SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO- BIUROWYCH Pawłowice oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO- BIUROWYCH
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: relacje z klientami firmy, tworzenie bazy nowych klientóww oparciu o dostępne źródła informacji, organizacja pracy biura, prowadzenie terminarza spotkań i terminów, obsługa korespondencji elektr., zadzór nad przepływem korespondencji i dokumentów, przechowywanie i ewidencja dokumentów handlowych.
Data publikacji: 2019-09-03
Lokalizacja: Pawłowice (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Pawłowice, powiat: pszczyński, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
relacje z klientami firmy, tworzenie bazy nowych klientóww oparciu o dostępne źródła informacji, organizacja pracy biura, prowadzenie terminarza spotkań i terminów, obsługa korespondencji elektr., zadzór nad przepływem korespondencji i dokumentów, przechowywanie i ewidencja dokumentów handlowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO- BIUROWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pawłowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pszczyński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.09.2019
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Obsługa pakietu MS Office
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2: Obsługa urządzeń biurowych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie minimum średnie ogólnokształcące, doświadczenie nie wymagane, umiejętność obsługi programu Ms Office, bardzo dobra obsługa komputera, obsługa urzadzeń biurowych, biegła zanajomość zagadnień informatycznych, j. angielski na poziomie umożliwiającym efektywne posługiwanie się anglojęzyczną dokumentacją techniczną, umiejętność pracy w zespole, umiejność organizacji pracy, sumienność.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie
Adres pracodawcy:
Dworcowa 23, 43-200 Pszczyna, powiat: pszczyński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: pszczyński
Gmina pracodawcy: Pszczyna
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pszczyna
Ulica pracodawcy: Dworcowa
Numer budynku pracodawcy: 23
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 03.09.2019
Oferta pracy ważna do: 06.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 03.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 03.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?db69f21fde6ec836d1da2c5d21456a32
Podobne oferty pracy
Kontrola stanu technicznego maszyn wirujących, wymiana uszkodzonych lub zużytych części maszyn wirujących, prace demontażowe i montażowe części maszyn
Orlen Serwis S.A. - 2019-09-06 - Płock (mazowieckie)
Stałe monitorowanie rynku pozyskiwanie inf. o aktualnych przetargach, przygotowanie ofert przetargowych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, kompleksowa obsługa i weryfikacja postępowania przetargowego, analiza i raportowanie składanych ofert, sporządzanie pism wynikających z procedury przetargowej.
SOEN Sp. z o.o. - 2015-12-07 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
bieżąca obsługa biura, przyjmowanie, wysyłanie pozty, opracowywanie dokumentów szkoleniowych, nabór na szkolenie
AGENCJA USŁUG OŚWIATOWYCH "OMNIBUS" Sp. z o.o. - 2016-09-27 - Kłodzko (dolnośląskie)
Kontrola jakościowa procesu produkcyjnego, szkolenie pracpowników z zakresu jakości wywtwarzanych produktów
Dong-a Poland Spółka z o.o - 2018-04-25 - Środa Śląska (dolnośląskie)
obsługa klienta, wystawianie dokumentów handlowych i magazynowych, bieżąca czynność związana z biurem obsługi klienta. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Wynagrodzenie +premia
"LEMA ENGINEERING" SP. Z O. O. - 2017-10-27 - Pruszków (mazowieckie)
Obsługa klienta zagranicznego (wymagana biegła znajomość jęz. hiszpańskiego lub angielskiego). CV proszę przesyłać na adres kadry (at) fabios.com.pl
FABIOS SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-11-15 - Jawornik (małopolskie)
Przygotowywanie posiłków: obieranie warzyw, przygotowywanie kanapek, pomoc w sprzątaniu stołówki szkolnej, sprzątanie swojego stanowiska pracy, nakrycie do stołów dla dzieci z przedszkola, zmywanie naczyń.
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Bełchatów (łódzkie)
W zakresie utrzymania dróg:opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych,przeprowadzanie przeglądów specjalnych dróg, ulic, placów, parkingów w zakresie oceny stanu technicznego nawierzchni jezdni i chodników,przygotowywanie warunków technicznych do opracowania specyfikacji zamówień publicznych dot. zadań prowadzonych przez Dział Utrzymania Dróg,opracowywanie specyfikacji technicznych do projektów budowlanych,prowadzenie ewidencji postulatów, wniosków i notatek prasowych, badanie w terenie zasadności wniosków, postulatów i krytyki prasowej i udzielanie odpowiedzi zainteresowanym,przeciwdziałania wszelkim zagrożeniom dla ruchu drogowego, wynikającym ze stanu technicznego dróg.
Gdański Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku - 2018-04-27 - Gdańsk (pomorskie)
Przygotowywanie ofert, prowadzenie korespondencji z kontrahentami, wystawianie faktur vat oraz pro forma, wystawianie listów przewozowych, prowadzenie niezbędnych ewidencji, obsługa prograbu FV oraz innych obowiązków wynikających z prowadzenia sekretariatu- biura kontaktu z klientem.
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Gdańsk (pomorskie)
- obrobka materiałów drewnopodobnych i litego drewna;- praca na maszynach stolarskich.Praca od poniedziałku do piątku w godzi.: 8:00-16:00.
Sitek Rafał Usługi Stolarskie - 2019-10-14 - Skrzyszów (śląskie)
HACCP - prowadzenie rejestru: mierzenia temperatury, wilgotności w urządzeniach chłodniczych, zaopatrzenie pracowników w odzież roboczą i środki ochrony indywidualnej, przyjmowanie artykułów spożywczych, obsługa programu komputerowego, obrót magazynowy, ponadto, prowadzenie spraw związanych z inwentaryzacją, prowadzenie archiwum zakładowego, rozliczanie finansowe gosp. żywnościowej, inne prace biurowe.
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego Mokrzeszów - 2016-09-16 - Mokrzeszów (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, umiejętności: obsługa komputera, urządzeń biurowych, prace kancelaryjne, znajomość ustawy o Vat i rozporządzenia w zakresie wystawiania faktur, uprawnienia: prawo jazdy kat. B, doświadczenie zawodowe: min. 2 lata, znajomość j. ukraińskiego w stopniu b. dobrym, rosyjskiego dobrym oraz angielskiego komunikatywnym. Ogólny zakres obowiązków: utrzymywanie kontaktów i obsługa klienta zagranicznego w szczególności ukraińsko i rosyjsko języcznego w zakresie przyjmowania zleceń, fakturowania wykonanych usług transportowych, spedycyjnych.
kontakt przez PUP - 2018-05-11 - Lublin (lubelskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Kiełczygłów (łódzkie)
Koordynowanie terminowej realizacji zleceń produkcyjnych, ścisła współpraca z działem sprzedaży i produkcją, planowanie dostaw do klientów, ustalanie harmonogramów współpracy z firmami zewnętrznymi
BUGLO Place Zabaw Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-08-22 - Koszalin (zachodniopomorskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-11-23 - Warszawa (mazowieckie)
- konsultacje indywidualne z uczestnikami ŚDS oraz ich rodziną- prowadzenie grupowych zajęć psychoedukacyjnych- uczestniczenie w pracy zespołu wspierająco-aktywizującego
ŚRODOWISKOWY DOM SAMOPOMOCY W NAMYSŁOWIE - 2016-10-10 - Namysłów (opolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Swarzędz (wielkopolskie)
upowszechnianie informacji o prowadzonych działaniach na potrzeby ECAM, w tym planów szkoleniowych, koordynowanie działalności szkoleniowej w OSZ podległych CEiPM, nadzorowanie i ocena efektywności przprowadzonych szoleń, analizowanie rynku pracy z punktu widzenia potrzeb szkoleniowych
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2018-05-17 - Poznań (wielkopolskie)
podtrzymywanie relacji z aktualnymi klientami, optymalizacja rozwiązań technicznych i dostosowanie ich do potrzeb i wymogów klienta, negocjowanie warunków sprzedaży i przygotowanie umów, realizacja planu sprzedaży, tworzenie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Tychy (śląskie)
• Wsparcie operacyjne przedstawicieli handlowych (potwierdzanie spotkań, umawianie spotkań, organizacja podróży służbowych),• Wspomaganie działań handlowych poprzez przygotowanie ofert, statystyk sprzedaży i innych raportów,• Kontakt z obecnymi i potencjalnymi klientami w sprawach dotyczących produktu, np. wysyłanie dokumentacji ofertowej, przetargowej• Sporządzanie korespondencji w języku polskim i angielskim• Zarządzanie i aktualizacja bazy danych w systemie CRM
ACP Polska Sp.z o.o. - 2017-01-25 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
praca administracyjno-biurowa; obsługa komputera (programy MS Office) i urządzeń biurowych, komunikatywność, tworzenie pism, zbieranie danych, obsługa klienta w zakresie realizacji programów ograniczenia niskiej emisji na terenie woj. Śląskiego
EKOSCAN INNOWACJA I ROZWÓJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-15 - Piekary Śląskie (śląskie)
prezentacja i aktywna dystrybucja produktów firmy, budowa i utrzymanie relacji z kluczowymi klientami w celu trwałego wzrostu przychodów i strategicznego pozyskiwania nowych klientów, osobista odpowiedzialność za planowanie, przygotowanie, koordynację i realizację planu rocznego, komunikacja z działami wewnętrznymi, takimi jak dział technologii, dział produkcji, dział sprzedaży krajowej, aktywny udział w rozwoju strategii korporacyjnych, procesów i koncepcji marketingowych
MAGNOLIA Spółka zo.o. Lubsko - 2019-01-25 - Lubsko (lubuskie)
- utrzymywanie kontaktów ze stałymi partnerami handlowymi oraz pozyskiwanie nowych klientów,- sprzedaż produktów i usług znajdujących się w ofercie Pracodawcy,- stałe pozyskiwanie wiedzy o rynku, na którym działa Pracodawca i konkurencja, - budowanie bazy klientów oraz realizacja planów sprzedażowych, - obsługa partnerów handlowych oraz pozyskiwanie nowych klientów, - przyjmowanie reklamacji i wsparcie klientów w sytuacjach problemowych,- podejmowanie działań wspierających sprzedaż, - regularne raportowanie wyników sprzedaży przełożonym.
OGÓLNOPOLSKA BAZA PRACODAWCÓW OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-02-01 - Przemyśl (podkarpackie)
Nadzorowanie jakościowe i ilościowe nad obróbką jelit zwierzęcych
WESTPOL-TEEUWISSEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-24 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Współpraca z dostawcami. Prowadzenie negocjacji cenowych, poszukiwanie nowych dostawców, produktówpraca w godz. 8-16.Dodatkowo do wynagrodzenia premia. uznaniowa
BTG SP.Z O.O - 2017-11-14 - Opole (opolskie)
- Zakres obowiązków: 1. Odpowiadanie na zapytania Klientów indywidualnych w języku włoskim w obsługiwanych kanałach, w sposób sprawny, zgodnie z obowiązującymi procedurami i wedle wyznaczonych norm,2. Przygotowywanie odpowiedzi/rozwiązywanie problemów Klientów na podstawie prezentowanych rozwiązań w Bazie Wiedzy, FAQ, Warunków sprzedaży/korzystania,3. Zgłaszanie problemów do zespołu jakości/trenera lub koordynatora, kiedy nie ma gotowego rozwiązania bądź procedury na rozwiązanie problemu,4. Uczestniczenie we wszystkich szkoleniach, doszkoleniach, i spotkaniach organizowanych przez Trenera wewnętrznego, przełożonego oraz managera działu.- Wynagrodzenie: 4400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas okreslony (01.07.2018 - 30.06.2021). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wyształcenie średnie ogólnokształcące. Na oferowanym stanowisku wymagane jest minimum 3 miesięczne doświadczenie pracy w obszarze obsługi klienta. Umiejętność obsługi klienta. Mile widziana znajomość języka niemieckiego na poziomie co najmniej podstawowym.
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie zakładowego archiwum tj. prowadzenie ewidencji dokumentacji zasobów archiwalnych i ich udostępnianie, porządkowanie i opracowywanie materiałów archiwalnych stanowiących zasób historyczny, przyjmowanie materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej z komórek organizacyjnych, inicjowanie brakowania dokumentacji, nadzór nad archiwaliami filmowymi, video oraz fotografiami, nadzór nad magazynem archiwalnym we Wrocławiu i Bytomiu.
Państwowa Wyższa Szkoła Teatralna im. L. Solskiego - 2017-05-26 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klientów, sprzedaż usług turystycznych, monitorowanie rynku, przygotowywanie ofert, wyjazdy służbowe, rozliczanie zrealizowanych wycieczek, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Szamotuły (wielkopolskie)
program stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Gomunice (łódzkie)