SPECJALISTA DS. KONTAKTU Z KLIENTEM ZAGRANICZNYM R13/0021-13/17 Włocławek oferta pracy VADAIN KUJAWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KONTAKTU Z KLIENTEM ZAGRANICZNYM R13/0021-13/17
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: - profesjonalna i kompleksowa obsługa klientów zagranicznych,-ścisła współpraca z działami firmy odpowiadającymi za terminowa realizację zleceń,- badanie potrzeb i budowanie partnerskich relacji z klientami.
Data publikacji: 2017-01-04
Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: VADAIN KUJAWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- profesjonalna i kompleksowa obsługa klientów zagranicznych,-ścisła współpraca z działami firmy odpowiadającymi za terminowa realizację zleceń,- badanie potrzeb i budowanie partnerskich relacji z klientami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. KONTAKTU Z KLIENTEM ZAGRANICZNYM R13/0021-13/17
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.01.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Doradca klienta (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: francuski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykszt. min. średnie; doświadczenie w obsłudze klienta min. 6 miesięcy; biegła znajomość języka francuskiego w mowie i piśmie; umiejętność budowania długofalowych relacji z klientami; wysoki poziom kompetencji z zakresu komunikacji, współpracy, budowania relacji; umiejętności planowania i organizacji pracy; dwie zmiany: 06.00-14.00,14.00-22.00,
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy:
VADAIN KUJAWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami i nie zwaracamy nadesłanych ofert. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:" Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 833)"
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Włocławek
Gmina pracodawcy: Włocławek
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Włocławek
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 04.01.2017
Oferta pracy ważna do: 03.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 04.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 04.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Utrzymywanie kontaktów z kontrahentami zagranicznymi, zakup-sprzedaż towarów, organizowanie transportu międzynarodowego
Przedsiębiorstwo Produkcyjno -Handlowo-Usługowe WACMAC Wacław Bar - 2016-05-10 - Sietesz (podkarpackie)
Reklama i promocja usług firmy, pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Lublin (lubelskie)
prowadzenie spraw związanych z sporządzaniem, przyjmowaniem zamówień fakturowaniem tworzeniem ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Mława (mazowieckie)
sprzedaż produktów oferowanych przez firmę, telefoniczna obsługa klientów, przyjmowanie i obsługa zamówień klientów zagranicznych
CONFIRME SP. Z O.O. - 2018-09-25 - Radom (mazowieckie)
obsługiwanie maszyn, narzędzi i urządzeń do produkcji okien, obrabianie materiałów, cięcie, frezowanie, wytwarzanie okna z tworzyw sztucznych, nadzorowanie i kontrolowanie jakości wykonanych okien
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Koźla (lubuskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Wałbrzych (dolnośląskie)
jw.
PPH TEDMAR Maria Pilewicz - 2017-08-01 - Raszyn (mazowieckie)
uczestnictwo w procesie rozruchu maszyn i ustawienia wszystkich procesów, nadzór nad procesem masteringu i galwanizacji, ustabilizowanie procesu tłoczenia płyty winylowej, przygotowanie instrukcji obsługi maszyn, szkolenie pracowników, przygotowanie procedur kontroli jakości płyt
Takt 24 Spółka z Ograniczoną działalnością, Spółka Komandytowa - 2016-04-20 - Bolesław (małopolskie)
- Realizacja polityki handlowej i marketingowej przedsiębiorstwa,- Przygotowywanie ofert oraz odpowiedzi na zapytania ofertowe,- utrzymywanie kontaktów ze stałymi klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów,- zlecanie realizacji świadczeń usługodawcom, zawieranie umów o świadczenie usług,- bieżący nadzór nad realizacją usług,- analizowanie cen sprzedaży, kalkulacja optymalnej ceny ofery- rozliczanie zrealizowanych imprez oraz zamówionych usług
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Katowice (śląskie)
Obsługa korespondencji ubezpieczeniowej
Kancelaria Brokerska Krzysztof Klimczak - 2018-09-03 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, weryfikacja list płac z Płatnikiem
Biuro Rachunkowo-Doradcze "MAGMA" Magdalena Kownacka-Gul - 2020-01-31 - Świebodzice (dolnośląskie)
Praca w biurze rachunkowym, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie umów zleceń i list płac, deklaracje ZUS. Wymagania: wykształcenie min. średnie (rachunkowość/finanse), staż pracy min. 1 rok, znajomość rozliczeń z ZUS oraz Kodeksu Pracy. Forma kontaktu z Pracodawcą: e-mail justyna (at) taxinfo.eu
DORADCA PODATKOWY Justyna Mielewska Wejherowo - 2016-01-21 - Wejherowo (pomorskie)
- monitorowanie statusu projektów, zadań itp., - obsługa procesu fakturowania, zamówień i innych spraw związanych z finansami projektu, - gromadzenie danych i metryk projektowych i tworzenie raportów.
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Wrocław (dolnośląskie)
wsparcie techniczne dla klientów z rynku niemieckiego, wsparcie sprzedaży na rynku niemieckim, tłumaczenie dokumentacji, szkolenia z wiedzy o produkcie dla klientów z rynku niemieckiego, wsparcie w tworzeniu instrukcji technicznych
Northstar Poland Spółka z o.o. - 2016-09-09 - Trzcianka (wielkopolskie)
Pracownik budowlany - kierowca
kontakt przez PUP - 2014-05-02 - Brzozów (podkarpackie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników placówki, tworzenie dokumentacji kadrowej związanej z zatrudnieniem i przebiegiem stosunku pracy, sprawozdawczość (GUS, SIO)informację o ofercie znajdują się na stronie: http://www.sosw.lublin.pl/bip.html
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci i Młodzieży Niesłyszącej i Słabo Słyszącej im. Jana Pawła II - 2020-01-03 - Lublin (lubelskie)
Zgodny ze stanowiskiem.
ZAKŁAD USŁUG LEŚNYCH JAN CZERSKI - 2019-10-17 - Gryźliny (warmińsko-mazurskie)
1. Aktywizacja zawodowa uczestników projektu.2.Organizacja działań informacyjno-promocyjnych projektu.3. Przygotowywanie dokumentów aplikacyjnych z uczestnikami projektu.4. Prowadzenie rejestrów dokumentujących realizację projektu.5. Przygotowywanie raportów i analiz związanych z realizacją projektu.6. Prowadzenie ewaluacji projektu.7. Przygotowywanie danych do sprawozdań okresowych.8. Przygotowywanie do archiwizacji wypracowanych dokumentów.9. Współpraca z Dyrekcją WCI, Koordynatorem oraz kadrą projektu w zakresie realizacji projektu.Wymagane dokumenty: Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,INFORMACJA W ZAKRESIE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH W ZWIĄZKU Z REKRUTACJĄ PRACOWNIKÓW PROWADZONĄ PRZEZ WROCŁAWSKIE CENTRUM INTEGRACJI opatrzona własnoręcznym czytelnym podpisem kandydata dostępne na stronie bip.wci.wroclaw.pl w zakładce oferty pracyPodanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego.Kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE, Oświadczenie o niekaralności, Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku,Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem.Forma i termin składania ofert :Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór nastanowisko: specjalista wsparci w projekcie Rodzice na start, w terminie do dnia 30.04.2019r. do godziny 12:00 Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). Po upływnie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjne zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: p. Agnieszka Wywrot tel. 71782 35 19 w godz. 9.00 - 15.00 Umowa na czas określony. Praca w systemie jednozmianowym. 3/4 etatu.Kontakt z pracodawcą: telefoniczny - 717823516 w godzinach: 9:00 - 15:00.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2019-04-25 - Wrocław (dolnośląskie)
rekrutacja pracowników z terenu Europy Wschodniej, załatwianie spraw pobytowych i legalizacja pracy cudzoziemców
Legalpol Sp. Z O.O. Sp. K. - 2018-06-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
relacje z klientami firmy, tworzenie bazy nowych klientóww oparciu o dostępne źródła informacji, organizacja pracy biura, prowadzenie terminarza spotkań i terminów, obsługa korespondencji elektr., zadzór nad przepływem korespondencji i dokumentów, przechowywanie i ewidencja dokumentów handlowych.
kontakt przez PUP - 2019-09-03 - Pawłowice (śląskie)
- obsługa zamówień sklepu internetowego,- dodawanie i aktualizacja produktów w sklepie internetowym,- przygotowywanie i wystawianie aukcji,- wprowadzanie produktów na stronę internetową,- telefoniczna i e-mailowa obsługa klientów,- dbanie o atrakcyjność i konkurencyjność oferty w kanałach sprzedaży detalicznej,- prowadzenie funpage firmy,- dbanie o graficzny wygląd sklepu.
VITLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-06-17 - Białystok (podlaskie)
do uzgodnienia z pracodawcą
SZWED IDEA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-18 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie ewidencji analit. i syntet. środków trwałych. Układanie i wpinanie faktur sprzedaży do segregatorów.Naliczanie comiesięczne odpisów amortyzacyjnych.Rozliczanie produkcji oraz uzgadnianie kont analit. środków trwałych.Pomoc w dziale kadr i płac.
Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe "MATEO" Stanisław Cabaj - 2018-09-28 - Dębica (podkarpackie)
obróbka reczna półtusz wieprzowych, ubój trzody
RAFAŁ JABŁOŃSKI UBOJNIA TRZODY - 2017-11-08 - Grodziczno (warmińsko-mazurskie)
Współpraca z partnerami na całym świecie; obsługa zgłoszeń telefonicznych od użytkowników zgodnie z ustalonym grafikiem; stalanie priorytetów i praca z zarejestrowanymi sprawami - dostarczanie rozwiązania lub przekazanie innemu zespołowi wsparcia; ciągłe dostarczanie efektywnej usługi na wysokim poziomie wszystkim użytkownikom; utrzymywanie wysokiej jakości danych w systemie rejestracji zgłoszeń.Praca w ruchu ciągłym - grafik ułożony jest co najmniej miesiąc do przodu. miejsce pracy: Wrocław, ul. Szczytnicka 9
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Wrocław (dolnośląskie)
szukanie nowych odbirców na terenie Jeleniej Góry
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Uczestnictwo w procesie zdrowienia osoby uzależnionej; zajmowanie się szeroko rozumianą edukacją prozdrowotną, profilaktyką i popularyzacją sposobów życia bez nałogów; uczestnictwo w planowaniu i prowadzeniu terapii uzależnień - indywidualnej i grupowej.
Krajowy Ośrodek Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie - 2017-04-03 - Gostynin (mazowieckie)
obsługa klientów zagranicznych, przygotowywanie i kontrola zamówień, kontrola procesu produkcji roślin
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Runów (mazowieckie)
.
Hubert Dąbrowski Usługi Transportowe - 2019-11-26 - Gostyń (wielkopolskie)
Opis Stanowiska : Kontrola przestrzegania obowiązków określonych w decyzjach administracyjnych oraz innych przepisach prawnych wynikających z gospodarki odpadami Prowadzenie wymaganej prawem ewidencji i sprawozdawczości z zakresu gospodarki odpadami oraz emisji zanieczyszczeń Sporządzanie kart przekazania odpadu, wniosków o dokumenty potwierdzające recykling i przygotowywanie dokumentów potwierdzających recykling Prowadzenie kart ewidencji odpadów Sporządzanie: zbiorczych zestawień danych o rodzajach i ilościach odpadów oraz instalacjach i urządzeniach służących do odzysku i unieszkodliwiania odpadów,wykazu zawierającego informacje o odpadach umieszczonych na składowisku oraz wysokości należnych opłat - Rozliczanie kosztów i opłat związanych z korzystaniem ze środowiska, sprawozdań podmiotów odbierających odpady komunalne od właścicieli nieruchomości oraz prowadzących PSZOK Współpraca z właściwymi urzędami i instytucjami (m.in. Urząd Marszałkowski, WIOŚ,) w przygotowywaniu dokumentów do uzyskania uzgodnień i zezwoleń Rozliczanie kosztów i opłat związanych za korzystanie ze środowiska. Monitorowanie rynku obrotu surowców wtórnych oraz pozyskiwanie nowych klientów, Monitorowanie i nadzorowanie przepływu strumienia odpadów w poszczególnych obiektach zakładu. Nadzór nad obrotem DPO i DPR oraz współpraca z Organizacjami Odzysku w tym zakresie.Po okresie próbnym umowa na czas określony. Godz. pracy 7-15. Wynagrodzenie miesięczne od 3500 zł brutto+premia+dodatek funkcyjny. Pracodawca oferuje: : Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji w swojej branży. Zatrudnienie na umowę o pracę i atrakcyjne zasady wynagradzania. Liczne szkolenia. Możliwość ciągłego doskonalenia. Duże możliwości rozwoju zawodowego. Pakiet medyczny Atrakcyjny pakiet socjalny.
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-13 - Słupsk (pomorskie)