SPECJALISTA DS. INWESTYCJI Warszawa oferta pracy APPA-INVEST Artur Piechota

Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.

Stanowisko: SPECJALISTA DS. INWESTYCJI

Wynagrodzenie: od 1 750 PLN

Zakres obowiązków: nadzorowanie i wykonywanie prac ogólnobudowlanych

Data publikacji: 2015-12-04

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: APPA-INVEST Artur Piechota

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
AL. SZUCHA 25, 02-646 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
nadzorowanie i wykonywanie prac ogólnobudowlanych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 0.5

Zmianowość pracy: dwie zmiany

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 750 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. INWESTYCJI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: technik budownictwa*

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 750 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 07.12.2015

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość materiałów budowlanych

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : UKŁADANIE I RENOWACJA PARKIETU, GIPSOWANIE, MALOWANIE[Umiejętność 1] : WYKONYWANIE INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH, SANITARNYCH[Inne] : Doświadczenie w serwisowaniu technicznym i bieżacej konserwacji obiektów czynnych.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 10, miesiące: 6

Nazwa pracodawcy: APPA-INVEST Artur Piechota

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie

Adres pracodawcy:
SADOWA 34G, 05-552 Magdalenka, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: piaseczyński

Gmina pracodawcy: Lesznowola

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Magdalenka

Ulica pracodawcy: SADOWA

Numer budynku pracodawcy: 34G

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: technik budownictwa*

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.12.2015

Data dodania oferty pracy: 04.12.2015

Oferta pracy ważna do: 31.12.2015

Data udostępnienia oferty pracy: 04.12.2015

Data przyjęcia oferty pracy: 04.12.2015

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA W ZAKRESIE PSYCHOLOGII - do 3 300 PLN

KONKURS; Szczegóły na stronie internetowej www.gliwice.so.gov.plWykształcenie: wyższe z zakresu psychologii; co najmniej 3 letni staż pracy w poradnictwie rodzinnym lub z młodzieżąspołecznie niedostosowaną; miejsce pracy: I Opiniodawczy Zespół Sądowych Specjalistów z siedzibą w Raciborzu, ul. Wojska Polskiego 24, 47-400 Racibórz
SĄD OKRĘGOWY W GLIWICACH - 2017-08-17 - Racibórz (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REGULOWANIA ZOBOWIĄZAŃ - od 4 200 PLN

Terminowe księgowanie dokumentów z należytą starannością oraz z uwzględnieniem przepisów podatkowych; Rozwiązywanie problemów wpływających na terminową realizację płatności; Terminowe dokonywanie księgowań związanych z zamknięciem miesiąca; Terminowe uzgadnianie kont oraz sald dostawców; Archiwizacja; Efektywna komunikacja obejmująca w szczególności: przekazywanie koniecznych informacji/zapytań do odpowiednich zespołów, rzetelne informowanie dostawców oraz klienta, przekazywanie krytycznych problemów na wyższe szczeble zarządzania;
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH ISPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

przyjmowanie i wysyłanie korespondencji obsługa programu GlobalWag System, kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Wilków (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU - do 2 000

Obsługa sklepów internetowych oraz kanałów społecznościowych.
Brand Active Sp. z o.o. - 2018-03-19 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 2 500 PLN

Prowadzenie dokumentacji kadrowej
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

-obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Niepołomice (małopolskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 2 100 PLN

sprzedaż przez internet
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 350 PLN

Pozyskiwanie nowych klientów, opieka nad partnerami biznesowymi firmy, udział w działaniach marketingowych, realizacja założonych planów. Branża informatyczna.
Retail Technology Consulting Sp. z o.o. - 2016-06-02 - Zabrze (śląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - do 2 344,52 PLN

Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Wykształcenie średnie; min. 5 lat doświadczenia zawodowego w obsłudze klienta; komunikatywna znajomość j. angielskiego; umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office; prawo jazdy kat. B; Zakres obowiązków: obsługa klienta indywidualnego i biznesowego; obsługa biura, kasy fiskalnej; rozliczanie księgowe i personalne; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA ADMINISTRACYJNO-KADROWY - 997,4 PLN

1. Prowadzenie dziennika korespondencji i dokumentacji kancelaryjnej;2. Prowadzenie list obecności pracowników;3. Kontrolowanie aktualności badań lekarskich, książeczek zdrowia pracowników;4. Obsługa administracyjno-kadrowa pracowników;5. Prowadzenie akt osobowych pracowników i innej dokumentacji z przestrzeganiem ustawy o ochronie danych osobowych;6. Dbałość o prawidłową organizację pracy;7. Zakup materiałów biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Gryfino (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI RYNKU WIETNAMSKIEGO  - od 15 PLN

planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem chińskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami chińskimi, obsługa mailingów z klientami z Chin, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku chińskim 
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Jabłonowo (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. KONTAKTÓW Z KONTRAHENTAMI - od 1 300 PLN

nawiązywanie kontaktów z kontrahentami w Iraku, negocjowanie warunków sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Łoś (mazowieckie)

PIELĘGNIARKA - 997,4 PLN

Planowanie i realizacja kompleksowej opieki pielęgnacyjnej w zakresie promocji zdrowia i profilaktyki chorób, świadczeń pielęgnacyjnych diagnostycznych leczonych i rehabilitacyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Płock (mazowieckie)

SPECJALISTA REINTEGRACJI ZAWODOWEJ- TRENER PRACY - od 2 000 PLN

Szcegółowe informacje dostępne są na stronie: www.ops.toszek.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe; kwalifikacje doradcy zawodowego potwierdzone odpowiednimi dokumentami; posiadanie własnego samochodu; Zakres obowiązków m. in. aktywizacja społeczno-zawodowa uczestników projektu unijnego; 3/4 etatu; praca w miejscu zamieszkania uczestników projektu oraz w miejscach wskazanych przez OPS Toszek
Ośrodek Pomocy Społecznej w Toszku - 2016-11-10 - Toszek (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTÓW I LOGISTYKI - 1 850 - 2 500 PLN

Koordynacja działań w zakresie obsługi zamówienia od chwili wpływu do firmy do momentu dostarczenia towaru do klienta.
Zakłady Wyrobów Cukierniczych "MIŚ" Sp. z o.o - 2016-02-18 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - do 2 000 PLN

Obsługa sprzedaży internetowej
FOREVER s.c. Tomasz Rydz i Szymon Myrlak - 2016-08-02 - Przyborów (małopolskie)

SPECJALISTA DS ROZWOJU HURTOWNI DANYCH - od 12 000 PLN

Analiza wymogów projektowych; programowanie i testowanie zgodnie ze specyfikacją klienta; przygotowywanie dokumentacji projektowej
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - do 900 PLN

Zakup i sprzedaż towarów świeżych (owoców i warzyw) na rynek Azerbejdżanu. Monitorowanie sprzedaży. Kontrolowanie należności i windykacja.
kontakt przez PUP - 2015-11-26 - Łosice (mazowieckie)

SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY FŚW - od 2 000 PLN

sprzedaż bezpośredniapozyskiwanie klientów
P.H.U. "MONTEX" Cedzidło Grzegorz - 2017-10-31 - Świebodzice (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. EKSPORTU - od 3 500 PLN

POZYSKIWANIE KONTRAHENTÓW NA RYNKACH EUROPY I AZJI, AKTYWNA SPRZEDAŻ PRODUKTÓW FIRMY ELSTAR, OBSŁUGA KLIENTÓW
Biuro Techniczno - Handlowe ELSTAR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-05-24 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA WĘGIERSKIEGO - od 2 200 PLN

Kontakt z klientem zagranicznym, bieżąca obsługa biura. Praca w godz.: 8-16.Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 881 492 223, e-mail: kadry (at) globalpp.pl. Rozmowy kwalifikacyjne będą sie odbywały we Wrocławiu, firma jest poszukiwania biura we Wrocławiu.
GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-27 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. PROMOCJI I ROZWOJU - od 2 775 PLN

wspieranie sprzedaży, kontakty z zagranicznymi kontrahentami, udział w projektach marketingowych, prace biurowe
CENTRUM POLSKA SP. Z O.O. - 2017-03-24 - Ogorzelczyn (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. ADMNINISTRACYJNYCH - STAŻ EFS POWER (WIECHLICE) - 997,4 PLN

obsługa sekretariatu, łączenie rozmów telefonicznych, odbieranie i wysyłanie korespondencji, obsługa interesantów, prowadzenie rzeczowego wyjazu akt, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Wiechlice (lubuskie)


Wybierz powiat