SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH K/M Warszawa oferta pracy Zespół Szkół im. M. Konarskiego

Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH K/M

Wynagrodzenie: od 2 427 PLN

Zakres obowiązków: - przyjmowanie, ewidencjonowanie, rozdział i rozliczanie korespondencji oraz przesyłek- porządzanie czystopisów pism oraz ich powielanie- wysyłanie korespondencji i przesyłek- obsługa faksu, poczty elektronicznej oraz przyjmowanie telefonów- udzielanie informacji interesantom, a w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych osób- współdziałanie z Wdziałem Oświaty, Dzielnicowym Biurem Finansów Oświaty, Biurem Edukacji, Kuratorium Oświaty, Okręgową Komisją Egzaminacyjną oraz innymi jednostkami- prawidłowe przechowywanie i archiwizowanie dokumentów organizacyjnych szkoły wg jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz zgodnie z instrukcją kancelaryjną- ewidencjonowanie i rozliczanie znaczków pocztowych i biletów komunikacji miejskiej- przechowywanie i nadzór nad używaniem pieczęci urzędowych- doskonalenie się w zakresie prowadzenia kancelarii zgodnie z instrukcją kancelaryjną i obowiązującymi w tym zakresie przepisami- dostosowywanie obowiązującego w szkole Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt do potrzeb szkoły i zakresu jej funkcjonowania- organizacja przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków- kompletowanie aktów normatywnych prawa wewnętrznego

Data publikacji: 2019-09-16

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: Zespół Szkół im. M. Konarskiego

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Okopowa 55a, 01-043 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- przyjmowanie, ewidencjonowanie, rozdział i rozliczanie korespondencji oraz przesyłek- porządzanie czystopisów pism oraz ich powielanie- wysyłanie korespondencji i przesyłek- obsługa faksu, poczty elektronicznej oraz przyjmowanie telefonów- udzielanie informacji interesantom, a w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych osób- współdziałanie z Wdziałem Oświaty, Dzielnicowym Biurem Finansów Oświaty, Biurem Edukacji, Kuratorium Oświaty, Okręgową Komisją Egzaminacyjną oraz innymi jednostkami- prawidłowe przechowywanie i archiwizowanie dokumentów organizacyjnych szkoły wg jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz zgodnie z instrukcją kancelaryjną- ewidencjonowanie i rozliczanie znaczków pocztowych i biletów komunikacji miejskiej- przechowywanie i nadzór nad używaniem pieczęci urzędowych- doskonalenie się w zakresie prowadzenia kancelarii zgodnie z instrukcją kancelaryjną i obowiązującymi w tym zakresie przepisami- dostosowywanie obowiązującego w szkole Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt do potrzeb szkoły i zakresu jej funkcjonowania- organizacja przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków- kompletowanie aktów normatywnych prawa wewnętrznego

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 427 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia do 20%+ dodatek stażowy

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH K/M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pracownik kancelaryjny

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 427 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 12.09.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Pracownik kancelaryjny (wymagany staż - lata: 2)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe, umiejętność pracy biurowej w kancelarii dyrektora szkoly, co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego.Obowiązki:- przyjmowanie, ewidencjonowanie, rozdział i rozliczanie korespondencji oraz przesyłek- porządzanie czystopisów pism oraz ich powielanie- wysyłanie korespondencji i przesyłek- obsługa faksu, poczty elektronicznej oraz przyjmowanie telefonów- udzielanie informacji interesantom, a w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych osób- współdziałanie z Wdziałem Oświaty, Dzielnicowym Biurem Finansów Oświaty, Biurem Edukacji, Kuratorium Oświaty, Okręgową Komisją Egzaminacyjną oraz innymi jednostkami- prawidłowe przechowywanie i archiwizowanie dokumentów organizacyjnych szkoły wg jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz zgodnie z instrukcją kancelaryjną- ewidencjonowanie i rozliczanie znaczków pocztowych i biletów komunikacji miejskiej- przechowywanie i nadzór nad używaniem pieczęci urzędowych- doskonalenie się w zakresie prowadzenia kancelarii zgodnie z instrukcją kancelaryjną i obowiązującymi w tym zakresie przepisami- dostosowywanie obowiązującego w szkole Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt do potrzeb szkoły i zakresu jej funkcjonowania- organizacja przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków- kompletowanie aktów normatywnych prawa wewnętrznego[Zgłoszenia: kadry (at) konar.info, 22 838 60 61]

Nazwa pracodawcy: Zespół Szkół im. M. Konarskiego

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Okopowa 55a, 01-043 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnienieniu z pracodawcą

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Okopowa

Numer budynku pracodawcy: 55a

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik kancelaryjny

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 16.09.2019

Data dodania oferty pracy: 16.09.2019

Oferta pracy ważna do: 24.09.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 16.09.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 12.09.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?82999265e1adb46572814cf868c01140

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 3 500 - 4 000 PLN

Kalkulowanie i rozliczanie delegacji pracowniczych krajowych i zagranicznych. Weryfikowanie pozostałych rozliczeń z pracownikami w zakresie zwrotu kosztów. Weryfikowanie nierozliczonych kwot wydatkowanych z kart kredytowych powierzonych pracownikom. Analizowanie i weryfikowanie zaksięgowanych dokumentów w SAP w zakresie zobowiązań. Wsparcie biznesu w zakresie procesowania faktur zakupu.Oferta również dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
DB Cargo Polska S.A. - 2019-05-10 - Zabrze (śląskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

1)prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń wporządku chronologicznym i systematycznym2)obsługa finansowo-księgowa placówki, prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomocą programu finansowo - księgowego pod nazwą finanse firmy VULCAN Sp. z o.o.3)regulowanie w terminie zobowiązań jednostki, z tytułu dostaw i usług4)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzaniedeklaracji cząstkowej VAT-7C5)rozliczaniew księgach rachunkowych przeprowadzonej w jednostce inwentaryzacji6)sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków7)przestrzeganie dyscypliny budżetowej8) )stale podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzez samokształcenie9) bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wykonywanych czynności10)przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych określonych w jednostce 11) należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów finansowo-księgowych12) prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych13) informowanie Głównego Księgowego o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywania obowiązków oraz innych czynników mogących negatywnie wpłynąć na działalność jednostki Miejsce pracy: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 4, ul. Krzywickiego 20 w Łodzi.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-05-16 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 1 850 PLN

Prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie dokumentów pracowniczych, prowadzenie ewidencji czasu pracy, sporządzanie wynagrodzeń, deklaracji ZUS.
Firma Handlowo Usługowa "ILONA & PIOTR" S.C. - 2016-07-13 - Wyszków (mazowieckie)

SPRZĄTACZKA - od 1 100 PLN

Do obowiązków należeć będzie:- utrzymanie czystości pomieszczeń biurowych,- dbanie o wysoką jakość świadczonych usług.
MATEX TRANSPORT S.C. MONIKA SOBOLEWSKA, TOMASZ SOBOLEWSKI - 2018-08-02 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA W PIEKARNI - od 3 600 PLN

Pomoc przy produkcji cukierniczej, współpraca z kierownikiem piekarni.
HALAGARDA SPÓŁKA JAWNA - 2019-04-11 - Kraków (małopolskie)

MAGAZYNIER X 1 - 1 017,4 PLN

przyjmowanie i wydawanie towaru, kompletowanie zamówień, obsługa klienta, rozkładanie towaru w magazynie, załadunek zamówień do samochodów, sprawdzanie stanów magazynowych, dbanie o ład i porządek w magazynie
kontakt przez PUP - 2019-05-27 - Obrowo (kujawsko-pomorskie)

MECHANIK SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH - od 1 850 PLN

Konserwacja, naprawa i wymiana części w pojazdach. Umowa o pracę na okres próbny - 3 miesiące.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "NAFTA-TRANS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-03 - Piła (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. KADR - od 2 800 PLN

prowadzenie akt osobowych pracowników, naliczanie płac, obsługa PŁATNIKA, ewidencja czasu pracy, naliczanie urlopów, przygotowywanie umów o pracę i cywolnoprawnych.
kontakt przez PUP - 2018-05-11 - Zabrze (śląskie)

SPECJALISTA DS. LOGISTYKI (O) - od 2 800 PLN

koordynowanie pracy magazynów zewnętrznych w Polsce i za granicą: kontrola stanów magazynowych, koordynowanie dostaw, przyjmowanie towarów, organizacja i obsługa transportów LTL, FTL,FCL - krajowych oraz zagranicznych, zapewnienie, organizacja i nadzór nad środkami i procesem transportu w firmie, terminowe kompletowanie i przekazywanie dokumentów wysyłkowych, odpowiedzialność za kompleksową realizację procesu logistycznego, analiza i negocjacja warunków handlowych i umów logistycznych, prowadzenie bieżącej oceny dostawców oraz analiza rynku transportowego, przygotowywanie raportów logistycznych oraz z wykonanych zadań, przygotowywanie procedur wewnętrznych
"PURINOVA" Sp. z o.o. - 2019-05-23 - Tarnów (małopolskie)

SPECJALISTA D/S SPRZEDAŻY I OBBSŁUGI KLIENTA - od 3 000 PLN

Przygotowywanie ofert i wycen dla Klientów.Komunikacja z zamawiającymi w zakresie doprecyzowania oferty.Analizowanie dokumentacji i wymagań technicznych związanych z procedurą przygotowania oferty.Nadzór nad terminowością wykonywanych zadań.Zamówienia materiałów i kontrola terminowości dostaw.Planowanie, nadzorowanie i koordynowanie wykonywanych zadań.Organizowanie i nadzorowanie pracy podległym pracownikom i podwykonawcom.Wsparcie merytoryczne zespołu w zakresie techniczno - produktowym.Utrzymywanie wysokich standardów świadczonych usług.Tworzenie pozytywnego wizerunki firmy wśród odbiorców.
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWO-PRODUKCYJNA "SZKŁO-PLAST" CURYŁO WOJCIECH CURYŁO - 2019-06-18 - Brzesko (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA - od 3 600 PLN

- bieżąca obsługa klientów w ramach realizacji operacji związanych z obrotem gotówkowym i bezgotówkowym,- informowanie klientów o pełnej ofercie produktowej,- promowanie i sprzedaż podstawowych produków i usług oferowanych przez bank,- pozyskiwanie nowych klientów oraz utrymywnie i rozwijane relacji z aktualnymi klientami banku.
Bank Polska Kasa Opieki S.A. I Oddział w Międzychodzie - 2018-10-18 - Międzychód (wielkopolskie)

SPECJALISTA HR - od 2 250 PLN

pozyskiwanie pracowników z Ukrainy i Mołdawii, prowadzenie dokumentacji pracowniczej, kontakt z klientami, dowóz osób do pracy
JOBTUR RAFAŁ STYBUŁKOWSKI - 2019-03-21 - Słodków-Kolonia (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS REHABILITACJI SPOŁECZNEJ - od 1 980 PLN

Prowadzenie zajęć edukacyjnych z zakresu rehabilitacji społecznej.Prowadzenie dokumentacji z procesu rehabilitacji.Prowadzenie dokumentacji uczestników WTZPomoc w prowadzeniu biura WTZ.Współpraca z rodzicami lub opiekunami uczestników.
CHARYTATYWNE STOWARZYSZENIE NIESIENIA POMOCY CHORYM MISERICORDIA - 2019-04-25 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 400 PLN

-sprzedaż produktów bankowych i ubezpieczeniowych, -doradztwo w zakrewsie produktów bankowych i ubezpieczeniowych,-realizacja określonych planów sprzedażowych,-aktywne pozyskiwanie klientów,-bieżąca obsługa
SERWIS FINANSOWY ADAMCZUK GRZEGORZ ADAMCZUK - 2017-06-20 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)

SPRZEDAWCA - od 2 250 PLN

Obsługa klientów sklepu spożywczop-przemysłowego, obsługa terminala płatniczego, obsługa kasy fiskalnej. Mile widziane doświadczenie zawodowe.
Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska - 2019-06-04 - Grębanin (wielkopolskie)

KASJER - SPRZEDAWCA (ALDI) [KATOWICE - UL. WOŹNICZKI 15 A] - od 1 850 PLN

- Uprzejma obsługa klienta przy kasie . Prowadzenie i obsługa kasy. Przyjmowanie bonów, rozliczanie kasy. Sprzątanie pomieszczeń miejsca sprzedaży. Kontrola przyjęcia towaru./ Przepakowanie i niszczenie towarów w uszkodzonych opakowaniach.- Z ponad 4.000 placówek w Europie Grupa Aldi-Nord należy do wiodących przedsiębiorstw w europejskim handlu detalicznym. Naszej prostej i przejrzystej koncepcji od lat zawdzięczamy solidny i stale zwiększający się wzrost obrotów i zysków. Poszukujemy kandydatów na stanowisko: Kasjer-Sprzedawca. Miejsce pracy: Katowice.- Oferujemy: dynamiczną i ambitną pracę w zespole, zatrudnienie od zaraz! pracę w pełnym i niepełnym wymiarze godzin, atrakcyjny pakiet socjalny: bony żywieniowe, ubezpieczenie zdrowotne i grupowe, również dla członków rodzin, miłą atmosferę pracy, możliwość awansu na stanowisko zastępcy kierownika lub na stanowisko kierownika sklepu, gruntowne szkolenie.- Wynagrodzenie: od 1850 zł/brutto - do negocjacji. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Możliwość pracy w niepełnym wymiarze czasu pracy.- Praca zmianowa w godzinach: Poniedziałek - Piątek: 7:00 - 21:00, Sobota: 7:00 - 21:00, Niedziela: 9:00 - 18:00. Praca według grafiku. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie w pracy w handlu. Wymagana uprzejmości wobec klientów, gotowości do podejmowania odpowiedzialności.
"ALDI" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-01 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 2 300 PLN

-obsługa programu płatnik-przygotowywanie dokumentów kadrowych, prowadzenie akt osobowych
1. BFK BIURO RACHUNKOWE ANNA STRONGOWSKA; STRONGOWSKA FHU, 2.BFK BIURO RACHUNKOWE ANNA STRONGOWSKA SEBASTIAN STRONGOWSKI SPÓŁK - 2019-04-02 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - KASJER - od 2 050 PLN

Bieżąca obsługa klientów, sprzedaż produktów zawartych w ofercie, obsługa kasy fiskalnej i terminali płatniczych, obsługa elektronicznego systemu obsługi klienta, dbałość o pozytywne relacje z klientami, wystawianie faktur VAT.
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Bolesławiec - 2016-11-18 - Bolesławiec (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI - od 1 900 PLN

Praca biurowa w zakresie edycji dokumentów i przygotowania baz danych; kontakt z urzędami i kontrahentami; inne bieżące prace związane z zajmowanym stanowiskiem.
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Gostynin (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. KONTAKTU Z KLIENTEM ZAGRANICZNYM R13/0021-13/17 - od 2 500 PLN

- profesjonalna i kompleksowa obsługa klientów zagranicznych,-ścisła współpraca z działami firmy odpowiadającymi za terminowa realizację zleceń,- badanie potrzeb i budowanie partnerskich relacji z klientami.
VADAIN KUJAWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-04 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPAW EWIDENCJI - 2 000 - 2 700 PLN

Specjalista do spraw ewidencji:Wymagania:- wykształcenie minimum średnie technicze - technik geodeta, preferowane wyższe geodezyjne- znajomość programów EwMapa, TurboMapa- doświadczenie zawodowe minimum 2 lata na podobnym stanowisku pracy przy realizacji min. jednej modernizacji ewidencji gruntów i budynków- mile wdziane uprawnienia zakres 1, 2- praca w ambitnym zespole i przyjaznej atmosferze- możliwość rozwoju i uczestnictwa w ciekawych projektów
MGGP SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-28 - Nowy Sącz (małopolskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 2 000 PLN

obsługa sklepu internetowego, sprzedaż przez serwisy aukcyjne, doradztwo klientom w procesie zakupowym, pozyskiwanie nowych klientów, działania marketingowe, realizowanie zamówień i przygotowanie do wysyłki, monitorowanie przesyłek, aktualizacja bazy danych produktów, prowadzennie konta na Facebook, Instagramie, Twitter, utrzymanie dobrych relacji z klientami, dbałość o pozytywny wizerunek firmy
BAJTLIK Agnieszka Lorencka - 2017-05-18 - Ruda Śląska (śląskie)

MALARZ-LAKIERNIK KONSTRUKCJI I WYROBÓW METALOWYCH - od 1 850 PLN

Malowanie konstrukcji metalowych.
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Gostynin (mazowieckie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 500 PLN

Realizacja spotkań umawianych przez dział Call Center. CV na adres : rekrutacja.luban (at) interia.pl
Progress Active sp. z o.o. - 2016-03-04 - Lubań (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW STRATEGICZNYCH - od 3 000 PLN

Analizowanie rynku i poszukiwanie nowych dostawców w Polsce i na świecie, stałe monitorowanie i ocenianie jakości usług dostawców, realizacja strategii zakupowej dla nowych i bieżących projektów, negocjowanie i renegocjowanie kontraktów z dostawcami, wprowadzanie i weryfikacja cen materiałów oraz ich aktualizacja w systemie ERP, pozyskiwanie ofert cenowych od dostawców, sporządzanie i kontrolowanie zapytań ofertowych, podejmowanie decyzji o wyborze głównego dostawcy na podstawie cen, jakości dostaw oraz strategii, podejmowanie inicjatyw mających na celu optymalizację kosztów zakupu, rozwój i realizacja krajowej oraz zagranicznej strategii zakupowej, realizacja strategii grupy Rimaster.
RIMASTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-20 - Czaplinek (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DZIAŁU PRODUKTY SWIEŻE - od 2 300 PLN

sporządzanie zamowień, kontrola jakościowa i ilościowa dostaw towaru, wykładanie towaru i dbanie o prawidłową ekspozycję produktów, organizacja pracy pracowników podległego działuGodziny pracy: od6.00 do 14.00, od 14.00 do 22.00praca- Kanafojskiego 6 Narcyzowa 1a
CARREFOUR Polska Sp. z o.o. - 2018-03-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

Specjalista ds. Sprzedaży (dział Drobne AGD) - -

Media Expert Pracując u nas będziesz odpowiedzialny jest za:

sprzedaż produktów z działu DAGD tj. akcesoria kuchenne, produkty do domu, kuchni i pielęgnacji urody (np. odkurzacze, żelazka, golarki, depilatory i wiele innych).
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
realizację planów sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
Media Expert - 2016-10-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)


Wybierz powiat