SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Kłodzko oferta pracy "SELECT COMFORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ"
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: 3 422 - 3 705 PLN
Zakres obowiązków: Praca w dziale obsługi klienta, obsługa klientów rynku niemieckiego, przyjmowanie zamówień, wprowadzanie ich do systemu
Data publikacji: 2020-02-12
Lokalizacja: Kłodzko (dolnośląskie)
Pracodawca: "SELECT COMFORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Objazdowa 12, 57-300 Kłodzko, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca w dziale obsługi klienta, obsługa klientów rynku niemieckiego, przyjmowanie zamówień, wprowadzanie ich do systemu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 422 - 3 705 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kłodzko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kłodzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kłodzko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 422 - 3 705 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Nazwa pracodawcy:
"SELECT COMFORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Adres pracodawcy:
Objazdowa 12, 57-300 Kłodzko, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Kontakt z pracodawca telefoniczny i e-mail.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: kłodzki
Gmina pracodawcy: Kłodzko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kłodzko
Ulica pracodawcy: Objazdowa
Numer budynku pracodawcy: 12
Profil działalności pracodawcy: Produkcja pozostałych mebli
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 13.02.2020
Oferta pracy ważna do: 11.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 13.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 12.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?88a2fdb8130762eeac7fbb3c2de85925
Podobne oferty pracy
szycie konfekcji damskiej lekkiej
ZPH GINA Regina Skowronek - 2020-05-13 - Wąchock (świętokrzyskie)
Opracowywanie dokumentacji dotyczącej wyboru wykonawców, współpraca z inwestorem nadzoru, przygotowanie dokumentacji technicznej dotyczącej odbiorców
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Pierzchnica (świętokrzyskie)
- aktywna sprzedaż produktów SKOK dla klientów indywidualnych (m.in. kredyty, lokaty)- dokonywanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA "BESKIDY" - 2019-07-31 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
kompleksowa obsługa klienat zagranicznego; realizacja zamówień i aktualizacja ofert eksportowych; analiza raportów sprzedażowych; komunikacja z działami współpracującymi; umiejętności negocjowania z klientem wielokulturowym; obsługa dokumentacjo dostaw WDT i poza UE
ROMANIK SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-05 - Trzeciewiec (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż biżuterii
"Jagar" Halina Łozowicka - 2017-04-27 - Białystok (podlaskie)
jw
LIFE START GROUP Sp.z.o.o. - 2018-09-12 - Warszawa (mazowieckie)
zapewnienie bezpieczeństwa przeciwpożarowego, kontrolowanie przestrzegania przepisów, prowadzenie szkoleń w zakresie ppoż, prowadzenie dokumentacjiGodziny pracy: 9-11
Komenda Miejska Policji w Olsztynie - 2019-08-19 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
weryfikacja dostaw tektury, ilości kartonów wysyłanych do klintów, rozliczanie zużytej telktury na wyrób, iine prace biurowo - handlowe.
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Praca biurowa, analiza i przygotowywanie dokumentacji technicznej itp.
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o - 2017-01-18 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
Gromadzenie archiwalnych zbiorów historycznych poprzez prowadzenie poszukiwań i badań na terenie gminy Zielonki; systematyczne, naukowe opracowywanie zbiorów IR, prowadzenie dokumentacji powierzonych zbiorów tj. inwentarzy, katalogów, księgi ruchu muzealiów, kartotek obiektów, baz danych, itp.; znakowanie zbiorów zgodnie z obowiązującymi przepisami IR; wykonywanie podstawowych opisów muzealiów; archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami; kompleksoa obsługa zwiedzających, udzielanie informacji o wydarzeniach organizowanych przez IR w zakresie wystawienniczym i edukacyjnym; inicjowanie i organizowanie wydarzeń muzealnych i imprez związanych z upowszechnianiem i popularyzacją wiedzy o kulturze ludowej i historii gminy Zielonki na bazie prezentowanych wystaw stałych i czasowych, posiadanych zbiorów oraz prowadzenie szczegółowej ich dokumentacji; pomoc przy digitalizacji-cyfryzacji zbiorów oraz rejestrowanie wywiadów z najstarszymi mieszkańcami gminy; bieżące pisanie tekstów i zamieszczanie foto-relacji, zaproszeń na stronę www biblioteki oraz portal społecznościowy; pomoc w przygotowaniu dokumentacji aplikacyjnej na pozyskiwanie dodatkowych środków oraz sponsorów na działalność IR. Dwie zmiany w godz. 8-16, 12-20.
Biblioteka Publiczna w Zielonkach - 2018-04-18 - Zielonki (małopolskie)
nadzór i ustalanie harmonogramu przejazdu samochodów ciężarowych, przygotowywanie dokumentów przewozowych,
Towarowy Transport Drogowy Jan Ryszewski - 2017-10-19 - Kobyłka (mazowieckie)
obsługa klienta, pozyskiwanie klienta, sprzedaż ofert transportowych, dabnie o relacje ze stałym klientem, praca w terenie i na miejscu, min.rok doświadczenia
TAG - SPEZIALTRANSPORTE & PROJEKTLOGISTIK PATRICIA WIESIOLLEK-TKOCZ - 2016-06-03 - Strzelce Opolskie (opolskie)
- przyjmowanie materiałów, towarów oraz narzędzi dostarczonych do magazynu,- dokonywanie odbiorów ilościowo-jakościowych,- udział w załadunku i rozładunku dostaw,- wydawanie towarów z magazynu,- utrzymanie porządku w magazynie,- dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji oraz prowadzenie ewidencji dóbr,- raportowanie wyników pracy.Oferta dostępna w sali D. Kontakt z pracodawcą - e-mail: dobosz.yoojin (at) gmail.com, tel.: 501 720 677.
YOO-JIN IMS POLAND SP. Z O.O. - 2019-07-01 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
WWW.RZESZOW.SO.GOV.PL.Miejsce pracy : OPINIODAWCZY ZESPÓŁ SĄDOWYCH SPECJALISTÓW W RZESZOWIE
SĄD OKRĘGOWY W RZESZOWIE - 2019-05-29 - Rzeszów (podkarpackie)
Zgodnie z umową.
WELDON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-26 - Brzezówka (podkarpackie)
-wprowadzanie usług na rynki wschodnie,-prowadzenie negocjacji ze wschodnimi partnerami,-prowadzenie kampanii reklamowych,odpowiedzialność za obecność w social media,-monitorowanie aktywności konkurencji,-planowanie i realizcja działań budujących wizerunek serwisów prowadzonych przez firmę
INFEO Marcin Marek Gryszko - 2016-09-05 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Rozliczanie kierowców, wystawianie dokumentów przewozowych (pozostałe szczegóły podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Proponowane wynagrodzenie 3200 zł brutto + premia (około 2300 zł netto. Praca w systemie jednozmianowym w godzinach od 07:00 do 15:00.
Ekonaft-Bolesławiec Sp. z o.o. - 2019-09-06 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Praca biurowa przy monitorze ekranowym 7 dni w tygodniu
SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY DLA DZIECI I MŁODZIEŻY NIESŁYSZĄCEJ I SŁABO SŁYSZĄCEJ IM. JANA PAWŁA II W LUBLINI - 2019-09-11 - Lublin (lubelskie)
Zgłoszenia kandydatów będą przyjmowane w terminie do dnia 10 luty 2020 r. do godz. 11:00 w siedzibie Spółki pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. w Nowym Sączu ul. Wyspiańskiego 22, 33-310 Nowy Sącz (I piętro sekretariat). O terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. - 2020-01-31 - Nowy Sącz (małopolskie)
Nadzorowanie, przygotowywanie raportów dla członków zespołu. Nadzorowanie wypłat pracowników. Bezpośreni kontakt z klientem obcojęzycznym w tym szwedzkojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Łódź (łódzkie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Puławy (lubelskie)
- Bieżąca współpraca z obecnymi klientami,- Aktywne poszukiwanie i wybór nowych klientów- Negocjowanie warunków handlowych oraz nadzór nad przebiegiem transakcji- Prowadzenie dokumentacji handlowej,- Monitorowanie rynku oraz działań konkurencji- Prowadzenie działań zmierzających do wzrostu sprzedaży- Umacnianie wizerunku firmy na rynku europejskim i światowym
ALUMAST SA - 2018-02-02 - Wodzisław Śląski (śląskie)
prowadzenie spraw administracyjnych, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, kontrola realizacji budżetu, kontrola kosztów, analiza odchyleń, zastępstwo w dziale kadr i płac
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej S. A. w Mławie - 2017-05-29 - Mława (mazowieckie)
Zakup oraz sprzedaż towarów, pozyskiwanie nowych dostawców i odbiorców, prowadzenie negocjacji dot. cen surowców.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁOWO-HANDLOWE "STANDARD" SP. Z O. O. - 2017-08-03 - Lublin (lubelskie)
Pracownik będzie odpowiedzialny za opracowywanie i realizację strategii w zakresie wizerunku rynkowego przedsiębiorstwa, w tym analizowane skuteczności podejmowanych działań PR, przygotowywanie materiałów promocyjnych. Wymagana jest bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz Hindi. Praca w godz.: 9:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Wrocław (dolnośląskie)
zarządzanie portfolio klientów
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Kraków (małopolskie)
wystawianie aukcji na allegro, sprzedaż internetowa, obsługa klienta, tworzenie banerów
kontakt przez PUP - 2019-05-28 - Chrzanów (małopolskie)
Rozliczenie systemowe w wynajętych mieszkaniach, weryfikacja systemowa, zawieranie umów, kwaterowani pracowników ukraino językowych, realizacja zakupów wyjazdowych
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Kalisz (wielkopolskie)
Realizacja prac magazynowych, logistycznych- zgodnie z obowiązującymi systemami jakościowymi; przygotowanie i kontrola dokumentacji magazynowej, transportowej; obsługa systemu magazynowego WF-MAG.* osoby zarejestrowane w PUP w Łomży- skierowanie (kontakt do doradcy klienta); osoby niezarejestrowane w PUP zainteresowane aplikowaniem na stanowisko proszone są o przesłanie CV na adres e-mail: aplikuj2019 (at) gmail.com
kontakt przez PUP - 2019-01-16 - Łomża (podlaskie)
OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU ODPOWIEDZIALNA BĘDZIE MIĘDZY INNYMI ZA:•SPORZĄDZANIE I OPINIOWANIE UMÓW •IDENTYFIKACJĘ I ANALIZĘ RYZYK FORMALNO-PRAWNYCH W ZAWIERANYCH UMOWACH•NEGOCJACJE Z KONTRAHENTAMI •CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z ZAWIERANIEM UMÓW•ANALIZY I RAPORTOWANIE W ZAKRESIE UMÓWWYMAGANIA:•STUDENT LUB ABSOLWENT PRAWA LUB ADMINISTRACJI LUB FINANSÓW•PRAKTYCZNA ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW PRAWA HANDLOWEGO, KC , PZP•BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA (MS OFFICE)•DOBRA ORGANIZACJA PRACY ORAZ SAMODZIELNOŚĆ•KOMUNIKATYWNOŚĆ I UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE•ANALITYCZNY UMYSŁ I KREATYWNOŚĆ•ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO LUB NIEMIECKIEGO•PRAWO JAZDY KAT. B
Janik-Stec Małgorzata, TMS AUDIT Małgorzata Janik Stec - 2016-09-08 - Trzebownisko (podkarpackie)