SPECJALISTA DS GOSPODAROWANIA ODPADAMI Krosno oferta pracy Merkury Market spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Stanowisko: SPECJALISTA DS GOSPODAROWANIA ODPADAMI
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: -tworzenie oraz wpisywanie danych do systemu BDO (Baza danych odpadowych),-nadzór nad obiegiem dokumentów,-wsparcie pracy innych działów.
Data publikacji: 2019-12-05
Lokalizacja: Krosno (podkarpackie)
Pracodawca: Merkury Market spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bieszczadzka 31, 38-400 Krosno, powiat: m. Krosno, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-tworzenie oraz wpisywanie danych do systemu BDO (Baza danych odpadowych),-nadzór nad obiegiem dokumentów,-wsparcie pracy innych działów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS GOSPODAROWANIA ODPADAMI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Krosno
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wyksztłałcenie średnie lub wyższe ( administracja, ochrona środowiska lub pokrewne).Sytematyczność, skrupulatność, umiejętność pracy z cyframi, danymi.Wysokie zdolności organizacyjne i komunikacyjne.
Nazwa pracodawcy:
Merkury Market spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie
Adres pracodawcy:
Bieszczadzka 31, 38-400 Krosno, powiat: m. Krosno, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, skierowanieCV należy kierować na adres: kariera (at) merkurymarket.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Krosno
Gmina pracodawcy: Krosno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krosno
Ulica pracodawcy: Bieszczadzka
Numer budynku pracodawcy: 31
Profil działalności pracodawcy: Markety budowlane, wyposażenie wnętrz
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 05.12.2019
Data dodania oferty pracy: 05.12.2019
Oferta pracy ważna do: 20.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 05.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 05.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?49d10a71ed706b840d680f7d2a2acd38
Podobne oferty pracy
- Prowadzenie szkoleń dla pracowników z obszaru LM oraz Jakości- Wspieranie produkcji i działu jakości w zakresie optymalizacji procesów- Wdrożenie narzędzi LM (Kaizen, 6sigma, 5S)- Nadzorowanie projektów z zakresu LM- Prowadzenie szkoleń Green Belt dla pracowników- Wdrożenie strategii Lean w fabryce- Zainicjowanie optymalizacji rozwiązań w obszarze organizacji- Ciągłe doskonalenie procesów produkcyjnych i jakościowych- Promowanie Lean Manufacturing w fabryce
MANULI HYDRAULICS MANUFACTURING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-05 - Radomsko (łódzkie)
M. in.: kompleksowe przetwarzanie/obsługa wniosków gwarancyjnych, opieka nad punktami serwisowymi w zakresie doradztwa technicznego. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 3 m-ce. Godziny pracy: pn. - czw. 07.00 - 15.30, pt. - 07.00 - 13.00
SAF-HOLLAND POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-28 - Piła (wielkopolskie)
przygotowanie ofert handlowych, prowadzenie rozmów z klientami firmy, analiza obrotów w sieciach, przygotowanie zamówień do realizacji, przygotowanie wzorów i artykułów na kolekcję sezonowe, przygotowanie wzorów do gazetek, sprawdzanie faktur pod kątem zgodności z umową.
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Piła (wielkopolskie)
Zabezpieczenie materiałów potrzebnych do produkcji, uzupełnianie zużywanych przez maszynę materiałów, kontrola i regulacja parametrów procesu technologicznego, drobne naprawy
MPS INTERNATIONAL Sp. z o.o. - 2017-03-30 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie nadzoru sanitarno-epidemiologicznego
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Słubicach - 2017-07-31 - Słubice (lubuskie)
obsługa gości Uzdrowiska
UZDROWISKO WIENIEC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-19 - Wieniec-Zdrój (kujawsko-pomorskie)
Planowanie i realizacja procesów rekrutacji, prowadzenie procesu rekrutacji kandydatów na różne stanowiska. Współpraca z agencjami rekrutacyjnymi oraz Urzedami Pracy. Przygotowywanie dokumentów związanych z podjęciem pracy.
ALEX PERSONEL SP. Z O.O. - 2019-09-23 - Gdynia (pomorskie)
Sprzątanie w szkole w Kożuchowie.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 im. Leszka Kołakowskiego w Kożuchowie - 2017-12-21 - Kożuchów (lubuskie)
prace związane z zapewnieniem jakości prz produkcji z tworzyw sztucznych
Fabryka Plastików Kwidzyn Sp. z o.o.Oddział "MAZURY" w Kętrzynie - 2017-08-31 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
kontrola jakości półproduktów, badania i analizy laboratoryjne, prowadzenie dokumentacji związanej z zarządzaniem
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ARTIFEX - 2016-02-19 - Wysogotowo (wielkopolskie)
Kontakt telefoniczny z klientem, zakładanie rezerwacji w systemach rezerwacji hotelowych, udzielanie informacji o ofercie handlowej hotelu
HOTEL ARŁAMÓW S.A. - 2016-10-28 - Arłamów (podkarpackie)
1.Realizacja bieżącej i wszechstronnej obsługi zagranicznych (Rosja i Białoruś) kontrahentów spółki, w szczególności dotyczącej monitorowania prawidłowego przebiegu zawartych transakcji handlowych z uwzględnieniem obsługi formalnej (dokumenty w języku białoruskim i rosyjskim), dbałości o precyzyjność danych dotyczących tychże transakcji 2.Nawiązywanie kontaktów z nowymi kontrahentami (rosyjsko- i białoruskojęzycznymi), działania mające na celu prawidłową i bezzwłoczną reakcję na zapytania ze strony klientów 3. Bieżące wysyłanie aktualnych ofert handlowych ( w języku białoruskim i rosyjskim) do współpracujących kontrahentów spółki, jak również nowych kontrahentów 4.Poszerzenie bazy danych kontrahentów poprzez m.in.: poszukiwania podmiotów handlowych w celu oferowania im towarów oferowanych przez spółkę 5.Utrzymywanie bieżącego i stałego kontaktu z kontrahentami spółki m.in. poprzez wysyłanie im ofert towarowych (w języku rosyjskim i białoruskim) w celu zapewnienia najwyższej jakości usług, kontakty osobiste zarówno w zakładzie pracy jak również w siedzibach klientów (klienci rosyjsko- i białoruskojęzyczni), uczestnictwo w imprezach handlowych (m. in. o statusie targów, konferencji) w uzgodnieniu z przełożonymi 6.Uczestnictwo w szkoleniach organizowanych lub zalecanych przez spółkę 7.Realizacja założonych planów sprzedaży oraz prawidłowe raportowanie z ich realizacji (m.in.: poprzez okresowe tworzenie periodycznych raportów) 8.Szybkie i sprawne rozwiązywanie bieżących problemów wynikających z funkcjonowania spółki, w tym uwzględnieniem konieczności załatwiania spraw w urzędach państwowych, kontakty (w językach rosyjskim i białoruskim) w z zewnętrznymi podmiotami spółki w sposób spójny z polityką spółki 9.Negocjowanie ( w językach rosyjskim i białoruskim ) kontraktów oraz warunków współpracy w zakresie zleconym przez przełożonych 10.Dbanie o wizerunek spółki wynikający z kontaktów międzyludzkich, prawidłowa obsługa klientów, dostosowanie ubioru do wagi pełnionej funkcji 11.Prawidłowa komunikacja i przekazywanie danych w strukturze wewnętrznej spółki (wobec innych działów ) 12.Wykonywanie innych poleceń służbowych przełożonych, dotyczących pracy, mogących być uszczegółowieniem opisanych wyżej obowiązków 13.Wykonywanie merytorycznych czynności, związanych z realizacją powyżej wymienionych obowiązków z uwzględnieniem systemu CRM
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Białystok (podlaskie)
odpowiadanie na zapytania klientów (e-mail, telefon, czat,skype), pozyskiwanie i obsługa klientów, kontakty z partnerami, prowadzenie korespondencji z klientami i firmami współpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2015-11-13 - Poznań (wielkopolskie)
dbanie o relacje z klientami z Wietnamu, wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za porządek w dokumentach wietnamskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Przygotowywanie raportów obsługa klienta zagranicznego, księgowanie faktur.Praca na czas określony: 3 lataGodzina zakończenia pracy: 17:00
IBM BTO Business Consulting Services Sp. z o.o. - 2019-06-12 - Kraków (małopolskie)
a) organizacja kursów zawodowych,b) przeprowadzanie kursów zawodowych,c) prowadzenie dokumentacji dot. kursów zawodowych,d) propocja szkoły
Wielkopolskie Samorządowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego - 2016-10-12 - Rawicz (wielkopolskie)
Organizowanie pracy biurowej, wsparcie sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Andrychów (małopolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów azjatyckich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Bieżąca analiza rynku i konkurencji, przygotowywanie ofert dla sklepu internetowego, Allegro,OLX, udział w działaniach marketingowych, doradztwo klientowi detalicznemu.
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Siedlce (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-09-05 - Warszawa (mazowieckie)
wystawianie aukcji internetowych, wprowadzanie zmian na stronie internetowej, prowadzenie działań marketingowych w zakresie SEO, prowadzenie bieżącej korespondencji firmowej, obsługa aukcji allegro, analizowanie działalności konkurencji, raportowanie przeprowadzonych działań
"CGT BURNUS S.C." CZ. BURNUS, G. BURNUS, T.BURNUS Janowice 155 - 2016-02-22 - Janowice (małopolskie)
Realizację zadań z obszaru BHP zgodnie z wymaganiami prawnymi oraz standardami firmy;Opracowanie i wdrażanie wymaganych procedur i instrukcji;Przeprowadzanie analiz i ocen ryzyka zawodowego;Opracowanie ramowych i szczegółowych programów szkoleń z zakresu BHP, prowadzenie szkoleń dla pracowników, podwykonawców;Inicjowanie i wdrażanie działań mających na celu stałą poprawę bezpieczeństwa pracy;Przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień z zakresu BHP;Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, zdarzeń potencjalnie wypadkowych oraz opracowanie wniosków i środków zaradczych.Godziny pracy: 7.00- 15.00
HYDRO-NAVAL Spółka z o.o. - 2017-01-27 - Słupsk (pomorskie)
praca z klientem z wykorzystaniem komputera, praca w terenie, sprzedaż udług finansowych i ubezpieczeniowych
kontakt przez PUP - 2019-03-26 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych, negocjowanie umów handlowych, budowanie i utrzymanie relacji z klientem, szczegółowa analiza rynku lokalnego oraz krajowego
Full Job Polska sp. z o.o. , sp. k. - 2017-01-18 - Łódź (łódzkie)
Specjalista ds. obsługi klienta biznedsowego
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Zarządzanie kontentem produktów,kompleksowa realizacja sprzedaży przez internet, obsługa e-commerce
kontakt przez PUP - 2016-11-25 - Kraków (małopolskie)
realizacja projektów systemowych finansowych ze środków budżetowych kraju oraz pozabudżetowych; koordynacja działań w zakresie wdrażania przedsięwzięć programowych, podejmowanie wszlekich inicjatyw programowych służących aktywaicaji społecznej, zawodowej i edukacyjnej młodzieży
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2016-11-22 - Poznań (wielkopolskie)
Obowiązki związane z obsługą i administracją obsługiwanego systemu. Tworzenie i rozwijanie standardów bezpieczeństwa informatycznego (IT), kontrolowanie przestrzegania standardów i polityk bezpieczeństwa IT, współudział w tworzeniu lub opiniowanie projektów teleinfromatycznych pod kątem zgodności z obowiązującymi standardami bezpiczeństwa IT, identyfikacja i ocena ryzyka związanego z bezpiczeństwa systemów IT oraz proponowanie sposobu zarządzania nimi, monitorowanie (audytowanie) bezpieczeństwa systemów IT oraz przedstawienie wniosków pokontrolnych; udział w tworzeniu regulacji wew. związanych z procesami zarządzania tożsamością i uprawnieniami; wspracie klientów w zakresie wdrożenia i utrzymania systemu zarządzania bezpiczeństwem informacji zgodnego z ISO 27001.
ADVICOM Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
praca w serwisie urządzeń techniki biurowej (naprawy, konserwacje), praca w warsztacie
Zakłady Techniki Biurowej INFOBIUROTECHNIKA Sp. z o.o. - 2016-11-28 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa elektronicznych wag spedycyjnych (samochodowej i kolejowej)sporządzanie dokumentacji wysyłkowej oraz raportowanie ekspedycji wyrobów gotowych,rozliczanie oraz fakturowanie zrealizowanych wysyłek
CIECH Soda Polska s.a. - 2018-05-04 - Janikowo (kujawsko-pomorskie)