SPECJALISTA DS GOSPODAROWANIA ODPADAMI Krosno oferta pracy Merkury Market spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Stanowisko: SPECJALISTA DS GOSPODAROWANIA ODPADAMI

Wynagrodzenie: od 3 500 PLN

Zakres obowiązków: -tworzenie oraz wpisywanie danych do systemu BDO (Baza danych odpadowych),-nadzór nad obiegiem dokumentów,-wsparcie pracy innych działów.

Data publikacji: 2019-12-05

Lokalizacja: Krosno (podkarpackie)

Pracodawca: Merkury Market spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Bieszczadzka 31, 38-400 Krosno, powiat: m. Krosno, woj: podkarpackie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
-tworzenie oraz wpisywanie danych do systemu BDO (Baza danych odpadowych),-nadzór nad obiegiem dokumentów,-wsparcie pracy innych działów.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS GOSPODAROWANIA ODPADAMI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Krosno

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wyksztłałcenie średnie lub wyższe ( administracja, ochrona środowiska lub pokrewne).Sytematyczność, skrupulatność, umiejętność pracy z cyframi, danymi.Wysokie zdolności organizacyjne i komunikacyjne.

Nazwa pracodawcy:
Merkury Market spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie

Adres pracodawcy:
Bieszczadzka 31, 38-400 Krosno, powiat: m. Krosno, woj: podkarpackie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, skierowanieCV należy kierować na adres: kariera (at) merkurymarket.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: podkarpackie

Powiat pracodawcy: m. Krosno

Gmina pracodawcy: Krosno

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Krosno

Ulica pracodawcy: Bieszczadzka

Numer budynku pracodawcy: 31

Profil działalności pracodawcy: Markety budowlane, wyposażenie wnętrz

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 05.12.2019

Data dodania oferty pracy: 05.12.2019

Oferta pracy ważna do: 20.01.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 05.12.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 05.12.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?49d10a71ed706b840d680f7d2a2acd38

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. OPTYMALIZACJI PROCESÓW/LEAN OFFICER - do 2 000 PLN

- Prowadzenie szkoleń dla pracowników z obszaru LM oraz Jakości- Wspieranie produkcji i działu jakości w zakresie optymalizacji procesów- Wdrożenie narzędzi LM (Kaizen, 6sigma, 5S)- Nadzorowanie projektów z zakresu LM- Prowadzenie szkoleń Green Belt dla pracowników- Wdrożenie strategii Lean w fabryce- Zainicjowanie optymalizacji rozwiązań w obszarze organizacji- Ciągłe doskonalenie procesów produkcyjnych i jakościowych- Promowanie Lean Manufacturing w fabryce
MANULI HYDRAULICS MANUFACTURING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-05 - Radomsko (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW ROZLICZEŃ GWARANCYJNYCH - od 3 000 PLN

M. in.: kompleksowe przetwarzanie/obsługa wniosków gwarancyjnych, opieka nad punktami serwisowymi w zakresie doradztwa technicznego. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 3 m-ce. Godziny pracy: pn. - czw. 07.00 - 15.30, pt. - 07.00 - 13.00
SAF-HOLLAND POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-28 - Piła (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 1 850 PLN

przygotowanie ofert handlowych, prowadzenie rozmów z klientami firmy, analiza obrotów w sieciach, przygotowanie zamówień do realizacji, przygotowanie wzorów i artykułów na kolekcję sezonowe, przygotowanie wzorów do gazetek, sprawdzanie faktur pod kątem zgodności z umową.
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Piła (wielkopolskie)

OPERATOR ROZDMUCHU - od 2 000 PLN

Zabezpieczenie materiałów potrzebnych do produkcji, uzupełnianie zużywanych przez maszynę materiałów, kontrola i regulacja parametrów procesu technologicznego, drobne naprawy
MPS INTERNATIONAL Sp. z o.o. - 2017-03-30 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA ZDROWIA PUBLICZNEGO - od 2 000 PLN

Prowadzenie nadzoru sanitarno-epidemiologicznego
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Słubicach - 2017-07-31 - Słubice (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI - od 2 500 PLN

Planowanie i realizacja procesów rekrutacji, prowadzenie procesu rekrutacji kandydatów na różne stanowiska. Współpraca z agencjami rekrutacyjnymi oraz Urzedami Pracy. Przygotowywanie dokumentów związanych z podjęciem pracy.
ALEX PERSONEL SP. Z O.O. - 2019-09-23 - Gdynia (pomorskie)

SPRZĄTACZKA - od 2 100 PLN

Sprzątanie w szkole w Kożuchowie.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 im. Leszka Kołakowskiego w Kożuchowie - 2017-12-21 - Kożuchów (lubuskie)

SPECJALISTA DS. ZAPEWNIENIA JAKOŚCI - od 2 800 PLN

prace związane z zapewnieniem jakości prz produkcji z tworzyw sztucznych
Fabryka Plastików Kwidzyn Sp. z o.o.Oddział "MAZURY" w Kętrzynie - 2017-08-31 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - LABORANT/KA - od 2 770 PLN

kontrola jakości półproduktów, badania i analizy laboratoryjne, prowadzenie dokumentacji związanej z zarządzaniem
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ARTIFEX - 2016-02-19 - Wysogotowo (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I SPRZEDAŻY - od 2 300 PLN

Kontakt telefoniczny z klientem, zakładanie rezerwacji w systemach rezerwacji hotelowych, udzielanie informacji o ofercie handlowej hotelu
HOTEL ARŁAMÓW S.A. - 2016-10-28 - Arłamów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 4 500 PLN

1.Realizacja bieżącej i wszechstronnej obsługi zagranicznych (Rosja i Białoruś) kontrahentów spółki, w szczególności dotyczącej monitorowania prawidłowego przebiegu zawartych transakcji handlowych z uwzględnieniem obsługi formalnej (dokumenty w języku białoruskim i rosyjskim), dbałości o precyzyjność danych dotyczących tychże transakcji 2.Nawiązywanie kontaktów z nowymi kontrahentami (rosyjsko- i białoruskojęzycznymi), działania mające na celu prawidłową i bezzwłoczną reakcję na zapytania ze strony klientów 3. Bieżące wysyłanie aktualnych ofert handlowych ( w języku białoruskim i rosyjskim) do współpracujących kontrahentów spółki, jak również nowych kontrahentów 4.Poszerzenie bazy danych kontrahentów poprzez m.in.: poszukiwania podmiotów handlowych w celu oferowania im towarów oferowanych przez spółkę 5.Utrzymywanie bieżącego i stałego kontaktu z kontrahentami spółki m.in. poprzez wysyłanie im ofert towarowych (w języku rosyjskim i białoruskim) w celu zapewnienia najwyższej jakości usług, kontakty osobiste zarówno w zakładzie pracy jak również w siedzibach klientów (klienci rosyjsko- i białoruskojęzyczni), uczestnictwo w imprezach handlowych (m. in. o statusie targów, konferencji) w uzgodnieniu z przełożonymi 6.Uczestnictwo w szkoleniach organizowanych lub zalecanych przez spółkę 7.Realizacja założonych planów sprzedaży oraz prawidłowe raportowanie z ich realizacji (m.in.: poprzez okresowe tworzenie periodycznych raportów) 8.Szybkie i sprawne rozwiązywanie bieżących problemów wynikających z funkcjonowania spółki, w tym uwzględnieniem konieczności załatwiania spraw w urzędach państwowych, kontakty (w językach rosyjskim i białoruskim) w z zewnętrznymi podmiotami spółki w sposób spójny z polityką spółki 9.Negocjowanie ( w językach rosyjskim i białoruskim ) kontraktów oraz warunków współpracy w zakresie zleconym przez przełożonych 10.Dbanie o wizerunek spółki wynikający z kontaktów międzyludzkich, prawidłowa obsługa klientów, dostosowanie ubioru do wagi pełnionej funkcji 11.Prawidłowa komunikacja i przekazywanie danych w strukturze wewnętrznej spółki (wobec innych działów ) 12.Wykonywanie innych poleceń służbowych przełożonych, dotyczących pracy, mogących być uszczegółowieniem opisanych wyżej obowiązków 13.Wykonywanie merytorycznych czynności, związanych z realizacją powyżej wymienionych obowiązków z uwzględnieniem systemu CRM
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Białystok (podlaskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM I HOLENDERSKIM - 2 000 - 3 000 PLN

odpowiadanie na zapytania klientów (e-mail, telefon, czat,skype), pozyskiwanie i obsługa klientów, kontakty z partnerami, prowadzenie korespondencji z klientami i firmami współpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2015-11-13 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. KLIENTÓW WIETNAMSKICH - od 15 PLN

dbanie o relacje z klientami z Wietnamu, wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za porządek w dokumentach wietnamskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI - od 6 495 PLN

Przygotowywanie raportów obsługa klienta zagranicznego, księgowanie faktur.Praca na czas określony: 3 lataGodzina zakończenia pracy: 17:00
IBM BTO Business Consulting Services Sp. z o.o. - 2019-06-12 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. KURSÓW ZAWODOWYCH - od 925 PLN

a) organizacja kursów zawodowych,b) przeprowadzanie kursów zawodowych,c) prowadzenie dokumentacji dot. kursów zawodowych,d) propocja szkoły
Wielkopolskie Samorządowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego - 2016-10-12 - Rawicz (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 100 PLN

Organizowanie pracy biurowej, wsparcie sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Andrychów (małopolskie)

SPECJALISTA DS. KLIENTÓW AZJATYCKICH - od 900 PLN

odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów azjatyckich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDARŻY DETALICZNEJ I E-COMMERCE - od 2 100 PLN

Bieżąca analiza rynku i konkurencji, przygotowywanie ofert dla sklepu internetowego, Allegro,OLX, udział w działaniach marketingowych, doradztwo klientowi detalicznemu.
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Siedlce (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 1 850 PLN

wystawianie aukcji internetowych, wprowadzanie zmian na stronie internetowej, prowadzenie działań marketingowych w zakresie SEO, prowadzenie bieżącej korespondencji firmowej, obsługa aukcji allegro, analizowanie działalności konkurencji, raportowanie przeprowadzonych działań
"CGT BURNUS S.C." CZ. BURNUS, G. BURNUS, T.BURNUS Janowice 155 - 2016-02-22 - Janowice (małopolskie)

SPECJALISTA DS. BHP - od 3 000 PLN

Realizację zadań z obszaru BHP zgodnie z wymaganiami prawnymi oraz standardami firmy;Opracowanie i wdrażanie wymaganych procedur i instrukcji;Przeprowadzanie analiz i ocen ryzyka zawodowego;Opracowanie ramowych i szczegółowych programów szkoleń z zakresu BHP, prowadzenie szkoleń dla pracowników, podwykonawców;Inicjowanie i wdrażanie działań mających na celu stałą poprawę bezpieczeństwa pracy;Przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień z zakresu BHP;Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, zdarzeń potencjalnie wypadkowych oraz opracowanie wniosków i środków zaradczych.Godziny pracy: 7.00- 15.00
HYDRO-NAVAL Spółka z o.o. - 2017-01-27 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 3 000 - 6 000 PLN

praca z klientem z wykorzystaniem komputera, praca w terenie, sprzedaż udług finansowych i ubezpieczeniowych
kontakt przez PUP - 2019-03-26 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW POZYSKIWANIA KLIENTÓW - od 3 400 PLN

Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych, negocjowanie umów handlowych, budowanie i utrzymanie relacji z klientem, szczegółowa analiza rynku lokalnego oraz krajowego
Full Job Polska sp. z o.o. , sp. k. - 2017-01-18 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA BIZNEDSOWEGO - 997,4 PLN

Specjalista ds. obsługi klienta biznedsowego
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 2 000 PLN

Zarządzanie kontentem produktów,kompleksowa realizacja sprzedaży przez internet, obsługa e-commerce
kontakt przez PUP - 2016-11-25 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW - od 2 500 PLN

realizacja projektów systemowych finansowych ze środków budżetowych kraju oraz pozabudżetowych; koordynacja działań w zakresie wdrażania przedsięwzięć programowych, podejmowanie wszlekich inicjatyw programowych służących aktywaicaji społecznej, zawodowej i edukacyjnej młodzieży
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2016-11-22 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. BEZPIECZEŃSTWA INFORMATYCZNEGO - od 3 000 PLN

Obowiązki związane z obsługą i administracją obsługiwanego systemu. Tworzenie i rozwijanie standardów bezpieczeństwa informatycznego (IT), kontrolowanie przestrzegania standardów i polityk bezpieczeństwa IT, współudział w tworzeniu lub opiniowanie projektów teleinfromatycznych pod kątem zgodności z obowiązującymi standardami bezpiczeństwa IT, identyfikacja i ocena ryzyka związanego z bezpiczeństwa systemów IT oraz proponowanie sposobu zarządzania nimi, monitorowanie (audytowanie) bezpieczeństwa systemów IT oraz przedstawienie wniosków pokontrolnych; udział w tworzeniu regulacji wew. związanych z procesami zarządzania tożsamością i uprawnieniami; wspracie klientów w zakresie wdrożenia i utrzymania systemu zarządzania bezpiczeństwem informacji zgodnego z ISO 27001.
ADVICOM Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWO-SERWISOWYCH - TECHNIK SERWISU - od 2 000 PLN

praca w serwisie urządzeń techniki biurowej (naprawy, konserwacje), praca w warsztacie
Zakłady Techniki Biurowej INFOBIUROTECHNIKA Sp. z o.o. - 2016-11-28 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. EKSPEDYCJI /JANIKOWO (NR 1593) - od 2 100 PLN

obsługa elektronicznych wag spedycyjnych (samochodowej i kolejowej)sporządzanie dokumentacji wysyłkowej oraz raportowanie ekspedycji wyrobów gotowych,rozliczanie oraz fakturowanie zrealizowanych wysyłek
CIECH Soda Polska s.a. - 2018-05-04 - Janikowo (kujawsko-pomorskie)


Wybierz powiat