SPECJALISTA DO SPRAW WYNAGRODZEŃ Stargard oferta pracy ELWIRA DURKOWSKA "TAX" BIURO RACHUNKOWE
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW WYNAGRODZEŃ
Wynagrodzenie: 3 100 - 3 600 PLN
Zakres obowiązków: Rozliczanie wynagrodzeń i świadczeń.Przygotowywanie list płac.Sporządzanie deklaracji PIT,PFRON,ZUS.Praca w godzinach od 08:00 do 16:00.
Data publikacji: 2020-07-06
Lokalizacja: Stargard (zachodniopomorskie)
Pracodawca: ELWIRA DURKOWSKA "TAX" BIURO RACHUNKOWE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wojska Polskiego 44/3, 73-110 Stargard, powiat: stargardzki, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Rozliczanie wynagrodzeń i świadczeń.Przygotowywanie list płac.Sporządzanie deklaracji PIT,PFRON,ZUS.Praca w godzinach od 08:00 do 16:00.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 100 - 3 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW WYNAGRODZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Stargard
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: stargardzki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3214
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Stargard
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw wynagrodzeń
warunkiPracyIPlacy_nrLokalu: 3
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 100 - 3 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: Ekonomia
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
ZNAJOMOŚĆ SAMODZIELNEGO SPORZĄDZENIA DEKLARACJI PIT,PFRON,ZUS. (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość zagadnień kadrowych
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość prawa pracy,ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,PFRON,ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych.Dokumenty wymagane przez pracodawcę: CV + list motywacyjny.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Nazwa pracodawcy: ELWIRA DURKOWSKA "TAX" BIURO RACHUNKOWE
danePracodawcy_nip: 8541190140
danePracodawcy_regon: 811944354
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Stargardzie
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 44/3, 73-110 Stargard, powiat: stargardzki, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV + LIST MOTYWACYJNY
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32
Powiat pracodawcy: stargardzki
danePracodawcy_kodPowiatu: 3214
Gmina pracodawcy: Stargard
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Stargard
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0979596
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 44
danePracodawcy_nrLokalu: 3
Profil działalności pracodawcy: Działalność rachunkowo-księgowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Stargardzie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242310
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw wynagrodzeń
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.07.2020
Data dodania oferty pracy: 06.07.2020
Oferta pracy ważna do: 06.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 06.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 06.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?621ec89b3202b9481ab9d936297de919
Podobne oferty pracy
Pzrygotowywanie ofert przetargowych, obsługa postępowania przetargowego, współpraca z działem handlowym
Evres Finance Sp. z o.o. - 2017-09-27 - Łódź (łódzkie)
ZADANIA:- sporządzenie ofert do postępowań przetargowych, eksploatacyjnych i usługowych- przygotowanie gwarancji wadialnych, zabezpiewczenia do umów- Przygotowanie dokumentów i rozliczenie inwestycji- Przygotowanie umów dla Inwestorów- Wystawianie faktur sprzedażowych- Nadzorowanie prac działu serwisowego - Nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentów- przygotowywanie raportów i zestawień- wykonywanie prac zlecone przez przełożonegoCV proszę przesyłać na adres: biuro (at) ekotech.net.pltelefon kontaktowy: 058 535 24 08
EKO-TECH KAROL SŁOMSKI - 2017-07-03 - Gniew (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-10-09 - Warszawa (mazowieckie)
Organizacja transportu, kontakt z kontrahentami.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "AGSOL" Sp. J. - 2016-11-10 - Pacanów (świętokrzyskie)
1 osoba -obsługa magazynu -prowadzenie magazynu-przyjęcia,wydania towarów; prowadzenie działu reklamacji;wysyłka paczek2 osoba - przyjęcia wydania towarów;sprzedaż -wystawianie faktur;obsługa strony www;wysyłka paczek;obsługa działu reklamacji; Umowa na 3 lata; godziny pracy: 8.00- 16.00
Przedsiębiorstwo Handlowe MARKET - 2018-02-09 - Słupsk (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Kościerzyna (pomorskie)
POMOC GŁÓWNEMU KUCHARZOWI PRZY PRZYGOTOWYWANIU DAŃ ZGODNIE Z KANONEMKUCHNI WIETNAMSKIE. DBANIE O CZYSTOŚĆ W KUCHNI. MYCIE, SIEKANIE ORAZ KROJENIE WARZYW IOWOCÓW. ZNAJOMOŚĆ PRZYPRAW ORIENTALNYCH.
kontakt przez PUP - 2019-02-06 - Sochaczew (mazowieckie)
jw
Narodowy Instytut Geriatrii, Reumatologii i Rehabilitacji im. prof. dr hab. med. Eleonory Reicher - 2017-03-24 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa programów komputerowychprzetwarzanie danych w systemie informatycznymedytowanie i formatowanie dokumentówwykonywanie prac kancelaryjno-biurowych
Prokuratura Okręgowa w Olsztynie - 2019-07-17 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
planowanie i ralizacja procesu rekrutacji, samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów na różne stanowiska, poszukiwanie pracowników z rynku wschodniego, kontakt z osobami ze wschodu
DREMAN Sp. z o.o. - 2018-02-26 - Opole (opolskie)
sprzedaż studiów podyplomowych i wynajem sal, obsługa telefoniczna i osobista słuchaczy, przyjmowanie dokumentów, rekrutacja, czynności administracyjne
KRAFC CONSULTING Radosław Ciaś - 2017-05-22 - Tychy (śląskie)
Odpowiada za identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktu i docelowego rynku produktu; prowadzi badania i gromadzi informacje rynkowe; planuje i wdraża strategie i metody promocji; zajmuje się organizowaniem i doskonaleniem procesu sprzedaży
PRO FOR YOU SP Z O O - 2019-09-09 - Gdańsk (pomorskie)
wystawianie umów cywilnoprawnych, zatwierdzanie do zapłaty rachunków do umów, przygotowywanie paczek płacowych (do przelewów bankowych i ksiąg) wraz z pochodnymi od wynagrodzeń z programu kadrowego, weryfikacja danych w programie kadrowym na podstawie informacji i zapisów otrzymanych z księgowości, współpraca z osobami z działów administracji (księgowość, finanse) i z osobami z działów programowych
Capital Work - 2017-07-07 - Warszawa (mazowieckie)
obróbka wstępna produktów, przygotowanie posilków, wydawanie posiłków
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ GOŁUSZYCE - 2018-10-12 - Gołuszyce (kujawsko-pomorskie)
Zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Słupsk (pomorskie)
Aktywne poszukiwanie kandydatów do pracy. Przygotowanie i publikacja ofert pracy, analiza i elekcja CV kandydatów. Prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych.
kontakt przez PUP - 2020-04-30 - Ząbki (mazowieckie)
• Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na dostawy, usługi oraz roboty budowlane na potrzeby zakładu zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz wewnętrznymi regulacjami, określającymi procedury udzielania zamówień publicznych.• Prowadzenie rejestrów wszczętych postępowań o udzielenie zamówień publicznych.• Opracowywanie projektów Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.• Udział w pracach komisji przetargowej.• Tworzenie pism i dokumentów związanych z danym postępowaniem, prowadzenie korespondencji z Wykonawcami, Jednostkami /Komórkami organizacyjnymi Zakładu oraz Instytucjami zewnętrznymi.• Przygotowywanie projektów umów oraz umów po zakończonych postępowaniach.• Dokumentowanie postępowań po przeprowadzonych postępowaniach.
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Płocku - 2020-02-25 - Płock (mazowieckie)
nadzór oraz tworzenie stron www, sprzedaz internetowa, pozycjonowanie stron www
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
systemy zarządzania jakością, w tym IFS, BRC, GLOBAL GAP, audyty wewnętrzne, u klienta, praca na terenie Wolsztyna i Żodynia, doświadczenie zawodowe wymagane min. 2-3 lata
LIMAX SPÓŁKA Z O.O. - 2018-07-20 - Wolsztyn (wielkopolskie)
reklama i handel towarów polskich na rynku wschodnim, delegacja na wschód w celu uzyskiwania nowych kontraktów, monitorowanie wniosków do współpracy,audyt,
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Ząbki (mazowieckie)
kompleksowa telefoniczna obsługa klientów w języku węgierskim, doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji, administrowanie systemem zamówień, dbanie o dobry wizerunek firmy
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-02-25 - Warszawa (mazowieckie)
- Zapewnienie ciągłości dostaw. Kontrola zapasów magazynowych. Efektywne zarządzanie taborem samochodowym firmy. Czynny udział w procesie zaopatrzenia w materiały zgodnie z plananami produkcyjnymi. Optymalizacja poziomu zapasów magazynowych. Organizowanie i kontrola dostaw. Rozliczanie się z powierzonych materiałów. Praca na terenie Katowic oraz Sosnowca. - Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto + premia do 50% wynagrodzenia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane doświadczenie w pracy na takim samym lub pokrewnym stanowisku. Wymagane doświadczenie w pracy na magazynie. Wymagana dobra znajomość zasad i standardów magazynowania towarów oraz obiegu dokumentów magazynowych. Kontakt wyłącznie e-mail: agnieszka.szuper (at) prt.pl
KATOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT TELEKOMUNIKACYJNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-12 - Katowice (śląskie)
prowadzenie spraw administracyjnych i kadrowych firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE SAMEX STANISŁAW GULANICZ - 2017-06-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Planowanie i realizacja działań handlowych spółki, marketing i reklama.
kontakt przez PUP - 2020-04-09 - Kraków (małopolskie)
Praca w dziale sprzedaży: - aktywne poszukiwanie nowych klientów,- sprzedaż i promocja produktów firmy na rynkach zagranicznych,- udział w targach międzynarodowych,- reprezentowanie firmy w rozmowach z kontrahentami,- częste zagraniczne wyjazdy służbowe.
ZMM MAXPOL ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ ANDRZEJ POLAK - 2016-01-12 - Rzeszów (podkarpackie)
Wymagane wyształcenie wyższe, kierunek- mechanika i budowa maszyn, półroczne doświadczenie, umiejętnośc czytania rysunku technicznego. Charakterystyka pracy: przygotowywanie ofert przetargowych, rozeznanie w rynkach producentów, przygotowanie i prowadzenie aukcji elektronicznych, tworzenie dokumentacji sprzedażowej. Aplikacje nadsyłać na adres kadry (at) artech-rybnik.com.pl
ARTECH RYBNIK SP. Z O.O. - 2018-04-25 - Rybnik (śląskie)
WEDŁUG ZAKRESU OBOWIĄZKÓW
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Byczyna (opolskie)
MARKETING, REKLAMA ORAZ PROMOCJA PRODUKTÓW FIRMY NA NOWYCH RYNKACH.
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Łódź (łódzkie)
1.Sporządzanie list płac, deklaracji ZUS,2.Sporządzanie wniosków do PFRON i OHP,3.Prowadzenie dokumentacji pracowniczej i akt osobowych,4.Kontakt z urzędami administracji publicznej,5.Obsługa klientów biura,6.Samokształcenie i śledzenie bieżących zmian przepisów prawnych,7.Wykonywanie dodatkowych zleceń wg potrzeb klientów
"BILANS" Biuro Rachunkowe ANNA MIĄSKOWSKA - 2018-09-14 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Rząśnia (łódzkie)