzygotowanie ofert i planÓw marketingowychaktywna sprzedaż usŁugoferta realizowana w ramach projektu PO WER EFS dla osób bezrobotnych -30
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Ruda Śląska (śląskie)
odpowiedzialność za współpracę między prezesem a klientami i kontrahentami firmy z Bangladeszu, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku bengalskim, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, aktywne wspieranie przedstawicieli handlowych w ich codziennej działalności, praca na 2/5 etatu od poniedziałku do piątku w godz. 10-13
Nahar Traders Spółka z ograniczoną odpowiedzilnością - 2016-03-24 - Janki (mazowieckie)
- wprowadzanie danych do systemu kadrowo – płacowego,- naliczanie wynagrodzeń i zasiłków ZUS, sporządzanie list płac dla pracowników i zleceniobiorców,- sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, PIT, sprawozdań GUS,- prowadzenie bieżącej ewidencji i dokumentacji płacowej,- wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu,- bieżące prowadzenie dokumentacji kadrowo – płacowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych związanych z zatrudnieniem pracownika oraz rozwiązaniem umowy o pracę);- rozliczanie czasu pracy,- tworzenie raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne,- praktyczna znajomość prawa pracy, ugruntowana wiedza z zakresu zagadnień płacowych, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych oraz podatkowych, -dokładność, wnikliwość i terminowość w podejściu do realizowanych
Hal-Spaw Sp. z o. o. - 2016-09-14 - Blękwit (wielkopolskie)
Sortowanie odpadów.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO PRODUKCYJNO USŁUGOWE "ZAGRODA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-08 - Strzyżów (podkarpackie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Sanok (podkarpackie)
UTRZYMANIE KONTAKTÓW HANDLOWYCH, SPRZEDAZ WYROBÓW, MONITOROWANIE RYNKU, POZYSKIWANIE INFORMACJI RYNKOWYCH, ZNAJOMOŚC JĘZYKA NIEMIECKIEGO WYMAGANIAWYKSZTAŁĆENIE WYŻSZE, BIEGŁA ZNAJOMOŚC JĘZYKA NIEMIECKIEGO, STAZ PRACY 3 LATA, PRAWO JAZDY B, OBSŁUGA KOMUTERA KONTAKT OSOBISTY LUB PRZESŁANIE CV NA e-maila: ksiegowosc (at) prokom.szczecin.pl
PROKOM SPOŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
-edycja i porządkowanie zamówień w e-sklepie ; -kontakt z Klientami (e-mail i telefon) ; -przygotowywanie zamówień do wysyłki ; -obsługa zwrotów i reklamacji ; -bieżąca analiza stanów magazynowych
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Zielonki (małopolskie)
Bieżący monitoring pracy i wykonywania zadań przez podległe biura operacyjne. Raportowanie pracy oddziałów. Praca w godzinach 9-17.
KONKRET Sp. z o.o. - 2017-02-10 - Płock (mazowieckie)
Prace biurowe, przyjmowanie zamówień,obsługa komputera,pomiar u klienta.
Przedsiębiorstwo Inwestycyjne DTM Turkowiak Spółka Jawna - 2016-05-30 - Góra (dolnośląskie)
Prace murarskie na terenie Dolnego Śląska.
"DK Contracting" S.C. Zofia Ubrban-Dudek, Przemysław Dudek - 2017-04-24 - Wałbrzych (dolnośląskie)