SPECJALISTA DO SPRAW INWESTYCYJNYCH Gostynin oferta pracy Gostynińska Spółdzielnia Mieszkaniowa
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW INWESTYCYJNYCH
Wynagrodzenie: 2 400 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z prowadzonymi inwestycjami; 2. Nadzorowanie prac budowlanych prowadzonych przez Wykonawców na rzecz Spółdzielni;3. Prowadzenie całokształtu spraw dotyczących stanu prawnego nieruchomości gruntowych i budynkowych zasobów Spółdzielni; 4. Współudział w pracach i czynnościach dotyczących wyodrębnienia lokali mieszkalnych i użytkowych; 5. Analiza i przygotowanie dokumentacji dotyczącej czasowego wejścia innych inwestorów na tereny Spółdzielni (np. infrastruktury osiedlowej);6. Udział w przeglądach okresowych i rocznych zasobów mieszkaniowych; 7. Udział przy opiniowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej;8. Kompletowanie dokumentacji technicznej w rozbiciu na poszczególne obiekty i zadania; 9. W razie potrzeby, sporządzanie świadectw energetycznych dla nieruchomości znajdujących się w zasobach Spółdzielni; 10. Bieżące załatwianie korespondencji, przygotowanie informacji z realizacji inwestycji dla potrzeb Zarządu Spółdzielni; 11. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z wykańczaniem mieszkań według indywidualnych zapotrzebowań członków Spółdzielni; 12. Uczestniczenie w naradach koordynacyjnych związanych z działalnością inwestycyjną Spółdzielni; 13. Prowadzenie i kontrola inwestycji własnych Spółdzielni - jako inspektor nadzoru; 14. Współudział przy przekazywaniu i przyjmowaniu do eksploatacji zrealizowanych zadań inwestycyjnych w Spółdzielczym budownictwie mieszkaniowym; 15. Czuwanie nad prawidłowym i terminowym realizowaniu przez wykonawców poszczególnych zadań inwestycyjnych i podejmowanie interwencji w przypadku opóźnień i zagrożeń prac budowlanych; 16. Dopilnowanie usunięcia zauważonych wad i nieprawidłowości wykonywanych robót oraz dokonywanie w tym zakresie niezbędnych interwencji; 17. Udział w podejmowaniu decyzji w porozumieniu z inwestorem zastępczym i użytkownikiem;18. Ponoszenie osobistej odpowiedzialności służbowej za pracę na powierzonym stanowisku wobec przełożonych (Prezesa Zarządu); 19. Wykonywanie innych nie wymienionych w zakresie czynności prac zleconych przez Prezesa Zarządu zgodnych z Kodeksem pracy.
Data publikacji: 2019-08-20
Lokalizacja: Gostynin (mazowieckie)
Pracodawca: Gostynińska Spółdzielnia Mieszkaniowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Spółdzielcza 5, 09-500 Gostynin, powiat: gostyniński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z prowadzonymi inwestycjami; 2. Nadzorowanie prac budowlanych prowadzonych przez Wykonawców na rzecz Spółdzielni;3. Prowadzenie całokształtu spraw dotyczących stanu prawnego nieruchomości gruntowych i budynkowych zasobów Spółdzielni; 4. Współudział w pracach i czynnościach dotyczących wyodrębnienia lokali mieszkalnych i użytkowych; 5. Analiza i przygotowanie dokumentacji dotyczącej czasowego wejścia innych inwestorów na tereny Spółdzielni (np. infrastruktury osiedlowej);6. Udział w przeglądach okresowych i rocznych zasobów mieszkaniowych; 7. Udział przy opiniowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej;8. Kompletowanie dokumentacji technicznej w rozbiciu na poszczególne obiekty i zadania; 9. W razie potrzeby, sporządzanie świadectw energetycznych dla nieruchomości znajdujących się w zasobach Spółdzielni; 10. Bieżące załatwianie korespondencji, przygotowanie informacji z realizacji inwestycji dla potrzeb Zarządu Spółdzielni; 11. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z wykańczaniem mieszkań według indywidualnych zapotrzebowań członków Spółdzielni; 12. Uczestniczenie w naradach koordynacyjnych związanych z działalnością inwestycyjną Spółdzielni; 13. Prowadzenie i kontrola inwestycji własnych Spółdzielni - jako inspektor nadzoru; 14. Współudział przy przekazywaniu i przyjmowaniu do eksploatacji zrealizowanych zadań inwestycyjnych w Spółdzielczym budownictwie mieszkaniowym; 15. Czuwanie nad prawidłowym i terminowym realizowaniu przez wykonawców poszczególnych zadań inwestycyjnych i podejmowanie interwencji w przypadku opóźnień i zagrożeń prac budowlanych; 16. Dopilnowanie usunięcia zauważonych wad i nieprawidłowości wykonywanych robót oraz dokonywanie w tym zakresie niezbędnych interwencji; 17. Udział w podejmowaniu decyzji w porozumieniu z inwestorem zastępczym i użytkownikiem;18. Ponoszenie osobistej odpowiedzialności służbowej za pracę na powierzonym stanowisku wobec przełożonych (Prezesa Zarządu); 19. Wykonywanie innych nie wymienionych w zakresie czynności prac zleconych przez Prezesa Zarządu zgodnych z Kodeksem pracy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 400 - 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
(od 2.400 zł do 3.500zł + dodatek stażowy + premia do 30%)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW INWESTYCYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gostynin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gostyniński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gostynin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali inżynierowie budownictwa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 400 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.09.2019
Data zakończenia pracy: 09.09.2021
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), techniczne, specjalizacja: Inżynier Budownictwa
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe, techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania w stosunku do kandydatów:- wykształcenie wyższe, techniczne specjalność inżynier budownictwa, uprawnienia inspektora nadzoru budowlanego, co najmniej dwuletni staż pracy na podobnym lub zbliżonym stanowisku,- wykształcenie średnie techniczne, uprawnienia inspektora nadzoru budowlanego, co najmniej czteroletni staż pracy na podobnym lub zbliżonym stanowisku, - znajomość przepisów: Prawa Spółdzielczego, Prawa budowlanego, Prawa energetycznego, Ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o własności lokali, Ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych, Kodeksu postępowania administracyjnego oraz aktów wykonawczych z zakresu prawa budowlanego i ciepłownictwa, znajomość programów dedykowanych dla budownictwa,- znajomość obsługi komputera - w szczególności programów dedykowanych dla budownictwie,- nieprowadzenie działalności konkurencyjnej wobec Gostynińskiej Spółdzielni Mieszkaniowej,- znajomość przepisów: Prawa spółdzielczego, Prawa budowlanego, Prawa energetycznego, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o własności lokali, ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych, kodeksu postępowania administracyjnego oraz aktów wykonawczych z zakresu prawa budowlanego i ciepłownictwa,- niekaralność za przestępstwa umyślne oraz przestępstwa karno-skarbowe,- korzystanie z pełni praw publicznych- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych.Wymagania fakultatywne:- podyplomowe studia z zakresu: ciepłownictwa, auditing energetyczny.Ponadto od kandydatów oczekujemy:- umiejętności współpracy w grupie,- komunikatywności, rzetelności i umiejętności podejmowania decyzji,- systematyczności w pracy i konsekwencji w działaniu.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Gostynińska Spółdzielnia Mieszkaniowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gostyninie
Adres pracodawcy:
Spółdzielcza 5, 09-500 Gostynin, powiat: gostyniński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:1) Życiorys (CV), list motywacyjny, informacja o sposobie kontaktowania się z kandydatem,Prosimy o umieszczenie w treści cv poniższej klauzuli:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Gostynińską Spółdzielnię Mieszkaniową danych osobowych nadmiarowych wykraczających poza art. 22 indeks górny 1 KP i danych osobowych szczególnej kategorii określonych w art. 9 RODO zawartych w dokumentach aplikacyjnych przekazywanych z własnej inicjatywy."2) Odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych i studiów podyplomowych lub odpis świadectwa technikum zawodowego,3) Kserokopie dokumentów potwierdzające posiadane kwalifikacje oraz spełnienie wymagań (w szczególności świadectwa pracy, umowy o pracę, zaświadczenia o ukończonych szkoleniach, itp. dokumenty) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,4) Pisemną zgodę na zaciągnięcie opinii z poprzednich miejsc pracy,5) Pisemną zgodę na kandydowanie oraz pisemne oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami rekrutacji i ich akceptacji,6) Pisemne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji,7) Pisemne oświadczenie kandydata, że przeciwko kandydatowi nie jest prowadzone postępowanie karna lub karne skarbowe,8) Pisemne oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,9) Pisemne oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych. Dokumenty fakultatywne:- zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia kandydata, stwierdzające zdolność do pracy na stanowisku specjalisty do spraw inwestycyjnych (zaświadczenie obowiązkowe w przypadku zatrudnienia.),- informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności (obowiązkowe w przypadku zatrudnienia), - referencje z poprzednich miejsc pracy. Oferty należy składać do dnia 02 września 2019 r. do godziny 15:00 w formie pisemnej w zamkniętych kopertach (z napisem: "Konkurs na stanowisko specjalisty do spraw administracyjno-biurowych"):1) przesyłką pocztową na adres: Gostynińska Spółdzielnia Mieszkaniowa w Gostyninie, ul. Spółdzielcza 5, 09-500 Gostynin, decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby GSM,2) w siedzibie Spółdzielni od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 15:00.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: od zaraz do 02.09.2019r., Godziny : 08:00 - 15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: gostyniński
Gmina pracodawcy: Gostynin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gostynin
Ulica pracodawcy: Spółdzielcza
Numer budynku pracodawcy: 5
Profil działalności pracodawcy: zarządzanie nieruchomościami
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gostyninie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali inżynierowie budownictwa
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 20.08.2019
Data dodania oferty pracy: 20.08.2019
Oferta pracy ważna do: 02.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 20.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 20.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7fe6dfcd4a03535479ee9257dae26632
Podobne oferty pracy
aktywna stacjonarna sprzedaż kursów językowych, obsługa przed i po sprzedażowa klientów, pozyskiwanie klientów w oparciu o utrzymana bazę danych
kontakt przez OHP - 2016-02-22 - Żory (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Fallwork Sp. z o.o. (Agencja pracy 6231) - 2017-07-06 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów: odpowiadanie na ich pytania i skargi docierające drogą telefoniczną, poprzez chat/fax, mail, pocztą tradycyjną. Rejestrowanie kontaktów w systemie komputerowym. Wykonywanie połączeń wychodzących w celu poinformowania o statusie sprawy.
TELECOMMUNICATIONS OPERATIONS & SERVICE CENTRE (ACN) Sp. z o.o. - 2016-05-25 - Wrocław (dolnośląskie)
Organizacja dostaw i wysyłek, współpraca z odbiorcami i dostawcami, obsługa systemu sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-05-15 - Kąty Węgierskie (mazowieckie)
nadzór nad utrzymaniem obiektów budowlanych wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi w należytym stanie technicznym, nadzór nad utrzymaniem obiektów budowlanych wpisanych do rejestru zabytków, przeprowadzanie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych, instalacji sygnalizacyjnych, przeciwpożarowych wyłączników prądu, a także wykonania eksploatacyjnych pomiarów instalacji elektrycznych
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2018-10-03 - Zielona Góra (lubuskie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-03-10 - Katowice (śląskie)
Realizacja zamówień produkcyjnych pod kątem zaopatrzenia materiałowego, bieżące zakupy materiałów na potrzeby spółki, kierowanie pojazdem służbowym. Godz. pracy 7-15.
EMMAROL SP. Z O.O. - 2018-01-11 - Słupsk (pomorskie)
jw.
E 100 POLSKA SP. Z O.O. - 2017-09-05 - Warszawa (mazowieckie)
Tworzenie bazy danych rosyjskojęzycznych klientów, tworzenie ofert usług dla rosyjskojęzycznych klientów, tworzenie planów promocji ukierunkowanych na rynek wschodni, promowanie naszej firmy na rynku wschodnim. Obsługa pakietu MsOffice.
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Łódź (łódzkie)
OSOBA NA TYM STANOWISKU ODPOWIEDZIALNA BĘDZIE ZA SPRZEDAŻ DETALICZNĄ ROŚLIN OZDOBNYCH, DORADZTWO W ICH DOBORZE I PIELĘGNACJI.ZAKRES ZADAŃ:- SPRZEDAŻ ROŚLIN I AKCESORIÓW OGRODNICZYCH- DORADZANIE KLIENTOM W DOBORZE ROŚLIN I ICH PIELEGNACJI- PIELĘGNACJA SPRZEDAWANYCH ROŚLIN ZE SZCZEGÓLNĄ DBAŁOŚCIĄ O ICH WYSOKOĄ JAKOŚĆ- OBSŁUGA KOMPUTERA I KASY FISKALNEJSZCZEGÓŁOWE DANE O FIRMIE I OFERCIE ZNAJDUJĄ SIĘ NA STRONACH: HOMAROSLINY.PL/PRACA
Małgorzata Homa - 2017-04-06 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - 2017-08-28 - Warszawa (mazowieckie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:Prowadzenie treningu interwałowego.•Indywidualna opieka nad Klubowiczkami podczas treningu oraz realizacji programu żywieniowego.•Pozyskiwanie nowych Klubowiczek poprzez różnorodne formy promocji•Sprzedaż członkostw.•Indywidualne planowanie i monitorowanie treningu.•Realizacja zadań administracyjnych, praca z komputerem.•Wspieranie właściciela klubu w realizacji założonych celów biznesowych.•Dbanie o estetykę i czystość klubu.
Mrs.Sporty Łódź Widzew - 2016-11-04 - Łódź (łódzkie)
kontakt telefoniczny z klientami Google ( utrzymanie klienta, optymalizacja konta)
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Kraków (małopolskie)
Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-03-01 - Łódź (łódzkie)
Sporządzanie umów podwykonawczych, załączników, aneksów, kompletowanie dokumentów, monitorowanie prac poprawkowych na budowach, prowadzenie odpowiedniej dokumentacji. Wymagania: wykształcenie średnie, staż pracy 2 lata, dobra organizacja pracy, komunikatywność, odpowiedzialność.
ARKA BUD Sp. z o. o. - 2017-05-11 - Luzino (pomorskie)
Nadzór techniczny w zakresie utrzymywania kotła i urządzeń pomocniczych, w tym nawęglania i odpielania
PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna SA Oddział Elektrociepłownia Zgierz - 2018-03-13 - Zgierz (łódzkie)
przyjmowanie dostaw towaru, rozkładanie towaru, przygotowywanie zamówień, załadunek zamówień
kontakt przez PUP - 2019-03-13 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
sporządzanie raportów żywnościowych, prowadzenie dokumentacji żywienia, odpowiedzialność za odpowiednią kaloryczność żywienia zbiorowego, dbałość o należyte i zgodne z normami zapasy magazynowe, prowadzenie zaopatrzenia placówki w artykuły gospodarcze, żywnościowe, chemiczne itp.
AdinPol s.c. Alicja Kałużna Natalia Wierzbicka - 2017-03-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
tworzenie ofert sprzedażowych, koordynacje procesu sprzedaży produktów, realizacja założonych planów sprzedażowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, podejmowanie działań marketingowych w celu zwiększenia sprzedaży produktów lub usługi
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Zduńska Wola (łódzkie)
Kontakt z klientem detalicznym i hurtowym na terenie kraju i za granicą w celu sprzedaży wegańskich produktów spożywczych i kosmetyków; przygotowywanie ofert handlowyh; sporządzanie raportów i sprawozdań z zakresu działalności marketingowej oraz statystyk sprzedażowych. Umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca jednozmianowa: 9:00-17:00. Oferta dostępna w sali C
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
EASY SELECT J. Iskra, B. Gostyńska s.c. Agencja Pracy Tymczasowej - 2016-07-12 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa zamówień, obsługa kasy fiskalnej, obsługa programów magazynowych, księgowanie faktur, przyjęcie towaru
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Chrzanów (małopolskie)
Analiza rynku i ofert konkurencji. Pozyskiwanie nowych klientów. Tworzenie ofert handlowych. Dostawa surowców chemicznych do wielu gałęzi przemysłu.Dystrybucja siarczanu miedzi w różnych gatunkach i czystościach.
CHEM TRADE CENTER Przemysław Furmanowski - 2019-07-08 - Lublin (lubelskie)
Liczenie towaru
kontakt przez OHP - 2018-01-24 - Opole (opolskie)
Kontakt z klientem w języku rosyjskim (telefon, e-mail, spotkania biznesowe), kontrola wysyłek/zamówień zagranicznych.
BAKS Wytwarzanie Osprzętu Instalacyjno-Elektrotech Kazimierz Sielski - 2017-03-02 - Karczew (mazowieckie)
przygotowywanie i wydawanie materiałów na budowęwpisywanie materiałów do zeszytu
kontakt przez OHP - 2016-04-01 - Częstochowa (śląskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-10-26 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie urządzeń do naprawy, demontaż i czyszczenie elementów, pomoc przy naprawach urządzeń, rozładunek, załadunek i wysyłka urządzeń
PREVAC sp. z o.o. - 2017-10-13 - Rogów (śląskie)
-aktywne pozyskiwanie nowych klientów i zleceń na terenie całego kraju;-sprzedaż produktów i usług oferowanych przez Pacyga Compositive;-budowanie długofalowych relacji z klientami;-obserwacja i analiza rynku pod kątem potrzeb klientów i możliwości sprzedażowych;-raportowanie realizowanych i planowanych zadań;
Krzysztof Pacyga PACYGA IMPORT - EXPORT - 2019-08-21 - Kuków (małopolskie)