SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH Kołobrzeg oferta pracy Przedsiębiorstwo Usługowe HOLTUR Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Nadzór nad dokumentacją techniczną.Praca od pn do pt w godz. 7-15 na umowę o pracę w Kołobrzegu. Możliwość odpłatnego zakwaterowania.
Data publikacji: 2017-01-09
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Usługowe HOLTUR Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Koszalińska 72, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzór nad dokumentacją techniczną.Praca od pn do pt w godz. 7-15 na umowę o pracę w Kołobrzegu. Możliwość odpłatnego zakwaterowania.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Czy pracodawca zapewnia zakwaterowanie?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik elektryk*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, elektryczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: uprawnienia powyżej 1 Kv
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: książeczka zdrowia
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Nazwa pracodawcy: Przedsiębiorstwo Usługowe HOLTUR Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
Koszalińska 72, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV i LM
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
Gmina pracodawcy: Kołobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg
Ulica pracodawcy: Koszalińska
Numer budynku pracodawcy: 72
Profil działalności pracodawcy: hotele i podobne obiekty
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik elektryk*
Data dodania oferty pracy: 09.01.2017
Oferta pracy ważna do: 10.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 09.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 09.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Terminowe i dokładne księgowanie faktur, przy uwzględnieniu odpowiednich stawek podatkowych oraz zdobywanie wymaganych autoryzacji od kontrolerów finansowych oraz innych osób uprawnionych; Rozwiązywanie problemów dot. faktur niezapłaconych na czas poprzez: monitorowanie dokumentów oczekujących na zaksięgowanie i monitorowanie faktur zablokowanych z powodu różnic cenowo-ilościowych; Odpowiadanie i rejestrowanie wszystkich przychodzących zapytań (w szczególności od dostawców, klientów i pracowników)
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Wrocław (dolnośląskie)
recepcja serwisu oraz sprzedaż produktów w salonie sprzedaży (Rzeszów)- instalacje i serwis urządzeń fiskalnych- szkolenia Klientów w zakresie obsługi urządzeń- koordynacja pracy serwisantów- obsługa przyjęć, wydań magazynowych
OPTEAM SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-05-18 - Rzeszów (podkarpackie)
• Realizacja obowiązków służby BHP wynikających z rozporządzenia o służbie BHP,• wsparcie w procesach inwestycyjno-budowlanych,• nadzór nad bieżącą eksploatacją jednostek organizacyjnych poprzez kontrole prowadzone na terenie całej Polski,• przeprowadzanie audytów i kontroli warunków pracy w jednostkach organizacyjnych na terenie całej Polski oraz weryfikowanie zaleceń pokontrolnych,• przeprowadzanie szkoleń wstępnych z zakresu BHP, ppoż. i ochrony środowiska,• koordynowanie i inicjowanie działań mających na celu poprawę warunków BHP.Zatrudnionej osobie oferujemy:- umowę o pracę - szeroki pakiet benefitów
BANK POCZTOWY SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-05-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie testów funkcjonalnych, integracyjnych, akceptacyjnych oraz wydolnościowych tworzonego oprogramowania; -Odbieranie zgłoszeń dotyczących wsparcia technicznego; -Identyfikowanie problemu oraz dostarczanie adekwatnych informacji; -Znajomość globalnych procedur firmy i stosowanie ich adekwatnie do sytuacji;
EPAM Systems Poland - 2017-07-31 - Gdańsk (pomorskie)
Sprzatanie i mycie pojazdów samochodowych. Praca w godz. 8-16.
kontakt przez PUP - 2017-08-21 - Zieleniewo (zachodniopomorskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Ruda Śląska (śląskie)
realizacja zamówień telefonicznych i modemowych, sprzedaż i promocja.
kontakt przez OHP - 2017-11-13 - Dywity (warmińsko-mazurskie)
jw.
NAFTOSERWIS sp. z o.o. - 2017-06-07 - Warszawa (mazowieckie)
metkowanie,, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, dbanie o ład i porządek w sklepie
kontakt przez PUP - 2017-05-08 - Sulęcin (lubuskie)
jw.
WORK FAMILY BARTOSIEWICZ & ADRIAN KOŚCIELSKI - 2016-05-05 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie ofert, prowadzenie korespondencji z kontrahentami, wystawianie faktur vat oraz pro forma, wystawianie listów przewozowych, prowadzenie niezbędnych ewidencji, obsługa prograbu FV oraz innych obowiązków wynikających z prowadzenia sekretariatu- biura kontaktu z klientem.
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Gdańsk (pomorskie)
-pozyskiwanie i obsługa Klientów;- utrzymanie kontaktów z istniejącymi klientami firmy;- analiza potzreb Klienta;- uczestniczenie w targach;- gotowość do wyjazdów służbowych.Praca w godz. 8-16 w Ząbrowie.
Troton Sp. z o.o. - 2016-01-15 - Ząbrowo (zachodniopomorskie)
Praca obejmująca całość czynności związanych z obsługą i administracją sprzętu komputerowego i systemów informatycznych wraz z oprogramowaniem i urządzeniami peryferyjnymi. Projektowanie, utrzymywanie, rozbudowa stron internetowych i aplikacji mobilnych oraz utrzymywanie i modyfikacja istniejących aplikacji utworzonych na potrzeby Oddziałów, Sekretariatu, Uczeni.
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im.Jana i Jędrzeja Śniadeckich w Bydgoszczy - 2016-05-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Tapicerowanie nowych mebli, renowacja starych mebli itp.
MEBLE TAPICEROWANE P.U.H. Jan Bujnowski i Syn S.C. - 2017-01-31 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa zamówień od dystrybutorów polskich i zagranicznych, współpraca z działem produkcyjnym oraz księgowością w ramach realizacji zamówienia, budowanie dobrych relacji z klientami. Praca w godzinach 8.00-16.00
Walczak Spółka Jawna - 2017-05-10 - Radoszkowo Drugie (wielkopolskie)
Prowadzenie korespondencji w języku angielskim związanej z funkcjonowaniem działu GM, prowadzenie dokumentacji dotyczącej funkcjonowania działu wynikających z obowiązujących procedur w zakładzie, prowadzenie korespondencji z firmami zewnętrznymi w zakresie zleceń wykonania prac oraz formalnych umów i pism, koordynacja zadań związanych z działalnością poza działową tj. akcje krwiodawstwa, paczki itp., prowadzenie oraz bieżąca aktualizacja dokumentacji dotyczącej mienia zakładowego, nadzór merytoryczny nad czasem pracy pracowników działu, bieżące prowadzenie dokumentacji związanej ze szkoleniami pracowników, dbałość o wizerunek firmy, organizowanie pracy biura.
BADER Polska Spółka z o.o. - 2018-02-15 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Prowadzenie sekretariatu, zarządzanie korespondencją i obiegiem dokumentów, księgowanie dokumentów. Wymagania: wykształcenie średnie, staż pracy 2 lata na podobnym stanowisku, wysoka kultura osobista, dobra znajomość obsługi komputera, samodzielność, odpowiedzialność.
ARKA BUD Sp. z o. o. - 2017-04-04 - Luzino (pomorskie)
Rekrutacja cudzoziemców poprzez dostępne kanały, kontakt z klientem, wykonywanie prac biurowych i administracyjnych, koordynacja pracowników.
Serwis Personalny Anna Lewecka - 2018-08-30 - Gdańsk (pomorskie)
praca w Dziale Logistyki w firmie produkujcej sita molekularne (mi.in. organizacja wysyłek towaru, obsługa dokumentacji, współpraca z firmami spedycyjnymi)
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
pomoc przy wykonywaniu instalacji elektrycznych. Praca na terenie województwa małopolskiego.
Borek Krzysztof P.H.U. - 2018-03-01 - Witanowice (małopolskie)
Prowadzenie procesu przygotowywania oferty zgodnie z procedurami firmy i zasadami rynku. Analizowanie dokumentacji i wymagań technicznych. Wysyłanie zapytań ofertowych. Analiza ofert i sporządzanie zestawień. Prowadzenie i uczestniczenie we wstępnych negocjacjach techniczno - handlowych. Kalkulacja kosztów pośrednich projektu. kompleksowe scalanie wyceny całego projektu i opracowywanie budżetu.
Bildau & Bussmann Polska Sp. z o.o. - 2018-05-18 - Płock (mazowieckie)
praca na terenie Ruchocic
FERMY DROBIU WOŹNIAK SP.Z O.O. - 2018-04-24 - Ruchocice (wielkopolskie)
Praca z dziećmi. Praca na umowę o pracę (6h/miesiąc) w Kołobrzegu.
Przedszkole Miejskie Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Juliana Tuwima - 2018-01-02 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za: nawiązywanie i profesjonalne podtrzymywanie kontaktów z klientami firmy; bieżącą współpracę i opiekę nad klientami związaną z przyjęciem zamówień; negocjacje handlowe.
MARKEN Systemy Antywirusowe - 2015-12-02 - Gdynia (pomorskie)
- stworzenie bazy danych klientów oraz oferty usług firmy,- opracowanie kompleksowej strategii marketingowej i planu promocji firmy,- przeprowadzenie kampanii reklamowej firmy.
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Łódź (łódzkie)
Pomoc choremu przy chodzeniu, karmieniu, masaż klasyczny, , ćwiczenia, zabiegi fizykalne, rehabilitacja.
NZOZ Zakład Pielęgnacyjno Opiekuńczy im. Św. Ojca Pio - 2017-07-27 - Rożniaty (podkarpackie)
przygotowywanie procesów technologicznych zleceń realizowanych przez REMSOD, przygotowywanie dokumentacji warsztatowej oraz tworzenie dokumentacji powykonawczej dla realizowanych przez siebie zleceń,sporządzanie zapotrzebowań materiałowych po uprzedniej weryfikacji zasobów magazynowych oraz kooperacyjnych w razie stwierdzenia braku możliwości realizacji przez Remsod sp. z o.o.,nadzór nad kosztami przy realizacji zleceń,kontrola nad przebiegiem realizacji zlecenia na każdym jego etapie,współpracowanie z klientem
REMSOD SP Z O O - 2018-02-01 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
- wsparcie merytoryczne z zakresu zasad utrzymania czystości i higieny na obiektach (GMP, GHP, HACCP), - przygotowywanie raportów o usterkach i zniszczeniach w budynkach należących do firmy, - kontrolowanie firm odpowiedzialnych za utrzymanie porządku, - kontrola nad przestrzeganiem norm ISO i HACCP.
FLEX FILMS EUROPA Sp. z o.o. - 2016-09-28 - Września (wielkopolskie)
Cel funkcjonowania stanowiska i zakres obowiązków:Osoba obejmująca pracę na tym stanowisku będzie zajmowała się opracowywaniem różnorodnej dokumentacji technicznej w języku angielskim przy użyciu odpowiednich aplikacji lub programów software (np. Adobe FrameMaker, Adobe InDesign, Adobe Acrobat Pro, Microsoft Word, Solid Works). Na bazie informacji od klientów i inżynierów zatrudnionych po stronie klienta będzie tworzyć od początku dokumentację techniczną wraz ze schematami, ilustracjami, spisami, stanowiącą np. instrukcję obsługi czy zasady konserwacji lub naprawy sprzętu elektronicznego, maszyny lub po prostu opisującego proces wytwarzania danego produktu. Specjalista ds. Dokumentacji będzie miał za zadanie weryfikację tekstów pod względem logicznym, tj. sprawdzanie układu logicznego dokumentu, odpowiedniości tytułu głównego i tytułów rozdziałów do treści, hierarchii ważności rozdziałów, sposobów definiowania, objaśniania użytych oznaczeń, pełności opisów elementów ilustracji, tabel itp. Dokumentacja taka będzie opracowywana np. dla użytkownika końcowego, ale także dla działów utrzymania ruchu czy konserwacji. Tworzenie takiej dokumentacji technicznej w języku angielskim będzie wymagało także znajomości norm technicznych lub bezpieczeństwa dla danej branży. Zadaniem Specjalisty ds. Dokumentacji będzie także śledzenie najnowszych trendów w zakresie opracowywania i wizualizacji dokumentacji technicznej dla różnych branż. Językiem pracy jest język angielski.Jedna zmiana, umowa na okres próbny 3 m-ce, następnie umowa na czas okreslony.
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta portugalskojęzycznego, konsultowanie transakcji, poszukiwanie nowych producentów, kontakt z klientem portugalskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Łódź (łódzkie)