SPECJALISTA Lublin oferta pracy Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci i Młodzieży Niesłyszącej i Słabo Słyszącej im. Jana Pawła II
Stanowisko: SPECJALISTA
Wynagrodzenie: od 3 280 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie akt osobowych pracowników placówki, tworzenie dokumentacji kadrowej związanej z zatrudnieniem i przebiegiem stosunku pracy, sprawozdawczość (GUS, SIO)informację o ofercie znajdują się na stronie: http://www.sosw.lublin.pl/bip.html
Data publikacji: 2020-01-03
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci i Młodzieży Niesłyszącej i Słabo Słyszącej im. Jana Pawła II
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Hanki Ordonówny 4, 20-328 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie akt osobowych pracowników placówki, tworzenie dokumentacji kadrowej związanej z zatrudnieniem i przebiegiem stosunku pracy, sprawozdawczość (GUS, SIO)informację o ofercie znajdują się na stronie: http://www.sosw.lublin.pl/bip.html
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 280 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 280 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.01.2020
Data zakończenia pracy: 26.04.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw kadr
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Dokładność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra organizacja pracy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Umiejętność: punktualność, dyspozycyjność, znajomość obsługi programu Kadry VULCAN
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci i Młodzieży Niesłyszącej i Słabo Słyszącej im. Jana Pawła II
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
Hanki Ordonówny 4, 20-328 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CVinformację o ofercie znajdują się na stronie: http://www.sosw.lublin.pl/bip.html
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: Hanki Ordonówny
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.01.2020
Data dodania oferty pracy: 03.01.2020
Oferta pracy ważna do: 15.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 03.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 03.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d59c28ea3eca5a198b5b9ad882da38d0
Podobne oferty pracy
Kodowanie elektronicznych map nawigacyjnych (GIS Caris).
Biuro Hydrograficzne Marynarki Wojennej - 2019-04-24 - Gdynia (pomorskie)
-ustalanie zapotrzebowania na surowce pod dane zamówienie,-stałe i bieżące aktualizowanie informacji dotyczących zamówień,-negocjacje warunków z nowymi dostawcami,-obsługa i zgłaszanie reklamacji do dostawców,-prowadzenie odpowiedniej dokumentacji,-nadzór nad stanami magazynowymi
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Korpele (warmińsko-mazurskie)
-
Firma Usługowo-Handlowa Krzysztof Pieńkowski - 2016-06-06 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej rozliczenia z podmiotami powiązanymi (z krajów OECD). Interpretacja regulacji dotyczących cen transferowych w poszczególnych krajach OECD. Analiza danych finansowych podmiotów.
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Kraków (małopolskie)
- wykorzystywanie opisu stanowisk, jako podstawy określenia proceduryrekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów; - identyfikacjaograniczeń procesu rekrutacji - wewnętrznych i zewnętrznych i ichwpływu na proces rekrutacji; - stosowanie właściwych technik,instrumentów oraz procedur wyboru i doboru pracowników,wykorzystujących ich zalety i ograniczenia; - przeprowadzanie procesuwyboru kandydatów; - sterowanie procesem adaptacji nowegopracownika - określanie niezbędnego zakresu i czasu przyuczania dlanowych i mających doświadczenie pracowników obejmujących danestanowisko; - ocena skuteczności merytorycznej i poprawności formalnejrekrutacji i adaptacji; - współpraca z dyrekcją w określaniu politykiprzemieszczeń kadrowych i awansów; - współdziałanie w określaniucałościowej polityki zatrudnienia w przedsiębiorstwie czy instytucji.
ASAP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-12 - Opole (opolskie)
praca biurowa, 5 lat stażu pracy, oferta dla osoby 50+ tylko, godz. 8:30-16:30, cały etat, praca w Konstancinie (bardzo dobry dojazd), prace interwencyjne
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
sporządzanie dokumentacji w zakresie przewidzianym w ustawie Prawo zamówień publicznych. Nadzór nad prawidłowością stosowania przez komórki organizacyjne ustawy Prawo zamówień publicznych, pomoc przy sporządzaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Uczestnictwo w charakterze sekretarza w pracach powoływanych komisji przetargowych. Prowadzenie rejestu zamówień, sporządzanie rocznego sprawozdania z udzielonych zamówień publicznych
Szpital Miejski im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. - 2020-01-10 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie obsługę Akceptantów, pomoc przedstawicielom handlowym i serwisantom w czasie instalacji i serwisu terminali
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-05-10 - Rzeszów (podkarpackie)
Zbieranie informacji nt sprzedaży, tworzenie ofert sprzedażowych, koordynowanie procesu sprzedaży, negocjowanie umów, przyjmowanie reklamacji
kontakt przez PUP - 2015-12-14 - Łódź (łódzkie)
Do zadań należeć będzie:- bieżąca weryfikacja dokumentów księgowych oraz ich ewidencja, - analiza kont księgowych,- sporządzanie deklaracji VAT,- prowadzenie ewidencji środków trwałych,- współpraca z instytucjami zewnętrznymi (bankami, firmy leasingowe, audytorzy),- współudział w opracowaniu instrukcji i procedur niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania obszaru finansowo-księgowego. Oferujemy:- umowę o pracę,- stabilne warunki zatrudnienia, możliwość podnoszenia kwalifikacji, - prywatną opiekę medyczną, bogaty pakiet socjalny i możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego dla pracownika oraz jego bliskich,- atrakcyjne warunki wynagradzania m. in. dodatek stażowy, nagrody jubileuszowe.
PALLMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-10 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
kompleksowa obsługa klienta zagranicznego, obsługa poczty e-mail, bieżąca obsługa zamówień, obsługa programu EXCEL
"Dafo Plastics"Sp.Z O.O. Nowy Targ - 2019-07-05 - Nowy Targ (małopolskie)
Sprzedaż B2B na rynkach francuskojęzycznych elementów dekoracyjnych ścian. Praca od pon. do pt. w godz. 9-17.
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Wrocław (dolnośląskie)
POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW, OBSŁUGA OBECNYCH ZLECEŃ - / DRUKARNIA, SPRZEDAŻ NOŚNIKÓW /PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH, PROWADZENIE NEGOCJACJI, WYCENY DRUKÓWPRZYGOTOWYWANE MEDIA PLANÓWOBSŁUGA REGIONUROZWÓJ SIECI WYNAJMU NOŚNIKÓW BILLBOARDOWYCH DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY POWIERZCHNI BILLBOARDOWYCH I WIELKOFORMATOWYCH - OOH: / MILE WIDZIANE OSOBY ZNAJĄCE BRANŻĘ REKLAMY /OBSŁUGA SYSTEMÓW SPRZEDAŻOWYCH ON-LINE - / DRUKARNIA, NOŚNIKI BILLBOARDOWE /KOMUNIKATYWNOŚĆ I ŁATWOŚĆ NAWIĄZYWANIA KONTAKTÓWSAMODZIELNOŚĆ I KREATYWNOŚĆZAANGAŻOWANIE W WYKONYWANĄ PRACĘ
GRUPA REKLAMOWA - EASOLUTION.PL - 2016-07-19 - Rzeszów (podkarpackie)
potwierdzanie szczegółów zamówienia (terminy dostaw), nadzór nad realizacją zamówień, wystawianie dowodów wydania na wysyłane produkty, wystawianie listów przewozowych, współpraca z firmami transportowymi realizującymi usługi transportowe.
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu - 2018-06-14 - Stoisław (zachodniopomorskie)
pozyskiwanie klienta, prowadzenie korespondencji e-mailowej
JACEK URBAŃCZYK FIRMA CONSULTINGOWA "PROMOTOR" HOTEL PREZYDENT **** KRYNICA - ZDRÓJ - 2018-11-20 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
kontakt z klientami zagranicznymi
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Bytom (śląskie)
- zapewnienie bezbłędnych działań wszystkich funkcji logistycznych w firmie- koordynowanie pracy magazynu i zaopatrzenia- odpowiedzialność za działania firmy w zakresie importu/eksportu materiałów- współpraca z dostawcami i klientami firmy- przyjmowanie dostaw, ewidencjonowanie dostaw
SEKONIX POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-13 - Żory (śląskie)
montaż instalacji elektrycznej
STAMUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-02 - Radomsko (łódzkie)
1. Informowanie o możliwościach i zasadach korzystania z usług szkoleniowych świadczonych przez OHP.2. Diagnozowanie zapotrzebowania na zawody i specjalności na lokalnym rynku pracy oraz potrzeb szkoleniowych osób uprawnionych do szkolenia.3. Sporządzanie i upowszechnianie planu szkoleń.4. Prowadzenie zajęć.5. Rekrutacja osób uprawnionych do udziału w szkoleniach.6. Monitorowanie prawidłowości realizacji umów oraz przebiegu szkoleń.7. Terminowe przygotowywanie informacji dla potrzeb statystyki i analiz.
KUJAWSKO-POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W TORUNIU - 2019-05-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-03-07 - Starachowice (świętokrzyskie)
Wykonywanie poprawek i przeróbek wyrobów odzieżowych, wykonywanie prostych ściegów, przyszywanie metek do ubrań. Stosowanie obróbki parowo-cieplnej (prasowanie).
Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa "RENA" R.Czerniejewska - 2018-08-30 - Olszyna (dolnośląskie)
wykonywanie czynności obróbki frezowania i skrawania, mocowanie elementów stalowych, monitorowanie poszczególnyc czynności, kontrolowanie jakości wykonanych okien
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Zduńska Wola (łódzkie)
naliczanie wynagrodzeń, ewidencja czasu pracy, prowadzenie akt osobowych, rekrutacja pracowników
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Wspieranie zespołu aby świadczył obsługę klientów na wysokim poziomie oraz zapewniał realizację celów firmy, towarowanie sklepu zapewniające dostępność i prawidłową ekspozycję produktów zgodnie ze standardami firmy, koordynowanie rutynowych działań handlowych obowiązujących w firmie, zarządzanie zespołem.
TESCO (POLSKA) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-22 - Kęty (małopolskie)
Instalacja, konfiguracja, administracja bazami danych Sybase ASE, Replication Server, monitorowanie efektywności działania baz danych, rozwiązywanie problemów z zakresu technologii Sybase ASE, Replication Server, wdrażanie skryptów Unix/Linux, wykonywanie kopii baz i przywracanie danych, kontrola i optymalizacja działania bazy danych Sybase ASE.Praca w godz. 9.00-17.00.
kontakt przez PUP - 2019-02-04 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
Stacja Paliw ZAKOLE; SALON URODY Grażyna Orłowska,Złoty Pałac Grażyna Orłowska - 2016-02-25 - Rudna Mała (podkarpackie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: obsługiwała program komputerowy Wydziału Technicznego w zakresie: generowania i sporządzania sprawozdań okresowych. Przygotowywała i kompletowała dokumenty niezbędne do rozliczania robót, prowadziła rejestr faktur wpływających do działu, przeprowadzała kontrole wstępną faktur pod względem merytorycznym,sporządzała sprawozdania finansowo-rzeczowe w zakresie remontów i inwestycji, prowadziła bieżącą kontrolę wydawanych środków finansowych pod względem zgodności z zawartą umową, weryfikowała faktury przedkładane przez wykonawców zadań inwestycyjnych oraz prac remontowych związanych z istniejącymi obiektami, przygotowywała dokumenty związane z rozliczeniem inwestycji, współdziałała w sporządzaniu projektów rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontowych związanych z istniejącymi obiektami na podstawie wniosków jednostek organizacyjnych, współdziałała w przygotowywaniu harmonogramów i dokumentów koniecznych do rozpoczęcia realizacji inwestycji, remontów związanych z istniejącymi obiektami, archiwizowała dokumenty ww zakresie obsługiwała kontrole wewnętrzne i zewnętrzne w zakresie zleconym przez przełożonego,bieżąca współpraca z inspektorami nadzoru inwestorskiego.- Wynagrodzenie: od 2800 do 3360 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od lutego 2018r.- Praca w godz.: 7:30-15:30 - wg harmonogramu. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, inne umożliwiające wykonywanie zadań. Wymagane doświadczenie zawodowe przy średnim wykształceniu 4 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych, a przy wyższym - 2 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych (umowa o pracę , umowy cywilno-prawne). Wymagana znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Wymagana znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-01-26 - Katowice (śląskie)
Rozładunek, kompletowanie towarów, sprawdzanie stanów magazynowych, prowadzenie dokumentacji magazynowej
kontakt przez OHP - 2018-07-06 - Kielce (świętokrzyskie)
prowadzenie zajęć z dziećmi z niepełnosprawnością ruchową
Przedszkole Nr 4 w Cieszynie - 2019-08-19 - Cieszyn (śląskie)
Monitorowanie jakości wody. Badanie mikrobiologiczne surowców, półproduktów, wyrobów gotowych. Odczyt posiewów, obliczanie wyników, analiza i interpretacja, śledzenie trendów. Prowadzenie dokumentacji wykonywanych badań i oznaczeń. Przygotowanie odczynników, rozcieńczalników i podłoży. Pobór i badanie wyznaczonych parametrów dla prób liniowych, środowiskowych. Znajomość i stosowanie procedur, instrukcji i norm, wymogów HACCP. Realizowanie założeń GLP, GHP, GMP
COLIAN Sp. z o.o. - 2019-05-07 - Opatówek (wielkopolskie)