SPECJALISTA W ZAKRESIE PSYCHOLOGII Rzeszów oferta pracy SĄD OKRĘGOWY W RZESZOWIE
Stanowisko: SPECJALISTA W ZAKRESIE PSYCHOLOGII
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: WWW.RZESZOW.SO.GOV.PL.Miejsce pracy : OPINIODAWCZY ZESPÓŁ SĄDOWYCH SPECJALISTÓW W RZESZOWIE
Data publikacji: 2019-05-29
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: SĄD OKRĘGOWY W RZESZOWIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pl. Śreniawitów 3, 35-959 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
WWW.RZESZOW.SO.GOV.PL.Miejsce pracy : OPINIODAWCZY ZESPÓŁ SĄDOWYCH SPECJALISTÓW W RZESZOWIE
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA W ZAKRESIE PSYCHOLOGII
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: psycholog
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: WWW.RZESZOW.SO.GOV.PL
Nazwa pracodawcy: SĄD OKRĘGOWY W RZESZOWIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
Pl. Śreniawitów 3, 35-959 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: WWW.RZESZOW.SO.GOV.PL
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Godziny : WWW.RZESZOW.SO.GOV.PL
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: Pl. Śreniawitów
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: psycholog
Data dodania oferty pracy: 29.05.2019
Oferta pracy ważna do: 21.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 29.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 29.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e931dc222de67594d27579faa6b8a60b
Podobne oferty pracy
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Krępa Kościelna (mazowieckie)
Nadzór nad właściwym przebiegiem obsługi pojazdów klientów odmomentu wjechania samochodu poprzez przegląd i/lub naprawę domomentu zakończenia naprawy pojazdu (wg zaleceń producenta pojazdów)- realizacja procesu serwisu samochodów zasad i procedur firmy, a wszczególności: - właściwe diagnozowanie usterek w pojeździe - jakość,terminowość i efektywność napraw pojazdów - koordynacja naprawpojazdów zgodnie z zaleceniami producenta pojazdów - właściweorganizowanie czasu przeglądów i/lub napraw - zarządzanie pracąmechaników celem uzyskania pożądanych wskaźników efektywnościwykorzystania warsztatu i jakości dostarczanych usług - dbałość o jakość,wynik i czystość przeglądów i napraw zlecanych przez klientów serwisu -przeprowadzanie wewnętrznych badań jakości napraw, praca w godz. 7-15/12-20
Warsaw Truck Center sp. z o.o. - 2016-05-09 - Wrocław (dolnośląskie)
a) prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki akt osobowych, ewidencja czasu pracy;b) sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, świadectw pracy;c) sporządzanie umów cywilno-prawnych (umów o dzieło, umów zleceń) dla zleceniobiorców;d) ewidencja rozliczeń urlopów pracowniczych;e) przygotowywanie i wydawanie skierowań na wstępne, okresowe lub kontrolne badania pracownicze, prowadzenie ewidencji w tym zakresie; f) ewidencja zwolnień lekarskich,g) wydawanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy;h) ewidencjonowanie zatrudnienia pracowników oraz ubezpieczenia społecznego w programie kadrowo-płacowym Xperstis oraz Płatnik (zgłaszanie do ubezpieczenia i wyrejestrowanie pracowników oraz członków rodzin pracowników), prowadzenie pełnej dokumentacji w zakresie ubezpieczeńMożliwość zatrudnienia na czas nieokreślony. Godziny pracy 7.30- 15.30
Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku - 2017-03-31 - Słupsk (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-11-08 - Warszawa (mazowieckie)
prace naprawcze i konserwatorskie w budynku siedziby i na sklepach CCC, pielęgnacja zieleni wokół budynku, administrowanie flotą samochodową firmy (przeglądy, wymiana opon itp.)
"ADLER INTERNATIONAL" SP. Z O.O. SP.K. W DĄBRÓWKACH - 2017-06-29 - Dąbrówki (podkarpackie)
wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie w obsłudze koparki, uprawnienia operatora koparki, mile widziane prawo jazdy kat. C/EPraca Wrocław - codzienny powrót
INSTALTECH - Grześkowiak Szymon - 2016-06-03 - Krotoszyn (wielkopolskie)
obsługa klientów i sprzedaż usług finansowych w oddziale, doradzanie kilentom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o dobry wizerunek firmy i relacje z klientami
Międzynarodowy Operator Finansowy - 2016-04-19 - Bytom (śląskie)
-rozliczanie podatku CIT, z uwzględnieniem uwarunkowań funkcjonowania na terenie Specjalnej Strefy Ekonomicznej, - sporządzanie rejestrów i rozliczeń z tytułu podatku VAT, - sporządzanie i składanie deklaracji, - kontakt z instytucjami zewnętrznymi (US) - koordynowanie prac związnaych z przygotowaniem dokumentacji cen transferowych, - bieżące analizowanie zmian w przepisach podatkowych i ich odpowiednia adaptacja w procedurach wewnętrznych - ewidencja oraz rozliczanie środków trwałych, - udział w procedurach zamknięcia miesiąca, -wsparcie działu księgowości w rejestracji codziennych zdarzeń gospodarczych
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Częstochowa (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-08-26 - Warszawa (mazowieckie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
prowadzenie prezentacji sprzetu, sprzedaz bezpośrednia, opieka klienta, prowadzenie biura, wystawiane faktur
Poznań Nuga Sp.z.o.o. - 2015-12-28 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
- kontakt z klientem zagranicznym- zwiększenie sprzedaży u stałych klientów- poszukiwanie nowych klientów- wprowadzanie nowych produktów- umacnianie wizerunku firmy na rynku- realizacja planów sprzedaży- wprowadzanie nowych rozwiązań logistycznych- wprowadzanie nowych opakowań produktów- przygotowanie ofert akcyjnych- przygotowanie corocznej wystawy Ambiente
MOPEX HIS PRZEDSIĘBIORSTWO-HANDLOWO-USŁUGOWE - 2016-04-06 - Pokój (opolskie)
Sprzedaż usług TV, internetu i telefonu, obsługa klientów w salonie, prezentacja ofert TV, internetu, telefonu.
FORTIS s.c. - 2016-07-11 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
kontrola parametrów surowca, kontrola gotowych wyrobów
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Brużyczka Mała (łódzkie)
-
kontakt przez PUP - 2018-10-16 - Świętajno (warmińsko-mazurskie)
Zgodnie ze stanowiskiem; Prowadzenie rachunkowości, księgowości, sprawozdań finansowych.
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Lublin (lubelskie)
Aktywne budowanie sprzedaży i obsługa klientów. Prowadzenie negocjacji i zawieranie umów. Poszukiwanie nowych rynków zbytu. Opracowywanie analiz aktywności konkurencji i rynku. Współudział w rozwoju sprzedaży nowych produktów, planowanie i przygotowywanie akcji promocyjnych. Przygotowywanie raportów i analiz dotyczących sprzedaży oraz wyników akcji marketingowych i rabatowych. Wynagrodzenie 2500 zł brutto + premia od sprzedaży.
EUPHORA GRZEGORZ WNĘK SPÓŁKA JAWNA - 2016-10-27 - Brody (małopolskie)
Wykształcenie: średnie, wyższe lub w trakcie studiów; biegła znajomość Ms Office, umiejętności negocjacyjne, dobra organizacja pracy; zakres obowiązków: obsługa procesów finansowych firmy, monitorowanie należności, współpraca z działem handlowym i księgowym, zarządzanie procesem weryfikacji ubezpieczeń kontrahentów, sporządzanie bieżących raportów z przeprowadzonych działań bezpośredniemu przełożonemu; miejsce pracy: Gliwice
BARIL COATINGS POLSKA TTK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-22 - Gliwice (śląskie)
- naliza danych- przygotowanie dokumentów: prezentacji, ofert- obsługa zamówień internt.- wsparcie działu
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Łódź (łódzkie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-05-15 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
sortowanie
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Nowa Wieś Lęborska (pomorskie)
- pomoc w czynnościach higienicznych- pomoc w prowadzeniu gospodarstwa domowego w tym gotowanie robienie zakupów, podawanie posiłków oraz leków- konieczna umiejętność obsługi łóżka rehabilitacyjnego Elbur
kontakt przez PUP - 2018-07-02 - Łódź (łódzkie)
Kontakt telefoniczny pod nr: 33 476 26 14 lub CV przesłać na maila: mkaminskan (at) aktyw.net. Prowadzenie pełnej księgowości. Praca na umowę na czas określony (max. 3 lata). Praca na jedną zmianę w godz. 8-16.
Kamińska-Nawrot Monika Licencjonowane Biuro Rachunkowe "AKTYW" - 2016-02-29 - Roczyny (małopolskie)
- przyjmowanie zamówień od klientów i ich optymalizacja - kompletacja zamówień - przygotowanie surowców zgodnie z zapotrzebowaniem na produkcję - rozliczanie kierowców - praca przy komputerze (wypisywanie zamówień, przygotowywanie zbiorczego zestawienia na produkcję)
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Września (wielkopolskie)
utrzymywanie kontaktów z kontrahentami, głównie wietnamskimi, prowadzenie badań i gromadzenie informacji rynkowych
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Praca biurowa
NEXTKOM s.c. K.Kieres-Witkowska , A. Torbicki - 2017-05-10 - Lębork (pomorskie)
opracowywanie dokumentacji przetargowej, zamieszczanie ogłoszeń o zamównieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (BZP) lub przekazanie ogłoszenia Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich celem opublikowania w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej albo przekazanie zaproszenia do składania ofert lub udział w negocjacjach, zamieszczanie ogłoszeń o zamówieniach w siedzibie Zamawiającego (na tablicy ogłoszeń) oraz na stronie Internetowej, przekazywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wykonawcom, zamieszczanie odpowiedzi na zapytania oraz modyfikacja do SIWZ na stronie Internetowej Zamawiającego, udział w pracach komisji przetargowej, przestrzeganie terminów ustawowych wynikających z obowiązujących przepisów, prowadzenie dokumentacji postępowania w sposób chronologiczny i gwarantujący nienaruszalność dokumentówpraca na umowę na czas okreslony (1 rok) poprzedzona okresem próbnym, możliwe przdłużenie umowy na czas nieokreslony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali E
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2017-03-09 - Wrocław (dolnośląskie)
OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU ODPOWIEDZIALNA BĘDZIE ZA PROCES PRZYGOTOWANIA SZKŁA DEKORACYJNEGO- DECOBEL.DO JEJ OBOWIĄZKÓW NALEŻAŁO BĘDZIE M.IN. PRZYGOTOWANIE WYDRUKÓW DO APLIKACJI A TAKŻE ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA CAŁY PROCES PRODUKCJI AŻ PO WYDANIE DLA KLIENTA. MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W APLIKACJI FOLII NA POWIERZCHNIE PŁASKIE.
GRUPA LP ŁUKASZ PISAREK - 2018-04-24 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa sekretariatu, kontakty z klientami
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
obsługa imprez okolicznościowych, praca w restauracji
Hotel Rozdroże s.c. Krzysztof i Jacek Haczykowscy - 2019-01-08 - Nieborów (łódzkie)