SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Poznań oferta pracy CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W POZNANIU
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 600 PLN
Zakres obowiązków: sprawdzanie pod względem formalno - rachunkowym otrzymanych dokumentów finansowo-księgowych, rozliczanie podatku VAT, kontrolowanie prawidłowego opisu merytorycznego faktur oraz klasyfikacji budżetowej, dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych jednostek obsługiwanych przez CUW, prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostek obsługiwanych przez CUW, terminowe egzekwowanie należności poprzez wysyłanie do zalegających płatników wezwań i upomnień oraz naliczanie odsetek za zwłokę, dokonywanie uzgodnień miesięcznych kont analitycznych i syntetycznych oraz pozabilansowych, wystawianie faktur VAT sprzedaży, not księgowych, not odsetkowych, sporządzanie rejestrów VAT oraz deklaracji VAT w określonym terminie, przygotowywanie dyspozycji przekazania dochodów jednostek oraz podatku VAT należnemu US na konto Urzędu Miasta w Poznaniu, sporządzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań budżetowych, sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych, sporządzanie innych niezbędnych sprawozdań i informacji, współudział w opracowaniu projektów planów finansowych CUW i jednostek obsługiwanych i sporządzanie propozycji ich korekt z udziałem Dyrektorów jednostek obsługiwanych, sporządzanie miesięcznej informacji o wykonaniu budżetu i przesyłanie do wiadomości jednostkom, przygotowanie zapotrzebowań na środki budżetowe składane przez Dyrektorów jednostek obsługiwanych przez CUW, wystawianie potwierdzeń sald z kontrahentami w zakresie należności
Data publikacji: 2020-04-03
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W POZNANIU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:RYBAKI 18A, 61-884 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sprawdzanie pod względem formalno - rachunkowym otrzymanych dokumentów finansowo-księgowych, rozliczanie podatku VAT, kontrolowanie prawidłowego opisu merytorycznego faktur oraz klasyfikacji budżetowej, dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych jednostek obsługiwanych przez CUW, prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostek obsługiwanych przez CUW, terminowe egzekwowanie należności poprzez wysyłanie do zalegających płatników wezwań i upomnień oraz naliczanie odsetek za zwłokę, dokonywanie uzgodnień miesięcznych kont analitycznych i syntetycznych oraz pozabilansowych, wystawianie faktur VAT sprzedaży, not księgowych, not odsetkowych, sporządzanie rejestrów VAT oraz deklaracji VAT w określonym terminie, przygotowywanie dyspozycji przekazania dochodów jednostek oraz podatku VAT należnemu US na konto Urzędu Miasta w Poznaniu, sporządzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań budżetowych, sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych, sporządzanie innych niezbędnych sprawozdań i informacji, współudział w opracowaniu projektów planów finansowych CUW i jednostek obsługiwanych i sporządzanie propozycji ich korekt z udziałem Dyrektorów jednostek obsługiwanych, sporządzanie miesięcznej informacji o wykonaniu budżetu i przesyłanie do wiadomości jednostkom, przygotowanie zapotrzebowań na środki budżetowe składane przez Dyrektorów jednostek obsługiwanych przez CUW, wystawianie potwierdzeń sald z kontrahentami w zakresie należności
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3064
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera - Ms Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
doświadczenie na stanowisku (wymagany staż - lata: 3)
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość zagadnień z obszaru rachunkowości; mile widziane doświadczenie w pracy w instytucjach oświatowych, znajomość systemu informatycznego PROGMAN, znajomość klasyfikacji budżetowej; dodatkowo: posiadanie obywatelstwa polskiego lub znajomości języka polskiego potwierdzone dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe; początkowo umowa na okres próbny, następnie na czas określony i nieokreślony; praca na jedną zmianę w godzinach 7:30-15:30
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W POZNANIU
danePracodawcy_nip: 9721282826
danePracodawcy_regon: 369153456
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
RYBAKI 18A, 61-884 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. CV 2. List motywacyjny3. Oświadczenie o znajomości MS Office, zagadnień z obszaru rachunkowości4. Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych5. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej6. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych7. Oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: kontakt mailowy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: m. Poznań
danePracodawcy_kodPowiatu: 3064
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Poznań
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0969400
Ulica pracodawcy: RYBAKI
Numer budynku pracodawcy: 18A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|241103
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 03.04.2020
Oferta pracy ważna do: 21.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 03.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 03.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e6da5f77466f48722dfc67a209e3f857
Podobne oferty pracy
- automatyzacja procesu testowania dla projektów FX TARSAN/MDE; - przygotowanie i egzekucja testów regresyjnych poprzedzających dostarczenie nowej aplikacji; - dostarczanie dokumentacji testów pozwalających na późniejsze wprowadzanie zmian w środowiskach produkcyjnych; - przygotowanie i utrzymanie scenariuszy i danych testowych; - wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę, o ile nie są niezgodne z prawem.
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Wrocław (dolnośląskie)
- sprzedaż produktów bankowych- realizacja określonych planów sprzed.- aktywne pozyskiwanie klientów-doradztwo w zakresie produktów bankowych- bieżąca obsługa
ADAMCZUK - SERWIS FINANSOWY GRZEGORZ ADAMCZUK - 2016-12-01 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
Specjalista ds. Obsługi Klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Początkowo umowa na czas określony, później na czas nieokreślony .Praca w systemie trzyzmianowym: 8:00-16:15, 9:00-17:15, 6:45-18:00
kontakt przez PUP - 2019-12-05 - Wrocław (dolnośląskie)
- koordynacja działań związanych z realiazją i przygotowywaniem postępowań przetargowych- opiniowanie wniosków pod względem zgodności z procedurą udzielenia zamówień publicznych- kompleksowe prowadzenie postepowań o zamówienie publiczne (m.in. przygotowanie dokumentacji, udzielanie wyjaśnień i odpowiedzi do SIWZ, gromadzenie ofert, prowadzenie posiedzeń komisji przetargowej, publikacja ogłoszeń)- monitorowanie zmian w aktach prawa powszechnie obowiązującego w obszarze zamówień publicznych- udział w komisjach przetargowych w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego- prowadzenie sprawozdawczości w zakresie zamówień publucznych
Wojewódzki Szpital Dziecięcy im. J. Brudzińskiego w Bydgoszczy - 2019-03-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Ścisła współpraca z firmami ubezpieczeniowymi, weryfikacja formalno- rachunkowa dokumentów ubezpieczeniowych. Sporządzanie raportów, prowadzenie pełnej obsługi w obszarze należności firmy. Weryfikacja polis i zestawień finansowych.
F.H.U. Avant Ewa Obrycka - 2017-08-01 - Łomża (podlaskie)
terminowe rozpatrywanie reklamacji sklepów internetowych,
przestrzeganie standardów i procedur,
współpraca ze sklepami stacjonarnymi w zakresie reklamacji, zwrotów odstąpień,
rozliczanie zwrotów zamówień internetowych i nadanie atrybutów wg przyjętych kryteriów zwrotu,
współpraca z serwisami zewnętrznymi w zakresie obsługi reklamacyjnej towaru- ustalenie statusu zgłoszenia, zamówienie braku/części lub wizyty serwisowej do Klienta,
uzupełnienie dokumentacji dla Klienta- karty gwarancyjne, faktury sprzedaży, instrukcje obsługi.
Media Expert - 2016-04-12 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
sporządzanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami listy wynagrodzeń razem z pochodnymi pracowników szkoły oraz świadczeń z tytułu ubezpieczeń społecznych, sporządzanie przelewów, m. in. przelewy wynagrodzeń do poszczególnych banków i przelewy potrąceń wynikających z list płac, sporządzanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami, dokumenty dotyczące ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników szkoły, prowadzenie dokumentów dotyczących świadczeń z tytułu ubezpieczeń społecznych, sporządzanie dokumentów rozliczeniowych z Urzędem Skarbowym dla pracowników szkoły, sporządzanie zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami raportów kasowych, sporządzanie sprawozdań w części dotyczącej wynagrodzeń.
Państwowa Szkoła Muzyczna I st. nr 5 im. H. Wieniawskiego - 2019-02-26 - Warszawa (mazowieckie)
- współpraca w managerami działów IT w celu ustalenia zakresu testów;- zapewnienie, że wymagania które mają być testowane, są jasne, precyzyjne i są możliwe do zweryfikowania przy pomocy testów;- opracowywanie scenariuszy i przypadków testowych;- gromadzenie i zarządzanie danymi z testów;- przeprowadzanie testów w oparciu o dane kryteria;- zapewnienie, że wszystkie błędy zostały przeanalizowane, zaraportowane i w razie potrzeby wyeskalowane
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Efektywne pozyskiwanie nowych klientów. Utrzymywanie oraz rozwijanie relacji handlowych z klientami. Nadzór nad procesem realizacji sprzedaży oraz należności klienta. Współpraca z poszczególnymi działami firmy w celu zapewnienia właściwego przepływu informacji. Przygotowywanie i koordynowanie projektów sprzedażowych i marketingowych. Monitorowanie efektywności realizowanych działań. Współpraca z dostawcami zewnętrznymi. Koordynacja procesu produkcji i dystrybucji materiałów marketingowych. Umowa na 3 miesiące; godziny pracy: 7.30- 15.30
LEANN STAŃCZYK S.A. - 2019-03-14 - Słupsk (pomorskie)
- zakup części zamochodowych- budowanie bazy kontrahentów- utrzymywanie kontaktów z klientami i podtrzymanie pozytywnego wizerunku firmy
MOTORCAR POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-15 - Białystok (podlaskie)
1.Obsługa księgowa bieżących transakcji sprzedaży oraz zakupu.2.Kompletowanie dokumentacji oraz jej kontrola pod względem formalnym oraz merytorycznym. 3.Kontakt z klientami .4. Wykonywanie analiz oraz raportów na potrzeby działu sprzedaży.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "FREWEX" TADEUSZ FREJ - 2017-09-04 - Oświęcim (małopolskie)
- Kontrola jakości realizacji produkcji, międzyoperacyjna i końcowa (zgodność wymiarowa, jakość spoin, jakość powłok antykorozyjnych, zgodność z wymaganiami klienta); - Przygotowanie dokumentówkontroli jakości; - Utrzymanie kontaktów z klientami w zakresie jakości produkcji i terminowości wykonania; - Akceptacja i przygotowanie dla produkcji dokumentacji technicznej otrzymanej od klienta.Praca od 8-16.
MODERN METAL Sp. z o.o. - 2018-04-17 - Opole (opolskie)
- rozpoznanie i zanalizowanie potrzeb klientów anglojęzycznych oraz ustalanie ich hierarchii - ukształtowanie działań usprawniających obsługę klientów- przygotowanie budżetu promocji konsumenckich i handlowych
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - Łódź (łódzkie)
Sprzedaż ubezpieczeń
Michalski Wiesław 1.Michalski Motors 2.Autopol - 2017-08-14 - Płock (mazowieckie)
1. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z prowadzonymi inwestycjami; 2. Nadzorowanie prac budowlanych prowadzonych przez Wykonawców na rzecz Spółdzielni;3. Prowadzenie całokształtu spraw dotyczących stanu prawnego nieruchomości gruntowych i budynkowych zasobów Spółdzielni; 4. Współudział w pracach i czynnościach dotyczących wyodrębnienia lokali mieszkalnych i użytkowych; 5. Analiza i przygotowanie dokumentacji dotyczącej czasowego wejścia innych inwestorów na tereny Spółdzielni (np. infrastruktury osiedlowej);6. Udział w przeglądach okresowych i rocznych zasobów mieszkaniowych; 7. Udział przy opiniowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej;8. Kompletowanie dokumentacji technicznej w rozbiciu na poszczególne obiekty i zadania; 9. W razie potrzeby, sporządzanie świadectw energetycznych dla nieruchomości znajdujących się w zasobach Spółdzielni; 10. Bieżące załatwianie korespondencji, przygotowanie informacji z realizacji inwestycji dla potrzeb Zarządu Spółdzielni; 11. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z wykańczaniem mieszkań według indywidualnych zapotrzebowań członków Spółdzielni; 12. Uczestniczenie w naradach koordynacyjnych związanych z działalnością inwestycyjną Spółdzielni; 13. Prowadzenie i kontrola inwestycji własnych Spółdzielni - jako inspektor nadzoru; 14. Współudział przy przekazywaniu i przyjmowaniu do eksploatacji zrealizowanych zadań inwestycyjnych w Spółdzielczym budownictwie mieszkaniowym; 15. Czuwanie nad prawidłowym i terminowym realizowaniu przez wykonawców poszczególnych zadań inwestycyjnych i podejmowanie interwencji w przypadku opóźnień i zagrożeń prac budowlanych; 16. Dopilnowanie usunięcia zauważonych wad i nieprawidłowości wykonywanych robót oraz dokonywanie w tym zakresie niezbędnych interwencji; 17. Udział w podejmowaniu decyzji w porozumieniu z inwestorem zastępczym i użytkownikiem;18. Ponoszenie osobistej odpowiedzialności służbowej za pracę na powierzonym stanowisku wobec przełożonych (Prezesa Zarządu); 19. Wykonywanie innych nie wymienionych w zakresie czynności prac zleconych przez Prezesa Zarządu zgodnych z Kodeksem pracy.
Gostynińska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2019-08-20 - Gostynin (mazowieckie)
prowadzenie doradztwa technologicznego w zakresie produkcji rolniczej ze szczególnym uwzględnieniem produkcji roślinnej oraz doradztwa w zakrkesie płatności obszarowych (zasady zazieleniania i wzajemnej zgodności), organizacja i prowadzenie szkoleń w zakresie produkcji rolnej, upowszechnianie wiedzy na temat Dobrej Praktyki Rolnej; praca w godzinach od 07:30 do 15:30
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego Barzkowice - 2019-09-20 - Barzkowice (zachodniopomorskie)
Manager ds. sprzedaży z j. duńskim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka duńskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-10 - Nowy Sącz (małopolskie)
tworzenie dokumentów WZ,fakturowanie, sporządzanie dokumentów sprzedaży, obsługa klienta
IMPULS CONTRACTOR Sp. z o.o. Sp.Komandytowa - 2016-06-09 - Limanowa (małopolskie)
-
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ - 2017-10-04 - Gryfice (zachodniopomorskie)
Osoba na stanowisku odpowiedzialna będzie za nadzór nad taborem samochodowym, rozliczanie zużycia paliwa, prowadzenie ewidencji napraw pojazdów, kontrola pracy mechanika, konsultacje przy zakupie samochodów.Kontakt kandydatów z pracodawcą osobisty z CV lub email kadry (at) robot1.plOferta dostępna w sali F.
ROBOT 1 B.ORZECHOWSKA I Z.GRYGLEWICZ SPÓŁKA JAWNA - 2017-09-07 - Wrocław (dolnośląskie)
-Koordynowanie procesu projektowania opakowań,-współpraca z agencjami graficznymi oraz drukarniami w procesie tworzenia opakowań,-stały nadzór nad ilością opakowań w celu realizacji planu produkcyjnego,-tworzenie niezbędnej dokumentacji dotyczącej opakowań,-śledzenie rynku opakowaniowego,-współpraca głównie z działem jakości,- praca w godzinach od 08.00-16.00
LESTELLO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-11-27 - Cmolas (podkarpackie)
Naliczanie wynagrodzeń pracownikom oraz pracownikom młodocianym, naliczanie stypendiów, księgowanie wynagrodzeń i uzgadnianie kont, wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniach oraz informacji o dochodach PIT - 11, przygotowywanie przelewów
kontakt przez OHP - 2017-03-02 - Opole (opolskie)
współpraca z jednostkami Citi na całym świecie (korespondencja mailowa oraz komunikacja telefoniczna w języku angielskim;wprowadzanie i modyfikowanie danych klientów krajów Europy Zachodniej oraz Afryki w systemach bankowych;obsługa rachunków bankowych klientów;udział w telekonferencjach i testach aplikacji
CITIBANK INTERNATIONAL LIMITED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE - 2016-08-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
pozyskiwanie i bieżąca obsługa zagranicznych klientów firmy
POLMLEK GRUDZIĄDZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-03-10 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Sulejówek (mazowieckie)
wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Kraków (małopolskie)
Prace biurowe związane z organizacją transportu, koordynacja i administracja oraz pozyskiwanie nowych klientów
DAR-POL Dariusz Kulesza - 2016-11-15 - Ochudno (mazowieckie)
- terminowe i zgodne z procedurami jakości wykonywanie prac kadrowych i administracyjnych- koordynacja przepływu informacji, obiegu dokumentów oraz korespondencji wewnetrznej i zewnętrznej- archiwizacja dokumentacji ksiegowej- koordynacja procesu podpisywania i przekazywania umów zleceń oraz ich archiwizacja - naliczanie list płac dla umów zleceń- współpraca przy naliczaniu wynagrodzeń z tytułu umowy o pracę- ustalanie tytułów do ubezpieczeń społecznych oraz zgłaszanie i wygłaszanie zleceniobiorców- przygotowywanie rozliczenia kart przebiegu pojazdu- współpraca z biurem Zarządu- bieżąca współpraca z pozostałymi członkami zespołu
kontakt przez PUP - 2020-08-06 - Tarnów (małopolskie)
- obsługa klientów- dbanie o porządek na witrynach oraz ladach- praca w godz. 06:00 - 14:00 / 14:00 - 22:00
kontakt przez PUP - 2020-01-20 - Łódź (łódzkie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z Chin, kontakt z kontrahentami i klientami chińskimi
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)