SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Sucha Beskidzka oferta pracy SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA "BESKIDY"
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: - aktywna sprzedaż produktów SKOK dla klientów indywidualnych (m.in. kredyty, lokaty)- dokonywanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych
Data publikacji: 2019-07-31
Lokalizacja: Sucha Beskidzka (małopolskie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA "BESKIDY"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka, powiat: suski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- aktywna sprzedaż produktów SKOK dla klientów indywidualnych (m.in. kredyty, lokaty)- dokonywanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sucha Beskidzka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: suski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sucha Beskidzka
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: profesjonalna obsługa klienta
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera i urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: skuteczna komunikacja: sukces w relacjach
Nazwa pracodawcy:
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA "BESKIDY"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Suchej Beskidzkiej
Adres pracodawcy:
Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka, powiat: suski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: suski
Gmina pracodawcy: Sucha Beskidzka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sucha Beskidzka
Ulica pracodawcy: Szpitalna
Numer budynku pracodawcy: 22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Suchej Beskidzkiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 01.08.2019
Oferta pracy ważna do: 30.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 01.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 31.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6ade95e38a976a77fa0754a24d58adbb
Podobne oferty pracy
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
jw
4Life Direct Sp. z o.o. - 2017-03-08 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-01-07 - Gdańsk (pomorskie)
Nadzór techniczny nad halą sportową, przygotowanie obietu do imprez sportowych, kulturalnych, obsługa sprzętu audio i tablic multimedialnych, przygotowanie i kontrole dokumentacji technicznej
MIEJSKO - GMINNE CENTRUM SPORTU I REKREACJI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W JELCZU - LASKOWICACH - 2019-09-10 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-06-07 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
przestrzeganie zasad i przepisów BHP, ochrony ppoż., ergonomii i ochrony środowiska w działalności zawodowej; zbieranie informacji o rynku; planowanie organizacji badań rynkowych; opracowywanie metodologii i narzędzi do analizy i badania rynku; określanie grupy docelowej oraz segmentacja rynku; realizowanie badań rynkowych; prowadzenie analizy ilościowej i jakościowej z wykorzystaniem programów komputerowych; monitorowanie i ocena efektywności realizowanych działańzwiązanych z analizą rynku; opracowywanie rekomendacji na podstawie zebranych danych i ichanalizy; opracowywanie raportów i prezentacji wyników analizy;wyznaczanie trendów rynkowych, opracowanie dokumentów w językach : polski, rosyjski, angielski
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Białystok (podlaskie)
- obsługa sekretariatu/klienta i wsparcie w zadaniach biurowych; - wsparcie działu sprzedaży oraz marketingu; - współpraca z innymi działami firmy.
KLAFS Sp. z o.o. - 2017-05-24 - Miłosław (wielkopolskie)
prowadzenie dokumentacji pracowniczej. Sporzadzanie list płac, rozliczenia deklaracji z ZUS, US. Obsługa programu płatnik, sporządzanie zestawień i raportów.Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane doświadczenie zawodowe min. 1 rok. Wynagrodzenie brutto 1850zł.
Hotel Amax s.c. - 2016-05-05 - Mikołajki (warmińsko-mazurskie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-05-18 - Warszawa (mazowieckie)
Pomaganie w dochodzeniu praw w sprawach związanych z przyjęciem, leczeniem, warunkami pobytu i wypisaniem ze szpitala psychiatrycznego; wyjaśnianie lub pomaganie w wyjaśnianiu ustnych i pisemnych skarg pacjentów; współpraca z rodziną, przedstawicielem ustawowym, opiekunem prawnym lub faktycznym Pacjenta; inicjowanie i prowadzenie działalności edukacyjno-informacyjnej w zakresie praw osób korzystających ze świadczeń zdrowotnych udzielanych przez szpital psychiatryczny oraz zapewnianie pacjentom dostępu do informacji prawnej; prowadzenie czynności związanych ze zbadaniem sprawy na miejscu w podmiotach leczniczych na podstawie upoważnienia udzielonego przez Rzecznika Praw Pacjenta; przetwarzanie danych o charakterze statystycznym, w tym o liczbie i rodzaju prowadzonych spraw w celu dostarczenia aktualnych informacji o charakterze analitycznym i zarządczym (kierunki zmian, ewaluacja); wykonywanie innych poleceń służbowych zleconych przez przełożonego.
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2019-06-13 - Starogard Gdański (pomorskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, pozyskiwanie naowych członków kasy, realizowanie założonych planów sprzedazowych
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-06-08 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
jw.
Wojskowy Instytut Chemii i Radiometrii - 2018-07-30 - Warszawa (mazowieckie)
OBSŁUGA KLIENTA W ZAKRESIE UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH, OBSŁUGA PROGRAMÓW UBEZPIECZENIOWYCH, WSPÓŁPRACA Z ZAKŁADAMI UBEZPIECZEŃ, NADZÓR NAD PRAWIDŁOWYM OBIEGIEM DOKUMENTACJI
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Konin (wielkopolskie)
jak niżej
kontakt przez PUP - 2019-01-31 - Warszawa (mazowieckie)
Analizowanie rysunków technicznych; murowanie ścian ceramicznych i silikatowych; montaż nadproży.
BUDMAX Józef Chałubiński - 2016-06-03 - Zychorzyn (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2016-12-13 - Rożnowo (wielkopolskie)
Specjalista do spraw sprzedaży, praca samodzielna, sprzedaż bezpośrednia i internetowa, obsługa klientów exportowych i wewnątrz wspólnotowych, wystawianie faktur.
Ceramika Artystyczna WIZA Sklep Przemysława Wiza - 2016-03-22 - Bolesławiec (dolnośląskie)
do uzgodnienia
BOMEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-11 - Lubenia (podkarpackie)
sporządzanie zleceń, sporządzanie potwierdzeń zamówień, przygotowywanie dokumentacji wysyłkowej, fakturowanie sprzedaży, obsługa kasy fiskalnej, przygotowywanie zestawień do księgowości, obsługa klientów, reklamacji. Praca na 2 zmiany (poniedziałek-sobota 9.00-17.00, 12.00-20.00, niedziela 10.00-18.00).
kontakt przez PUP - 2019-04-03 - Zabrze (śląskie)
- obsługa elektronicznych systemów bankowych,- weryfikacja, dekretacja i księgowanie dokumentów,- uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami,- nadzór nad gospodarką materiałową (uzgadnianie magazynów),- uzgadnianie rejestrów VAT,- sporządzanie deklaracji VAT. Praca w godz.: 8:00-16:00. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 335 24 15, e-mail: kadry (at) bechcicki.pl
AB Bechcicki Sp. z o.o. - 2019-08-01 - Wrocław (dolnośląskie)
Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Puławy (lubelskie)
Znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym.Wymagana znajomość obsługi komputera, komunikatywność, rzetelność.Motywacyjny system wynagrodzeń-prowizjaWysokość proponowanego wynagrodzenia do ustalenia bezpośrednio z pracodawcą (zależne od posiadanego doświadczenia zawodowego, kwalifikacji zawodowych, itp.)Praca w godzinach : 8:00-16:00
Beata Szymkowiak - 2016-03-29 - Racibórz (śląskie)
redagowanie ofert handlowych, pisanie pism, emaili i listów, projektowanie treści ogłoszeń i ofert, telefoniczne rozmowy handlowe, uczestnictwo w targach i imprezach
JANPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-19 - Brzozie Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
zadawanie pytań do przetargów, uzupełnianie systemu CMR, przygotowywanie ofert handlowych dla klientów w oparciu o specyfikację (w języku angielskim i polskim), kontakt telefoniczny z klientami. Branża sprzęt medyczny.
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Zabrze (śląskie)
*Kompleksowa obsługa zamówień klientów w systemie informatycznym MFG*Procesowanie zamówień, korekt*Egzekwowanie warunków handlowych z klientami* Obsługa formalna reklamacji*Realizacja zadań związanych z procesem obsługi faktur*Komunikacja z operatorem logistycznym* Nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów, przygotowywanie raportów,*Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi firmy w zakresie magazynowania i sprzedaży,
FOOD CARE Sp. z o.o. - 2018-10-22 - Zabierzów (małopolskie)
- Kontakt z klientami ( bezpośredni oraz telefoniczny ) przygotowanie bazy klientów, sprzedaż bezpośrednia ubezpieczeń. Praca w siedzibie firmy + sporadyczne wyjazdy do klienta.- Wynagrodzenie: 2250 zł/brutto + prowizja. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Kolejna umowa na 3 miesiące. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Przed rozpoczęciem pracy pracodawca zapewnia obowiązkowe szkolenie , które odbywa się w Warszawie. Szkolenie trwa od półtora do dwóch tygodni. W czasie trwania szkolenia pracodawca zapewnia zakwaterowanie wraz ze śniadaniem oraz 50 zł podczas każdego dnia szkolenia na wyżywienie we własnym zakresie. Koszt dojazdu do Warszawy na szkolenie oraz powrót z Warszawy ponosi kandydat decydująca się na szkolenie.- Praca w godzinach: 9:00-17:00 - wg grafiku. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia szkolenia. Wymagana niekaralność. Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (9:00-16:00) (Tel. 504-239-180) lub e-mail: opracy (at) o2.pl
FURGOŁ RYSZARD Usługi Finansowe Furgoł Ryszard - 2019-05-16 - Katowice (śląskie)
prowadzenie sekretariatu, przyjmowanie zamówień na pasze, udzielanie informacji klientom dotyczącej sprzedaży pasz
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Biała Podlaska (lubelskie)
a) przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami doustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,b) wprowadzanie danych do programu komputerowego,c) prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d) przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e) współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,f) przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawyo świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,g) sporządzanie sprawozdań,h) tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,i) prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2017-07-18 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Wspólpraca z klientem francuskojęzycznym, wsparcie procesów administracyjno-księgowych, wprowadzanie danych do systemu wewnętrznego.Pracodawca oferuje umowę na okres próbny 3 m-ce z możliwością przedłużenia, praca jednozmianowa, pełny etat.Kontakt osobisty: ul. Batorego 35 34-120 Andrychów.
DONE Deliveries Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K - 2019-04-01 - Andrychów (małopolskie)