SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW Drzymałowo oferta pracy INSBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: realizacja zadań związanych z procesem zakupu, współpraca z dostawcami w zakresie realizacji zamówień, monitorowanie terminowośći i poprawności dostaw, negocjacje z dostawcami, poszukiwanie nowych dostawców, dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji zamawianych towarów, inne prace biurowe
Data publikacji: 2020-07-17
Lokalizacja: Drzymałowo (wielkopolskie)
Pracodawca: INSBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:62-067 Drzymałowo, powiat: grodziski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
realizacja zadań związanych z procesem zakupu, współpraca z dostawcami w zakresie realizacji zamówień, monitorowanie terminowośći i poprawności dostaw, negocjacje z dostawcami, poszukiwanie nowych dostawców, dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji zamawianych towarów, inne prace biurowe
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Drzymałowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: grodziski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3005
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rakoniewice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: agent do spraw zakupów
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność pracy w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra znajomość pakietu OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Dobra organizacja pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_3: Array
Nazwa pracodawcy:
INSBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 9231597913
danePracodawcy_regon: 411532150
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wolsztynie
Adres pracodawcy:
Przemysłowa 7, 64-200 Wolsztyn, powiat: wolsztyński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt tel. 727 545 658 lub e-mail.kadry (at) insbud-wolsztyn.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: wolsztyński
danePracodawcy_kodPowiatu: 3029
Gmina pracodawcy: Wolsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Wolsztyn
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0988632
Ulica pracodawcy: Przemysłowa
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wolsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|332301
Zawód wykonywany przez pracownika: agent do spraw zakupów
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 17.07.2020
Oferta pracy ważna do: 17.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 17.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 17.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b1a00b2bf4fff48b53c9c0b1bd9ead9e
Podobne oferty pracy
Praca na stanowisku Specjalista planowania strategicznego wymaga bardzo dobrej znajomości języka angielskiego oraz dobrej znajomości języka koreańskiego w celu kontaktowania się z zagranicznymi klientami Spółki oraz jej potencjalnymi pracownikami.Osoba zatrudniona na stanowisku Specjalista planowania strategicznego ma za zadanie m. in.:- określenie misji, długoterminowych celów, wartości i planów strategicznych organizacji;- inicjowanie i prowadzenie badań mających na celu usprawnienie i rozwój poszczególnych obszarów działalności przedsiębiorstwa lub instytucji;- identyfikowanie kluczowych problemów i czynników rozwoju firmy;- kierowani zespołem podległych pracowników;- analizowanie istotnych wskaźników działalności organizacji w celu wskazania obszarów, które powinny się zmieniać.
kontakt przez PUP - 2020-02-12 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Tworzenie ofert sprzedażowych, koordynacje procesu sprzedazy produktow, realizacja założonych planów sprzedażowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, podejmowanie działań marketingowych w celu zwiększenia sprzedaży prpduktów lub usługi
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Zduńska Wola (łódzkie)
analiza możliwości kontaktów w różnych sektorach rynku indyjskiego oraz pomoc w zdobywaniu kontaktów
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Piaseczno (mazowieckie)
prace związane z przygotowaniem/planowaniem sprzedaży zagranicznej/opracowaniu strategii działań marketingu zagranicznego, przygotowanie materiałów promocyjnych, przygotowanie organizacyjno-merytoryczne kursów szkoleniowych, pomoc w utrzymywaniu i nawiązywaniu kontaktów z klientami zagranicznymi, prowadzenie korespondencji zagranicznej, prowadzenie dokumentacji związanej ze współpracą międzynarodową, przygotowanie i tłumaczenie dokumentacji związanej z rejestracją wyrobów za granicą, przyjmowanie zamówień na wyroby firmy, przygotowanie kart zapotrzebowania magazynu wyrobów gotowych, przygotowanie i realizacja wysyłek międzynarodowych: fakturowanie, pakowanie implantów/narzędzi, wypełnianie świadestw przewozowych ATR, EUR1, wysyłka wyrobów kurierem, prowadzenie statystyki sprzedaży zagranicznej/realizacji płatności, udział w organizacji/przygotowaniach do konferencji/targów zagranicznych, udział w konferencjach/ targach zagranicznych, udział w spotkaniach z klientami zagranicznymi, sporządzanie raportów z wizyt kontrahentów, tłumaczenia na język angielski pism, raportów.
LFC Spółka z o.o. - 2015-11-20 - Zielona Góra (lubuskie)
zarządzanie łańcuchem dostaw adresowanych do klientów z obszaru krajów Ameryki Łacińskiej, kontakt z agencjami celnymi i odpowiednimi urzędami w zakresie odpraw celnych na obszarze krajów Ameryki Łacińskiej, obsługa zwrotów i reklamacji dotyczących klientów z obszaru krajów Ameryki Łacińskiej, poszukiwanie lokalnych przewoźników i organizowanie spedycji w krajach Ameryki Łacińskiej i innych, wsparcie sepołu logistyki w obszarze optymalizacji procesów logistycznych i strategii budowania łańcucha dostaw na rynkach międzynarodowych,
kontakt przez PUP - 2020-07-27 - Piekary Śląskie (śląskie)
Umieszczanie ofert produktowych w sklepie internetowym, kontrola cen produktów w odniesieniu do wartości rynkowych, wystawianie dokumentów sprzedażowych (faktur vat, paragonów) monitorowanie realizacji zleceń.
kontakt przez PUP - 2018-10-29 - Lublin (lubelskie)
-wykorzystywanie opisu stanowisk jako podstawy określenia procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny pracowników;-identyfikacja ograniczeń procesu rekrutacji-wewnętrznych i zewnętrznych i ich wpływu na proces rekrutacji;-stosowanie właściwych technik, instrumentów oraz procedur wyboru i doboru pracowników, wykorzystujących ich zalety i ograniczenia;-przeprowadzanie procesu rekrutacji;-sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika-określanie niezbędnego zakresu i czasu przyuczania dla nowych i mających doświadczenie pracowników obejmujących stanowisko;-ocena skuteczności merytorycznej i poprawności formalnej rekrutacji i adaptacji;-współpraca z dyrekcją w określaniu polityki przemieszczeń kadrowych i awansów;-współdziałanie w określaniu całościowej polityki zatrudnienia w przedsiębiorstwie czy instytucji.
MIDAS MIĘDZYNARODOWE PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO - HANDLOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-16 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
Wsparcie w realizacji projektów rekrutacyjnych, poszukiwanie kandydatów (m.inn. drogą telefoniczna i poprzez internet). Tworzenie bazy potencjalnych klientów. Tworzenie ogłoszeń rekrutacyjnych , selekcja aplikacji. Przeprowadzanie wywiadów z kandydatami, zarządzanie projektami rekrutacyjnymi. Udział w projektach wewnetrznych, zaangazowanie i duża motywacja do pracy.
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Legnica (dolnośląskie)
-prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,-przygotowanie OPZ oraz wzorów umów pod względem formalno-prawnym, kryteriów oceny ofert oraz warunków udziału w postępowaniu,-prowadzenie korespondencji oraz współpraca z wydziałemn RZGW oraz Nadzorami Wodnymi,-przygotowanie szacunkowej wartości zamówienia, wniosków o wszczęcie zamówienia publicznego,-prowadzenie zbiorczej ewidencji zamówień publicznych w ramach Planu Utrzymania,-przygotowanie do zamieszczenia na stronie urzędowej BIP PGW WP dokumentacji przetargowej związanej z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie/Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy - 2020-07-08 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
X
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Przeworsk (podkarpackie)
umiejętność tworzenia ofert handlowych, telefoniczne pozyskiwanie klienta
BLASZANY BĘBENEK Sebastian Sienkiewicz - 2016-05-18 - Trzebinia (małopolskie)
- Przyjmowanie zamówień od klienta i bieżącą ich realizację - Aktywne uczestnictwo w opracowaniu specyfikacji produktu - Generowanie raportów dotyczących współpracy z klientem - Aktywna współpraca z klientem w celu budowania i utrzymania dobrych relacji biznesowych. - Realizacja procesu Badania Zadowolenia Klienta.- Regularne analizy przewidywania sprzedaży (forecast) pod kątem ich zaplanowania i możliwości realizacji. - Ustalanie, kontrola i potwierdzanie terminów realizacji zamówień oraz spedycji wyrobu gotowego do Klienta- Aktywny udział w realizacji planu sprzedaży na dany miesiąc. - Przyjmowanie reklamacje od Klientów oraz dążenie do ich szybkiego wyjaśnienia i zamknięcia w systemie.
Amcor Flexibles Złotów sp. z o.o - 2019-03-05 - Złotów (wielkopolskie)
Rozliczanie wynagrodzeń i świadczeń.Przygotowywanie list płac.Sporządzanie deklaracji PIT,PFRON,ZUS.Praca w godzinach od 08:00 do 16:00.
ELWIRA DURKOWSKA "TAX" BIURO RACHUNKOWE - 2020-07-06 - Stargard (zachodniopomorskie)
jw.
MOTOWOLA Łukasz Łoś - 2016-09-27 - Warszawa (mazowieckie)
- przyjmowanie zleceń i zamówień- projektowanie haftu- wystawianie aukcji- pozyskiwanie nowych klientów- obsługa sprzedaży internetowej- kontrolowanie jakości i kompletności zamówień, pakowanie, wypisywanie listów przewozowych- przygotowywanie ofert handlowych- wystawianie dowodów sprzedaży- prowadzenie dokumentacji wykonanej pracy
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Łukawiec (podkarpackie)
Wykształcenie średnie. Sprzedaż materiałów eklsploatacyjnych, biurowych i urządzeń drukujacych. Wynagrodzenie + premia. Zakres obowiązków: obsługa klienta, utrzymywanie dobrych relacji z klientem. Kontakt telefoniczny lub e-mailowy: biuro (at) amdruk24.pl.
AMDRUK SC - 2019-04-16 - Jejkowice (śląskie)
j/w
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2020-08-18 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie towaru
DarMar Spółka Cywilna Florek Dariusz, Gabrysz Marek - 2018-07-19 - Wisła Wielka (śląskie)
monitorowanie rynku w poszukiwaniu zagranicznych kontrahentów, analizowanie wyników finansowych rynku, składanie raportów, współpraca z urzędem celnym
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ŁUKPOL Sp. z o.o. - 2018-03-27 - Łuków (lubelskie)
praca biurowa wraz z obsługą komputera, diagnozowanie, analiza i charakterystyka poziomu płynu NOXY, kompleksowa obsługa klienta od diagnozy do sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-09-28 - Windyki (mazowieckie)
j.w
Instytut Technologii Materiałów Elektronicznych - 2016-03-04 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie zamówień i ich rejestracja, wystawianie dokumentów wysyłkowych
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCJI CHŁODNICZEJ PRZETWÓRSTWA ROLNO-SPOŻYWCZEGO Grzegorz Mordalski "ANITA" - 2018-05-18 - Działoszyn (łódzkie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista zastosowań informatyki IT busines developer
BROADWAY INTERNATIONAL Sp. z o.o. - 2018-02-16 - Poznań (wielkopolskie)
-REALIZACJA ZLECONYCH PRAC BIUROWO - MARKETINGOWYCH,-OPIEKA NAD KORESPONDENCJĄ FIRMOWA,-PRZEGLĄDANIE STRON INTERNETOWYCH,-KONTAKT Z FIRMAMI Z BRANŻY.
kontakt przez PUP - 2020-10-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wg wniosku stażu
kontakt przez PUP - 2019-11-12 - Radomsko (łódzkie)
wystawianie aukcji na portalach internetowych i aukcyjnych
www.nowaplatformabudowlana.pl - 2017-06-07 - Słupsk (pomorskie)
Opisy produktów oraz kategorii do sklepów internetowych (z zastosowaniem średnio zaawansowanej wiedzy z zakresu SEO) - pisanie artykułów branżowych (branża zoologiczna akwarystyka) na blogi oraz do serwisów zewnętrznych (publikacje gościnne, artykuły sponsorowane, blogi) - research treści pod kątem: tematów nowych artykułów oraz treści przeznaczonych na kanały social media (Facebook, Instagram) - w języku polskim i angielskim. Mile widziany język niemiecki. - aktualizacja stron internetowych na WordPressie - kontakt z redakcjami portali branżowych oraz blogerami w celu nawiązania współpracy
Aquaforest sp. z o.o. sp. k. - 2017-09-15 - Brzesko (małopolskie)
• Nawiązywanie kontaktów handlowych z potencjalnymi partnerami handlowymi.• Prowadzenie naboru nowych partnerów, organizowanie szkoleń dla partnerów. • Aktywizacja istniejących Partnerów handlowych. Nadzorowanie działań partnerów handlowych. • Przygotowywanie analiz i raportów, rozliczanie pracy partnerów handlowych.• Przygotowanie oferty dla klientów końcowych.
PayTel SA o/Nowy Sącz - 2016-05-23 - Warszawa (mazowieckie)