SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI NIERUCHOMOŚCI (J. ANGIELSKI) Warszawa oferta pracy Wytwórnia Filmów Dokumentalnych i Fabularnych
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI NIERUCHOMOŚCI (J. ANGIELSKI)
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2016-01-25
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Wytwórnia Filmów Dokumentalnych i Fabularnych
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Chełmska 21, 00-003 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI NIERUCHOMOŚCI (J. ANGIELSKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: administrator nieruchomości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.02.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Administrator nieruchomości (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie/wyższe z zakresu gospodarki nieruchomościami lub pokrewne; min. 2 lata doświadczenia popartego praktyczną wiedzą z zakresu gospodarki nieruchomościami (mile widziana licencja zarządcy nieruchomości); samodzielność w rozwiązywaniu problemów; wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne (komunikatywność, łatwość w nawiązaniu kontaktów, umiejętność współpracy); odpowiedzialność, systematyczność oraz umiejętność pracy w zespole; biegła znajomość języka angielskiego; dobra znajomość pakietu MS Office. Zakres obowiązków: realizacja strategii wykorzystania nieruchomości; bieżąca kontrola i nadzór nad prawidłowością eksploatacji, funkcjonowania obiektu i wynajętych pomieszczeń; utrzymywanie stałego kontaktu z najemcami pomieszczeń produkcyjnych i nieprodukcyjnych; udzielanie najemcom szczegółowych informacji o obowiązujących w Wytwórni procedurach; nadzór nad przestrzeganiem przez najemców zapisów zawartych w umowach najmu; protokólarne przekazywanie najemcom wynajętych pomieszczeń oraz kluczy, a po zakończeniu okresu najmu przyjęcie ich na podstawie protokołu zgodnie z obowiązującymi procedurami; planowanie oraz udział w realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych nieruchomości; zgłaszanie usterek i awarii; protokólarne przekazywanie pomieszczeń zakwalifikowanych do remontu oraz ich przyjęcie po zakończeniu prac remontowych; stała współpraca i wymiana informacji ze specjalistami ds. ekonomicznych i najmów, prowadzenie ewidencji najmów; prowadzenie dokumentacji i ewidencji przedmiotów nietrwałych, stanowiących wyposażenie pomieszczeń, nadzór nad tym wyposażeniem, kontrola środków trwałych. Pracodawca oferuje: pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku; stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w systemie zmianowym 8.00-16.00 i 12.00-20.00; możliwość rozwoju zawodowego, w tym szkolenia; narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych zadań; dobrą atmosferę pracy.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Wytwórnia Filmów Dokumentalnych i Fabularnych
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Chełmska 21, 00-003 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Chełmska
Numer budynku pracodawcy: 21
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: administrator nieruchomości
Data dodania oferty pracy: 25.01.2016
Oferta pracy ważna do: 31.01.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 25.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 25.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zakup sprzętu komputerowego i elementów do rozbudowy sieci teleinformatycznej oraz oprogramowania. Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sprzętu komputerowego i oprogramowania. Konserwacja i wnioskowanie o zlecanie napraw sprzętu komputerowego oraz aktualizacji oprogramowania. Elektroniczne archiwizowanie i zabezpieczanie bazy danych na nośnikach informatycznych. Zarządzanie serwerami w oparciu o Linux/ Debian oraz serwerem MS Windows. Umowa na czas określony 7 miesięcy; godziny pracy: 7.00-11.00
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz" - 2017-07-04 - Słupsk (pomorskie)
przyjmowanie i ewidencja zamówień, fakturowanie sprzedaży, obsługa kasy fiskalnej, wystawianie dokumentów dostawy, przygotowywanie zestawień do księgowości, przygotowywanie raportów sprzedażowych, obsługa klientów, obsługa reklamacji (zgłoszenia, monitoring), stała kontrola magazynów.
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Zabrze (śląskie)
wykonywanie zbrojeń na budowach, praca na terenie kraju (Wrocław, Opole, Trzebnica)
SEWEZ NORTH LINE. ARTUR ŻELAZKO - 2016-04-15 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
Montaż instalacji elektrycznej i obsługa narzędzi do montażu instalacji elektrycznych.
kontakt przez PUP - 2017-12-11 - Łódź (łódzkie)
specjalista do spraw szkoleń
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: kontakty z klientami biznesowymi w zakresie realizowanych zamówień oraz za współudział w osiąganiu celów sprzedażowych (w tym m.in. przygotowywanie kalkulacji i ofert oraz nadzór nad realizacją zadań wynikających z umów z klientami) WYMAGANIA: wykształcenie wyższe, mile widziane ekonomiczne, logistyczne lub pokrewne, doświadczenie w dziale sprzedaży/ obsługi klienta lub logistyki, łatwość nawiązywania kontaktu i budowania relacji z klientami, umiejętność skutecznego działania w środowisku wymagającym pracy pod presją czasu i optymalnej wydajności linii produkcyjnych, odporność na stres; niezbędna gotowość do odbycia kilkumiesięcznego szkolenia w Zakładzie EUROBOX Polska w Ujeździe (woj. Łódzkie); mile widziana znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
"EUROBOX POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-01 - Lubliniec (śląskie)
-sprzedaż produktów firmy, -doradztwo techniczne w zakresieoferowanych produktów, -przygotowywanie ofert handlowych orazprowadzenie rozmów handlowych, -współpraca oraz utrzymywaniepozytywnych relacji biznesowych z kontrahentami firmy,-pozyskiwanie nowych klientów dla firmy, -reprezentacja firmy narynku i w kontaktach z klientami, -negocjacje warunków handlowych zproducentami i dostawcami.
STALSERWIS-Network-Marketing - 2018-02-14 - Nakło (opolskie)
Analiza zapytań ofertowych, przygotowywanie wstępnej dokumentacji ofertowej, kontrola zgodności ofert z zamówieniami, pozyskiwanie i weryfikacja ofert od podwykonawców. Wykształcenie min. średnie techniczne - budownictwo, znajomość branży budowlanej - łatwość nawiązywania kontaktów handlowych, umiejętność pracy w zespole, znajomość programów Autocad, Excel.
ARKA BUD Sp. z o. o. - 2015-12-02 - Luzino (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-06 - Warszawa (mazowieckie)
praca na budowie
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Kraków (małopolskie)
wg stanowiska
FHU ANDREW S.C. - 2018-03-08 - Raba Niżna (małopolskie)
Przygotowywanie i wdrażanie reklam internetowych oraz prowadzenie strony gastronomiczno-hotelerskiej oraz muzyczno-rozrywkowej
AMAZONKA - 2017-03-09 - Gdańsk (pomorskie)
ZGODNIE Z PROGARMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Pisarzowice (śląskie)
nadzór i koordynacja pracy kierowców i floty samochodowej, rozliczanie czasu pracy kierowców, prowadzenie dokumentacji transportowej
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH sp. z o.o. - 2018-01-17 - Hrubieszów (lubelskie)
jw
BYŚ Wojciech Byśkiniewicz - 2017-04-27 - Warszawa (mazowieckie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: znajomość branży budowlanej, podstawy kalkulacji, czytanie rysunku technicznego; WYMAGANIA: wykształcenie min. średnie - budownictwo, doświadczenie zawodowe, umiejętność obsługi komputera (Word, Excel); KONTAKT: w.proszkowski (at) bruksa.pl
"BRUK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-26 - Lisów (śląskie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami, oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Praca na trzy zmiany:Od 08:45 do 17:00; 09:45 di 18:00; 10:45 do 19:00Wysokość wynagrodzenia miesięcznie (brutto): 3500zł brutto miesięcznie przez pierwsze 5 tygodni zatrudnienia. Następnie 3900zł brutto (wynagrodzenie podstawowe) + 750zł brutto (dodatek językowy) po pomyślnym zakończeniu przez pracownika kompleksowego szkolenia z zakresu systemu rezerwacji biletów lotniczych, zaliczenie wszystkich wymaganych testów, oraz uzyskanie pozytywnej oceny od Kierownika Centrum Kontaktu z Klientem.Umowa na czas określony (Po okresie pół roku w momencie kiedy pracownik uzyskał pozytywną ocenę od Kieronika Centrum Kontaktu z Klientem umowa na czas nieokreślony)
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Sporządzanie rocznego budżetu, prognozowanie miesięcznych wyników spółki. Planowanie i kontrola sprzedaży; kontrolowanie odchyleń. Kaulacje cen, dostosowywanie planu kont do potrzeb rachunkowości zarządczej. l
ELEKTROMONTAŻ- LUBLIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-18 - Lublin (lubelskie)
Tworzenie albumów cyfrowych w języku hiszpańskim, analiza rynku muzycznego. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
REHEGOO SP. Z O. O. - 2017-04-11 - Bielsko-Biała (śląskie)
Brak danych
SANOCKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O. - 2018-02-05 - Sanok (podkarpackie)
Obliczanie i sporządzanie list płac nauczycieli i pracowników niepadagogicznych, prowadzenie dokumentacji ZUS, zasiłków chorobowych, macierzyńskich, opiekuńczych, wychowawczych, sporządzanie deklaracji ZUS, raportów imiennych, miesięcznych. Obsługa programu Płatnik, sporządzanie sprawozdań o wynagrodzeniu i zatrudnieniu, ewidencja i rozliczanie podatku dochodowego pracowników oraz sporządzanie deklaracji do Urzędu Skarbowego, przygotowywanie danych i wprowadzanie ich do programu SIO. Wynagfrodzenie zgodnie z Regulaminem wynagradzania i kwalifikacjami.
Centrum Kształcenia Praktycznego - 2016-07-13 - Siedlce (mazowieckie)
tworzenie i projektowanie etykiet; nadawanie kodów kreskowych na asortymenty; konfiguracja zestawów drukujących; prowadzenie dokumentacji związanej z tworzeniem znakowania produktów
Animex Foods Spółka z o.o. Sp. k. - 2017-03-08 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Zgodnie z załączonym do wniosku Programen stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Rajcza (śląskie)
rekrutowanie zleceniobiorców, stały kontakt z klientami zagranicznymi, odpowiedzi na zapytania klientów, rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń, analizowanie problemów, odpowiedzi na zapytania klientów, rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń, analizowanie problemów
PERFECT CARE SERVICE 24 SP. Z O. O. SP. K. - 2015-11-23 - Świdnica (dolnośląskie)
Składanie /odbiór ofert pracy oraz oświadczeń o zamiarze powierzenia pracy, opieka nad pracownikami tymczasowymi w zakresie uzgodnienia czasu oraz miejsca pracy, pilnowanie daty ważności zezwoleń n apracę oraz dokumentów pobytowych (wizy).Miejsce pracy: Wrocław, praca zdalna3/4 etatu, dyspozycyjność 7:30-17:00sala C
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
FOCUS RESEARCH SP.Z O.O. - 2017-07-18 - Warszawa (mazowieckie)
Profesjonalna obsługa klienta telefoniczna, mobilna i za pomocą poczty elektronicznej.Przygotowanie i kompletowanie dokumentacji (pozyskanie dofinansowania, pozyskanie kredytu)Prowadzenie biura.Utrzymanie stałego kontaktu z klientami.Utrzymanie dobrych relacji z klientami i dbałość o pozytywny wizerunek spółki.W zakres obowiązków nie wchodzi sprzedaż produktów i usług.
SUNTRANS Sp. z o.o. - 2017-04-27 - Chrząstowice (opolskie)
Przyjmowanie klientów - obróbka skrawaniem, usługi tokarskie (przyjmowanie zleceń, obsługa klienta). Praca przez 8 godzin dziennie w godz.: 7-16. Oferta dostępna w sali G, F. Kontakt z pracodawcą - tel.: 512 225 393, e-mail: zmm (at) srednicki.pl
Krzysztof Średnicki Zakład Mechaniki Maszyn - 2016-04-29 - Wrocław (dolnośląskie)
Mechanik z uprawnieniami elektrycznymi, 5 lat doświadczenia, uprawnienia SEP gr. I, II i III E, praktyczna znajomość budowy silników, obsługa MS Office, bardzo dobra organizacja pracy. Charakterystyka pracy: praca przy urządzeniach prądotwórczych, udział w pracach serwisowych silników spalinowych gazowych oraz agregatów prądotwórczych. Wynagrodzenie do uzgodnienia w zależności od umiejętności. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy patrycja.porebska (at) neoenergy.pl.
NEO ENERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-10 - Świerklany Górne (śląskie)
Kompleksowa obsługa klientów w zakresie doradztwa technicznego i projektowego, analiza zapytań ofertowych pod kątem technicznych możliwości wykonania oferty, sporządzanie ofert zgodnie z obowiązującymi procedurami, projektowanie konstrukcji, zleceń produkcyjnych, zamawianie materiału, przygotowywanie ofert i kosztorysów stolarki okiennej, budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
BAŁTYCKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ BALTICA - 2017-09-28 - Gdańsk (pomorskie)