SPECJALISTA DS. KONTAKTU Z KLIENTEM ZAGRANICZNYM R13/0021-13/17 Włocławek oferta pracy VADAIN KUJAWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DS. KONTAKTU Z KLIENTEM ZAGRANICZNYM R13/0021-13/17

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: - profesjonalna i kompleksowa obsługa klientów zagranicznych,-ścisła współpraca z działami firmy odpowiadającymi za terminowa realizację zleceń,- badanie potrzeb i budowanie partnerskich relacji z klientami.

Data publikacji: 2017-01-04

Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: VADAIN KUJAWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- profesjonalna i kompleksowa obsługa klientów zagranicznych,-ścisła współpraca z działami firmy odpowiadającymi za terminowa realizację zleceń,- badanie potrzeb i budowanie partnerskich relacji z klientami.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: dwie zmiany

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. KONTAKTU Z KLIENTEM ZAGRANICZNYM R13/0021-13/17

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: doradca klienta

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 04.01.2017

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Doradca klienta (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: francuski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykszt. min. średnie; doświadczenie w obsłudze klienta min. 6 miesięcy; biegła znajomość języka francuskiego w mowie i piśmie; umiejętność budowania długofalowych relacji z klientami; wysoki poziom kompetencji z zakresu komunikacji, współpracy, budowania relacji; umiejętności planowania i organizacji pracy; dwie zmiany: 06.00-14.00,14.00-22.00,

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6

Nazwa pracodawcy:
VADAIN KUJAWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku

Adres pracodawcy:
87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami i nie zwaracamy nadesłanych ofert. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:" Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 833)"

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Włocławek

Gmina pracodawcy: Włocławek

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Włocławek

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta

Data dodania oferty pracy: 04.01.2017

Oferta pracy ważna do: 03.02.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 04.01.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 04.01.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

Utrzymywanie kontaktów z kontrahentami zagranicznymi, zakup-sprzedaż towarów, organizowanie transportu międzynarodowego
Przedsiębiorstwo Produkcyjno -Handlowo-Usługowe WACMAC Wacław Bar - 2016-05-10 - Sietesz (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 1 850 PLN

Reklama i promocja usług firmy, pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DS.ZAMÓWIEŃ I SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

prowadzenie spraw związanych z sporządzaniem, przyjmowaniem zamówień fakturowaniem tworzeniem ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Mława (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA - 2 700 - 3 000 PLN

sprzedaż produktów oferowanych przez firmę, telefoniczna obsługa klientów, przyjmowanie i obsługa zamówień klientów zagranicznych
CONFIRME SP. Z O.O. - 2018-09-25 - Radom (mazowieckie)

SPECJALISTA DO PRODUKCJI OKIENH - od 1 850 PLN

obsługiwanie maszyn, narzędzi i urządzeń do produkcji okien, obrabianie materiałów, cięcie, frezowanie, wytwarzanie okna z tworzyw sztucznych, nadzorowanie i kontrolowanie jakości wykonanych okien
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Koźla (lubuskie)

SPECJALISTA-EKSPERT DS.PROCESU TŁOCZENIA PŁYT WINYLOWYCH - do 4 300 PLN

uczestnictwo w procesie rozruchu maszyn i ustawienia wszystkich procesów, nadzór nad procesem masteringu i galwanizacji, ustabilizowanie procesu tłoczenia płyty winylowej, przygotowanie instrukcji obsługi maszyn, szkolenie pracowników, przygotowanie procedur kontroli jakości płyt
Takt 24 Spółka z Ograniczoną działalnością, Spółka Komandytowa - 2016-04-20 - Bolesław (małopolskie)

SPECJALISTA DS. TURYSTYKI - 997,4 PLN

- Realizacja polityki handlowej i marketingowej przedsiębiorstwa,- Przygotowywanie ofert oraz odpowiedzi na zapytania ofertowe,- utrzymywanie kontaktów ze stałymi klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów,- zlecanie realizacji świadczeń usługodawcom, zawieranie umów o świadczenie usług,- bieżący nadzór nad realizacją usług,- analizowanie cen sprzedaży, kalkulacja optymalnej ceny ofery- rozliczanie zrealizowanych imprez oraz zamówionych usług
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ - od 2 100 PLN

Obsługa korespondencji ubezpieczeniowej
Kancelaria Brokerska Krzysztof Klimczak - 2018-09-03 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR FŚW - od 2 800 PLN

sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, weryfikacja list płac z Płatnikiem
Biuro Rachunkowo-Doradcze "MAGMA" Magdalena Kownacka-Gul - 2020-01-31 - Świebodzice (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 1 850 PLN

Praca w biurze rachunkowym, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie umów zleceń i list płac, deklaracje ZUS. Wymagania: wykształcenie min. średnie (rachunkowość/finanse), staż pracy min. 1 rok, znajomość rozliczeń z ZUS oraz Kodeksu Pracy. Forma kontaktu z Pracodawcą: e-mail justyna (at) taxinfo.eu
DORADCA PODATKOWY Justyna Mielewska Wejherowo - 2016-01-21 - Wejherowo (pomorskie)

SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI - 10 000 - 20 000 PLN

- monitorowanie statusu projektów, zadań itp., - obsługa procesu fakturowania, zamówień i innych spraw związanych z finansami projektu, - gromadzenie danych i metryk projektowych i tworzenie raportów.
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY - od 4 000 PLN

wsparcie techniczne dla klientów z rynku niemieckiego, wsparcie sprzedaży na rynku niemieckim, tłumaczenie dokumentacji, szkolenia z wiedzy o produkcie dla klientów z rynku niemieckiego, wsparcie w tworzeniu instrukcji technicznych
Northstar Poland Spółka z o.o. - 2016-09-09 - Trzcianka (wielkopolskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - KIEROWCA - od 1 850 PLN

Pracownik budowlany - kierowca
kontakt przez PUP - 2014-05-02 - Brzozów (podkarpackie)

SPECJALISTA - od 3 280 PLN

Prowadzenie akt osobowych pracowników placówki, tworzenie dokumentacji kadrowej związanej z zatrudnieniem i przebiegiem stosunku pracy, sprawozdawczość (GUS, SIO)informację o ofercie znajdują się na stronie: http://www.sosw.lublin.pl/bip.html
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci i Młodzieży Niesłyszącej i Słabo Słyszącej im. Jana Pawła II - 2020-01-03 - Lublin (lubelskie)

ZRYWKARZ DRZEWNY - od 2 500 PLN

Zgodny ze stanowiskiem.
ZAKŁAD USŁUG LEŚNYCH JAN CZERSKI - 2019-10-17 - Gryźliny (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA WSPARCIA W PROJEKCIE "RODZICE NA START" - od 1 687,5 PLN

1. Aktywizacja zawodowa uczestników projektu.2.Organizacja działań informacyjno-promocyjnych projektu.3. Przygotowywanie dokumentów aplikacyjnych z uczestnikami projektu.4. Prowadzenie rejestrów dokumentujących realizację projektu.5. Przygotowywanie raportów i analiz związanych z realizacją projektu.6. Prowadzenie ewaluacji projektu.7. Przygotowywanie danych do sprawozdań okresowych.8. Przygotowywanie do archiwizacji wypracowanych dokumentów.9. Współpraca z Dyrekcją WCI, Koordynatorem oraz kadrą projektu w zakresie realizacji projektu.Wymagane dokumenty: Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,INFORMACJA W ZAKRESIE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH W ZWIĄZKU Z REKRUTACJĄ PRACOWNIKÓW PROWADZONĄ PRZEZ WROCŁAWSKIE CENTRUM INTEGRACJI opatrzona własnoręcznym czytelnym podpisem kandydata dostępne na stronie bip.wci.wroclaw.pl w zakładce oferty pracyPodanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego.Kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE, Oświadczenie o niekaralności, Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku,Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem.Forma i termin składania ofert :Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór nastanowisko: specjalista wsparci w projekcie Rodzice na start, w terminie do dnia 30.04.2019r. do godziny 12:00 Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). Po upływnie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjne zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: p. Agnieszka Wywrot tel. 71782 35 19 w godz. 9.00 - 15.00 Umowa na czas określony. Praca w systemie jednozmianowym. 3/4 etatu.Kontakt z pracodawcą: telefoniczny - 717823516 w godzinach: 9:00 - 15:00.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2019-04-25 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW (NR 4043) - od 13,7 PLN

rekrutacja pracowników z terenu Europy Wschodniej, załatwianie spraw pobytowych i legalizacja pracy cudzoziemców
Legalpol Sp. Z O.O. Sp. K. - 2018-06-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO- BIUROWYCH - od 2 250 PLN

relacje z klientami firmy, tworzenie bazy nowych klientóww oparciu o dostępne źródła informacji, organizacja pracy biura, prowadzenie terminarza spotkań i terminów, obsługa korespondencji elektr., zadzór nad przepływem korespondencji i dokumentów, przechowywanie i ewidencja dokumentów handlowych.
kontakt przez PUP - 2019-09-03 - Pawłowice (śląskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 3 200 PLN

- obsługa zamówień sklepu internetowego,- dodawanie i aktualizacja produktów w sklepie internetowym,- przygotowywanie i wystawianie aukcji,- wprowadzanie produktów na stronę internetową,- telefoniczna i e-mailowa obsługa klientów,- dbanie o atrakcyjność i konkurencyjność oferty w kanałach sprzedaży detalicznej,- prowadzenie funpage firmy,- dbanie o graficzny wygląd sklepu.
VITLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-06-17 - Białystok (podlaskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - KADR I PŁAC - od 2 150 PLN

Prowadzenie ewidencji analit. i syntet. środków trwałych. Układanie i wpinanie faktur sprzedaży do segregatorów.Naliczanie comiesięczne odpisów amortyzacyjnych.Rozliczanie produkcji oraz uzgadnianie kont analit. środków trwałych.Pomoc w dziale kadr i płac.
Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe "MATEO" Stanisław Cabaj - 2018-09-28 - Dębica (podkarpackie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 2 000 PLN

obróbka reczna półtusz wieprzowych, ubój trzody
RAFAŁ JABŁOŃSKI UBOJNIA TRZODY - 2017-11-08 - Grodziczno (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. WSPARCIA TECHNICZNEGO (IT SERVICE DESK ANALYST) - od 4 950 PLN

Współpraca z partnerami na całym świecie; obsługa zgłoszeń telefonicznych od użytkowników zgodnie z ustalonym grafikiem; stalanie priorytetów i praca z zarejestrowanymi sprawami - dostarczanie rozwiązania lub przekazanie innemu zespołowi wsparcia; ciągłe dostarczanie efektywnej usługi na wysokim poziomie wszystkim użytkownikom; utrzymywanie wysokiej jakości danych w systemie rejestracji zgłoszeń.Praca w ruchu ciągłym - grafik ułożony jest co najmniej miesiąc do przodu. miejsce pracy: Wrocław, ul. Szczytnicka 9
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Wrocław (dolnośląskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY (DOPOSAŻENIE) - od 2 000 PLN

szukanie nowych odbirców na terenie Jeleniej Góry
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Jelenia Góra (dolnośląskie)

SPECJALISTA PSYCHOTERAPII UZALEŻNIEŃ - od 3 800 PLN

Uczestnictwo w procesie zdrowienia osoby uzależnionej; zajmowanie się szeroko rozumianą edukacją prozdrowotną, profilaktyką i popularyzacją sposobów życia bez nałogów; uczestnictwo w planowaniu i prowadzeniu terapii uzależnień - indywidualnej i grupowej.
Krajowy Ośrodek Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie - 2017-04-03 - Gostynin (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU - od 2 500 PLN

obsługa klientów zagranicznych, przygotowywanie i kontrola zamówień, kontrola procesu produkcji roślin
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Runów (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. OCHRONY ŚRODOWISKA - od 3 500 PLN

Opis Stanowiska : Kontrola przestrzegania obowiązków określonych w decyzjach administracyjnych oraz innych przepisach prawnych wynikających z gospodarki odpadami Prowadzenie wymaganej prawem ewidencji i sprawozdawczości z zakresu gospodarki odpadami oraz emisji zanieczyszczeń Sporządzanie kart przekazania odpadu, wniosków o dokumenty potwierdzające recykling i przygotowywanie dokumentów potwierdzających recykling Prowadzenie kart ewidencji odpadów Sporządzanie: zbiorczych zestawień danych o rodzajach i ilościach odpadów oraz instalacjach i urządzeniach służących do odzysku i unieszkodliwiania odpadów,wykazu zawierającego informacje o odpadach umieszczonych na składowisku oraz wysokości należnych opłat - Rozliczanie kosztów i opłat związanych z korzystaniem ze środowiska, sprawozdań podmiotów odbierających odpady komunalne od właścicieli nieruchomości oraz prowadzących PSZOK Współpraca z właściwymi urzędami i instytucjami (m.in. Urząd Marszałkowski, WIOŚ,) w przygotowywaniu dokumentów do uzyskania uzgodnień i zezwoleń Rozliczanie kosztów i opłat związanych za korzystanie ze środowiska. Monitorowanie rynku obrotu surowców wtórnych oraz pozyskiwanie nowych klientów, Monitorowanie i nadzorowanie przepływu strumienia odpadów w poszczególnych obiektach zakładu. Nadzór nad obrotem DPO i DPR oraz współpraca z Organizacjami Odzysku w tym zakresie.Po okresie próbnym umowa na czas określony. Godz. pracy 7-15. Wynagrodzenie miesięczne od 3500 zł brutto+premia+dodatek funkcyjny. Pracodawca oferuje: : Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji w swojej branży. Zatrudnienie na umowę o pracę i atrakcyjne zasady wynagradzania. Liczne szkolenia. Możliwość ciągłego doskonalenia. Duże możliwości rozwoju zawodowego. Pakiet medyczny Atrakcyjny pakiet socjalny.
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-13 - Słupsk (pomorskie)


Wybierz powiat