SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Poznań oferta pracy CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W POZNANIU

Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: od 3 600 PLN

Zakres obowiązków: sprawdzanie pod względem formalno - rachunkowym otrzymanych dokumentów finansowo-księgowych, rozliczanie podatku VAT, kontrolowanie prawidłowego opisu merytorycznego faktur oraz klasyfikacji budżetowej, dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych jednostek obsługiwanych przez CUW, prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostek obsługiwanych przez CUW, terminowe egzekwowanie należności poprzez wysyłanie do zalegających płatników wezwań i upomnień oraz naliczanie odsetek za zwłokę, dokonywanie uzgodnień miesięcznych kont analitycznych i syntetycznych oraz pozabilansowych, wystawianie faktur VAT sprzedaży, not księgowych, not odsetkowych, sporządzanie rejestrów VAT oraz deklaracji VAT w określonym terminie, przygotowywanie dyspozycji przekazania dochodów jednostek oraz podatku VAT należnemu US na konto Urzędu Miasta w Poznaniu, sporządzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań budżetowych, sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych, sporządzanie innych niezbędnych sprawozdań i informacji, współudział w opracowaniu projektów planów finansowych CUW i jednostek obsługiwanych i sporządzanie propozycji ich korekt z udziałem Dyrektorów jednostek obsługiwanych, sporządzanie miesięcznej informacji o wykonaniu budżetu i przesyłanie do wiadomości jednostkom, przygotowanie zapotrzebowań na środki budżetowe składane przez Dyrektorów jednostek obsługiwanych przez CUW, wystawianie potwierdzeń sald z kontrahentami w zakresie należności

Data publikacji: 2020-04-03

Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)

Pracodawca: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W POZNANIU

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
RYBAKI 18A, 61-884 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
sprawdzanie pod względem formalno - rachunkowym otrzymanych dokumentów finansowo-księgowych, rozliczanie podatku VAT, kontrolowanie prawidłowego opisu merytorycznego faktur oraz klasyfikacji budżetowej, dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych jednostek obsługiwanych przez CUW, prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostek obsługiwanych przez CUW, terminowe egzekwowanie należności poprzez wysyłanie do zalegających płatników wezwań i upomnień oraz naliczanie odsetek za zwłokę, dokonywanie uzgodnień miesięcznych kont analitycznych i syntetycznych oraz pozabilansowych, wystawianie faktur VAT sprzedaży, not księgowych, not odsetkowych, sporządzanie rejestrów VAT oraz deklaracji VAT w określonym terminie, przygotowywanie dyspozycji przekazania dochodów jednostek oraz podatku VAT należnemu US na konto Urzędu Miasta w Poznaniu, sporządzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań budżetowych, sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych, sporządzanie innych niezbędnych sprawozdań i informacji, współudział w opracowaniu projektów planów finansowych CUW i jednostek obsługiwanych i sporządzanie propozycji ich korekt z udziałem Dyrektorów jednostek obsługiwanych, sporządzanie miesięcznej informacji o wykonaniu budżetu i przesyłanie do wiadomości jednostkom, przygotowanie zapotrzebowań na środki budżetowe składane przez Dyrektorów jednostek obsługiwanych przez CUW, wystawianie potwierdzeń sald z kontrahentami w zakresie należności

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 600 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3064

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw rachunkowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące, brak

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera - Ms Office

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
doświadczenie na stanowisku (wymagany staż - lata: 3)

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość zagadnień z obszaru rachunkowości; mile widziane doświadczenie w pracy w instytucjach oświatowych, znajomość systemu informatycznego PROGMAN, znajomość klasyfikacji budżetowej; dodatkowo: posiadanie obywatelstwa polskiego lub znajomości języka polskiego potwierdzone dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe; początkowo umowa na okres próbny, następnie na czas określony i nieokreślony; praca na jedną zmianę w godzinach 7:30-15:30

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3

Nazwa pracodawcy: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W POZNANIU

danePracodawcy_nip: 9721282826

danePracodawcy_regon: 369153456

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Adres pracodawcy:
RYBAKI 18A, 61-884 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. CV 2. List motywacyjny3. Oświadczenie o znajomości MS Office, zagadnień z obszaru rachunkowości4. Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych5. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej6. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych7. Oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: kontakt mailowy

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30

Powiat pracodawcy: m. Poznań

danePracodawcy_kodPowiatu: 3064

Gmina pracodawcy: Poznań

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Poznań

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0969400

Ulica pracodawcy: RYBAKI

Numer budynku pracodawcy: 18A

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|241103

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 03.04.2020

Oferta pracy ważna do: 21.04.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 03.04.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 03.04.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

tekstNieDotyczy: nie dotyczy

tekstNie: NIE

tekstTak: TAK

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e6da5f77466f48722dfc67a209e3f857

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. JAKOŚCI OPROGRAMOWANIA - od 11 000 PLN

- automatyzacja procesu testowania dla projektów FX TARSAN/MDE; - przygotowanie i egzekucja testów regresyjnych poprzedzających dostarczenie nowej aplikacji; - dostarczanie dokumentacji testów pozwalających na późniejsze wprowadzanie zmian w środowiskach produkcyjnych; - przygotowanie i utrzymanie scenariuszy i danych testowych; - wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę, o ile nie są niezgodne z prawem.
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 400 PLN

- sprzedaż produktów bankowych- realizacja określonych planów sprzed.- aktywne pozyskiwanie klientów-doradztwo w zakresie produktów bankowych- bieżąca obsługa
ADAMCZUK - SERWIS FINANSOWY GRZEGORZ ADAMCZUK - 2016-12-01 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 4 200 PLN

Specjalista ds. Obsługi Klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Początkowo umowa na czas określony, później na czas nieokreślony .Praca w systemie trzyzmianowym: 8:00-16:15, 9:00-17:15, 6:45-18:00
kontakt przez PUP - 2019-12-05 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH(NR 1755) - od 3 700 PLN

- koordynacja działań związanych z realiazją i przygotowywaniem postępowań przetargowych- opiniowanie wniosków pod względem zgodności z procedurą udzielenia zamówień publicznych- kompleksowe prowadzenie postepowań o zamówienie publiczne (m.in. przygotowanie dokumentacji, udzielanie wyjaśnień i odpowiedzi do SIWZ, gromadzenie ofert, prowadzenie posiedzeń komisji przetargowej, publikacja ogłoszeń)- monitorowanie zmian w aktach prawa powszechnie obowiązującego w obszarze zamówień publicznych- udział w komisjach przetargowych w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego- prowadzenie sprawozdawczości w zakresie zamówień publucznych
Wojewódzki Szpital Dziecięcy im. J. Brudzińskiego w Bydgoszczy - 2019-03-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA ROZLICZEŃ - od 2 774,95 PLN

Ścisła współpraca z firmami ubezpieczeniowymi, weryfikacja formalno- rachunkowa dokumentów ubezpieczeniowych. Sporządzanie raportów, prowadzenie pełnej obsługi w obszarze należności firmy. Weryfikacja polis i zestawień finansowych.
F.H.U. Avant Ewa Obrycka - 2017-08-01 - Łomża (podlaskie)

Specjalista ds. reklamacji - -

Media Expert terminowe rozpatrywanie reklamacji sklepów internetowych,
przestrzeganie standardów i procedur,
współpraca ze sklepami stacjonarnymi w zakresie reklamacji, zwrotów odstąpień,
rozliczanie zwrotów zamówień internetowych i nadanie atrybutów wg przyjętych kryteriów zwrotu,
współpraca z serwisami zewnętrznymi w zakresie obsługi reklamacyjnej towaru- ustalenie statusu zgłoszenia, zamówienie braku/części lub wizyty serwisowej do Klienta,
uzupełnienie dokumentacji dla Klienta- karty gwarancyjne, faktury sprzedaży, instrukcje obsługi.
Media Expert - 2016-04-12 - Centrala Złotów (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. WYNAGRODZEŃ K/M - od 2 800 PLN

sporządzanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami listy wynagrodzeń razem z pochodnymi pracowników szkoły oraz świadczeń z tytułu ubezpieczeń społecznych, sporządzanie przelewów, m. in. przelewy wynagrodzeń do poszczególnych banków i przelewy potrąceń wynikających z list płac, sporządzanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami, dokumenty dotyczące ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników szkoły, prowadzenie dokumentów dotyczących świadczeń z tytułu ubezpieczeń społecznych, sporządzanie dokumentów rozliczeniowych z Urzędem Skarbowym dla pracowników szkoły, sporządzanie zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami raportów kasowych, sporządzanie sprawozdań w części dotyczącej wynagrodzeń.
Państwowa Szkoła Muzyczna I st. nr 5 im. H. Wieniawskiego - 2019-02-26 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. JAKOŚCI OPROGRAMOWANIA - od 7 500 PLN

- współpraca w managerami działów IT w celu ustalenia zakresu testów;- zapewnienie, że wymagania które mają być testowane, są jasne, precyzyjne i są możliwe do zweryfikowania przy pomocy testów;- opracowywanie scenariuszy i przypadków testowych;- gromadzenie i zarządzanie danymi z testów;- przeprowadzanie testów w oparciu o dane kryteria;- zapewnienie, że wszystkie błędy zostały przeanalizowane, zaraportowane i w razie potrzeby wyeskalowane
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I MARKETINGU - od 3 494 PLN

Efektywne pozyskiwanie nowych klientów. Utrzymywanie oraz rozwijanie relacji handlowych z klientami. Nadzór nad procesem realizacji sprzedaży oraz należności klienta. Współpraca z poszczególnymi działami firmy w celu zapewnienia właściwego przepływu informacji. Przygotowywanie i koordynowanie projektów sprzedażowych i marketingowych. Monitorowanie efektywności realizowanych działań. Współpraca z dostawcami zewnętrznymi. Koordynacja procesu produkcji i dystrybucji materiałów marketingowych. Umowa na 3 miesiące; godziny pracy: 7.30- 15.30
LEANN STAŃCZYK S.A. - 2019-03-14 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 250 PLN

- zakup części zamochodowych- budowanie bazy kontrahentów- utrzymywanie kontaktów z klientami i podtrzymanie pozytywnego wizerunku firmy
MOTORCAR POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-15 - Białystok (podlaskie)

SPECJALISTA DO SPRAW FAKTUROWANIA W DZIALE KSIĘGOWOŚCI - od 3 000 PLN

1.Obsługa księgowa bieżących transakcji sprzedaży oraz zakupu.2.Kompletowanie dokumentacji oraz jej kontrola pod względem formalnym oraz merytorycznym. 3.Kontakt z klientami .4. Wykonywanie analiz oraz raportów na potrzeby działu sprzedaży.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "FREWEX" TADEUSZ FREJ - 2017-09-04 - Oświęcim (małopolskie)

SPECJALISTA DS. JAKOŚCI - od 4 800 PLN

- Kontrola jakości realizacji produkcji, międzyoperacyjna i końcowa (zgodność wymiarowa, jakość spoin, jakość powłok antykorozyjnych, zgodność z wymaganiami klienta); - Przygotowanie dokumentówkontroli jakości; - Utrzymanie kontaktów z klientami w zakresie jakości produkcji i terminowości wykonania; - Akceptacja i przygotowanie dla produkcji dokumentacji technicznej otrzymanej od klienta.Praca od 8-16.
MODERN METAL Sp. z o.o. - 2018-04-17 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 4 000 PLN

- rozpoznanie i zanalizowanie potrzeb klientów anglojęzycznych oraz ustalanie ich hierarchii - ukształtowanie działań usprawniających obsługę klientów- przygotowanie budżetu promocji konsumenckich i handlowych
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW INWESTYCYJNYCH - 2 400 - 3 500 PLN

1. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z prowadzonymi inwestycjami; 2. Nadzorowanie prac budowlanych prowadzonych przez Wykonawców na rzecz Spółdzielni;3. Prowadzenie całokształtu spraw dotyczących stanu prawnego nieruchomości gruntowych i budynkowych zasobów Spółdzielni; 4. Współudział w pracach i czynnościach dotyczących wyodrębnienia lokali mieszkalnych i użytkowych; 5. Analiza i przygotowanie dokumentacji dotyczącej czasowego wejścia innych inwestorów na tereny Spółdzielni (np. infrastruktury osiedlowej);6. Udział w przeglądach okresowych i rocznych zasobów mieszkaniowych; 7. Udział przy opiniowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej;8. Kompletowanie dokumentacji technicznej w rozbiciu na poszczególne obiekty i zadania; 9. W razie potrzeby, sporządzanie świadectw energetycznych dla nieruchomości znajdujących się w zasobach Spółdzielni; 10. Bieżące załatwianie korespondencji, przygotowanie informacji z realizacji inwestycji dla potrzeb Zarządu Spółdzielni; 11. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z wykańczaniem mieszkań według indywidualnych zapotrzebowań członków Spółdzielni; 12. Uczestniczenie w naradach koordynacyjnych związanych z działalnością inwestycyjną Spółdzielni; 13. Prowadzenie i kontrola inwestycji własnych Spółdzielni - jako inspektor nadzoru; 14. Współudział przy przekazywaniu i przyjmowaniu do eksploatacji zrealizowanych zadań inwestycyjnych w Spółdzielczym budownictwie mieszkaniowym; 15. Czuwanie nad prawidłowym i terminowym realizowaniu przez wykonawców poszczególnych zadań inwestycyjnych i podejmowanie interwencji w przypadku opóźnień i zagrożeń prac budowlanych; 16. Dopilnowanie usunięcia zauważonych wad i nieprawidłowości wykonywanych robót oraz dokonywanie w tym zakresie niezbędnych interwencji; 17. Udział w podejmowaniu decyzji w porozumieniu z inwestorem zastępczym i użytkownikiem;18. Ponoszenie osobistej odpowiedzialności służbowej za pracę na powierzonym stanowisku wobec przełożonych (Prezesa Zarządu); 19. Wykonywanie innych nie wymienionych w zakresie czynności prac zleconych przez Prezesa Zarządu zgodnych z Kodeksem pracy.
Gostynińska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2019-08-20 - Gostynin (mazowieckie)

SPECJALISTA - od 2 300 PLN

prowadzenie doradztwa technologicznego w zakresie produkcji rolniczej ze szczególnym uwzględnieniem produkcji roślinnej oraz doradztwa w zakrkesie płatności obszarowych (zasady zazieleniania i wzajemnej zgodności), organizacja i prowadzenie szkoleń w zakresie produkcji rolnej, upowszechnianie wiedzy na temat Dobrej Praktyki Rolnej; praca w godzinach od 07:30 do 15:30
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego Barzkowice - 2019-09-20 - Barzkowice (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA DUŃSKIEGO - 2 100 - 2 200 PLN

Manager ds. sprzedaży z j. duńskim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka duńskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-10 - Nowy Sącz (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY OFPR/16/1738 - od 1 850 PLN

tworzenie dokumentów WZ,fakturowanie, sporządzanie dokumentów sprzedaży, obsługa klienta
IMPULS CONTRACTOR Sp. z o.o. Sp.Komandytowa - 2016-06-09 - Limanowa (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PARKU MASZYNOWEGO - od 3 062 PLN

Osoba na stanowisku odpowiedzialna będzie za nadzór nad taborem samochodowym, rozliczanie zużycia paliwa, prowadzenie ewidencji napraw pojazdów, kontrola pracy mechanika, konsultacje przy zakupie samochodów.Kontakt kandydatów z pracodawcą osobisty z CV lub email kadry (at) robot1.plOferta dostępna w sali F.
ROBOT 1 B.ORZECHOWSKA I Z.GRYGLEWICZ SPÓŁKA JAWNA - 2017-09-07 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. OPAKOWAŃ - od 3 200 PLN

-Koordynowanie procesu projektowania opakowań,-współpraca z agencjami graficznymi oraz drukarniami w procesie tworzenia opakowań,-stały nadzór nad ilością opakowań w celu realizacji planu produkcyjnego,-tworzenie niezbędnej dokumentacji dotyczącej opakowań,-śledzenie rynku opakowaniowego,-współpraca głównie z działem jakości,- praca w godzinach od 08.00-16.00
LESTELLO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-11-27 - Cmolas (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. RACHUBY I PLAC - od 2 300 PLN

Naliczanie wynagrodzeń pracownikom oraz pracownikom młodocianym, naliczanie stypendiów, księgowanie wynagrodzeń i uzgadnianie kont, wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniach oraz informacji o dochodach PIT - 11, przygotowywanie przelewów
kontakt przez OHP - 2017-03-02 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DS.USŁUG TRANSAKCYJNYCH - 3 000 - 3 200 PLN

współpraca z jednostkami Citi na całym świecie (korespondencja mailowa oraz komunikacja telefoniczna w języku angielskim;wprowadzanie i modyfikowanie danych klientów krajów Europy Zachodniej oraz Afryki w systemach bankowych;obsługa rachunków bankowych klientów;udział w telekonferencjach i testach aplikacji
CITIBANK INTERNATIONAL LIMITED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE - 2016-08-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU - od 2 600 PLN

pozyskiwanie i bieżąca obsługa zagranicznych klientów firmy
POLMLEK GRUDZIĄDZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-03-10 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - 997,4 PLN

wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU TRANSPORTU - od 1 850 PLN

Prace biurowe związane z organizacją transportu, koordynacja i administracja oraz pozyskiwanie nowych klientów
DAR-POL Dariusz Kulesza - 2016-11-15 - Ochudno (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR (S) - 1 057,6 PLN

- terminowe i zgodne z procedurami jakości wykonywanie prac kadrowych i administracyjnych- koordynacja przepływu informacji, obiegu dokumentów oraz korespondencji wewnetrznej i zewnętrznej- archiwizacja dokumentacji ksiegowej- koordynacja procesu podpisywania i przekazywania umów zleceń oraz ich archiwizacja - naliczanie list płac dla umów zleceń- współpraca przy naliczaniu wynagrodzeń z tytułu umowy o pracę- ustalanie tytułów do ubezpieczeń społecznych oraz zgłaszanie i wygłaszanie zleceniobiorców- przygotowywanie rozliczenia kart przebiegu pojazdu- współpraca z biurem Zarządu- bieżąca współpraca z pozostałymi członkami zespołu
kontakt przez PUP - 2020-08-06 - Tarnów (małopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY RPO - od 2 600 PLN

- obsługa klientów- dbanie o porządek na witrynach oraz ladach- praca w godz. 06:00 - 14:00 / 14:00 - 22:00
kontakt przez PUP - 2020-01-20 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. RELACJI CHIŃSKICH - od 15 PLN

odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z Chin, kontakt z kontrahentami i klientami chińskimi
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)


Wybierz powiat