SPECJALISTA DS. HANDLU Zgierz oferta pracy "KANO" SPÓŁKA JAWNA - KRZYSZTOF KANIEWSKI I ZDZISŁAW KANIEWSKI
Stanowisko: SPECJALISTA DS. HANDLU
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Zgodnie ze stanowiskiem
Data publikacji: 2017-05-29
Lokalizacja: Zgierz (łódzkie)
Pracodawca: "KANO" SPÓŁKA JAWNA - KRZYSZTOF KANIEWSKI I ZDZISŁAW KANIEWSKI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Łęczycka 108, 95-100 Zgierz, powiat: zgierski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Zgodnie ze stanowiskiem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zgierz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zgierski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zgierz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzedawca w branży przemysłowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.05.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane doświadczenie w branży sanitarnej i na stanowisku związanym z handlem.
Nazwa pracodawcy:
"KANO" SPÓŁKA JAWNA - KRZYSZTOF KANIEWSKI I ZDZISŁAW KANIEWSKI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu
Adres pracodawcy:
Łęczycka 108, 95-100 Zgierz, powiat: zgierski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: zgierski
Gmina pracodawcy: Zgierz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zgierz
Ulica pracodawcy: Łęczycka
Numer budynku pracodawcy: 108
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca w branży przemysłowej
Data dodania oferty pracy: 29.05.2017
Oferta pracy ważna do: 28.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 29.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 29.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Nadzór nad stanem technicznym budynków, zlecanie robót, badań stanu technicznego budynków, prowadzenie dokumentacji, kontrola wykonywanych remontów, przeglądy okresowe budynków. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej, w zasobach Sródmiejskiej Spółdzielni Mieszkaniowej.
ŚRÓDMIEJSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W BIELSKU-BIAŁEJ - 2017-04-14 - Bielsko-Biała (śląskie)
obsługa klientów, praca w magazynie
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Kąkolewnica (lubelskie)
montaż okablowania, montaż urządzeń, praca na terenie całego kraju
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Kraków (małopolskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Kraków (małopolskie)
wystawianie ofert pracy, prowadzenie rozmów
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Kraków (małopolskie)
Praca w dziale zaopatrzenia.
Przedsiębiorstwo Budowy Urządzeń Chłodniczych - 2016-07-07 - Gdynia (pomorskie)
rekrutacja pracowników zagranicznych, prowadzenie dokumentacji pracowniczej, tłumaczenia językowe
IGDI SP Z O.O. - 2018-03-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sporządzanie dokumentów dotyczących nawiązywania i rozwiązywania umów o pracę, prowadzenie dokumentacji osobowej pracowaników, prowadzenie ewidencji czasu pracy
2 Lubelska Brygada Obrony Terytorialnej - 2016-08-25 - Lublin (lubelskie)
Obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Chojnice (pomorskie)
składanie zamówień do dostawców, monitorowanie dostaw, kontrola nad przebiegiem i realizacją zleceń, prowadzenie rozdziału dokumentacji warsztatowej, technicznej i konstrukcyjnej
ZMUW ENGINEERING Sp. z o.o. - 2017-12-20 - Sosnowiec (śląskie)
przygotowywanie ofert handlowych, obsługa platform zakupowych, pozyskiwanie zleceń, sprzedaż produktów firmy, reprezentacja firmy na rynku
Carbo-Toka Sp. z o.o. - 2017-05-18 - Tychy (śląskie)
Specjalista do spraw utrzymania ruchu - technolog oczyszczalni ścieków, proponowane wynagrodzenie: 2500 zł - 3000 zł w okresie próbnym
Hydro Tech Sp. z o.o. - 2017-03-09 - Nowogrodziec (dolnośląskie)
Sprzedaż usług hotelowych zgodnie z założonym planem sprzedażyudział w promocji usług,kontakt z aktualnymi oraz potencjalnymi klientami .
Pałac Brzezina Sp.z o.o - 2018-02-13 - Brzezina (dolnośląskie)
sprzedawanie towarów, obsługa klientów
MMT Supermarket Sp.z o.o. Sp. K. - 2016-09-28 - Poznań (wielkopolskie)
wykształcenie min. zawodowe, mile widziane średnie, doświadczenie mile widziane, mile widziane uprawnienia LPG
PHU PETROL Sp. z o.o. Nowa Obra - 2016-04-25 - Nowa Obra (wielkopolskie)
##zakres##
Wena s.c. I.Pilipczuk, C.Palak, P.Palak - 2017-07-07 - Lublin (lubelskie)
Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dziecka w formie uczenia i rozwijania umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia w tym: samoobsługa i rozwijanie kontaktów interpersolanych, rehabilitacja fizyczna, usprawniania zaburzeń funkcji organizmu, edukacja szkolna. 35,00 zł brutto za godzinę. Praca 10 godizn tygodniowo.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kotuniu - 2017-02-23 - Kotuń (mazowieckie)
Samodzielna obsługa pracowników spółki w obszarze kadrowo płacowym. Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z aktualnymi przepisami z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatków. Przygotowywanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych, Rozliczanie czasu pracy, Samodzielne naliczanie płac. Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS. Sporządzanie sprawozdań kadrowo-płacowych.
Aco Engineering Sp. z o.o. - 2016-04-01 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
sprawy kadrowe
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Wąsosz (dolnośląskie)
zgodnie z harmonogramem
kontakt przez PUP - 2018-03-19 - Kłodzko (dolnośląskie)
zadania:tworzenie dokumentacji BHP (oceny ryzyka zawodowego, instrukcji BHP, protokołów powypadkowych itp)przygotowanie do prowadzenia szkoleń w dziedzinie BHPprowadzenie dokumentacji szkoleniowej biuraprowadzenie sekretariatukontakt z klientamiwykonywanie prac marketingowych w pozyskaniou klientaoferta realizowana w ramach RPO EFSOferta stażowa realizowana w ramach projektu dla osób +30
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Ruda Śląska (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe ( w tym licencjat), prawo jazdy kat.B, obsługa komputera i pakietów oprogramowania biurowego MS Office, umiejętności handlowe, marketingowe, znajomość j. rosyjskiego, angielskiego w stopniu biegłym. Doświadczenie zawodowe min. 2 lata. Ogólny zakres obowiązków: opracowanie materiałów reklamowych i marketingowych; praca z systemami Google (AdWords, Analitycs); wdrażanie projektów marketingowych związanych z działaniami SEM/SEO; ustawianie, analiza i raportowanie kampanii marketingowych; współtworzenie oraz realizacja globalnej strategii marketingowej; monitorowanie działania konkurencji oraz trendy rynkowe; regularne zamieszczenie ogłoszeń na portalach Gumtree.pl, OLX.pl, Lento.pl, itp.; pozyskiwanie nowych partnerów do współpracy; eksport i import sprzętu i chemii do rynków wschodnich (Ukraina, Rosja); praca z programem Excel, Pchoroshop; poszukiwanie i prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych z potencjalnymi pracownikami z rynków wschodnich. Miejsce wykonywania pracy: Lublin
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Lublin (lubelskie)
- Obsługa kasy fiskalnej. Obsługa klienta. Towarowanie sklepu. Prace porządkowe. Miejsce wykonywania pracy: Katowice (Dzielnica Załęże).- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę tymczasową na 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na dwie zmiany w godzinach: 7:00-15:00, 13:00-21:00 + soboty, niedziele - według grafiku. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana Książeczka sanepidu (może być nieaktualna). Kontakt wstępnie telefoniczny (9:00-17:00) (Tel. 32-661-42-12) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Chorzowska 6, 40-101 Katowice) lub e-mail: katowice (at) randstad.pl
RANDSTAD POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-22 - Katowice (śląskie)
Kreowanie spójnego i pozytywnego wizerunku firmy,budowanie pozytywnych relacji z mediami,odbiorcami indywidualnymi i firmami.Współpraca z pracownikami firmy oraz udziałowacami,przygotowywanie materiałów informacyjnych i promocyjnych,opracowywanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych,prognozowanie popytu rynkowego na produkty firmy.Organizowanie i doskonalenie procesu sprzedaży,analizowanie czynników wywierających wpływ na poziom sprzedaży,sporządzanie raportów i sprawozdań z zakresu działalności marketingowej oraz statystyk sprzedażowych.
Rem II Sp. z o.o. - 2017-05-24 - Przemyśl (podkarpackie)
prowadzenie dokumentacji zwiazanych z ochorona srodowiska
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Przasnysz (mazowieckie)
Zakres obowiązków:- prowadzenie profesjonalnej sprzedaży wyrobów,- fachowe doradztwo w ramach oferowanych produktów,- realizacja założonej polityki sprzedaży firmy,- prawidłowego prowadzenia wszelkiej dokumentacji sprzedaży,- aktywne pozyskiwanie nowych klientów i utrzymanie dobrych relacji ze stałymi klientami,- bieżąca obsługa i budowanie trwałych relacji z klientem,- dbanie o wysoki image firmy.Wymagania:- wykształcenia min. średniego,- znajomości rynku branży budowlanej,- wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych,- doświadczenia w pracy na analogicznych stanowiskach,- zorientowania na klienta (umiejętność rozpoznawania i zaspokajania jego potrzeb),- umiejętności wpływania na innych oraz argumentacja własnych decyzji,- wysokiego poziomu energii, dynamizmu w działaniu,- samodzielności, odpowiedzialności, uczciwości,- zaangażowania w wykonywaną pracę, determinacji w działaniu,- mobilności, dyspozycyjności,- swobodnego korzystania z technik IT (poczta elektroniczna, MS Office, bazy danych).Oferujemy:- stabilne zatrudnienie w firmie będącej liderem w swojej branży,- atrakcyjne warunki zatrudnienia (stawka od 2 800 zł brutto plus do 50% premii),- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia własnych kwalifikacji, szkolenia,- zdobycie, doświadczenia w pracy na odpowiedzialnym stanowisku,- ciekawa praca w dynamicznym zespole.
BRUK-BET Sp. z o. o. - 2017-08-17 - Racibórz (śląskie)
Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2018-06-01 - Łódź (łódzkie)
opieka nad dziećmi i młodzieżą przy wsiadaniu i wysiadaniu z autobusu.
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Sędowice (świętokrzyskie)
- przygotowanie strategii i pozyskiwanie klientów- przygotowanie ofert- uzupełnianie banków danych potencjalnych klientów- prowadzenie strony internetowej i facebook- organizowanie spotkań reklamujących- organizowanie szkoleń ( zapisy, organizacja grup)
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Rzeszów (podkarpackie)
Realizacja strategii rozwoju i polityki handlowej, zdobywanie nowych rynków, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami, przygotowanie ofert
PLASMA SYSTEM SA - 2017-02-14 - Siemianowice Śląskie (śląskie)