SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW Opole oferta pracy ASAP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na brodziki.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Wynagrodzenie: od 14,7 PLN
Zakres obowiązków: - wykorzystywanie opisu stanowisk, jako podstawy określenia proceduryrekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów; - identyfikacjaograniczeń procesu rekrutacji - wewnętrznych i zewnętrznych i ichwpływu na proces rekrutacji; - stosowanie właściwych technik,instrumentów oraz procedur wyboru i doboru pracowników,wykorzystujących ich zalety i ograniczenia; - przeprowadzanie procesuwyboru kandydatów; - sterowanie procesem adaptacji nowegopracownika - określanie niezbędnego zakresu i czasu przyuczania dlanowych i mających doświadczenie pracowników obejmujących danestanowisko; - ocena skuteczności merytorycznej i poprawności formalnejrekrutacji i adaptacji; - współpraca z dyrekcją w określaniu politykiprzemieszczeń kadrowych i awansów; - współdziałanie w określaniucałościowej polityki zatrudnienia w przedsiębiorstwie czy instytucji.
Data publikacji: 2019-02-12
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: ASAP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Chabrów 50A, 45-221 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- wykorzystywanie opisu stanowisk, jako podstawy określenia proceduryrekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów; - identyfikacjaograniczeń procesu rekrutacji - wewnętrznych i zewnętrznych i ichwpływu na proces rekrutacji; - stosowanie właściwych technik,instrumentów oraz procedur wyboru i doboru pracowników,wykorzystujących ich zalety i ograniczenia; - przeprowadzanie procesuwyboru kandydatów; - sterowanie procesem adaptacji nowegopracownika - określanie niezbędnego zakresu i czasu przyuczania dlanowych i mających doświadczenie pracowników obejmujących danestanowisko; - ocena skuteczności merytorycznej i poprawności formalnejrekrutacji i adaptacji; - współpraca z dyrekcją w określaniu politykiprzemieszczeń kadrowych i awansów; - współdziałanie w określaniucałościowej polityki zatrudnienia w przedsiębiorstwie czy instytucji.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie/Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 25
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 14,7 PLN
Czy jest to praca tymczasowa?: 1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 14,7 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, administracyjne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane doświadczenie min. 1 rok, prawo jazdy kat. B, umiejętności:- prowadzenie procesów rekrutacji pracowników z krajów Europy Wschodniej i Polski -pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z zagranicznymi agencjami pracy i pośrednikami na rynku pracy - promocja ofertpracy na portalach ogłoszeniowych oraz w mediach społecznościowych - utrzymywanie kontaktu(mailowego/telefonicznego) z kandydatami na wszystkich etapach rekrutacji a także po udanej rekrutacji (pozatrudnieniu kandydata) - budowanie, zarządzanie i efektywne wykorzystanie bazy kandydatów, biegła znajomość języków: polskiego, ukraińskiego i rosyjskiego
Nazwa pracodawcy: ASAP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Chabrów 50A, 45-221 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: paszport,
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 12-14
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: m. Opole
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Opole
Ulica pracodawcy: Chabrów
Numer budynku pracodawcy: 50A
danePracodawcy_nrKraz: 19662
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data dodania oferty pracy: 12.02.2019
Oferta pracy ważna do: 01.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca z koordynatorami transportu, przygotowywanie zestawień, raportów, uzupełnianie dokumentów, wprowadzanie i weryfikacja danych o przesyłkach, wyjaśnianie raportów i interwencji dotyczących rozliczeń. Praca na pełen etat od 14-22
Agencja Pracy Czasowej TempusA Aneta Król - 2017-09-01 - Moszna-Wieś (mazowieckie)
Zapewnienie stabilności i regularności dostaw. Optymalizacja procesu zarządzania zapasem. Planowanie produkcji oraz monitorowanie wykonania planu.
"SCANAQUA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-27 - Ozorków (łódzkie)
- Sporządzanie dokumentacji pracowniczej (umowy, aneksy, świadectwa pracy itp.), - Sporządzanie umów cywilno-prawnych, - Wprowadzanie danych pracowniczych do systemu kadrowo-płacowego, - Przygotowywanie skierowań na badania lekarskie, kontrola terminowości badań, - Prowadzenie spraw z zakresu emerytur, rent, świadczeń rehabilitacyjnych, - Ustalanie uprawnień do odpraw i nagród jubileuszowych, - Udział w bieżących projektach działu, - Sporządzanie raportów i sprawozdań. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: e.krauz (at) dolkom.pl
Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej DOLKOM Sp. z o.o. - 2018-09-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Nadzór nad dokumentacją techniczną.Praca od pn do pt w godz. 7-15 na umowę o pracę w Kołobrzegu. Możliwość odpłatnego zakwaterowania.
Przedsiębiorstwo Usługowe HOLTUR Sp. z o.o. - 2017-01-09 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Gać (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie ofert handlowych, sprzedaż produktów i usług świadczonych przez firmę, prowadzenie prezentacji i negocjacji handlowych, wsparcie po-sprzedażowe, świadczenie klientom wsparcia technicznego do sprzedanych produktów/usług, budowa długoterminowych relacji z klientami
Scooter Sp. z o.o. - 2018-03-27 - Bytom (śląskie)
Praca polega na: wprowadzaniu danych do systemu opartego na rozwiązaniach klasy GIS (danych graficznych sieci oraz atrybutów poszczególnych obiektów na podstawie dokumentacji technicznej udostępnionej przez gestora sieci); weryfikacji wprowadzanych danych. Wymagamy podstawowej znajomości infrastruktury sieciowej - wiedza dotycząca sieci energetycznej oraz umiejętność czytania dokumentacji (w tym rysunku technicznego elektrycznego) będzie dodatkowym atutem. Oferujemy:- pracę w młodym dynamicznie rozwijającym się zespole- możliwość zdobycia szerokiej wiedzy o budowie oraz funkcjonowaniu systemów elektroenergetycznych- bezpłatne szkolenia- wynagrodzenie uzależnione od wyników
CADEXPERT Sp z o.o. - 2016-09-09 - Łódź (łódzkie)
Realizacja celów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie relacji sprzedażowych z klientami, raportowanie wykonywanych obowiązków.Miejsce pracy: Wrocław Kontakt kandydatów z pracodawcą: elektroniczny Oferta w sali: H
kontakt przez PUP - 2016-12-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Murowanie, tynkowanie plius drobne prace ogólnobudowlane. Wyształcenie min. podstawowe, wymagane 2 lata doświadczenia. Praca w kraju i za granicą.
A.M. BUD Motyl Adam - 2016-03-04 - Mysłowice (śląskie)
Budowanie i rozwijanie relacji hadlowych zklientami, kolportowanie materiałów promocyjnych, realizacja akcji promocyjnych. Praca na umowę o pracę w godz. 10-18 w miejscowości Pyszka koło Dygowa. Giełda Pracy odbędzie się 17.02.2017 w PUP Kołobrzeg w godz. 8-15 w pokoju nr 5
MARKHEN + P.U.B Pomerania Fun Park - 2017-01-27 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Prace ogólnobudowlane. Praca w godz. 7-15. Wynagrodzenie 1850-2900 zł bruttol. Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 17-18, telefoniczny w godz. 8-17.
Zakład Remontowo-Budowlany Robert Michałek - 2016-05-05 - Słupsk (pomorskie)
Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych IT, konfigurowanie funkcjonlności systemów ERP, APS. Bezpośrednie i zdalne wsparcie techniczne, instalacja i konfiguracja sprzętu.
Warszawskie Zakłady Mechaniczne "PZL-WZM" w Warszawie S.A. - 2017-11-13 - Jawczyce (mazowieckie)
raportowanie, monitorowanie dostaw towarów, organizowanie akcji promocyjnych, kontakty z dostawcami azjatyckimi
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
opracowywanie układu kroju do automatycznego rozkroju materiałów, surowców,prace przygotowywawcze do uruchomienia zleceń, kompletowanie krojów
kontakt przez PUP - 2018-12-03 - Głowno (łódzkie)
Sprawowanie kontroli nad stanem BHP w zakładzie, szkolenia wstępne i okresowe BHP, tworzenie oraz nadzór nad dokumentacją BHP (oceny ryzyka, protokoły powypadkowe itp), obsługa kontroli.
A. BERGER POLSKA SP. Z O.O. - 2017-08-10 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Główne obowiązki:- przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczegoi agregatów w Oddziale, w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej;- udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń,w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego;- prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników, w celuzapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych;- udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów, w celu zapewnieniabezpieczeństwa osób i ochrony mienia;- opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale, w celu przekazania Komendantowi Oddziału orazdo Komendy Głównej Straży Granicznej;- przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej,w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożeniapożarowego;- opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej, w celu dokonaniawymaganych uregulowań prawnych w Oddziale.Warunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórychczynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach ustalonych z przełożonym na podstawie harmonogramu pracy;- miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe(telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na czwartym piętrze;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokośćdrzwi.Wykształcenie: tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa lub ukończone w Szkole Głównej Służby Pożarniczej studia wyższew zakresie inżynierii bezpieczeństwa w specjalności inżynieria bezpieczeństwa pożarowego.Wymagania niezbędne:- znajomość przepisów przeciwpożarowych;- umiejętność działania w sytuacjach stresowych;- umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów;- pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego,uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe:- posiadanie uprawnień specjalisty ds. bhp;- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego;- posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku związanym z ochroną przeciwpożarową.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2019-01-14 - Racibórz (śląskie)
SPECJALISTA DS. UTRZYMANIA RUCHU ODPOWIEDZIALNY BĘDZIE ZA ZAPEWNIENIE SPRAWNOŚCI INSTALACJI I URZĄDZEŃ KONIECZNYCH DLA NIEZAKŁÓCONEGO FUNKCJONOWANIA PRZEDSIĘBIORSTWA BATEKO W POLKOWICACH. W SZCZEGÓLNOŚCI OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU REALIZOWAĆ BĘDZIE WYKONYWANIE PODSTAWOWYCH NAPRAW I KONSERWACJI URZĄDZEŃ ORAZ INSTALACJI -WENTYLACYJNYCH, ELEKTRYCZNYCH, PRZEMYSŁOWYCH ORAZ TRANSPORTOWYCH. STANOWISKO PODLEGA BEZPOŚREDNIO KIEROWNIKOWI ZAKŁADU.
BatEko Sp. z o.o. - 2017-11-21 - Polkowice (dolnośląskie)
Rekrutacja pracowników z krajów WNP. Nawiązanie współpracy z agencjami pracy, selekcja i sprawdzanie kwalifikacji pracowników. Przygotowanie dokumentów związanych z zatrudnieniem.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Gdynia (pomorskie)
weryfikacja i ewidencja dokumentów księgowych, analiza warunków finansowych w umowach z kontrahentami i kontrola rozliczeń, współtworzenie budżetu i analiza jego wykonania, bieżąca analiza finansowa i raportowanie wyników kontraktu/ projektu, monitorowanie procesu płatności, analiza dokumentacji kontraktu/projektu od strony prawno-finansowej, dostarczanie informacji ekonomicznych o kontrakcie na potrzeby wewnętrzne organizacji, archiwizacja dokumentów
Budimex - 2015-12-14 - Zielona Góra (lubuskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Łask (łódzkie)
kontrolowanie zamówień i sprzedaży, przygotowanie dokumentacji eksportowej, obsługa zleceń (fakturowanie, nadzór nad terminową realizacją zleceń), organizacja spedycji towaru, koordynowanie odpraw celnych, wprowadzanie zamówień do bazy, budowanie i utrzymywanie trwałej relacji z kontrahentami, dbałość o sprawny przepływ informacji w ramach realizowanego procesu
INTEX GROUP Sp. z o.o. - 2018-12-03 - Sosnowiec (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów zagranicznych , on-line, telefonicznie
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Rudnik nad Sanem (podkarpackie)
naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek podatkowych, obsługa programu płatnik oraz programu kadrowo płacowego
"POMAK" Spółka z o.o. Czerwieńsk - 2016-09-19 - Czerwieńsk (lubuskie)
obsługa maszyn
Fabryka Mebli Taranko Aleksander Taranko w Morągu - 2016-02-24 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
szukanie odbiorców polskich owoców iwarzyw na rynkach wschodnich, prowadzenie negocjacji handlowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej;
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Łęczeszyce (mazowieckie)
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za:zdalną (telefon, mail, livechat) obsługę klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktaż klientów podczas wykonywania operacji płatniczych, przyjmowanie reklamacji, udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe.My proponujemy: umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, pracę w młodym, dynamicznym zespole, program wdrożenia i opiekę mentora, stanowisko z możliwością awansu w nowoczesnej i perspektywicznej firmie, szkolenia specjalistyczne podnoszące kwalifikacje, pakiet świadczeń pozapłacowych.
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-01 - Tajęcina (podkarpackie)
specjalista do spraw sprzedaży
SYSTEM DATA SP. Z O.O. - 2018-01-05 - Mielec (podkarpackie)
specjalista ds administracyjnego wsparcia sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
do uzgodnienia
RES FINANSE Marzena Czepiel-Chrobak - 2017-11-20 - Rzeszów (podkarpackie)