SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC Zbąszynek oferta pracy Firma Zyguła Sp. z o.o. Sp. K
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Prawidłowa i terminowa realizacja procesów kadrowych. Sporządzanie i naliczanie listy płac zgodnie z przpeisami prawa pracy, ubezpieczeń społecznych. Prowadzenie sprawozdawczości oraz sporządzanie deklaracji podatkowych.
Data publikacji: 2020-08-21
Lokalizacja: Zbąszynek (lubuskie)
Pracodawca: Firma Zyguła Sp. z o.o. Sp. K
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Czarna Droga 9, 66-210 Zbąszynek, powiat: świebodziński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prawidłowa i terminowa realizacja procesów kadrowych. Sporządzanie i naliczanie listy płac zgodnie z przpeisami prawa pracy, ubezpieczeń społecznych. Prowadzenie sprawozdawczości oraz sporządzanie deklaracji podatkowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Praca w godz. 07:00-15:00
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zbąszynek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 08
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świebodziński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0808
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zbąszynek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Znajomośc przepisów prawa pracy
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Nazwa pracodawcy: Firma Zyguła Sp. z o.o. Sp. K
danePracodawcy_nip: 9231654278
danePracodawcy_regon: 300818100
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Tomyślu
Adres pracodawcy:
Łąkowa 15a, 64-212 Siedlec, powiat: wolsztyński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: wolsztyński
danePracodawcy_kodPowiatu: 3029
Gmina pracodawcy: Siedlec
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Siedlec
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0913278
Ulica pracodawcy: Łąkowa
Numer budynku pracodawcy: 15a
Profil działalności pracodawcy: sprzedaz wyrobów z mięsa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Tomyślu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242307
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 21.08.2020
Oferta pracy ważna do: 21.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 21.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 21.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fe80c7822ef8a0815da1e6c987ab25ea
Podobne oferty pracy
obsługa obecnych klientów, tworzenie i negocjacja ofert handlowych, realizacja zadań sprzedażowych.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-01-22 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Magnes Media Sp. z o.o. Wydawnictwo Magnes Media działa na rynku wydawniczym od 2009 roku, aktualnie wydajemy nasze gazety w pięciu największych miastach Polski Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu, Warszawie, Trójmieście, Katowicach i Łodzi. Praca polega na stacjonarnej sprzedaży powierzchni reklamowej w w/w gazetach.
Magnes Media Sp. z o.o. - 2016-03-02 - Leszno (wielkopolskie)
uzgodnienie dostaw i sprzedaży, fakturowanie
RĘKODZIEŁO ARTYSTYCZNE SP.Z O.O. - 2016-06-01 - Łódź (łódzkie)
Sprawdzanie czy konta klientów zostały wypełnione zgodnie z największą starannościa w oparciu o obowiązujące procedury, z uwzględnieniem nadanej klientowi kategorii ryzyka. Sprawdzeniu podlegają m.in. dokumenty, analizując które Specjalista jest w stanie stwierdzić czy w poprawny sposób zostały zidentyfikowane osoby fizyczne i prawne związane z danym klientem. Doskonalenie wiedzy w procesach Custome Due Dilligence oraz Know Your Customer.
kontakt przez PUP - 2020-06-05 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie całokształtu spraw i zagadnień o charakterze technicznym i inwestycyjnym związanym z zarządzaniem, administrowaniem budynkami mieszkalnymi i innymi nieruchomościami. Dbanie o poprawę stanu technicznego zarządzanych obiektów. Kontrola nad pracami budowlanymi i ich odbiór. Utrzymanie w sprawności instalacji technicznej budynków. Usuwanie bieżących problemów technicznych zaistniałych w budynkach i nieruchomościach. Współpraca przy realizowaniu planów remontowych w zakresie przyjętym przez Wspólnoty. Nadzór nad wykonywaniem prac budowlanych i instalacyjnych na poszczególnych obiektach. Kontakty z wykonawcami robót budowlanych. Archiwizowanie dokumentów oraz prowadzenie Książek Obiektów Budowlanych. Współpraca z działem prawnym, technicznym, z księgowością oraz administracją.
DOMEL-DOMY Sp. z o.o. - 2018-11-14 - Jaworzno (śląskie)
opiniowanie i sporządzanie pism i notatek służbowych dotyczących zagadnień budowlanych oraz urządzeń na stałe związanych z obiektami, czynności administracyjne oraz współpraca z instytucjami branżowymi i urzędami państwowymi, nadzór firm zewnętrznych świadczących usługi konserwacyjne i naprawcze, przygotowywanie postępowań w ramach zamówień publicznych.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2019-04-23 - Warszawa (mazowieckie)
Profesjonalną obsługę obecnych klientów eksportowych oraz aktywne pozyskiwanie nowych dystrybutorów i rynków zbytu Realizacja założonych planów sprzedażowych poprzez aktywne prowadzenie sprzedaży produktów oferowanych przez firmęPrzygotowywanie ofert i prezentacji handlowych oraz negocjowanie warunków współpracyKoordynacja i nadzór nad operacjami handlowymZgłaszanie pomysłów i rozwiązań, pomocnych w codziennej pracy oraz w rozwoju firmyOrganizacja i reprezentowanie firmy na targach branżowych i innych imprezach promocyjnych Analizowanie rynków międzynarodowych w celu poszukiwania nowych szans na rozwój sprzedaży Analizy podległych rynków (m.in. ceny, trendy, konkurencja) Współtworzenie budżetu handlowego działu z dokładną analizą kosztówBudowanie pozytywnego wizerunku firmy
GRUPA MAROX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-04-14 - Oświęcim (małopolskie)
Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracy oraz zakwalifikowanych do II profilu pomocy- ścieżka dostępu:http://www.pup.gliwice.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/staze.htmlWykształcenie średnie/ wyższe; mile widziane doświadczenie; średnia znajomość j. angielskiego; Zakres obowiązków: obsługa klienta; dokonywanie rezerwacji wycieczek; przygotowywanie ofert wypoczynkowych dla klientów zbiorowych i indywidualnych; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie serwisów internetowych, opracowywanie projektów, znajomość rynku z zakresu sprzedaży węgla i nawozów sztucznych
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Żory (śląskie)
Telefoniczne pozyskiwanie darczyńców, obsługa komputera.
Fundacja "Szlachetny Bohater" - 2019-04-12 - Września (wielkopolskie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników, naliczanie urlopów, naliczanie płac, przygotowywanie deklaracji ZUS, prowadzenie korenspondencji z klientami w zakresie zatrudnienia pracowników, prowadzenie rejestrów własnych.
Logos Dorota Dymko-Zielska - 2017-08-23 - Wyszków (mazowieckie)
OFERTA PRACY W RAMACH REFUNDACJI WYNAGRODZENIA, NAGRÓD I SKŁADEK ZUS DLA BEZROBOTNYCH DO 30 ROKU ŻYCIA (art. 150 f ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy) ZAREJESTROWANYCH W TUTEJSZYM URZĘDZIE PRACY.Prowadzenie rozmów z klientami - przedstawianie ofert, obsługa komputera.Wykształcenie min. średnie, dobra znajomość komputera, mile widziana znajomość materiałów i akcesoriów budowlanych.
SAFER J. Sbeczka & G. Sbeczka Sp. Jawna - 2018-11-07 - Tworków (śląskie)
Analiza inżynierska oraz klasyfikacja celna materiałów pośrednio produkcyjnych, będących przedmiotem eksportu lub importu przez fabrykę General Motors w Brazylii
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Tychy (śląskie)
- tworzenie i wystawianie aukcji na portalach aukcyjnych- przetwarzanie zamówień- obsługa klientów
Pyc-Sport - 2016-01-11 - Łódź (łódzkie)
Sprzedaż produktów: owoców i warzyw,Pozyskiwanie nowych kontrahentów i utrzymanie bieżących KlientówProwadzenie negocjacji handlowych, w tym odpowiedzi na zapytania ofertoweMonitorowanie rynku i konkurencji,Czynne uczestniczenie w strategii rozwoju sprzedaży,Raportowanie wyników pracy
EKO-SAD, CZESŁAW MACIERZYŃSKI - 2016-02-25 - Zbrosza Duża (mazowieckie)
OPRACOWANIE WNIOSKÓW APLIKACYJNYCH W CELU POZYSKANIA DOTACJI ZE ŚRODKÓW UNIJNYCH
UNIFUND SP. Z O.O. - 2015-11-30 - Rzeszów (podkarpackie)
Zgodnie ze stanowiskiem
"KANO" SPÓŁKA JAWNA - KRZYSZTOF KANIEWSKI I ZDZISŁAW KANIEWSKI - 2017-05-29 - Zgierz (łódzkie)
Przygotowanie i wykonanie elementów z komponentów węglowych. Praca na jedną zmianę od poniedziałku do piątku, między 9 a 17 (do uzgodnienia). Praca w Gdowie.
JAKUB KULIG DOT - 2017-12-13 - Gdów (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Warszawa (mazowieckie)
Osoba odpowiedzialna będzie za realizację zadań handlowych i marketingowych:- prowadzenie strony internetowej Bakeres.pl , - reklamę prasową oraz w internecie, mailing, youtube, pozycjonowanie strony.- przygotowywanie ofert handlowych, umów handlowych.- wsparcie działu sprzedaży w różnorodnych zadaniach (np. administracja baz danych CRM, przygotowywanie materiałów reklamowych, handlowych), - rozmowy telefoniczne z klientami, sprzedaż relacyjna urządzeń, odpowiadanie na zapytania klienta- pomysły i prowadzenie działań marketingowych- tłumaczenie dokumentów na język: polski, angielski, mile widziane ukraiński- reprezentowanie firmy na targach, spotkaniach biznesowych w Polsce, Ukrainie, UE oraz poza UE- rozmowy i spotkania z dostawcami zagranicznymi, - prowadzenie biura
BAKERES SP. Z O.O. - 2018-04-27 - Rzeszów (podkarpackie)
Odbieranie, przetwarzanie i weryfikacja zleceń zgodnie z potrzebami i z wykorzystaniem systemów wewnętrznych organiazacji, współpraca z jednostkami wewnętrz organizacji takimi jak dział planowania i logistyki w celu zapewnienia realizacji zlecenia zgodnie z ustaleniami zawartymi z Klientem, rozpatrywanie skarg i inne kwestie dotyczące zamówień, utrzymywanie kontaktów z działem sprzedaży, finansów i produkcji w celu rozwiązania problemów z realizacją zlecenia; wspieranie i komunikacja z dziełem kredytowym oraz działem należności, współpraca z Customer Service Logistisc.
Kemira Gdańsk Sp. z o.o. - 2016-09-19 - Gdańsk (pomorskie)
sprzedaż przez internet
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Gdynia (pomorskie)
Praca w dziale obsługi klienta, obsługa klientów rynku niemieckiego, przyjmowanie zamówień, wprowadzanie ich do systemu
"SELECT COMFORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" - 2020-02-12 - Kłodzko (dolnośląskie)
Dystrybucja i sprzedaż części samochodowych. Praca na terenie kraju.
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Jaroszewy (pomorskie)
Prace na kuchni przy przygotowywaniu posiłków
Bar - Restauracja "U Kazimierza" - 2017-02-03 - Czarna (łódzkie)
1. Zapoznanie się z regulacjami prawnymi, organizacją i strukturą sądu.2. Poznanie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych.3. Sporządzanie projektów pism wychodzących o przygotowywanie korespondencji do wysyłki.4. Archiwizacja akt sądowych.5. Praktyczne wykorzystanie narzędzi informatycznych.6. Obsługa urządzeń biurowych.7. Obsługa klienta - praktyczne sposoby budowania techniki obsługi klienta.
SĄD REJONOWY W ZĄBKOWICE ŚL. - 2016-02-09 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Wyszukiwanie potencjalnych klientów, odbiorców, nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi, kształtowanie działań usprawniających obsługę klientów, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie rozmów z kontrahentami zagranicznymi w języku ukraińskim, rosyjskim i angielskim.
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Profesjonalna obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, przestrzeganie przepisów BHP i higieny pracy.
Carrefour Polska Sp. z o.o. - 2019-08-09 - Gdańsk (pomorskie)
jw
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Mokotów" Osiedle Wilanowska - 2017-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
Rozliczanie dokumentów księgowych;Obsługa klienta;
OLCZAK LESZEK KANCELARIA PODATKOWA OLTAX - 2018-09-13 - Tychy (śląskie)