SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - KASJER Bolesławiec oferta pracy Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Bolesławiec
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - KASJER
Wynagrodzenie: od 2 050 PLN
Zakres obowiązków: Bieżąca obsługa klientów, sprzedaż produktów zawartych w ofercie, obsługa kasy fiskalnej i terminali płatniczych, obsługa elektronicznego systemu obsługi klienta, dbałość o pozytywne relacje z klientami, wystawianie faktur VAT.
Data publikacji: 2016-11-18
Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Bolesławiec
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zgorzelecka 52, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Bieżąca obsługa klientów, sprzedaż produktów zawartych w ofercie, obsługa kasy fiskalnej i terminali płatniczych, obsługa elektronicznego systemu obsługi klienta, dbałość o pozytywne relacje z klientami, wystawianie faktur VAT.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 050 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - KASJER
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzedawca*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 050 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0: niemiecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_1: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie, doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, umiejętność posługiwania się komputerem na podstawowym poziomie w zakresie pakietu MS Office, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, niekaralność za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.
Nazwa pracodawcy: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Bolesławiec
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Zgorzelecka 52, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt z pracodawcą osobisty lub telefoniczny w godzinach 8-15, tel: 75-730-13-29CV oraz list motywacyjny proszę składać w biurze Term Solankowych na ulicy Zgorzeleckiej 52.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 8-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Bolesławiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec
Ulica pracodawcy: Zgorzelecka
Numer budynku pracodawcy: 52
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.11.2016
Data dodania oferty pracy: 16.11.2016
Oferta pracy ważna do: 30.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 16.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 16.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zapewnienie sprzętu / oprogramowania / diagnostyka problemów w sieci / rozwiązywanie problemów przez telefon dla klientów i użytkowników; Przekazywanie problemu do wewnętrznych grup wsparcia I.M.; Koordynacja i zarządzanie relacjami z dostawcami i personelem pomocniczym, którzy dostarczają sprzęt / software / rozwiązywania problemów sieciowych; Administrowanie i zapewnienie użytkownikom dostępu i kontroli; Korzystanie z funkcji Tracking System dokumentowania i zarządzania problemami i wnioskami w pracy.
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe ( w tym licencjat), prawo jazdy kat.B, obsługa komputera i pakietów oprogramowania biurowego MS Office, umiejętności handlowe, marketingowe, znajomość j. rosyjskiego, angielskiego w stopniu biegłym. Doświadczenie zawodowe min. 2 lata. Ogólny zakres obowiązków: opracowanie materiałów reklamowych i marketingowych; praca z systemami Google (AdWords, Analitycs); wdrażanie projektów marketingowych związanych z działaniami SEM/SEO; ustawianie, analiza i raportowanie kampanii marketingowych; współtworzenie oraz realizacja globalnej strategii marketingowej; monitorowanie działania konkurencji oraz trendy rynkowe; regularne zamieszczenie ogłoszeń na portalach Gumtree.pl, OLX.pl, Lento.pl, itp.; pozyskiwanie nowych partnerów do współpracy; eksport i import sprzętu i chemii do rynków wschodnich (Ukraina, Rosja); praca z programem Excel, Pchoroshop; poszukiwanie i prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych z potencjalnymi pracownikami z rynków wschodnich. Miejsce wykonywania pracy: Lublin
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Lublin (lubelskie)
Zaangażowanie w wykonywaną pracę, sprawna organizacja pracy, lojalność, kreatywność, zdolności interpersonalne. Wymagania: aktywne pozyskiwanie klientów, dbanie o dobry kontakt z klientem, nadzorowanie pracy działu marketingu, dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz PR.
Tachoinfo Maciej Jaskulski - 2017-05-22 - Rumia (pomorskie)
- sporządzanie dokumentacji kadrowej,- sporządzanie ewidencji czasu pracy,- sporządzanie list płac i rozliczeń ZUS
BIURO KADROWE OŚRODEK KSZTAŁCENIA I DOSKONALENIA ZAWODOWEGO, AGENCJA ZATRUDNIENIA ''WORKPROFIT'' MAGDALENA ŚWIĄTEK - 2018-06-20 - Wieluń (łódzkie)
Nadzór i kontrola inwestycji i remontów prowadzonych przez Sąd Okręgowy w Lublinie. Inicjowanie przedsięwzięć mających na celu utrzymanie odpowiedniego poziomu i poprawę stanu technicznego obiektów budowlanych, sieci, instalacji i urządzeń funkcjonujących w budynkach i na terenie nieruchomości podległych Sądowi Okręgowemu. Opracowywanie projektów planów rocznych w zakresie działania Oddziału, a w szczególności w zakresie remontów obiektów sądów oraz przedsięwzięć mających na celu poprawę warunków funkcjonowania sądu. Opracowywanie projektów planów perspektywicznych w zakresie działania Oddziału, a w szczególności w zakresie remontów obiektów sądu oraz przedsięwzięć mających na celu poprawę warunków funkcjonowania sądu. Analizowanie stanu bazy lokalowej sądów pod kątem spełnienia norm ustalanych przez jednostki nadrzędne i ilości etatów w celu zapewnienia optymalnych warunków realizacji zadań. Przedstawianie wniosków i propozycji w tym zakresie. Kompleksowe załatwienie spraw w zakresie prowadzonych procesów inwestycyjnych i remontowych.
SĄD OKRĘGOWY W LUBLINIE - 2016-05-17 - Lublin (lubelskie)
przeprowadzanie procedur rejestracyjnych i powiadamianie odpowiednich organów administracyjnych o produktach firmy wprowadzanych do obrotu, określenie zapotrzebowania na odpowiednie, wymagane przez rynek normy, dokumenty dotyczące produktów, aktualizowanie wymaganych dokumentów w oparciu o zmiany produktów i zmiany normatywne, edycja i tworzenie dokumentacji technicznej wykorzystując narzędzia typu edytory tekstu (Ms Office, programy graficzne (Corel, Photoshop) Wynagrodzenie brutto: 2,100 - do negocjacji
HYDROLAND Chorobik, Gawęda, Malec, Wojtycza - 2018-08-06 - Jawornik (małopolskie)
przygotowywanie dokumentów w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, przygotowywanie dokumentów w sprawach dotyczących odbierania odpadów komunalnych, przygotowanie dokumentacji na wycinkę drzew, zakładanie teczek aktowych zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przygotowywanie dokumentów do archiwum zakładowego;
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
- wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów w zakresie IT- koordynowanie przyjętych zgłoszeń
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
Instytut Przemysłu Organicznego - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa konferencji.
Hotel Gromada sp. z o.o. - 2018-03-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)
kalibrowanie i testowanie produkowanych urządzeń, diagnozowanie i dokonywanie napraw urządzeń. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny urządzeń na obiektach, promowanie urządzeń produkowanych przez firmę.
"RELPOL" S.A. - 2015-11-19 - Zielona Góra (lubuskie)
- planowanie i realizacja dostaw wysyłek importowych i eksportowych- kontakt z dostawcami i odbiorcami- kompleksowa obsługa zamówień klientów- prowadzenie dokumentacji- kontrola terminowości dostaw- organizacja i nadzorowanie pracy kilkuosobowego zespołu pracowników
Hal-Spaw Sp. z o. o. - 2015-12-07 - Blękwit (wielkopolskie)
przygotowywanie ofert dla klienta, archiwizacja dokumentów, prowadzenie sekretariatu
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Poznań (wielkopolskie)
Gromadzenie informacji na temat produktu/usługi na rynku międzynarodowym oraz strategia marketingowa, opracowywanie haseł/sloganów reklamowych, przedstawienie koncepcji reklamowej, kontakt z klientami bezpośrednimi, współpraca z drukarniami (foldery reklamowe), aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Grójec (mazowieckie)
Dbanie o ekspozycje towarów, obsługa klienta, wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami, dbanie o porządek na sali sprzedaży.
DINO POLSKA S.A. - 2017-06-30 - Brzeg (opolskie)
Realizowanie założonych celów marketingowych, promowanie produktów i usług z oferty firmy, realizowanie projektów marketingowych, poszukiwanie i ocenianie potencjalnych szans rynkowych dla usług, prowadzenie analiz i badań rynku, obsługa klienta, redagowanie i przygotowywanie oprawy graficznej materiałów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych, utrzymywanie kontaktu z mediami i agencjami reklamowymi w zakresie realizacji określonych projektów, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Szczycienko (zachodniopomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych klientów oraz rozszerzanie portfolio produktów u aktualnych klientów;Realizacja strategii sprzedażowej na rynkach zagranicznych;Przygotowywanie ofert handlowych;Prowadzenie negocjacji handlowych;Monitorowanie rynku i analiza konkurencji.
Carry Pet Food Sp. z o.o. - 2016-08-26 - Trzebielino (pomorskie)
Rozwiązywanie funkcjonalnych i technicznych incydentów występujących w obrębie SharePoint. Wspieranie kluczowych sieci użytkownika. Utrzymywanie dokumentacji technicznej. Udział w rozwoju usług platformy SharePoint.
Kemira Gdańsk Sp. z o.o. - 2016-06-24 - Gdańsk (pomorskie)
oferta w ramach prac interwencyjnych: obsługa klientów w biurze podróży, przygotowanie i prezentacja ofert,
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Piła (wielkopolskie)
prowadzenie spraw kadrowych młodocianych poracowników Wojewódzkiej Komendy, prowadzenie spraw płacowych młodocianych pracowników Wojewódzkiej Komendy, przygotowyanie wniosków o zawarcie umowy oraz refundację wynagrodzeń
Lubuska Wojewódzka Komenda OHP - 2016-08-19 - Zielona Góra (lubuskie)
specjalista do spraw marketingu i handlustaż w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
- współudział w opracowywaniu i wdrażaniu strategii pomocniczej i PR- pomoc w koordynowaniu współpracy z agencjami reklamowymi i drukarniami- pomoc w organizowaniu imprez targowych i konferencji- pomoc w prowadzeniu warsztatów tematycznych, - redagowanie treści promocyjnych,- przygotowywanie raportów, zestawień i dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Chorzów (śląskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Kraków (małopolskie)
-
Eurasia Placement Sp. z o.o. - 2018-02-07 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-04 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie raportów i analiz w zakresie wynagrodzeń i potrąceńPraktyczna znajomość prawa pracy i przepisów z zakresu umów cywilno-prawnych, zagadnień z zakresu obowiązkowych ubezpieczeń i podatku dochodowego od osób fizycznychdoświadczenie związane z nadzorowaniem prac zespołu płacowegobiegła obsługa programu Płatnik, MS Office, MS Excel,umiejętność analitycznego myśleniaskrupulatność i rzetelność, uczciwość, dyskrecja,wysoka kultura osobista
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J. i J. Śniadeckich w Bydgoszczy - 2018-02-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa programu płacowo-kadrowego, obliczanie świadczeń pieniężnych wynikających ze stosunku pracy włącznie z przygotowaniem przelewów bankowych na konta osobiste pracowników; przygotowanie druku RP-7 (zaświadczenie o zatrudnieniu i wynagrodzeniu) do celów emerytalnych dla byłych i obecnych pracowników; obsługa programu Płatnik deklaracje ZUS oraz rozliczanie PDOF do US; sporządzanie miesięczne rozdzielnika płac do kosztów; przygotowanie informacji o dochodzie (US) uzyskanym w danym roku podatkowym dla pracowników Instytutu oraz pracowników zatrudnionych na umowę zlecenie i o dzieło; sporządzanie sprawozdań z wynagrodzeń kwartalnych i rocznych do GUS i PAN; wystawianie zaświadczeń o zarobkach; prowadzenie i rozliczanie kasy PKZP; prowadzenie i rozliczanie grupowego ubezpieczenia pracowniczego (PZU); przygotowanie i kompletowanie do wypłaty wniosków o wczasy pod gruszą z ZFŚS.
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Zabrze (śląskie)
Praca jako szklarz/stolarzDocelowym miejscem pracy będzie miejscowość Kornice.Mile widziane doświadczenie.
DK GLASS DAMIAN KŁOSEK - 2017-12-15 - Kornice (śląskie)
samodzielne prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej, rozliczanie czasu pracy(urlopy,zwolnienia lekarskie,godziny nadliczbowe) kompleksowa obsługa pracowników, w tym wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach, druków typu Rp-7, bieżace monitorowanie zmian w obowiązujacych przepisach prawnych, sporządzanie zgłoszeń do ZUS, sporzadzanie sprawozdań do GUS, sporzadzanie raprtów , analiz i prognoz kadrowych.
Rimaster Poland Sp. z o.o. - 2017-08-16 - Czaplinek (zachodniopomorskie)