SPECJALISTA DS. POZYSKIWANIA DARCZYŃCÓW - CALL CENTER Września oferta pracy Fundacja "Szlachetny Bohater"
Stanowisko: SPECJALISTA DS. POZYSKIWANIA DARCZYŃCÓW - CALL CENTER
Wynagrodzenie: od 14,7 PLN
Zakres obowiązków: Telefoniczne pozyskiwanie darczyńców, obsługa komputera.
Data publikacji: 2019-04-12
Lokalizacja: Września (wielkopolskie)
Pracodawca: Fundacja "Szlachetny Bohater"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Daszyńskiego 2a, 62-300 Września, powiat: wrzesiński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Telefoniczne pozyskiwanie darczyńców, obsługa komputera.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 14,7 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 14,70 zł brutto/godz.
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. POZYSKIWANIA DARCZYŃCÓW - CALL CENTER
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Września
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wrzesiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Września
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: telemarketer
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 14,7 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
* Wykształcenie średnie * Sumienność, komunikatywność * Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
Nazwa pracodawcy: Fundacja "Szlachetny Bohater"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni
Adres pracodawcy:
Daszyńskiego 2a, 62-300 Września, powiat: wrzesiński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV należy przesłać na adres e-mail pracodawcy rekrutacja (at) szlachetnybohater.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: wrzesiński
Gmina pracodawcy: Września
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Września
Ulica pracodawcy: Daszyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 2a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: telemarketer
Data dodania oferty pracy: 12.04.2019
Oferta pracy ważna do: 09.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?212955bc0af016977f4e14330d520528
Podobne oferty pracy
Praca w godzinach 07 00 - 15 00. Prowadzenie analiz finansowych i kosztów działalności eksploatacyjnej przedsiębiorstwa, zajmowanie sie polityką kredytową przedsiębiorstwa, sporządzanie analiz wykonania planów i weryfikacja kosztów, kalkulacja cen, opłat i stawek za usługi świadczone przez spółkę , pozyskiwanie i rozliczanie funduszy zewnętrznych na zadania wykonywane przez spółkę, przygotowywanie dokumentacji i prowadzenioe postępowań o udzielenie zamówień publicznych w spółce, sporządzanie deklaracji PFRON iGUS, czuwanie nad realizacją prawidłowego funkcjonowania gospodarki finansowej.
Ośrodek Sportu i Rekreacji OSiR Stargard Sp. z o.o. - 2019-02-20 - Stargard (zachodniopomorskie)
Kontakt z klientem, analiza reklamacji, przygotowanie dokumentacji jakościowej do poszczególnych rodzajów produkcji, przygotowanie planów kontroli, analiza błędów jakościowych. Praca w godz. 6.00-14.00, 14.00-22.00
DUTRON ŚREM Sp. z o.o. - 2016-08-30 - Psarskie (wielkopolskie)
Składanie zamówinych elementów wyposażenia budynku, naprawa bieżących usterek, dbanie o czystość w budynku oraz na placu wokół niego (odśnieżanie, grabienie liści, zamiatanie) prace konserwacyjne.
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Reguły (mazowieckie)
Prowadzenie bieżacej obsługi naboru najemców lokali Spółki, przyjmowanie wnioskó i inncyh dokumentów związanych z najmem lokali, udzielanie wyjaśnień, prowadzenie rejestru. Udział w pracach związanych z naborem i obsługą najemców lokali mieszkalnych Spółki. Współpraca z wydziałami merytorycznymi Urzędu Miasta oraz Zakładem Gospodarki Mieszkaniowej. Współpraca z biurem rachunkowym Spółki, odbiór i przygotowywanie dokumentów. Współpraca z bankiem prowadzącym rachunek Spółki, przgotowywanie przelewów. Współpraca z bankiem kredytującym inwestycje Spółki, przygotowywanie pism. Prowadzenie obsługi interesantów, sekretariatu oraz Zarządu. Organizowanie i obsługa spotkań oraz narad. Obsługa skrzynki elektonicznej oraz urządzeń biurowych. Prowadzenie rejestru korespondencji oraz odbieranie i wysyłanie korespondencji. Prowadzenie ewidencji przeprowadzonych kontroli oraz złożonych skarg i wniosków. Realizacja zamówień na towary i usługi związane z potrzebami Spółki oraz współpraca z dostawcami. Współpraca z osobami świadczącymi usługi na rzecz Spółki. Prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej Spółki. Obsługa strony internetowej. Współpraca z biurami podawczymi kontrahentów, urzędów, instytucji. Obsługa przesyłek pocztowych. Sprzatanie biura. Realizacja innych prac związanych z zajmowanym stanowiskiem.
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
analiza danych dot.działalności spólki, przygotowanie raportów spółki, przygotowanie raportów, kontakt z zagranicznymi klientami, zarzadzanie bazami danych
kontakt przez PUP - 2016-11-08 - Kraków (małopolskie)
Pomoc w planowaniu i wdrażaniu działań skoncentrowanych na zwiększeniu efektywności i zachowaniu płynności zatrudnienia.Pomoc w planowaniu i wdrażaniu działań zwiększających obszar oddziaływania firmy; poszukiwanie nowych odbiorców.Utrzymywanie kontaktów z koordynatorami z rynku wschodniego.Prace ogólnobiurowe (na zlecenie przełożonego tworzenie analiz i raportów).Praca związan z wyjazdami.
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Łódź (łódzkie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-07-10 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
DEMONTAŻ, NAPRAWA, MONTAŻ SILNIKÓW DO SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH RÓŻNEGO TYPU
PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁOWO-HANDLOWE "TOR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-30 - Kamieniec Ząbkowicki (dolnośląskie)
Prowadzenie i nadzorowanie prac budowlanych,kosztorysowanie
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. - 2019-01-24 - Przemyśl (podkarpackie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-01-16 - Opoczno (łódzkie)
zgodnie ze stanowiskiem; umowa na 2 lata; godziny prascy: 8.00- 16.00
kontakt przez PUP - 2018-10-24 - Słupsk (pomorskie)
prowadzenie i archiwizacja akt osobowych pracowników, - sporządzaniedokumentacji kadrowej, - nadzór nad terminowością przeprowadzaniapracowniczych badań lekarskich, - współpraca ze służbą bhp, - rozliczanieczasu pracy, - sporządzanie list płac z tytułu umów o pracę oraz umówcywilnoprawnych, - wystawianiem zaświadczeń o zatrudnieniu iwynagrodzeniu, - zgłaszanie do ZUS informacji o powstaniu, zmianach iustaniu obowiązku ubezpieczenia społecznego
CENTRUM OBSŁUGI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-27 - Kłodzko (dolnośląskie)
prowadzenie spraw związanych z sporządzaniem, przyjmowaniem zamówień fakturowaniem tworzeniem ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Mława (mazowieckie)
Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2019-03-22 - Złotoryja (dolnośląskie)
OBSŁUGA ADMINISTRACYJNO-KANCELARYJNA WYDZIAŁU
REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W BYDGOSZCZY - 2015-10-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 1850 zł brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca na pełny etat. - Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe, średnie techniczne lub wyższe techniczne (elektronik, mechanik precyzyjny, elektryk, energoelektronik, automatyk, informatyk, optyk, zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samodokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: j. angielski, podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-27 - Katowice (śląskie)
jw.
KASPERSKY LAB POLSKA Sp. z o.o. - 2016-10-28 - Warszawa (mazowieckie)
SZACOWANIE ILOŚCI ZAMAWIANEGO TOWARU, ZAMAWIANIE TOWARU, GOSPODARKA MAGAZYNOWA - PROWADZENIE MAGAZYNU, DOKUMENTACJI MAGAZYNOWEJ
ENERGOSIECI PODKARPACIE SP. Z O.O. - 2016-10-14 - Rogoźnica (podkarpackie)
przygotowywanie ofert handlowych, spotkania z klientami, przygotowanie projektów umów, zleceń, utrzymanie relacji handlowych z klientami
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Legnica (dolnośląskie)
naprawa pojazdów ciężarowych
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "ROBSON" Robert Wryk - 2016-03-11 - Sandomierz (świętokrzyskie)
telefoniczny kontakt z klientem, badanie potrzeb klienta w zakresie rozwiązań prawnych lub marketingowych, przedstawianie ofert firmy, efektywna sprzedaż, stały kontakt ze stałymi klientami firmy,
POK Sp. z o.o. - 2017-10-31 - Poznań (wielkopolskie)
Analiza potrzeb firmy i definiowanie wymagań dla nowychprojektów bieżąca obsługa i merytoryczna realizacjaprojektów przygotowywanie kosztorysów realizowanychprojektów oraz kontrola powstających kosztów przygotowanie specyfikacji dla opracowywanych procesów ipodejmowanie działań w celu ich wdrożenia przygotowywanie dokumentów, procedur oraz procesówzwiązanych z wdrażanymi zmianami organizacjakomunikacji pomiędzy poszczególnymi komórkamiorganizacyjnymi uczestniczącymi w procesie wdrożenia w celuprawidłowego jego przebiegu, koordynacja działańposzczególnych obszarów biznesowych i komórekorganizacyjnych na rzecz terminowej realizacji wyznaczonychcelów określonych w harmonogramach wdrożeniowych współpraca z dostawcami usług i rozwiązań w procesiewdrażania projektowanych zmian.
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Legnica (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie średnie, preferowane wyższe, umiejętność: kreatywność, mile widziane prawo jazdy kat. B, doświadczenie zawodowe: 2 lata na podobnym stanowisku, znajomość j. ukraińskiego, rosyjskiego w stopniu biegłym. Ogólny zakres obowiązków: uczestniczenie w obsłudze ogniwa , łańcucha dostaw towarów, prowadzenie i przygotowywanie informacji dotyczących procesów logistycznych, współpraca w kontrahentami z rynków Europy Wschodniej.
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Lublin (lubelskie)
Opis stanowiska:Poszukiwanie nowych dostawców w celu optymalizacji wydatków związanych z zakupami , utrzymanie dobrych relacji z kluczowymi dostawcami i podwykonawcami , zapytania ofertowe do dostawców , analiza ofert i wybór dostawców , prowadzenie skutecznych negocjacji z dostawcami , zapewnienie płynnego przebiegu procesu zakupowego w zakresie zakupów nieprodukcyjnych i usług logistycznych , w tym transportu , obsługa i archiwizacja procesu reklamacji , inicjowanie działań obniżających koszt surowców , tworzenie zleceń zakupu i transportu oraz kontrola ich prawidłowej realizacji , nadzór nad poziomem zapasów wybranych surowców i komponentów , przeprowadzanie przetargów na dostawy towarów i usług , kompletowanie dokumentacji zakupowej w firmie oraz nadzór nad wskaźnikami zakupowymi oraz okresowa ocena dostawców.Oferujemy:Atrakcyjne wynagrodzenie , umowę o pracę , pracę w organizacji o wysokiej kulturze zarządzania , szkolenia i możliwość rozwoju kompetencji zawodowych.
Industrial Brush Manufakturers - 2018-07-06 - Komorniki (dolnośląskie)
Zarządzanie stronami www, dbanie o wizerunek firmy w Internecie, obsługa sklepu internetowego, tworzenie kampanii reklamowych, Adwords, fb, raportowanie Google Analitics, przygotowywanie newsletterów i e-mailingu
BOOMGAARDEN MEDIEN SP. Z O.O. - 2017-04-14 - Ruszków Drugi (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
- wprowadzanie dokumentów do systemu komputerowego, szeregowanie i numerowanie dokumentów.
BIURO RACHUNKOWE S. JAGLEWICZ E.BORZĘCKA - 2018-07-04 - Lubartów (lubelskie)
samodzielna realizacja projektów rekrutacyjnych - wyszukiwanie kandydatów, prowadzenie rozmów rekrutacyjnych, stały kontakt z zatrudnionymi pracownikami oraz wybrane czynności administracyjne związane z obsługą zatrudnienia pracowników, bieżąca współpraca z klientem i rozwój relacji biznesowej, docieranie do potencjalnych kandydatów poprzez publikowanie ogłoszeń oraz innymi, niestandardowymi metodami - plakatowanie, ulotkowanie, tworzenie raportów oraz zestawień dotyczących zatrudnienia
kontakt przez PUP - 2019-03-18 - Piaseczno (mazowieckie)
Kompleksowe prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnieniem, organizacja dokumentacji kadrowo-płacowej firmy, obliczanie wynagrodzeń pracowników etetowych oraz zleceniobiorców, nadzór nad wykonywaniem wymaganych badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przez pracownków, rozliczenia z ZUS I Urzędem skarbowym, rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych i składek ubezpieczeniowych od wynagrodzeń, asystowanie przy ewentualnych inspekcjach, obsługa programu kadrowo-płacowego wykorzystywanego przez firmę, monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, sporządzanie raportow finalnych
GLOBAL SP. Z O.O. - 2017-09-07 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
sporządzanie dokumentów planistycznych i sprawozdawczych,opracowywanie rocznego planu budżetu w ujęciu rzeczowym w celu zaopatrzenia potrzeb gospodarczych,sporządzanie zapotrzebowania na potrzeby biura,prowadzenie prawidłowej gospodarki materiałowej,zabezpieczenie prawidłowego funkcjonowania mediów telekomunikacyjnych,prowadzenie bieżących zestawień kosztów ponoszonych przez wszystkie jednostki,sporządzanie kalkulacji kosztów ponoszonych przez PWK OHP odpowiedzialność za nadzorowanie podręcznego magazynku,odpowiedzialność za nadzorowanie archiwum Pomorskiej WK OHP,prowadzenie pod względem merytorycznym gospodarki majątkowej,nadzorowanie nieruchomościami PWK OHP,
Pomorska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-11-10 - Gdańsk (pomorskie)