SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH K/M Warszawa oferta pracy Zespół Szkół im. M. Konarskiego
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH K/M
Wynagrodzenie: od 2 427 PLN
Zakres obowiązków: - przyjmowanie, ewidencjonowanie, rozdział i rozliczanie korespondencji oraz przesyłek- porządzanie czystopisów pism oraz ich powielanie- wysyłanie korespondencji i przesyłek- obsługa faksu, poczty elektronicznej oraz przyjmowanie telefonów- udzielanie informacji interesantom, a w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych osób- współdziałanie z Wdziałem Oświaty, Dzielnicowym Biurem Finansów Oświaty, Biurem Edukacji, Kuratorium Oświaty, Okręgową Komisją Egzaminacyjną oraz innymi jednostkami- prawidłowe przechowywanie i archiwizowanie dokumentów organizacyjnych szkoły wg jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz zgodnie z instrukcją kancelaryjną- ewidencjonowanie i rozliczanie znaczków pocztowych i biletów komunikacji miejskiej- przechowywanie i nadzór nad używaniem pieczęci urzędowych- doskonalenie się w zakresie prowadzenia kancelarii zgodnie z instrukcją kancelaryjną i obowiązującymi w tym zakresie przepisami- dostosowywanie obowiązującego w szkole Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt do potrzeb szkoły i zakresu jej funkcjonowania- organizacja przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków- kompletowanie aktów normatywnych prawa wewnętrznego
Data publikacji: 2019-09-16
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Zespół Szkół im. M. Konarskiego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Okopowa 55a, 01-043 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- przyjmowanie, ewidencjonowanie, rozdział i rozliczanie korespondencji oraz przesyłek- porządzanie czystopisów pism oraz ich powielanie- wysyłanie korespondencji i przesyłek- obsługa faksu, poczty elektronicznej oraz przyjmowanie telefonów- udzielanie informacji interesantom, a w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych osób- współdziałanie z Wdziałem Oświaty, Dzielnicowym Biurem Finansów Oświaty, Biurem Edukacji, Kuratorium Oświaty, Okręgową Komisją Egzaminacyjną oraz innymi jednostkami- prawidłowe przechowywanie i archiwizowanie dokumentów organizacyjnych szkoły wg jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz zgodnie z instrukcją kancelaryjną- ewidencjonowanie i rozliczanie znaczków pocztowych i biletów komunikacji miejskiej- przechowywanie i nadzór nad używaniem pieczęci urzędowych- doskonalenie się w zakresie prowadzenia kancelarii zgodnie z instrukcją kancelaryjną i obowiązującymi w tym zakresie przepisami- dostosowywanie obowiązującego w szkole Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt do potrzeb szkoły i zakresu jej funkcjonowania- organizacja przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków- kompletowanie aktów normatywnych prawa wewnętrznego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 427 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia do 20%+ dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik kancelaryjny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 427 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.09.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Pracownik kancelaryjny (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe, umiejętność pracy biurowej w kancelarii dyrektora szkoly, co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego.Obowiązki:- przyjmowanie, ewidencjonowanie, rozdział i rozliczanie korespondencji oraz przesyłek- porządzanie czystopisów pism oraz ich powielanie- wysyłanie korespondencji i przesyłek- obsługa faksu, poczty elektronicznej oraz przyjmowanie telefonów- udzielanie informacji interesantom, a w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych osób- współdziałanie z Wdziałem Oświaty, Dzielnicowym Biurem Finansów Oświaty, Biurem Edukacji, Kuratorium Oświaty, Okręgową Komisją Egzaminacyjną oraz innymi jednostkami- prawidłowe przechowywanie i archiwizowanie dokumentów organizacyjnych szkoły wg jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz zgodnie z instrukcją kancelaryjną- ewidencjonowanie i rozliczanie znaczków pocztowych i biletów komunikacji miejskiej- przechowywanie i nadzór nad używaniem pieczęci urzędowych- doskonalenie się w zakresie prowadzenia kancelarii zgodnie z instrukcją kancelaryjną i obowiązującymi w tym zakresie przepisami- dostosowywanie obowiązującego w szkole Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt do potrzeb szkoły i zakresu jej funkcjonowania- organizacja przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków- kompletowanie aktów normatywnych prawa wewnętrznego[Zgłoszenia: kadry (at) konar.info, 22 838 60 61]
Nazwa pracodawcy: Zespół Szkół im. M. Konarskiego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Okopowa 55a, 01-043 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnienieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Okopowa
Numer budynku pracodawcy: 55a
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik kancelaryjny
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 16.09.2019
Data dodania oferty pracy: 16.09.2019
Oferta pracy ważna do: 24.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 16.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?82999265e1adb46572814cf868c01140
Podobne oferty pracy
Kalkulowanie i rozliczanie delegacji pracowniczych krajowych i zagranicznych. Weryfikowanie pozostałych rozliczeń z pracownikami w zakresie zwrotu kosztów. Weryfikowanie nierozliczonych kwot wydatkowanych z kart kredytowych powierzonych pracownikom. Analizowanie i weryfikowanie zaksięgowanych dokumentów w SAP w zakresie zobowiązań. Wsparcie biznesu w zakresie procesowania faktur zakupu.Oferta również dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
DB Cargo Polska S.A. - 2019-05-10 - Zabrze (śląskie)
1)prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń wporządku chronologicznym i systematycznym2)obsługa finansowo-księgowa placówki, prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomocą programu finansowo - księgowego pod nazwą finanse firmy VULCAN Sp. z o.o.3)regulowanie w terminie zobowiązań jednostki, z tytułu dostaw i usług4)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzaniedeklaracji cząstkowej VAT-7C5)rozliczaniew księgach rachunkowych przeprowadzonej w jednostce inwentaryzacji6)sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków7)przestrzeganie dyscypliny budżetowej8) )stale podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzez samokształcenie9) bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wykonywanych czynności10)przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych określonych w jednostce 11) należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów finansowo-księgowych12) prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych13) informowanie Głównego Księgowego o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywania obowiązków oraz innych czynników mogących negatywnie wpłynąć na działalność jednostki Miejsce pracy: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 4, ul. Krzywickiego 20 w Łodzi.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-05-16 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie dokumentów pracowniczych, prowadzenie ewidencji czasu pracy, sporządzanie wynagrodzeń, deklaracji ZUS.
Firma Handlowo Usługowa "ILONA & PIOTR" S.C. - 2016-07-13 - Wyszków (mazowieckie)
Do obowiązków należeć będzie:- utrzymanie czystości pomieszczeń biurowych,- dbanie o wysoką jakość świadczonych usług.
MATEX TRANSPORT S.C. MONIKA SOBOLEWSKA, TOMASZ SOBOLEWSKI - 2018-08-02 - Kraków (małopolskie)
Pomoc przy produkcji cukierniczej, współpraca z kierownikiem piekarni.
HALAGARDA SPÓŁKA JAWNA - 2019-04-11 - Kraków (małopolskie)
przyjmowanie i wydawanie towaru, kompletowanie zamówień, obsługa klienta, rozkładanie towaru w magazynie, załadunek zamówień do samochodów, sprawdzanie stanów magazynowych, dbanie o ład i porządek w magazynie
kontakt przez PUP - 2019-05-27 - Obrowo (kujawsko-pomorskie)
Konserwacja, naprawa i wymiana części w pojazdach. Umowa o pracę na okres próbny - 3 miesiące.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "NAFTA-TRANS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-03 - Piła (wielkopolskie)
prowadzenie akt osobowych pracowników, naliczanie płac, obsługa PŁATNIKA, ewidencja czasu pracy, naliczanie urlopów, przygotowywanie umów o pracę i cywolnoprawnych.
kontakt przez PUP - 2018-05-11 - Zabrze (śląskie)
koordynowanie pracy magazynów zewnętrznych w Polsce i za granicą: kontrola stanów magazynowych, koordynowanie dostaw, przyjmowanie towarów, organizacja i obsługa transportów LTL, FTL,FCL - krajowych oraz zagranicznych, zapewnienie, organizacja i nadzór nad środkami i procesem transportu w firmie, terminowe kompletowanie i przekazywanie dokumentów wysyłkowych, odpowiedzialność za kompleksową realizację procesu logistycznego, analiza i negocjacja warunków handlowych i umów logistycznych, prowadzenie bieżącej oceny dostawców oraz analiza rynku transportowego, przygotowywanie raportów logistycznych oraz z wykonanych zadań, przygotowywanie procedur wewnętrznych
"PURINOVA" Sp. z o.o. - 2019-05-23 - Tarnów (małopolskie)
jw.
Państwowa Szkoła Muzyczna I st. nr 5 im. H. Wieniawskiego - 2018-08-09 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie ofert i wycen dla Klientów.Komunikacja z zamawiającymi w zakresie doprecyzowania oferty.Analizowanie dokumentacji i wymagań technicznych związanych z procedurą przygotowania oferty.Nadzór nad terminowością wykonywanych zadań.Zamówienia materiałów i kontrola terminowości dostaw.Planowanie, nadzorowanie i koordynowanie wykonywanych zadań.Organizowanie i nadzorowanie pracy podległym pracownikom i podwykonawcom.Wsparcie merytoryczne zespołu w zakresie techniczno - produktowym.Utrzymywanie wysokich standardów świadczonych usług.Tworzenie pozytywnego wizerunki firmy wśród odbiorców.
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWO-PRODUKCYJNA "SZKŁO-PLAST" CURYŁO WOJCIECH CURYŁO - 2019-06-18 - Brzesko (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
- bieżąca obsługa klientów w ramach realizacji operacji związanych z obrotem gotówkowym i bezgotówkowym,- informowanie klientów o pełnej ofercie produktowej,- promowanie i sprzedaż podstawowych produków i usług oferowanych przez bank,- pozyskiwanie nowych klientów oraz utrymywnie i rozwijane relacji z aktualnymi klientami banku.
Bank Polska Kasa Opieki S.A. I Oddział w Międzychodzie - 2018-10-18 - Międzychód (wielkopolskie)
pozyskiwanie pracowników z Ukrainy i Mołdawii, prowadzenie dokumentacji pracowniczej, kontakt z klientami, dowóz osób do pracy
JOBTUR RAFAŁ STYBUŁKOWSKI - 2019-03-21 - Słodków-Kolonia (wielkopolskie)
Prowadzenie zajęć edukacyjnych z zakresu rehabilitacji społecznej.Prowadzenie dokumentacji z procesu rehabilitacji.Prowadzenie dokumentacji uczestników WTZPomoc w prowadzeniu biura WTZ.Współpraca z rodzicami lub opiekunami uczestników.
CHARYTATYWNE STOWARZYSZENIE NIESIENIA POMOCY CHORYM MISERICORDIA - 2019-04-25 - Lublin (lubelskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-08-09 - Warszawa (mazowieckie)
-sprzedaż produktów bankowych i ubezpieczeniowych, -doradztwo w zakrewsie produktów bankowych i ubezpieczeniowych,-realizacja określonych planów sprzedażowych,-aktywne pozyskiwanie klientów,-bieżąca obsługa
SERWIS FINANSOWY ADAMCZUK GRZEGORZ ADAMCZUK - 2017-06-20 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klientów sklepu spożywczop-przemysłowego, obsługa terminala płatniczego, obsługa kasy fiskalnej. Mile widziane doświadczenie zawodowe.
Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska - 2019-06-04 - Grębanin (wielkopolskie)
- Uprzejma obsługa klienta przy kasie . Prowadzenie i obsługa kasy. Przyjmowanie bonów, rozliczanie kasy. Sprzątanie pomieszczeń miejsca sprzedaży. Kontrola przyjęcia towaru./ Przepakowanie i niszczenie towarów w uszkodzonych opakowaniach.- Z ponad 4.000 placówek w Europie Grupa Aldi-Nord należy do wiodących przedsiębiorstw w europejskim handlu detalicznym. Naszej prostej i przejrzystej koncepcji od lat zawdzięczamy solidny i stale zwiększający się wzrost obrotów i zysków. Poszukujemy kandydatów na stanowisko: Kasjer-Sprzedawca. Miejsce pracy: Katowice.- Oferujemy: dynamiczną i ambitną pracę w zespole, zatrudnienie od zaraz! pracę w pełnym i niepełnym wymiarze godzin, atrakcyjny pakiet socjalny: bony żywieniowe, ubezpieczenie zdrowotne i grupowe, również dla członków rodzin, miłą atmosferę pracy, możliwość awansu na stanowisko zastępcy kierownika lub na stanowisko kierownika sklepu, gruntowne szkolenie.- Wynagrodzenie: od 1850 zł/brutto - do negocjacji. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Możliwość pracy w niepełnym wymiarze czasu pracy.- Praca zmianowa w godzinach: Poniedziałek - Piątek: 7:00 - 21:00, Sobota: 7:00 - 21:00, Niedziela: 9:00 - 18:00. Praca według grafiku. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie w pracy w handlu. Wymagana uprzejmości wobec klientów, gotowości do podejmowania odpowiedzialności.
"ALDI" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-01 - Katowice (śląskie)
-obsługa programu płatnik-przygotowywanie dokumentów kadrowych, prowadzenie akt osobowych
1. BFK BIURO RACHUNKOWE ANNA STRONGOWSKA; STRONGOWSKA FHU, 2.BFK BIURO RACHUNKOWE ANNA STRONGOWSKA SEBASTIAN STRONGOWSKI SPÓŁK - 2019-04-02 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Bieżąca obsługa klientów, sprzedaż produktów zawartych w ofercie, obsługa kasy fiskalnej i terminali płatniczych, obsługa elektronicznego systemu obsługi klienta, dbałość o pozytywne relacje z klientami, wystawianie faktur VAT.
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Bolesławiec - 2016-11-18 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Praca biurowa w zakresie edycji dokumentów i przygotowania baz danych; kontakt z urzędami i kontrahentami; inne bieżące prace związane z zajmowanym stanowiskiem.
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Gostynin (mazowieckie)
- profesjonalna i kompleksowa obsługa klientów zagranicznych,-ścisła współpraca z działami firmy odpowiadającymi za terminowa realizację zleceń,- badanie potrzeb i budowanie partnerskich relacji z klientami.
VADAIN KUJAWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-04 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Specjalista do spraw ewidencji:Wymagania:- wykształcenie minimum średnie technicze - technik geodeta, preferowane wyższe geodezyjne- znajomość programów EwMapa, TurboMapa- doświadczenie zawodowe minimum 2 lata na podobnym stanowisku pracy przy realizacji min. jednej modernizacji ewidencji gruntów i budynków- mile wdziane uprawnienia zakres 1, 2- praca w ambitnym zespole i przyjaznej atmosferze- możliwość rozwoju i uczestnictwa w ciekawych projektów
MGGP SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-28 - Nowy Sącz (małopolskie)
obsługa sklepu internetowego, sprzedaż przez serwisy aukcyjne, doradztwo klientom w procesie zakupowym, pozyskiwanie nowych klientów, działania marketingowe, realizowanie zamówień i przygotowanie do wysyłki, monitorowanie przesyłek, aktualizacja bazy danych produktów, prowadzennie konta na Facebook, Instagramie, Twitter, utrzymanie dobrych relacji z klientami, dbałość o pozytywny wizerunek firmy
BAJTLIK Agnieszka Lorencka - 2017-05-18 - Ruda Śląska (śląskie)
Malowanie konstrukcji metalowych.
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Gostynin (mazowieckie)
Realizacja spotkań umawianych przez dział Call Center. CV na adres : rekrutacja.luban (at) interia.pl
Progress Active sp. z o.o. - 2016-03-04 - Lubań (dolnośląskie)
Analizowanie rynku i poszukiwanie nowych dostawców w Polsce i na świecie, stałe monitorowanie i ocenianie jakości usług dostawców, realizacja strategii zakupowej dla nowych i bieżących projektów, negocjowanie i renegocjowanie kontraktów z dostawcami, wprowadzanie i weryfikacja cen materiałów oraz ich aktualizacja w systemie ERP, pozyskiwanie ofert cenowych od dostawców, sporządzanie i kontrolowanie zapytań ofertowych, podejmowanie decyzji o wyborze głównego dostawcy na podstawie cen, jakości dostaw oraz strategii, podejmowanie inicjatyw mających na celu optymalizację kosztów zakupu, rozwój i realizacja krajowej oraz zagranicznej strategii zakupowej, realizacja strategii grupy Rimaster.
RIMASTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-20 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
sporządzanie zamowień, kontrola jakościowa i ilościowa dostaw towaru, wykładanie towaru i dbanie o prawidłową ekspozycję produktów, organizacja pracy pracowników podległego działuGodziny pracy: od6.00 do 14.00, od 14.00 do 22.00praca- Kanafojskiego 6 Narcyzowa 1a
CARREFOUR Polska Sp. z o.o. - 2018-03-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny jest za:
sprzedaż produktów z działu DAGD tj. akcesoria kuchenne, produkty do domu, kuchni i pielęgnacji urody (np. odkurzacze, żelazka, golarki, depilatory i wiele innych).
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
realizację planów sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
Media Expert - 2016-10-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)