SPECJALISTA DS. BADAŃ RYNKOWYCH (J. ANGIELSKI) K/M Warszawa oferta pracy FOCUS RESEARCH SP.Z O.O.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. BADAŃ RYNKOWYCH (J. ANGIELSKI) K/M
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2017-07-18
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: FOCUS RESEARCH SP.Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Malawskiego 3A, 02-641 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. BADAŃ RYNKOWYCH (J. ANGIELSKI) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pośrednicy usług biznesowych gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie ogólnokształcące; bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel i PowerPoint; dodatkowym atutem będzie znajomość programu Access; umiejętność analitycznego myślenia; umiejętność analizowania danych i wyciągania wniosków; dobra znajomość języka angielskiego. Zakres obowiązków: wsparcie w bieżących projektach; przygotowywanie procesów i narzędzi badawczych dla nowych projektów; opracowywanie dostarczanych informacji; analiza wyników badań w formach prezentacji; rozwijanie i optymalizacja systemu raportowania danych w odpowiedzi na potrzeby klientów. Pracodawca oferuje: narzędzia niezbędne do pracy; udział w realizacji ciekawych projektów związanych z badaniami rynku. Praca w godzinach: 08:00-16:00. Zgłoszenia mailowe: rekrutacja (at) pl.focusmr.com
Nazwa pracodawcy: FOCUS RESEARCH SP.Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
02-641 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pośrednicy usług biznesowych gdzie indziej niesklasyfikowani
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.07.2017
Data dodania oferty pracy: 17.07.2017
Oferta pracy ważna do: 14.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 17.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 17.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
TWOJE ZADANIA: realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych i utrzymaniowych, kontakt z potencjalnymi i obecnymi Klientami Spółki w kanale telefonicznym oraz innych kanałach zdalnych, realizacja procesu sprzedaży, umawianie spotkań, badanie opinii Klientów.
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-07 - Rzeszów (podkarpackie)
ZYSKUJESZ PRACĘ Z WYJĄTKOWYMI LUDŹMI ORAZ W ZAANGAŻOWANYM ZESPOLE NASTAWIONYM NA WSPÓŁPRACĘ ORAZ REALIZACJĘ ZADAŃOBOK PENSJI PROGRAMY NAGRADZAJĄCE WYNIKI I INICJATYWĘBENEFITY TAKIE JAK KARTA MULTISPORT, UBEZPIECZENIE NA ŻYCIEROZWÓJ UMIEJĘTNOŚCI SPRZEDAŻOWYCHOCZEKUJEMYWYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE (PREFEROWANE WYŻSZE BĄDŹ STATUS STUDENTA)ORIENTACJĘ NA CEL, ZAANGAŻOWANIE I MOTYWACJĘUMIEJĘTNOŚĆ PLANOWANIA, SYSTEMATYCZNOŚĆ I DOBRĄ ORGANIZACJĘ PRACYPRAWO JAZDY KATEGORII B I DOŚWIADCZENIE W PROWADZENIU POJAZDÓWMILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE NA STANOWISKU PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY (WARUNEK NIEKONIECZNY)
GARDA SP. Z O.O. - 2018-04-18 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa zagranicznych kontrahentów, pozyskiwanie i nawiązywanie trwałych relacji z klientami na rynku japońskim, przeprowadzanie procesu sprzedaży, udział w tworzeniu i realizacji strategii eksportowej.
TRENA Sp. z o.o. - 2017-11-22 - Macierzysz (mazowieckie)
samodzielna obróbka tokarska elelmentów na podst. dokumentacji, wykonywanie częsci zamiennych do maszyn i urządzeń, regeneracja zużytych części zamiennych, dbanie o należyty stan maszyn, modernizacja istniejących urządzeń na liniach
CAN-PACK S.A. w Krakowie Fabryka Puszek Napojowych w Bydgoszczy - 2017-10-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Specjalista do spraw analiz
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Kościan (wielkopolskie)
Prowadzenie działań marketingowych
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Kraków (małopolskie)
zbieranie pieczarek
SZYMON JURKIEWICZ - 2016-09-19 - Jastrowie (wielkopolskie)
nadzór nad utrzymaniem obiektów budowlanych wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi w należytym stanie technicznym, nadzór nad utrzymaniem obiektów budowlanych wpisanych do rejestrów zabytków, przeprowadzenie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych, instalaci sygnalizacyjnych, przeciwpożarowych, wyłączników prądu a także wykonanie eksploatacyjnych pomiarów instalacji elektrycznych
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2016-11-14 - Zielona Góra (lubuskie)
- budowanie i utrzymywanie relacji dostawcami - realizacja zamówień - negocjacje zakupowe - organizacja transportów międzynarodowych
GORT INDUSTRIES SP. Z O.O. - 2017-10-20 - Białystok (podlaskie)
Szczegóły naboru na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe; doświadczenie zawodowe: 3 lata; praktyczna wiedza w zakresie planowania, realizacji i rozliczania budżetów; zaawansowana znajomość programu excel; zakres zadań: opracowywanie założeń do budżetu, analiza kosztów i przychodów, kontroling; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2017-09-04 - Gliwice (śląskie)
Osoba odpowiedzialna będzie za: Kreowanie i skuteczne wdrażanie strategii sprzedaży i promocji Realizacja planów sprzedażowych i marketingowych Poszukiwanie nowych, skutecznych rozwiązań w zakresie planowania i organizacji promocji Tworzenie i wdrażanie polityki cenowej oraz optymalizacjawykorzystania usług dostępnych w hotelu Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów, budowanie i utrzymanie relacji Analiza rynku usług konkurencji Monitoring i analiza oczekiwań klientów, śledzenie najnowszych trendówrynkowych Tworzenie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku Sanatorium Monitoring internetu, nadzór nad stronami www, social media oraz zarządzanieopiniami
BIAVITA POLSKA Sp. z o.o./Sanatorium Budowlani - 2016-08-25 - Augustów (podlaskie)
wykonywanie zleconych prac, -analiza danych finansowych, -weryfikację faktur, dokumentów oraz wprowadzaniem danych do systemu,-rozwiązywanie niezgodności w fakturach, na rachunkach bankowych,-przygotowanie i raportowanie zestawień księgowych,-bieżący kontakt i wsparcie klienta,-wykonywanie operacji finansowych na rachunkach klienta,-weryfikację wyciągów oraz wprowadzanie danych do systemu bankowego, praca w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Opole (opolskie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-04-13 - Warszawa (mazowieckie)
Stanowisko łączy bezpośredni udział w wykonywaniu reakcji chemicznych z zadaniami związanymi z zarządzaniem zespołem, zapewniając znakomite możliwości rozwoju i awansuPlanowanie i modyfikacja ścieżek syntezy w oparciu o analizę literaturowo-patentowąProwadzenie syntez organicznych, interpretacja widm spektroskopowych (w tym związków chiralnych) zgodnie z założonymi ramami czasowymiDefiniowanie ryzyk projektowychKontrola zarządzania surowcami/odczynnikami w projekcieRaportowanie wyników
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Kraków (małopolskie)
zgodne ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
Obsługa i kontakt z klientami w języku niemieckim. Realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży. Monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych. Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów. Budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami. Prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych. Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, sporządzanie raportów i sprawozdań.
ALCHEMIA S.A.ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ - 2016-12-13 - Zawadzkie (opolskie)
- prowadzenie akt osobowych pracowników, obsługa kadrowa pracowników,- ewidencja czasu pracy,- sporządzanie list płac pracowników, umów zleceń i o dzieło,- naliczanie potrąceń,- sporządzanie deklaracji podatkowych, ZUS, sprawozdań GUS, deklaracji PFRON,- obsługa ZFŚS,- obsługa PPE,- uzgadnianie kont rozdzielnika płac,
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Poznań (wielkopolskie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa zamówień, obsługa wierzytelności, rozwiązywanie sporów, obsługa skarg klientów, lubricant service, zarządzanie elementami procesu DFOA, wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-06-19 - Kraków (małopolskie)
FIRMA ZAJMUJĄCA SIĘ SPRZEDAŻĄ MASZYN I NARZĘDZI BUDOWLANYCH NA RYNEK EUROPEJSKI POSZUKUJE PRACOWNIKÓW NA STANOWISKO: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA ZAGRANICZNEGO (DO WYBORU JEDEN JĘZYK: FRANCUSKI , HISZPAŃSKI, NIEMIECKI, PORTUGALSKI, RUMUŃSKI LUB WŁOSKI)MIEJSCE PRACY: RZESZÓWOBOWIĄZKI:TELEFONICZNA I MAILOWA OBSŁUGA KLIENTÓW ZAGRANICZNYCHPRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCHBIEŻĄCA OBSŁUGA LOGISTYCZNĄ DOSTAWREALIZOWANIE PLANÓW SPRZEDAŻYBRANŻOWE DORADZTWO TECHNICZNENADZÓR NAD DOKUMENTACJĄWYMAGANIA :BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ W MOWIE I PIŚMIE JEDNEGO Z JĘZYKÓW:FRANCUSKI, HISZPAŃSKI, NIEMIECKI, PORTUGALSKI, RUMUŃSKI LUB WŁOSKI BARDZO DOBRA OBSŁUGA KOMPUTERAKREATYWNOŚĆ,UMIEJĘTNOŚĆ PLANOWANIA I ORGANIZACJI PRACY WŁASNEJMOTYWACJA DO PRACYDODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY
BAUBRAS POLSKA JANUSZ NOWAK - 2017-10-20 - Rzeszów (podkarpackie)
DO OBOWIĄZKÓW PRACOWNIKA BĘDZIE NALEŻAŁO :• BUDOWANIE I UTRZYMYWANIE DŁUGOTRWAŁYCH RELACJI Z KLIENTAMI FIRMY• OBSŁUGA KORESPONDENCJI PRZYCHODZĄCEJ I WYCHODZĄCEJ• TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTÓW FIRMY - POŁĄCZENIA PRZYCHODZĄCE• NADZÓR NAD OBIEGIEM DOKUMENTÓW• SEGREGACJA DOKUMENTÓWKANDYDATOM OFERUJEMY:• STABILNE ZATRUDNIENIE W PRĘŻNIE ROZWIJAJĄCEJ SIĘ FIRMIE• PRACĘ W MŁODYM, ENERGICZNYM ZESPOLE• PRZYJAZNĄ ATMOSFERĘ W PRACY• MOŻLIWOŚCI ZDOBYCIA DOŚWIADCZENIA
VOICE NET SP. Z O.O. - 2017-03-06 - Rzeszów (podkarpackie)
Przygotowywanie ofert w oparciu o dostępne narzędzia i produkty, koordynacja i nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizacji zamówienia, obsługa posprzedażowa klientów.
MÓWISZ I MASZ Paweł Orzyłowski - 2016-02-01 - Żelków-Kolonia (mazowieckie)
Strzyżenie damskie i męskie
Kreowanie Fryzur Agnieszka Akścin - 2018-10-01 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Specjalista w dziale obsługi gości
AMW REWITA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-22 - Solina (podkarpackie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-11-23 - Warszawa (mazowieckie)
kierowanie i nadzór nad poprawną pracą Stacji Uzdatniania Wody; koordynacja spraw administracyjnych i technologicznych stacji; planowanie pracy stacji, jej przeglądów i remontów
CIECH Soda Polska s.a. - 2017-10-31 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie akt osobowych pracowników i archiwizacja dokumentacji po ustaniu zatrudnienia, prowadzenie dokumentacji personalnej związanej z nawiązaniem, przebiegiem i rozwiązaniem stosunku pracy oraz umów cywilno- prawnych, uczestnictwo w procesach rekrutacyjnych i kontakty z potecjalnymi kandydatami, ustalanie i rozliczanie czasu pracy, w tym prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, wystawianie skierowań i kontrolowanie aktualności badań lekarskich, szkoleń i uprawnień, naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie zasiłków oraz terminowe sporządzanie w systemie informatycznym list płac dla pracowników i zleceniobiorców, sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, PIT, sprawozadń GUS, prowadzenie spraw funduszu świadczeń socjalnych
WIELKOPOLSKI ZARZĄD GEODEZJI, KARTOGRAFII I ADMINISTROWANIA MIENIEM W POZNANIU - 2017-09-08 - Poznań (wielkopolskie)
realizacja działań sprzedażowych z zakresu branży budowlanej, przygotowanie wycen i ofert techniczno - handlowych, bieżąca obsługa oraz pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i podtrzymywanie trwałych relacji biznesowych ze stałymi klientami, kontakt telefoniczny i mailowy z klientami, nadzorowanie procesu realizacji zamówień, obsługa reklamacji
A&K TRADERS Sp. z o. o. Sp. k. Wałcz - 2017-01-16 - Wałcz (zachodniopomorskie)
-Administrowanie pod kątem merytorycznym systemami finansowo-księgowymi wykorzystywanymi w pracy CUWO-Nadzorowanie jakości wprowadzanych danych oraz wsparcie merytoryczne dla użytkowników systemów finansowo-księgowych- Monitorowanie procesu zbierania, przetwarzania danych wprowadzanych do systemów finansowo-księgowych w celu dokonywania usprawnień procedur rozliczeń finansowo-księgowych-Aktywowanie kont, nadawanie uprawnień użytkowników systemów finansowo-księgowych (m. in. dla pracownicy działu księgowości i plac);-Konfiguracja systemów finansowo-księgowychzgodnie z aktualnymi potrzebami-Planowanie rozwoju systemów finansowo księgowych związanych z realizacją zadań statutowych CUWO;-Pomoc przy wdrażaniu oprogramowania wybranego, i zakupionego dla potrzeb CUWO w zakresie realizowanych zadań statutowych;-Pomoc i szkolenie pracowników w zakresie obsługi systemów finansowo-księgowych i programów komputerowych zakupionych do realizacji zadań statutowych CUWO;-Aktualizowanie zbioru przepisów, instrukcji i innych aktów prawnych związanych z funkcjonowaniem systemów finansowo-księgowych w celu uzyskania pełnej sprawności i aktualności funkcjonalnej użytkowanych systemów;- Przygotowanie dokumentacji związanej z zakupami sprzętu komputerowego i oprogramowania przeznaczonego do realizacji zadań statutowych CUWO;-Planowanie zakupu sprzętu komputerowego i oprogramowania we współpracy z Wydziałem Informatyki w Departamencie Obsługi Administracji Urzędu Miasta Lodzi;-Koordynacja prac wdrożeniowych i instalacyjnych prowadzonych przez firmy obce na rzecz CUWO;- Rozwiązywanie bieżących problemów merytorycznych zgłoszonych przez użytkowników systemów finansowo-księgowych.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-04-28 - Łódź (łódzkie)