SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU Żory oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie serwisów internetowych, opracowywanie projektów, znajomość rynku z zakresu sprzedaży węgla i nawozów sztucznych
Data publikacji: 2017-08-22
Lokalizacja: Żory (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Żory, powiat: m. Żory, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie serwisów internetowych, opracowywanie projektów, znajomość rynku z zakresu sprzedaży węgla i nawozów sztucznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żory
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Żory
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: doświadczenie
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żorach
Adres pracodawcy:
Osińska 48, 44-240 Żory, powiat: m. Żory, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Żory
Gmina pracodawcy: Żory
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Żory
Ulica pracodawcy: Osińska
Numer budynku pracodawcy: 48
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żorach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.08.2017
Data dodania oferty pracy: 18.08.2017
Oferta pracy ważna do: 17.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 22.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 18.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów na różne stanowiskaSala E
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa sklepu internetowego, przygotowywanie ofert, sprzedaż
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Częstochowa (śląskie)
zamówienia lusterek partii CKD;-zamówienia z SL Lighting dotyczące kończącego się projektu lamp (JC project);-zamówinia lamp partii CKD z serwis Hella Słowacji (HSKF,HSKS);-zarządzanie dostawcami lamp A/S i wysyłka statusu do Mobis RDC;-odpowiedzi na zapotrzebowanie z Mobis RDC dotyczące części A/S lamp.
SL Poland Sp z o.o. - 2016-02-12 - Żory (śląskie)
Prace w Dziale Finansowo-Księgowym zgodnie z Ustawą o Rachunkowości
Szpital Powiatowy we Wrześni Sp z o.o. - 2016-05-24 - Września (wielkopolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-03-15 - Warszawa (mazowieckie)
Jesteśmy jedną z najnowocześniejszych firm w branży stolarki okiennej. W związku z rozwojem działu aluminium poszukujemy osoby do naszego zespołu na stanowisko: Specjalista ds. sprzedażyMiejsce pracy: Nowy Sącz Opis stanowiska:sporządzenie ofert dla klientów;utrzymywanie dobrych relacji z klientami;opracowywanie wpływających zamówień;prowadzenie negocjacji z dostawcami;Wymagania:wykształcenie średnie lub wyższe; komunikatywność; odporność na stres; sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków; bardzo dobra organizacja pracy; umiejętność pracy w zespole;mile widziana znajomość programów MB - CAD / AUTO CAD; Oferujemy:ciekawą pracę w młodym, dynamicznym zespole; możliwość rozwoju; szkolenia oraz pomoc we wdrożeniu w obowiązki; wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego. Zainteresowane osoby zapraszamy do przesyłania aplikacji pocztą elektroniczną na adres: praca (at) tradycja.biz Nadesłanych ofert nie zwracamy. Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty.Z wybranymi kandydatami skontaktujemy się telefonicznie. Zapewniamy dyskrecję. Na aplikacji prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).
Tradycja Fabryka Okien Spólka z Ograniczoną Odpowiedzialnościa, Spółka Komandytowa - 2018-03-14 - Nowy Sącz (małopolskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Puławy (lubelskie)
przyjmowanie i wydawanie towarów
AGRAM S.A. - 2016-07-27 - Lublin (lubelskie)
Praca w księgowości. Sporządzanie list płac i dokumentów z wynagrodzeniem oraz miesięcznych deklaracji dot. podatku dochodowego od osób fizyczny i deklaracji ZUS
Centrum Edukacji Zawodowej i Turystyki w Świnoujściu - 2017-08-21 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
PROWADZENIE SPRAW ZWIAZANYCH Z BEZPIECZEŃSTWEM I HIGIENA PRACY W ZAKŁADZIE ZGODNIE Z WYMOGAMI ROZPORZĄDZENIA RADY MINISTRÓW W SPRAWIE SŁUZBY BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY ORAZ WYKONYWANIA CZYNNOŚCI Z ZAKRESU OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJSystematyczna kontrola warunków pracy oraz przestrzegania przez pracowników zasad wynikających z przepisów o bezpieczeństwie i higienie pracy.Dokonywanie rocznych ocen oraz analiz stanu bhp ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk, na których występują zagrożenia wypadkowe oraz narażenia na powstawanie chorób zawodowych. Bieżące informowanie pracodawcy o stanie bhp w zakładzie oraz o źródłach zagrożeń zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń. Opracowanie instrukcji dotyczących bhp na poszczególnych stanowiskach pracy.Udział w opracowywaniu wniosków wynikających z badań przyczyn i okoliczności wypadków przy pracy oraz zachorowań na choroby zawodowe i kontrola realizacji tych wniosków oraz udział w pracach zespołu powypadkowego.Dokonywanie i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy. Współpraca z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników.Występowanie do kierowników komórek organizacyjnych z wnioskiem o usunięcie stwierdzonych uchybień w zakresie należącym do kierowników tych komórek oraz informowanie Dyrektora o realizacji tych wniosków.W razie stwierdzenia bezpośrednich zagrożeń dla życia lub zdrowia pracowników, występowanie do kierowników komórek organizacyjnych i Dyrektora z wnioskami o wstrzymanie pracy na stanowisku pracy, grup stanowisk lub w zagrożonym obiekcie.Kontrolowanie ważności szkoleń okresowych w zakresie bhp i p.poż.Wykonywanie czynności z zakresu ochrony przeciwpożarowej.
MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNIKACJI W KONINIE - 2016-03-10 - Konin (wielkopolskie)
Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2016-11-02 - Łódź (łódzkie)
Ustalanie harmonogramu dostaw i surowców do produkcji, monitorowanie i kontrola stanu magazynowego, dostępności produktów, uzupełnienie zapasów, kontrolowanie realizacji zamówień, tworzenia analiz i zestawień( umiejętność pracy w MS Exel). Pracodawca wymaga posiadania wykształcenia wyższego(ekonomia, logistyka i pokrewne), bardzo dobrej organizacji pracy, umiejętności myślenia analitycznego, dokładności, skrupulatności, odpowiedzialności.
AGNES A.Pietrzykowska-Czarna i G. Czarny s.j. Świdwin - 2016-04-20 - Świdwin (zachodniopomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Zielona Góra (lubuskie)
Przygotowywanie ofert
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Łomża (podlaskie)
Osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację pełnej obsługi kadrowo-płacowej pracowników, w szczególności za:prowadzenie dokumentacji i rozliczeń kadrowo-płacowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, przepisów podatkowych oraz wewnętrznymi uregulowaniami funkcjonującymi w firmie; rozliczanie czasu pracy; rozliczanie podróży służbowych; prowadzenie dokumentacji i rozliczeń zleceniobiorców i osób wykonujących umowy o dzieło; wyliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i umów cywilno-prawnych; przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy pracowników firmy oraz dokumenty związane z zatrudnieniem osób na podstawie umów cywilnoprawnych;rejestrowanie w systemie ZUS pracowników i ich członków rodzin oraz osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych, zgłaszanie zmian, wyrejestrowywanie zwolnionych oraz stały nadzór nad dokumentacją ZUS w zakresie informacji kadrowych; sporządzanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych (ZUS, US, GUS);sporządzanie sprawozdań w zakresie spraw personalnych w programie Excel;prowadzenie dokumentacji związanej z odpowiedzialnością materialną pracowników;uzgadnianie kont księgowych dotyczących wynagrodzeń, składek ZUS, podatków;monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń.
ASAJ Sp. z o.o. - 2016-10-25 - Siedlce (mazowieckie)
Oferujemy:praca stacjonarna, stałe wynagrodzenie + system premiowy (motywacyjny system wynagrodzeń), możliwość zdobywania doświadczenia i poszerzania kompetencji, dobra atmosfera w pracy, dostosowanie godzin pracy do indywidualnych potrzebOsoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o wysyłanie dokumentów aplikacyjnych na adres e-mail: pracaplonsk24 (at) wp.pl lub kontakt telefoniczny 508 449 531
B & E Group Sp. Cywilna Łukasz Polit Adam Chojnacki - 2017-01-04 - Płońsk (mazowieckie)
X
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Przeworsk (podkarpackie)
• organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;• sporządzanie okresowych sprawozdań, informacji i analiz;• udział i pomoc w organizacji targów edukacyjnych oraz targów pracy;• przygotowywanie ofert szkoleniowych;• koordynacja zadań wynikających ze współpracy z jednostką terenową.
kontakt przez OHP - 2018-02-01 - Gdynia (pomorskie)
analiza rynku branżowego w Ameryce Południowej, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów handlowych z podmiotami mającymi siedzibę w Ameryce Południowej, Budowanie korzystnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Rzeszów (podkarpackie)
realizacja wyznaczonych celów zakupowych Firmy; współpraca z dotychczasowymi dostawcami krajowymi i zagranicznymi Firmy; koordynacja realizacji zawartych kontraktów; budowanie i utrzymywanie stałych relacji z dostawcami; aktywne poszukiwanie nowych źródeł zaopatrzenia w kraju i za granicą; wyjazdy służbowe do klientów.
Przedsiębiorstwo Metali Nieżelaznych "BOBREK" Spółka jawna - 2018-03-22 - Bobrek (małopolskie)
jw.
Instytut Rachunkowości i Podatków Sp. zo.o. - 2017-07-07 - Warszawa (mazowieckie)
Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-10-04 - Warszawa (mazowieckie)
współpraca z działem produkcji i logistyki w ramach realizowanych projektów, przygotowanie ofert handlowych, kontakt z klientem niemieckojęzycznym, obsługa zamówień, przegląd rynku, poszukiwanie zleceń
Inter-Expert Polska - 2016-05-20 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Warszawa (mazowieckie)
Poszukiwanie i współpraca z kontrahentami na określonych rynkach zagranicznych. Negocjowanie warunków współpracy z producentami lub pośrednikami zagranicznymi. Przyjmowanie, koordynacja i monitoring realizacji zamówień. Zapewnianie ciągłości dostaw. Prowadzenie dokumentacji importowej i eksportowej zgodnie z przepisami prawnymi odpowiednich krajów. Współpraca z agencjami celnymi w zakresie dokumentacji i płatności celnych. Sporządzanie raportów, analiza sprzedaży do planu zamówień i kosztów bezpośrednich. Sporządzanie planu finansowego do przyszłych zamówień. Udział w imprezach targowych, delegacjach zagranicznych.
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Zabrze (śląskie)
wspieranie użytkowników generujących raporty, wychwytywanie konfliktów miedzy wyborem użytkownika a techniczną definicją i danymi dostępnymi w zapytaniach; - doradzanie i szkolenie użytkowników w najlepszych narzędziach/ dostępnych raportach, - podnoszenie na drugi poziom wsparcia i rozwoju/ rozwój złożonych zapytań i defektów mogących wymagać rozwoju; - wspieranie superużytkowników w utrzymaniu samoobsługowych folderów obiektów biznesowych - zapewnianie szkolenia superużytkowników oraz wspieranie rozwoju obiektów biznesowych Webi i Lumira systemy do wizualizacji danych - uczestniczenie w raportowaniu rozwoju projektów zapytań na prośbę zespołu rozwoju
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta zagranicznego w jezyku rosyjskim oraz ukraińskim
kontakt przez PUP - 2017-10-05 - Warszowice (śląskie)
Zakres obowiązków zgodny ze stanowiskiem pracy.
Sąd Okręgowy w Płocku - 2018-01-22 - Płock (mazowieckie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-01-12 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
Pozyskiwnie nowych klientów oraz współpraca z obecnymi klientami. Wdrożenie ustaleń dot. projektów realizwoanych w ramach umów z klientami. Identyfikacja oraz wyszukiwanie potencjalnych klientów. Przygotowywanie i prezentacja oferty oraz prowadzenie rozmów i negocjacji w celu doprowadzenia do podpisania umowy z klientami poprzez działania własne. Efektywna komunikacja i współpraca z partnerami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi.Umowa zlecenie, zatrudnienie 3 lataPraca w godz. 10-18
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Wrocław (dolnośląskie)