SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Kraków oferta pracy IBM BTO Business Consulting Services Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 6 495 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie raportów obsługa klienta zagranicznego, księgowanie faktur.Praca na czas określony: 3 lataGodzina zakończenia pracy: 17:00
Data publikacji: 2019-06-12
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: IBM BTO Business Consulting Services Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:31-503 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie raportów obsługa klienta zagranicznego, księgowanie faktur.Praca na czas określony: 3 lataGodzina zakończenia pracy: 17:00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 495 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Data rozpoczęcia pracy: 04.07.2019
Data zakończenia pracy: 04.07.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: doświadczenie zawodowe 3 lata
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 12.06.2019
Oferta pracy ważna do: 03.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.06.2019
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?09bbed5cf2237a3a1f75dd47703b1051
Podobne oferty pracy
Przewóz towarów po dolnym śląsku. Rozpoczęcie trasy ul. Rdestowa, transport po terenie Dolnego Śląska. umowa o pracę na czas nieokreslony.Proponowany okres zatrudnienia 3 lata Godziny pracy 7-15 lub 8-16Sala F
kontakt przez PUP - 2019-01-09 - Wrocław (dolnośląskie)
PROWADZENIE DZIENNEJ EWIDENCJI CZASU PRACY ZATRUDNIONYCH PZREZ AGENCJĘ PRACOWNIKÓW,SKANOWANIE PASZPORTÓW,
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Skierniewice (łódzkie)
Zgodnie z ogłoszenienm nr. KA.1201.02 z dnia 22.02.2019r. umieszczonej na stronie bip. warmia.mazury/powiat_olsztynski.pl oraz na stronie Powiatowej Służby Drogowej w Olsztynie psd.olsztyn.plZnajomość przepisów prawa tj.: A) samorządowego,B) Kodeksu Postępowania Administracyjnego - Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r.,C) Kodeksu Postępowania Cywilnego - Ustawa z dnia 17 listopada 1974 r.,D) Kodeksu Pracy - Ustawa z dnia 26 czerwca 1974r.,E) Ustawy o finansach publicznych - Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009r.mF) Ustawy o ochronie danych osobowych - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związaku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanym RODO. Posiadanie wiedzy specjalistycznej w zakresie ochrony danych osobowych (RODO, GIODO), mile widziane ukończone studia podyplomowe w zakresie ochrony danych osobowych lub/i certyfikaty potwierdzające wiedzę z zakresu bezpieczeństwa informacji i działania ABI/IDO.Do niniejszej oferty pracy stosuje się Procedurę naboru na wolne stanowiska urzędnicze w tym kierownicze stanowiska urzędnicze w Powiatowej Służbie Drogowej w Olsztynie wprowadzoną wewnętrznym Zarządzeniem NR 64/2018 Dyrektora PSD w Olsztynie z dnia 11 lipca 2018r. znajdującego się na stronie psd.olsztyn.pl
Powiatowa Służba Drogowa w Olsztynie - 2019-02-25 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż eksportowa produktów firmy, kontakty osobiste z klientami zagranicznymi, prowadzenie negocjacji handlowych, udział w promocji zagranicznej wyrobów
HIRSCH - POL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-16 - Myślęcinek (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Ostrołęka (mazowieckie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich/ zagranicznych, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, delegacje zagraniczne
COLDSERVICE Sp. z o.o. - 2015-11-30 - Rydułtowy (śląskie)
proste prace produkcyjno-magazynowe m.innymi pakowanie, etykietowanie, wyszukiwanie towaru, przewożenie/przenoszenie we wskazane miejsce itp.
kontakt przez OHP - 2018-03-15 - Holandia (Holandia)
Obsługa klientów, którzy chcą polecieć na Filipiny, zarządzanie projektami wyjazdowymi na Filipiny, promocja tego kierunku, wyjazdy na Filipiny z grupą turystyczną.
Nowak Adventure Travel Sp. z o.o - 2018-11-30 - Sopot (pomorskie)
koordynowanie produkcji
Przedsiębiorstwo Elektrometalowe JS INTEGRAL Sp. z o.o. - 2015-11-13 - Zielona Góra (lubuskie)
Obsługa klientów, praca na sali sprzedaży, wykładanie towaru.
Dino Polska S.A. - 2016-08-11 - Zbąszyń (wielkopolskie)
Zbieranie i analiza danych o zużyciu energii, wykrywanie nieprawidłowości eksploatacji. Opracowywanie analizy i planów.
Regionalne Wodociągi i Kanalizacja Spółka z o.o. - 2017-11-14 - Białogard (zachodniopomorskie)
pozyskiwanie ofert, obsługa informatyczna
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Wieluń (łódzkie)
Kluczowe obowiązki: przygotowywanie ofert oraz kalkulacji, Obsługa i utrzymywanie relacji z klientami, Prowadzenie korespondencji handlowej.Wymagania: Komunikatywna znajomość w mowie i piśmie języka holenderskiego, francuskiego, włoskiego lub niemieckiego, Dobra znajomość obsługi komputera, KomunikatywnośćFirma oferuje:Pakiet szkoleń wdrażających, Możliwość uczestniczenia i współtworzenia sukcesu i rozwoju firmy z branży budowlanej na rynku krajowym, a przede wszystkim międzynarodowym, Pracę w miłej atmosferze, Atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + prowizja, Możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy. Firma zapewnia dojazd do pracy oraz atrakcyjny pakiet socjalny (m.in prywatną opiekę medyczną).Punkty sprzedaży na terenie całej POLSKI
EKO-OKNA S.A. - 2016-06-24 - Kornice (śląskie)
dowóz potraw do klientów, prace porządkowe, przyjęcie i rozładunek towaru
EWA BARTKOWSKA - 2019-05-17 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Zarządzanie utrzymaniem ruchu i remontów w ramach branży elektrycznej w powierzonym obszarze- organizowanie oraz koordynowanie całokształtu prac w celu zapewnienia realizacji zadań planowych; Planowanie zadań i kosztów w obszarze utrzymania ruchu i remontów (łącznie z inwestycjami odtworzeniowymi); Podejmowanie bieżących działań naprawczych i korygujących wynikających z funkcjonowania systemu jakości, a także w przypadkach stwierdzonych niezgodności; Opracowywanie planów remontów instalacji technologicznych, urządzeń technicznych oraz innych obiektów dla instalacji będących w zakresie obowiązków w zgodności z obowiązującymi przepisami; Zapewnienie sprawności aparatów, urządzeń i instalacji oraz ich ciągłości produkcyjno- ruchowej z zapewnieniem bezpieczeństwa eksploatacyjnego i bezpieczeństwa obsługi; Nadzorowanie realizacji zadań i ich rozliczania dla powierzonego obszaru; Stosowanie i ciągłe doskonalenie rozwiązań przyjętych w ramach wdrożonych i wdrażanych w firmie systemów zarządzania
CIECH Soda Polska s.a. - 2017-09-07 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
przyuczenie do zawodu - obsługa automatu do produkcji szkła
kontakt przez OHP - 2017-08-25 - Krosno (podkarpackie)
Sprzedaż telefoniczna (branża opakowań), poszukiwanie potencjalnych odbiorców, tworzenie własnej bazy danych klientów, sporządzanie ofert handlowych. Wymagania: wykształcenie min. średnie, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, znajomość j. angielskiego, dobra znajomość komputera, Internetu, znajomość technik sprzedaży.
Przedsiębiorstwo Handlowe BRATPOL - 2017-05-29 - Gdynia (pomorskie)
Rozliczenia z klientami, prowadzenie negocjacji odnośnie zaległych płatności, kontrola należności, wysyłanie ponagleń, wezwań, podpisywanie umów z klientami, współpraca z prawnikami, komornikami, obsługa należności.
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Spalice (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2019-01-29 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa dokumentacji, administrowanie, rekrutacja uczestników projektu.
Karolina Chadzypanagiotis-Jurkiewicz J&C GROUP - 2017-05-29 - Gdynia (pomorskie)
Rozwój sprzedaży oraz realizacja celów sprzedażowych- Prowadzenie prezentacji i negocjacji handlowych- Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów- Reprezentowanie firmy oraz budowanie długofalowych relacji biznesowych z aktualnymi klientami- Promowanie wizerunku firmy oraz oferowanych produktów zgodnie z przyjętą strategią i politykąhandlową- Realizacja krótko i długoterminowych celów sprzedażowych- Analiza rynku oraz aktywności konkurencjiMiejsce pracy : Rzeszów i okolice
Marcin Mroczko PLUS PROJEKT - 2016-04-20 - Rzeszów (podkarpackie)
Młodszy specjalista do spraw planowania
ASTALDI S.P.A. SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE - 2017-10-10 - Masłowo (wielkopolskie)
Przenoszenie i przewożenie surowców, materiałów, sprzętów, podzespołów, komponentów i części itp. n amiejsce prac. Wykonywanie prostych powtarzalnych czynności montażu podzespołów lub wyrobów gotowych. Ręczne sortowanie produktów lub komponentów. Przygotowywanie materiłów i narzędzi niezbędnych do produkcji. Ręczne wykonanie prostego demontażu maszyn i urządzeń przemysłowych pod nadzorem osób wyżej wykwalifikowanych. Mycie i czyszczenie zdemontowanych podzespołów i części.umowa zlecnie + ZUS, nie mniej niż 25h pracy w tygodniu, dyspozycyjność w godz. 6:00-22:00.
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa administracyjna wsólnot mieszkaniowych
Zarządzanie Nieruchomościami WESTA - 2017-12-06 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
j.w.
REHA FUND Sp. z o.o. - 2016-02-05 - Warszawa (mazowieckie)
Zarządzanie działalnością obiektu hotelarsko-gastronomicznego, organizacja i koordynacja wszelkich organizowanych imprez, pozyskiwanie i podtrzymywanie istotnych dla rozwoju firmy kontaktów, tworzenie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy, opracowywanie oraz realizacja strategii marketingowej oraz polityki sprzedażowej, monitorowanie działań konkurencji. Stałe monitorowanie uzyskiwanych wyników.
Ośrodek Medyczny DMP Sp. z o.o. - 2016-09-27 - Lublin (lubelskie)
- organizowanie oraz prowadzenie sprzedaży produktów i usług reklamowych,- projektowanie i wykonywanie produktów reklamowych,- obsługa oraz kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2018-01-08 - Lipowa Góra Wschodnia (warmińsko-mazurskie)
Kontrola dokumentów zakupowychRealizacja zapotrzebowania na surowce do produkcjiSporządzanie zapytań ofertowychNadzór nad transportem i logistyką dostaw
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2016-10-13 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
• współudział w działaniach promocyjnych- bezpośrednie spotkania z potencjalnymi widzami, kolportaż materiałów reklamowych, pozyskiwanie sponsorów, opracowywanie tekstów reklamowych i prasowych, • projekty graficzne plakatów, ulotek, folderów itp. • współpraca z innymi jednostkami kulturalnymi, organizacjami, stowarzyszeniami i in. • okres zatrudnienia: 2 lata z możliwością przedłużenia zatrudnienia
MIEJSKI OŚRODEK KULTURY - 2018-08-31 - Sławków (śląskie)
wyszukiwanie i podpisywanie umów z firmami chcącymi zatrudnić pracowników przez agencje pracy tymczasowej lub agencje pośrednictwa pracy, rekrutowanie pracowników na różne stanowiska
BASU GROUP Saikat Basu - 2017-02-24 - Piaseczno (mazowieckie)