SPECJALISTA DS. WDRAŻANIA SRL (O) Zakliczyn oferta pracy Lokalna Grupa Działania Dunajec-Biała
Stanowisko: SPECJALISTA DS. WDRAŻANIA SRL (O)
Wynagrodzenie: 2 100 - 2 150 PLN
Zakres obowiązków: przygotowanie wniosków o pomoc finansową na realizację przedsięwzięć określonych w LSR, przygotowanie wniosków o płatność, przygotowywanie odpowiednich sprawozdań, poszukiwanie możliwości dofinansowania dlaprojektów LGD Dunajec-Biała, realizacja projektów LGD Dunajec-Biała, prowadzenie doradztwa dla beneficjentów w sprawie warunków oraz możliwości otrzymania dofinansowania i animacji lokalnej i współpracy o których mowa w par. 3 ust 8 i ust 9., przygotowanie i wdrażanie projektów w ramach LSR, prowadzenie monitoringu realizowanych operacji, współorganizacja imprez okolicznościowych, monitorowanie wykonywania obowiązków wynikających z ustawy z dnia 16 listopada 2000 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniuterroryzmu ewaluacja wskaźników oraz monitoring wdrażania LSR obsługa posiedzeń Rady Decyzyjnej LGD Dunajec-Biała, uczestnictwo w organizowanych przezLGD targach, konferencjach, wystawach, szkoleniach, badanie stopnia zadowolenia z udzielonego doradztwa
Data publikacji: 2017-11-17
Lokalizacja: Zakliczyn (małopolskie)
Pracodawca: Lokalna Grupa Działania Dunajec-Biała
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Browarki 7, 32-840 Zakliczyn, powiat: tarnowski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przygotowanie wniosków o pomoc finansową na realizację przedsięwzięć określonych w LSR, przygotowanie wniosków o płatność, przygotowywanie odpowiednich sprawozdań, poszukiwanie możliwości dofinansowania dlaprojektów LGD Dunajec-Biała, realizacja projektów LGD Dunajec-Biała, prowadzenie doradztwa dla beneficjentów w sprawie warunków oraz możliwości otrzymania dofinansowania i animacji lokalnej i współpracy o których mowa w par. 3 ust 8 i ust 9., przygotowanie i wdrażanie projektów w ramach LSR, prowadzenie monitoringu realizowanych operacji, współorganizacja imprez okolicznościowych, monitorowanie wykonywania obowiązków wynikających z ustawy z dnia 16 listopada 2000 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniuterroryzmu ewaluacja wskaźników oraz monitoring wdrażania LSR obsługa posiedzeń Rady Decyzyjnej LGD Dunajec-Biała, uczestnictwo w organizowanych przezLGD targach, konferencjach, wystawach, szkoleniach, badanie stopnia zadowolenia z udzielonego doradztwa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 2 150 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. WDRAŻANIA SRL (O)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zakliczyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zakliczyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 2 150 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe, min. 1 rok doświadczenia w pracy, odbyty staż w obszarze funduszy zewnętrznych, znajomość tematyki z zakresu Funduszy i Programów UE Znajomość tematyki LEADER, PROW 2007-2013 i PROW 2014-2020 Znajomość LSR, studia podyplomowe lub odbyte kursy z zakresu funduszy unijnych i administracji publicznej; dobra obsługa komputera: MS Office (Word, Excel, Power Point); umiejętności analityczne, rachunkowe; obowiązkowość; rzetelność; wnikliwość; terminowość; uczciwość; komunikatywność; dobra organizacja pracy i samodzielność w inicjowaniu i prowadzeniu projektów; umiejętność tworzenia i redagowania tekstów pisemnych; prawo jazdy kat. B. Praca w Zakliczynie, jedna zmiana w godz. 7.45-15.45 (środy: 10.00-18.00), wynagrodzenie: 2100 zł brutto. Kontakt: Lokalna Grupa Działania Dunajec-Biała, 32-840 Zakliczyn, ul. Browarki 7, tel.: 14 665 37 37.
Nazwa pracodawcy: Lokalna Grupa Działania Dunajec-Biała
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Adres pracodawcy:
Browarki 7, 32-840 Zakliczyn, powiat: tarnowski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
list motywacyjny, CV opatrzone klauzula o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i staż pracy (oryginały do wglądu), oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: tarnowski
Gmina pracodawcy: Zakliczyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zakliczyn
Ulica pracodawcy: Browarki
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 17.11.2017
Data dodania oferty pracy: 17.11.2017
Oferta pracy ważna do: 30.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 17.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 16.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kreowanie i konsekwentne wdrażanie strategii handlowej, pozyskiwanie nowych klientów, doradzanie im, negocjowanie umów, budowanie relacji businessowych, ocena i rozwój nowych możliwości sprzedażowych dla produktu/ usługi/ działu, projektowanie oraz osiąganie celów sprzedażowych firmy oraz efektywne zarządzanie podległym zespołem pracowników, kreowanie budżetu i jego realizację, zawieranie umów handlowych, raportowanie zgodnie z przyjętymi standardami do zarządu spółki, kontrola wszelkich działań handlowych firmy
OIP TECH SP.Z O.O. - 2018-07-06 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw.
Wytwórnia Filmów Dokumentalnych i Fabularnych - 2016-01-25 - Warszawa (mazowieckie)
- Wystawianie dokumentów wydań i przyjęć towarów na magazyn (WZ, PZ), wysyłka towarów i organizacja transportu. Dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji magazynowej. Kontrola zamówień oraz terminiowści i jakości dostaw.- Wynagrodzenie: 1750 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: praca (at) radioster.pl
RADIOSTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-01 - Katowice (śląskie)
Sprzedaż produktów, obsługa telefoniczna i mailowa klienta . Obsługa aukcji internetowych, koordynowanie realizacji zamówień internetowych, zbieranie zamówień i rozliczanie należności. Raportowanie cen promocji i asortymentu. Budowanie trwałych relacji z klientem.
TECHKAR Maciej Wiecha - 2018-01-17 - Brzesko (małopolskie)
Spedycja transportowa, rozliczanie kierowców, praca w firmie i zdalna.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Jan Węcławik - 2017-09-05 - Skierbieszów (lubelskie)
zgodne ze stanowiskiem: wykształcenie wyższe, kierunek IT; umiejętności: efektywna współpraca zespołów projektowych z klientem, określenia potrzeb biznesowych klienta oraz opracowywanie możliwych rozwiązań, analizy potrzeb klienta i przygotowywania dokumentacji projektowej, weryfikacji realizowanych projektów pod kątem zgodności z wymaganiami klienta, rozwiązywania sporów, oceny ryzyka, doświadczenie zawodowe: pożądane 5 letnie na podobnym stanowisku, znajomość języków obcych: biegła znajomość języka rosyjskiego i angielskiego w mowie i piśmie. Ogólny zakres obowiązków: analiza wymagań z zakresu projektów IT kluczowych klientów firmy. Dobór i nadzór nad pracą zespołów projektowych (rozproszonych). Komunikacja i rozwiązywanie problemów projektowych. Reprezentacja firmy w rozmowach z potencjalnymi klientami. Zarządzanie potrzebami klienta i aktywny udział w planowaniu zadań projektowych. Obsługa kontrahentów m. in. z Federacji Rosyjskiej, UE, USA i Kanady.
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Lublin (lubelskie)
zbieranie i przygotowywanie zamówień, kontakt z klientami głównie ze Wschodu, nadzór nad procesem produkcji oraz przygotowywaniem zamówień
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Runów (mazowieckie)
Sprzątanie pomieszczeń
PATISSERIE S.C. - 2018-05-07 - Gdańsk (pomorskie)
roznoszeie ulotek, rekrutacja chętnych uczestników.
kontakt przez OHP - 2016-06-24 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami z byłych Republik Radzieckich, pomoc w opiece nad klientami rosyjskojęzycznymi
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wyksz. min. średnie,bardzo dobra obsługa sprzętu biurowego,sprawne porszanie się w internecie, doświadczenie w branży art. dziecięce mile widziane;bezpośrednia obsługa klienta stacjonarnego i internetowego, doradztwo produktowe, przyjmowanie zamówień, fakturowanie, przyjmowanie towaru, kontrolowanie stanów magazynowych, komputerowe opracowywanie ofert,osoba zarejestrowana w PUP, poniżej 30 r/ż
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
-
KARO CONCEPT S.C. - 2017-05-18 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
dbanie o dobry wizerunek firmy wśród klientów arabskojęzycznych, dostarczanie klientom produktów, odpowiedzialność za rozpatrywanie problemów, wykonywanie innych zadań zleconych
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Rzeszów (podkarpackie)
sprzedawca Delikatesy Centrum w Pcimiu, praca zmianowa 5.30-21.00 bez niedziel
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" Pcim - 2018-04-12 - Pcim (małopolskie)
doradztwo technologiczne; wypełnianie wniosków i dokumentów niezbędnych do ubiegania się o pomoc ze środków pochodzących z funduszy UE; sporządzanie opracowań dotyczących oceny możliwości inwestycyjnych gospodarstw rolnych; upowszechnienia postępu biologicznego w ramach doświadczalnictwa odmianowego; upowszechnianie metod produkcji rolniczej przyjaznych dla środowiska; organizowanie i prowadzenie szkoleń na rzecz producentów rolnych
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Barzkowicach - 2016-02-19 - Barzkowice (zachodniopomorskie)
Organizacja, planowanie i kontrola pracy działu kosmetologii, wysyłka kosmetyków do Chin, Ameryki Południowej. Praca 20 godz./tydz., od poniedziałku do piątku wg. zleceń.
kontakt przez PUP - 2016-11-08 - Piastów (mazowieckie)
w/g stanowiska - obsługa klienta w sklepie spożywczo - przemysłowym (Freshmarket. Praca na dwie zmiany od 06:00-14:00-23:00.
F.H.U.B JANUSZK - Janusz Krzyściak TYMBARK 499 - 2017-10-03 - Tymbark (małopolskie)
Prowadzenie akt osobowych, prowadzenie ewidencji czasu pracy, kontrolowanie aktualnosci obowiązkowych badań lekarskich, przygotowanie dok. związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, inne zlecone czynności
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ - SKUBARCZEWO - 2017-07-21 - Skubarczewo (wielkopolskie)
Zawieranie umów zleceń z osobami poszkodowanymi w wypadkach komunikacyjnych, w pracy czy też gospodarstwach rolnych itp.Prowadzenie poszkodowanych krok po kroku aby uzyskać satysfakcjonujące odszkodowanie a co za tym idzie prowizje dla agenta
Prawa Poszkodowanych Sp. Z O.O. - 2016-08-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
telefoniczna i e-mailowa obsługa klienta, wystawianie dokumentów sprzedaży, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, pomoc w koordynacji działań marketingowych
SIGNU Waldemar Soroka, Jacek Jasiuleniec s.c. - 2017-02-10 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)
PREZENTOWANIE OFERTY FIRMY NOWYM I DOTYCHCZASOWYM KLIENTOM, PRZYGOTOWANIE UMÓW ORAZ KOORDYNOWANIE ICH REALIZACJI, BUDOWANIE WIZERUNKU FIRMY NA RYNKU;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, OBSŁUGA KOMPUTERA I URZADZEŃ BIUROWYCH, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA CHIŃSKIEGO I ROSYJSKIEGO
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
kontakt z kontrahentami międzynarodowymi
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Połczyn-Zdrój (zachodniopomorskie)
Zgłaszanie i wygłaszanie pracowników w ZUS, sporządzanie list płac, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie dokumentacji dla ZUS, PFRON, Urząd Skarbowy i GUS, praca z programem RESET 2 i PŁATNIK, sporadyczna obsługa zajęć komorniczych. Praca jednozmianowa w godz.: 08:00-16:00. Kontakt z pracodawcą osobisty poprzedzony kontaktem telefonicznym.
Dyczkowski Mariusz Kancelaria Prawno - Podatkowa - 2017-11-10 - Andrychów (małopolskie)
doradztwo w zakresie ochrony środowiska, wypełnianie wniosków i innych dokumentów niezbędnych do ubiegania się o pomoc finansową lub współfinansowanie ze środków pochodzących z funduszy UE, wdrażanie i upowszechnianie pośrodowiskowych zachowań i zasad wzajemnej zgodności, świadczenie pomocy w zakresie dostosowania gospodarstw rolnych do obowiązującyh standardów i wymagań w zakresie ochrony środowiska, udział w pracach zespołu w zakresie planów zadań ochronnyhch, organizowanie szkoleń w zakresie ochrony środowiska, współpraca z podmiotami realizującymi zadania na rzecz rolnictwa i rozwoju obszarów wiejskich
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego Barzkowice - 2018-08-27 - Barzkowice (zachodniopomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem; Pozyskiwanie nowych zleceń dla kancelarii, zawieranie umów i zapewnienie wysokiego standardu obsługi poszkodowanie, kompletowanie i weryfikacja zebranej dokumentacji niezbędnej do zgłoszenia szkody. Obsługa spraw zleconych przez kancelarię.Wykształcenie min. średnie; Komunikatywność, kultura osobista, otwartość. Mile widziane prawo jazdy KAT. B. Doświadczenie jako przedstawiciel handlowy, ubezpieczenia.
CONSILIUM BONUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-01 - Lublin (lubelskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Kraków (małopolskie)
obsługa zagranicznych klientów firmy, obsługa próśb kierowanych drogą mailową i telefoniczną, koordynowanie kontaktów klientów z poszczególnymi działami firmy, obsługa klientów w zakresie realizacji i stanu zamówień
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Kraków (małopolskie)
obsługa dokumentacji zwiazanej ze sprzedażą (wystawianie faktur) , praca na wadze samochodowej
KOMPANIA GÓRNICZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-10 - Piława Górna (dolnośląskie)
Obsługa sprzedaży produktów w zakresie elektroniki z wykorzystaniem platform sprzedaży online, sprzedaż na rynki zagraniczne (biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie - warunek konieczny), aktywne pozyskiwanie partnerów biznesowych na terenie Indii i Chin, negocjacje biznesowe z kontrahentami na terenie Indii i Chin, pełna koordynacja zamówień realizowanych przez kontrahentów na terenie Indii i Chin, wsparcie serwisowe dla Klientów dokonujących zakupów przez Internet (kontakt w języku angielskim), planowanie i rozwój sprzedaży zagranicznej, bieżąca analiza konkurencji. Wymagania: wykształcenie wyższe (w tym licencjat) - techniczne, minimum 3 lata w zakresie elektroniki/minimum 1 rok w zakresie obsługi klientów kluczowych, biegła obsługa komputera: pakiet MS Office (w tym Power Point), środowisko Windows. Wymagania konieczne: umiejętność wyszukiwania i analizy danych dostępnych w Internecie-głównie rynki Indii, umiejętności analityczne, umiejętności negocjacyjne, praktyczna wiedza w zakresie marketingu i sprzedaży produktów w Internecie, praktyczna wiedza poparta doświadczeniem w zakresie elektroniki, wysoka kultura osobista, biegła znajomość języka angielskiego w zakresie słownictwa specjalistycznego-elektronika/nowe technologie. Certyfikowana wiedza z zakresu: komputerów, laptopów, serwerów, produkty i oprogramowanie DELL i Microsoft Professional, mile widziana znajomość języka pendżabskiego. Biegła znajomość języka angielskiego i hindi. Miejsce pracy - możliwość pracy w domu (sprzedaż internetowa i telefoniczna)
OK Media Justyna Spuła - 2016-11-18 - Reda (pomorskie)
Wykonywanie wszelkich obowiązków związanych z działem jakości ISO 9000.
Zakład Artykułów Ściernych "Armes" Zadrużniak Sławomir - 2016-01-05 - Nisko (podkarpackie)