SPECJALISTA Barzkowice oferta pracy Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego Barzkowice

Stanowisko: SPECJALISTA

Wynagrodzenie: od 2 300 PLN

Zakres obowiązków: prowadzenie doradztwa technologicznego w zakresie produkcji rolniczej ze szczególnym uwzględnieniem produkcji roślinnej oraz doradztwa w zakrkesie płatności obszarowych (zasady zazieleniania i wzajemnej zgodności), organizacja i prowadzenie szkoleń w zakresie produkcji rolnej, upowszechnianie wiedzy na temat Dobrej Praktyki Rolnej; praca w godzinach od 07:30 do 15:30

Data publikacji: 2019-09-20

Lokalizacja: Barzkowice (zachodniopomorskie)

Pracodawca: Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego Barzkowice

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
73-134 Barzkowice 2, powiat: stargardzki, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
prowadzenie doradztwa technologicznego w zakresie produkcji rolniczej ze szczególnym uwzględnieniem produkcji roślinnej oraz doradztwa w zakrkesie płatności obszarowych (zasady zazieleniania i wzajemnej zgodności), organizacja i prowadzenie szkoleń w zakresie produkcji rolnej, upowszechnianie wiedzy na temat Dobrej Praktyki Rolnej; praca w godzinach od 07:30 do 15:30

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zł brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Barzkowice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: stargardzki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Stargard

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: inżynier rolnictwa

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Inżynier rolnictwa

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), rolnicze

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kategorii B

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy w zespole

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność przyswajania nowych dziedzin wiedzy

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość przepisów dot. wsparcia rolnictwa z udziałem środków UE, komunikatywność, rzetelność, forma naboru - konkurs (rozmowa kwalifikacyjna)

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6

Nazwa pracodawcy:
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego Barzkowice

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Stargardzie

Adres pracodawcy:
73-134 Barzkowice 2, powiat: stargardzki, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: -

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Godziny : od 12:00 do 15:00

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

Powiat pracodawcy: stargardzki

Gmina pracodawcy: Stargard

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Barzkowice

Numer budynku pracodawcy: 2

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Stargardzie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 2

Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier rolnictwa

Data dodania oferty pracy: 20.09.2019

Oferta pracy ważna do: 21.10.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 20.09.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 20.09.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2f1edc47b30d19302526aa47ba742927

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - do 3 700 PLN

Odbieranie rozmów telefonicznych i prawidłowe dokonywanie rezerwacji; Odpowiadanie na zapytania klienta przychodzące na linie Generic/ Cluster/ ACCA oraz wszelkie inne, które zostaną dodane do zakresu dostarczanych usług dla Accor (w zależności od języka, jakim posługuje się dany Agent); Przestrzeganie założeń procesu dotyczących charakteru oferowanych produktów / usług; Profesjonalna i sprawna obsługa telefoniczna oraz mailowa przy jednoczesnym zachowaniu standardów jakościowych oraz spełnieniu wymogów sprzedażowych klienta;Miejsce pracy: Świdnicka Kontakt kandydatów z pracodawcą: telefonicznyOferta w sali: H
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 2 100 PLN

rekrutacja i szkolenie pracowników na terenie Polski i Ukrainy, częste wyjazdy w delegacje na Ukraine. Koordynacja spraw pracowniczych związanych z zatrudnieniem, tłumaczenie dokumentów kadrowych z j. ukraińskiego na j. polski, kontakt w j. ukraińskim z osobami zainteresowanymi pracą
kontakt przez PUP - 2018-09-27 - Zielona Góra (lubuskie)

INSPEKTOR W REFERACIE ADMINISTRACJI ARCHITEKTONICZNO-BUDOWLANEJ W WYDZIALE BUDOWNICTWA I PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO W URZĘDZIE MIASTA KATOWICE - od 2 900 PLN

-Więcej informacji na stronie: https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenie.aspx?idr=1740&menu=729- Ogłoszenie Nr OZ/101/2019 - Urząd Miasta Katowice poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze - inspektor w Referacie Administracji Architektoniczno-Budowlanej w Wydziale Budownictwa i Planowania Przestrzennego.- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- przygotowywała decyzje o pozwoleniu na budowę i zatwierdzeniu projektu budowlanego,- przyjmowała zgłoszenia budowy obiektu budowlanego i przystąpienia do robót budowlanych,- wydawała zaświadczenia i opinie o przeznaczeniu terenu w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego,- przeprowadzała procedury egzekucyjne w przypadku nieusunięcia obiektów tymczasowych sytuowanych na podstawie art. 29 ust. 1 pkt 12 ustawy Prawo budowlane.- Praca: poniedziałku - środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00. - Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy -od zaraz do ustalenia z pracodawcą.- Wymagania niezbędne:- wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności: budownictwo lub architektura,- udokumentowany minimum 3-letni staż pracy,- udokumentowane minimum roczne doświadczenie zawodowe przy projektowaniu obiektów budowlanych lub w administracji samorządowej na stanowisku o zakresie zadań podobnym do oferowanego,- obywatelstwo polskie,- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w złożonej ofercie, których obowiązek podania nie wynika z przepisów prawa, - bardzo dobra znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane,- dobra znajomość przepisów: ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, - umiejętność obsługi programów pakietu MS Office i Open Office - w stopniu dobrym.Wymagania dodatkowe:- umiejętność redagowania pism, umiejętność pracy w zespole, samodzielność i umiejętność postępowania w kontaktach ze stronami, odporność na stres, obowiązkowość, dyspozycyjność.Warunki pracy na danym stanowisku: - pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice ul. Rynek 13 /budynek wyposażony w windę, - praca: przy komputerze, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności oraz telefonicznego i bezpośredniego kontaktu z klientem,- na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Informacje dodatkowe:Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- lokalizację z dogodnymi połączeniami komunikacji publicznej,- dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina, teatru oraz zajęć sportowych,- możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.
Urząd Miasta Katowice - 2019-08-14 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. KADR - 3 000 - 3 500 PLN

Prowadzenie dokumentacji kadrowej (akata osobowe, rejestry urlopów i chorobowych, rejestru pracowników zatrudninych i zwolnionych itp.)Obsługa programu kadrowo-płacowego OPTYMAProwadzenie ewidencji czasu pracy pracowników (karty czasu pracy)Zgłaszanie pracowników zatrudnianych i zwalnianych do ZUSSporządzanie wszelkich umów o pracę, świadectw pracy.Obsługa procesów związanych z zatrudnieniem (proces selekcji, rekrutacji nowych pracowników)oraz rozwiązaniem stosunku pracy.Utrzymywanie kontaktów zewnętrznych z instytucjami GUP, PUW w zakresie uzyskiwania zezwoleń na zatrudnienie obcokrajowców. Praca w oparciu o program Optima.
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY-SPRZEDAŻ KRAJOWA I ZAGRANICZNA MEBLI -491 - od 3 000 PLN

obsługa sprzedaży mebli biurowych, tworzenie ofert handlowych.
P.H. "STEMA" STEFAN BOCZYŁO - 2017-03-29 - Świdnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. PODATKÓW - od 6 500 PLN

Sporządzanie raportów zgodności podatkowej między firmą a kontraktorami.
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - 997,4 PLN

-obsługa systemu sprzedaży internetowej, implementacja szablonów HTML, praktyczna obróbka i tworzenie zdjęć produktów- praca w środowisku e-commerce, aktualizacja danych i informacji w systemie sklepu internetowego- obsluga systemu sprzedaży w internecie na platformie integrującej kilka różnych systemów w tym allegro, ebay,WooCommerce- obsługa klienta, analiza stanów magazynowych, analiza rotacji cen i trendów
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO WYROBÓW GRANITOWYCH - od 2 250 PLN

Obsługa maszyn w zakładzie kamieniarskim
Zakład Produkcyjno-Handlowy Popielec - 2019-02-15 - Płoskie (lubelskie)

SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ - od 1 850 PLN

Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje m.in.: Obowiązki podstawowe: a) Przestrzeganie codziennych obowiązków określonych przepisami i zarządzeniami wewnętrznymi OSZ we Wrocławiu. b) Znajomość i przestrzeganie przepisów bhp i p.poż.c) Zachowanie tajemnicy służbowej. d) Terminowe i należyte wykonywanie poleceń służbowych.e) Przestrzeganie dyscypliny pracy.f) Utrzymywanie czystości i porządku na swoim stanowisku pracy. g) Należyta troska o mienie Ośrodka. h) Zachowanie drogi służbowej i przestrzeganie właściwych zasad współpracy i współżycia z współpracownikami i pracownikami innych działów. Obowiązki na zajmowanym stanowisku: i) Wykonywanie wszelkich prac prowadzonych przez Dział Szkoleń a w szczególności: - rekrutacja, organizowanie kursów w bazach zamiejscowych, - przygotowywanie dokumentacji kursowej, - sporządzanie planów zajęć praktycznych i teoretycznych, - opracowywanie kalkulacji cenowych ofert szkoleniowych, - sporządzanie dokumentacji przetargowej, zgodnie z wymogami zamawiającego, - koordynacja i nadzór akcji reklamującej OSZ we Wrocławiu, - sprawozdawczość z zakresu szkoleń, - przetwarzanie danych osobowych, - wykonywanie innych zadań realizowanych przez dział szkoleń, wykonywanie prac wskazanych przez Dyrektora Ośrodka lub upoważnionego pracownika. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: a) forma zatrudnienia: umowa o pracę na okres próbny 2 miesięczny, z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony po pomyślnym okresie próbnym, b) wymiar czasu pracy: pełny etat, c) przewidywany termin zatrudnienia: 10 stycznia 2016 r., d) praca w pozycji siedzącej, przy obsłudze komputera powyżej 4 godzin dziennie, e) częstotliwość wyjazdów służbowych: w miarę potrzeb Pracodawcy, f) miejsce pracy: ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław. Dokumenty należy składać w Sekretariacie Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu, ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław, w zamkniętej kopercie z napisem: Nabór na stanowisko: Specjalista ds. szkoleń w nieprzekraczalnym terminie do 27 grudnia 2016 r. do godz. 14:00. Sekretariat czynny od poniedziałku do piątku, w godz. 7.45-15.00.Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.osz.wroclaw.pl, w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu, ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław. Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu zastrzega sobie prawo do zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną tylko i wyłącznie wybrane osoby. Ośrodek Szkolenia Zawodowego zastrzega sobie prawo do odstąpienia od rozstrzygnięcia konkursu z przyczyn przez niego niezawinionych. Osoba wskazana do kontaktu: Grzegorz Mikołajczak tel. 71 373 10 10 w. 16. Oferta dostępna w sali E, C.
Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu - 2016-12-15 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. PROCESU - 3 000 - 4 000 PLN

Realizacja projektów wdrażania nowych wyrobów oraz modyfikacji obecnie produkowanych, na podstawie analizy zdolności technicznych, technologicznych i logistycznych. Opracowywanie dokumentacji technologicznej i procesowej, nadzór nad dokumentacją.
Fabryka Taśm Transporterowych Wolbrom S.A. - 2015-11-06 - Wolbrom (małopolskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 1 850 PLN

Przedstawiciel handlowy
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Czarnca (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (J. WĘGIERSKI) (WARSZAWA/ZDALNIE) K/M - od 5 000 PLN

Kompleksowa telefoniczna obsługa klientów. Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb. Badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji. Administrowanie systemem zamówień. Dbanie o dobry wizerunek firmy.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-05-13 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA BHP - od 1 850 PLN

przeprwadzanie szkoleń, prowadzenie dokumentacji, przeprowadzanie audytów, analiza i ocena ryzyka zawodowego i aktualizacja, udział w odbiorach maszyn, obiektów pod kątem bhp
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Radzanów (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. KADR I PROJEKTÓW - 2 800 - 3 600 PLN

prowadzenie spraw biura,prowadzenie doradztwa w zakresie pozyskania środków z Unii Europejskiej, prowadzenie projektów realizowanych prze biuro
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Spisz-Podhale - 2019-09-25 - Nowy Targ (małopolskie)

SPECJALISTA DS OCHRONY ŚRODOWISKA - 2 250 - 4 000 PLN

Dbanie o właściwy obieg dokumentacji odnośnie ochrony środowiskaKompletowanie, aktualizowanie i upowszechnianie aktów prawnych dotyczących zagadnień ochrony środowiskaProwadzenie monitoringu i badań stanu środowiska, określanie i analizowanie parametrów charakteryzujących stan zanieczyszczenia środowiskaProwadzenie dokumentacji wynikającej z przepisów ochrony środowiska i przygotowywanie dokumentacji na potrzeby wydawania decyzji/pozwoleń związanych z ochroną środowiskaSporządzanie raportów, opracowań dotyczących wpływu na środowisko istniejących lub planowanych przedsięwzięćPrzekazywanie informacji o stanie środowiska organom państwowym i samorządowymWspółpracę z poszczególnymi działami w przedsiębiorstwie w zakresie realizowania zadań i celów ochrony środowiska, kontrolowanie przestrzegania przepisów ochrony środowiskaZapewnienie realizacji zobowiązań przedsiębiorstwa w zakresie ochrony środowiska wynikających z obowiązujących przepisów prawnychProwadzenie audytów środowiskowychUtrzymanie odpowiednich standardów, jakości i czystości w ramach odpowiedzialności za obszarPrzedstawianie propozycji ulepszeń i działań, mających na celu zapobieganie i wyeliminowanie występujących problemów
GREENTECH POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-05-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

OPERATOR TRAKA TAŚMOWEGO - od 2 250 PLN

Wymagania: wykształcenie zawodowe, uprawnienia do obsługi traka taśmowego. Tel. 516 133 549 Stanisław Graczyk
"BAZA" MATERIAŁY BUDOWLANE I USŁUGI STANISŁAW GRACZYK - 2019-05-29 - Słońsk (lubuskie)

SPECJALISTA DS. REKRUTACJI - od 100 PLN

Poszukiwanie oraz selekcjonowanie osób chętnych na kursy.
Krystian Żak Blue Education - 2018-08-28 - Nowy Sącz (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

Wykształcenie: brak wymagań; mile widziane doświadczenie na samodzielnym stanowisku związanym z pozyskiwaniem klientów w branży transportowej; biegła znajomość j. angielskiego; komunikatywność; umiejętność prowadzenia spotkań biznesowych oraz negocjacji; prawo jazdy kat. B; komunikatywna znajomość j. angielskiego oraz pakietu MS Office (zwłaszcza Excel); Zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych klientów głównie w zakresie usług spedycji krajowej i międzynarodowej na terenie całej Polski; realizacja założonych planów sprzedaży; realizacja powierzonych zadań zgodnie ze strategią sprzedaży; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
VEROCARGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-06-07 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - od 1 500 PLN

obsługa reklam w internecie
Domy Laguna Kamil Krzyżanowski - 2016-06-01 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH - od 1 200 PLN

KOORDYNACJA I NADZÓR PRZEDSIĘWZIĘCIA Z ZAKRESU OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH, PEŁNIENIE FUNKCJI KONTROLNEJ Z ZAKRESU OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH, ZAPEWNIENIE OCHRONY SYSTEMÓW TELEINFORMATYCZNYCH, ZAPEWNIENIE OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH, ZARZĄDZANIE RYZYKIEM BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI NIEJAWNYCH, NADZOROWANIE DZIAŁALNOŚCI KANCELARII (PUNKTU EWIDENCYJNEGO) W ZAKRESIE OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH, PROWADZENIE POSTĘPOWAŃ SPRAWDZAJĄCYCH DO DOSTĘPU DO INFORMACJI NIEJAWNYCH OZNACZONYCH KLAUZURĄ ''ZASTRZEŻONE I POUFNE, PROWADZENIE SZKOLEŃ Z ZAKRESU OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCHWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE Z OBSZARU BEZPIECZEŃSTWA WEWNĘTRZNEGO, BEZPIECZEŃSTWA NARODOWEGO, ADMINISTRACJI, POŚWIADCZENIE BEZPIECZEŃSTWA UPRAWNIAJĄCE DOSTĘPU DO INFORMACJI NIEJAWNYCH OZNACZONYCH KLAUZURĄ ''POUFNE'', WYSTAWIONE PRZEZ SKW, ODBYTE SZKOLENIE W ZAKRESIE OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH DLA PEŁNOMOCNIKÓW DO SPRAW OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE
109 SZPITAL WOJSKOWY Z PRZYCHODNIĄ SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W SZCZECINIE - 2017-07-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA FORMOWANIA WYROBÓW SZKLANYCH - od 6 250 PLN

- USTAWIANIE PARAMETRÓW PRACY AUTOMATU SZKLARSKIEGO,- ANALIZA JAKOŚCI WYROBÓW NA AUTOMACIE SZKLARSKIM- BIEŻĄCE USUWANIE WAD FORMOWANIA NA WYROBACH SZKLANYCH- SPRZĄTANIE STANOWISKA PRACY
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Orzesze (śląskie)

SPECJALISTA DS. MAKIJAŻU PERMAMENTNEGO - do 2 000 PLN

wykonywanie makijażu permamentnego
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Chorzów (śląskie)

SPECJALISTA DS. KADR I SZKOLEŃ - od 2 250 PLN

Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej pracowników, przygotowywanie danych do naliczania płac, wprowadzanie i aktualizowanie danych do systemu kadrowo płacowego, przygotowywanie dla pracowników zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, ewidencja czasu pracy pracowników, monitorowanie terminów związanych z upływem ważności zawartych umów, badań lekarskich, szkoleń BHP, przygotowywanie skierowań na badania wstępne, badania okresowe i badania kontrolne pracowników, monitorowanie zmian i udzielanie informacji z zakresu prawa pracy, przygotowywanie sprawozdań i raportów, przestrzeganie dyscypliny pracy oraz przepisów bhp i p.poż.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2019-03-22 - Zielona Góra (lubuskie)

SPECJALISTA DS. OCHRONY ŚRODOWISKA - 2 500 - 4 000 PLN

Wykształcenie wyższe II stopnia na kierunku Inżynieria i Ochrona Środowiska; 2 lata doświadczenia przy sporządzaniu dokumentów z zakresu ochrony środowiska, znajomość przepisów z zakresu prawa wodnego, prawa ochrony środowiska, podstawowa znajomość oprogramowania AutoCad lub pokrewnego, prawo jazdy kategorii B, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym; dodatkowo mile widziane: doświadczenie w sporządzaniu operatów wodno prawnych; zakres obowiązków: praca nad dokumentacją z zakresu ochrony środowiska głównie gospodarki wodnej, duża samodzielność na stanowisku, pozyskiwanie zleceń, współpraca z klientem; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
INSTYTUT TECHNIKI GÓRNICZEJ KOMAG - 2017-10-04 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DS. KREDYTÓW - 997,4 PLN

- obsługa klinetów banku w zakresie przyjmowania wniosków kredytowych,- pomoc przy opracowywaniu wniosków kredytowych, prowadzenie rejestrów oraz dokumentacji poszczególnych rodzajów kredytów,- monitorowanie rachunków kredytowych,- promocja produktów kredytowych i innych usług bankowych.
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Czaplinek (zachodniopomorskie)


Wybierz powiat