SPECJALISTA DO SPAW EWIDENCJI Nowy Sącz oferta pracy MGGP SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPAW EWIDENCJI
Wynagrodzenie: 2 000 - 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Specjalista do spraw ewidencji:Wymagania:- wykształcenie minimum średnie technicze - technik geodeta, preferowane wyższe geodezyjne- znajomość programów EwMapa, TurboMapa- doświadczenie zawodowe minimum 2 lata na podobnym stanowisku pracy przy realizacji min. jednej modernizacji ewidencji gruntów i budynków- mile wdziane uprawnienia zakres 1, 2- praca w ambitnym zespole i przyjaznej atmosferze- możliwość rozwoju i uczestnictwa w ciekawych projektów
Data publikacji: 2017-07-28
Lokalizacja: Nowy Sącz (małopolskie)
Pracodawca: MGGP SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Specjalista do spraw ewidencji:Wymagania:- wykształcenie minimum średnie technicze - technik geodeta, preferowane wyższe geodezyjne- znajomość programów EwMapa, TurboMapa- doświadczenie zawodowe minimum 2 lata na podobnym stanowisku pracy przy realizacji min. jednej modernizacji ewidencji gruntów i budynków- mile wdziane uprawnienia zakres 1, 2- praca w ambitnym zespole i przyjaznej atmosferze- możliwość rozwoju i uczestnictwa w ciekawych projektów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPAW EWIDENCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Nowy Sącz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne, kierunek: geodeta
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
Znajomość programów EwMapa, TurboMapa (wymagany staż - lata: 2)
Nazwa pracodawcy: MGGP SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Sądecki Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Węgierska 146, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Nowy Sącz
Gmina pracodawcy: Nowy Sącz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowy Sącz
Ulica pracodawcy: Węgierska
Numer budynku pracodawcy: 146
Nazwisko osoby zgłaszającej: Andrzej Machowski
Oferta zgłoszona przez: Sądecki Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 28.07.2017
Oferta pracy ważna do: 28.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 28.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 28.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Nagrywanie filmów, obróbka graficzna, tworzenie materiałów edukacyjnych, prezentacja materiałów edukacyjnych u klienta.
kontakt przez PUP - 2017-05-11 - Sulejówek (mazowieckie)
specjalista w Krajobrazowym Parku Krajoznawczym
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Kłopot (lubuskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2017-10-09 - Radomsko (łódzkie)
-
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Białystok (podlaskie)
Czuwanie nad prawidłowym działaniem sieci i instalacji wod-kan, c.o., gaz na terenie i w obiektach GUMed. Uczestniczenie w uzgodnieniach projektowych w zakresie rozwiązań technicznych,przygotowywanie zleceń i projektów umów,nadzór nad realizacją robót,przygotowywanie materiałów przetargowych na wykonanie remontów lub przebudowy instalacji wewnętrznych i zewnętrznych wod-kan, c.o., w tym przedmiarów i kosztorysów inwestorskich, STWiOR, udział w komisjach przetargowych,rozliczenia wykonanych robót,pozyskiwanie wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń itp.
Gdański Uniwersytet Medyczny - 2017-09-19 - Gdańsk (pomorskie)
WSPARCIE TECHNICZNE KLIENTÓW, PRZYJMOWANIE I OBSŁUGA ZGŁOSZEŃ KLIENTÓW ZA POŚREDNICTWEM RÓŻNYCH KANAŁÓW KOMUNIKACJI (TELEFON, ELEKTRONICZNY SYSTEM REJESTROWANIA ZGŁOSZEŃ, CHAT), REJESTRACJA KONTAKTÓW Z KLIENTAMI W SYSTEMIE CRM, ROZWIĄZYWANIE PODSTAWOWYCH PROBLEMÓW TECHNICZNYCH ZGŁASZANYCH PRZEZ KLIENTÓW, WSPARCIE KLIENTÓW W PROCESIE ZAMAWIANIA ONLINE, WSPARCIE KLIENTÓW PRZY ROZPOCZYNANIU PRACY Z PRODUKTAMI FIRMY AVID, EDUKOWANIE KLIENTÓW, WSPÓŁDZIAŁANIE Z KIEROWNICTWEM I ZESPOŁEM OBSŁUGI KLIENTA W ZAKRESIE ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW, REGULARNE INFORMOWANIE PRZEŁOŻONEGO O NIEROZWIĄZANYCH ZGŁOSZENIACH KLIENTÓW, PRZYSWAJANIE NA BIEŻĄCO INFORMACJI O OBOWIĄZUJĄCYCH PROCESACH I PROCEDURACH REJESTRACJI, AKTYWACJI, INSTALACJI I WSPARCIA E-COMMERCE; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE KIERUNKOWE (INŻYNIER DŹWIĘKU), ZNAJOMOŚĆ PROCESÓW NADAWANIA PROGRAMÓW TELEWIZYJNYCH I RADIOWYCH (NEWSROOM, EDYTOWANIE, PRODUKCJA), ZNAJOMOŚĆ PROCESÓW PRODUKCJI I POST PRODUKCJI PROGRAMÓW WIZUALNYCH, WIEDZA NA TEMAT TECHNOLOGII KOMPUTEROWYCH ORAZ INFRASTRUKTURY VIDEO I AUDIO, INFRASTRUKTURY SIECIOWEJ, WIEDZA NA TEMAT SERWISOWANIA SPRZĘTU AUDIO, UMIEJĘTNOŚCI DYDAKTYCZNE I DOŚWIADCZENIE W PROWADZENIU SZKOLEŃ TECHNICZNYCH, WIEDZA I DOŚWIADCZENIE W KORZYSTANIU Z PRZYNAJMNIEJ JEDNEGO PRODUKTU AVID (INEWS, INTERPLAY, MAM, ISIS), MINIMUM 2 LATA DOŚWIADCZENIA NA PODOBNYM STANOWISKU, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO; PRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNY;
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wykształcenie średnie kierunkowe; doświadczenie zawodowe; obsługa klienta; dyspozycyjność; komunikatywność; sprzedaż ofert turystycznych Biura Podróży Itaka; jedna zmiana; 1/2 lub 1/4 etatu; miejsce pracy: Gliwice;
FHU "M & R CAMPBELL" - 2016-02-04 - Gliwice (śląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Radom (mazowieckie)
wykonywanie projektów instalacji wodociągowych i grzewczych, kosztorysowanie materiałów
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Kańczuga (podkarpackie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników
REGALUX Krzysztof Sutowski - 2015-12-08 - Chojnice (pomorskie)
przygotowanie wniosków o pomoc finansową na realizację przedsięwzięć określonych w LSR, przygotowanie wniosków o płatność, przygotowywanie odpowiednich sprawozdań, poszukiwanie możliwości dofinansowania dlaprojektów LGD Dunajec-Biała, realizacja projektów LGD Dunajec-Biała, prowadzenie doradztwa dla beneficjentów w sprawie warunków oraz możliwości otrzymania dofinansowania i animacji lokalnej i współpracy o których mowa w par. 3 ust 8 i ust 9., przygotowanie i wdrażanie projektów w ramach LSR, prowadzenie monitoringu realizowanych operacji, współorganizacja imprez okolicznościowych, monitorowanie wykonywania obowiązków wynikających z ustawy z dnia 16 listopada 2000 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniuterroryzmu ewaluacja wskaźników oraz monitoring wdrażania LSR obsługa posiedzeń Rady Decyzyjnej LGD Dunajec-Biała, uczestnictwo w organizowanych przezLGD targach, konferencjach, wystawach, szkoleniach, badanie stopnia zadowolenia z udzielonego doradztwa
Lokalna Grupa Działania Dunajec-Biała - 2017-11-17 - Zakliczyn (małopolskie)
Specjalista do spraw kadrSklep wielkopowierzchniowy poszukuje pracowników z doświadczeniem na staonowisko - Specjalista do spraw kadr- minimum 3 l3tniego doświadczenia zawodowego w obszarze kadr i płac- znajomość zasad naliczania wynagrodzeń, przepisów podatkowych, PFRON, ZUS i prawa pracy- podstawowa znajomość zasad księgowości- mile widziana znajomość programu COMARCH OPTIMARozmowy z pracodawcą odbędą się 04.01.2018 w Sądeckim Urzędzie Pracy. Osoby zainteresowane pracą proszone są o kontakt telefoniczny 18 44-89-311 celem umówienia na spotkanie.
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Nowy Sącz (małopolskie)
Odpowiedzialność za rozwój biznesu oraz sprzedaż odlewów żeliwnych na rynkach zagranicznych,aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych,(poprzez kontakt mailowy,telefoniczny oraz spotkania),bieżąca obsługa oraz rozwijanie dotychczasowych klientów,przygotowywanie ofert handlowych,monitorowanie oraz odpowiedź na zapytania ofertowe klientów,bieżąca analiza dynamiki i trendów na rynku odlewniczym(żeliwo szare i sferoidalne),praca w systemie CRM i ERP.
Odlewnia Kutno Sp. z o.o. - 2018-01-19 - Kutno (łódzkie)
Obsługa klientów kluczowych w zakresie pełnego asortymentu spółki;Wprowadzanie i przetwarzanie zamówień w systemie; Przygotowywanie i przedstawianie oferty klientom B2B ; Obsługa zamówień i ich realizacja, w tym doradztwo w zakresie oferowanego towaru,sprawdzanie dostępności towaru, monitoring realizacji dostawy; Aktywne działania handlowe w ściśle określonej grupie klientów; Budowanie oraz utrzymywanie długofalowych relacji z klientami B2B; Realizacja ustalonych celów sprzedażowych;
WEINDICH SPÓŁKA JAWNA - 2018-06-27 - Chorzów (śląskie)
tworzenie maceratów z ziół, przygotowywanie nowych smaków nalewek metodą organoleptyczną
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Łomianki (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, umiejętności: znajomość lokalnych rynków w krajach UE, arabskich, prawo jazdy kat.B, doświadczenie: łatwość nawiązywania kontaktów, zdolności negocjacyjne, znajomość j. angielskiego, hiszpańskiego, francuskiego w stopniu biegłym. Ogólny zakres obowiązków: nawiązywanie kontaktów z firmami z powierzonego obszaru, zbieranie informacji o sprzedaży danego produktu, negocjowanie umów i warunków handlowych, obsługa klientów przez cały okres procesu sprzedażowego. Miejsce wykonywania pracy: Lublin, UE, kraje arabskie.
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Lublin (lubelskie)
j.w
Stegmann Polska Sp. z o.o. - 2016-02-03 - Warszawa (mazowieckie)
-przyjmowanie i przygotowywanie zamówień, rejestrowanie zamówień w systemie informatycznym, odbieranie telefonów i przekazywanie informacji dzwoniącym,obsługa klienta w systemie informatycznym(wysyłanie i odbieranie wiadomości od użytkowników),przygotowywanie produktów do wysyłki, sporządzanie zestawień,tabelek w Excelu, wyszukiwanie potrzebnych informacji w Internecie,dodawanie nowych produktów na platformie zakupowej,obsługa programów komputerowych takich jak: Subiekt,Faktura Small Business
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Kcynia (kujawsko-pomorskie)
sporządzanie umów o pracę, dokumentów oraz innych zaświadczeń związanych z zatrudnieniem,prowadzenie dokumentacji personalnej w formie elektronicznej i papierowej (akta osobowe)naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac dla pracowników klienta przygotowywanie i rozliczanie umów zlecenia i o dzieło,przygotowywanie przelewów wynagrodzeń, koordynacji procesu wypłat,sporządzanie deklaracji rozliczeniowych DRA, RCA, RSA, RZA,sporządzanie korekt dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych w programie Płatnik;przygotowywanie zaświadczeń o wynagrodzeniu pracowników oraz pism do komorników dotyczących zajęć wynagrodzeń pracowników,Udział w audytach płac typu: ZUS, US.Obsługa systemu kadrowo-płacowego Comarch OPTima (kadry i płace) oraz programu Płatnik,
OPTEAM SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-01-20 - Rzeszów (podkarpackie)
Tworzenie i realizacja założonych działań marketingowych firmy;Kreacja i prowadzenie bieżących promocji konsumenckich i handlowych;Poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań aktywizujących sprzedaż,Przygotowanie, negocjowanie i zlecanie wykonania wybranych materiałów marketingowych podwykonawcom zewnętrznym (agencje reklamowe, graficy),Tworzenie treści - ofert handlowych, artykułów, opisów produktów,Podejmowanie działań z obszaru Public Relations,Analiza efektywności prowadzonych akcji marketingowych i raportowanie do Zarządu spółki;Prowadzenie wewnętrznej komunikacji firmy
SEKO S.A. - 2018-05-15 - Chojnice (pomorskie)
montaż i obsługa urządzeń chłodniczo-klimatyzacyjnych, wentylacyjnych, lokalizowanie przyczyn awarii, uruchamianie układów chłodniczych, klimatyzacyjnych, wentylacyjnych
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Poznań (wielkopolskie)
Naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, rozliczeń rocznych, zgłaszanie do ZUS, prowadzenie akt osobowych, archiwizacja dokumentów
GLOBAL SP. Z O.O. - 2017-02-20 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Obsługa klienta, przyjmowanie zamówień, ustalanie szczegółow zleceń z klientem, realizacja zamówień, promocja firmy (prowadzenie m.in. FB i stony www) praca przy maszynach introligatorskich i drukarskich, montaże reklam.
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Kobyla Góra (wielkopolskie)
Odbieranie rozmów telefonicznych i prawidłowe dokonywanie rezerwacji; Odpowiadanie na zapytania klienta przychodzące na linie Generic/ Cluster/ ACCA oraz wszelkie inne, które zostaną dodane do zakresu dostarczanych usług dla Accor (w zależności od języka, jakim posługuje się dany Agent); Przestrzeganie założeń procesu dotyczących charakteru oferowanych produktów / usług; Profesjonalna i sprawna obsługa telefoniczna oraz mailowa przy jednoczesnym zachowaniu standardów jakościowych oraz spełnieniu wymogów sprzedażowych klienta;Miejsce pracy: Świdnicka Kontakt kandydatów z pracodawcą: telefonicznyOferta w sali: H
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Wrocław (dolnośląskie)
WG. PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Ciechocin (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,wprowadzanie danych do programu komputerowego,prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców), przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego, przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawyo świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, sporządzanie sprawozdań, tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2017-06-13 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy); sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń, wystawianie świadectw pracy; sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców; sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; rozliczenie umów o dzieło i umów zlecenie; sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON; ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych; ewidencja zwolnień lekarskich; nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników; organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP; wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach; udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych; sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów.
SUBADOM Spółka z o.o. - 2018-07-20 - Zator (małopolskie)
Zamawianie komponentów do produkcji, poszukiwanie i wybór dostawców, negocjacje z dostawcami, negocjacje z dostawcami dotyczące warunków zakupu, monitorowanie zamówień i realizacji dostaw.
DUTRON ŚREM Sp. z o.o. - 2018-02-15 - Psarskie (wielkopolskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Kraków (małopolskie)