SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA W JĘZYKU WĘGIERSKIM (NR REF. S/HU/2019) (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA W JĘZYKU WĘGIERSKIM (NR REF. S/HU/2019) (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) K/M
Wynagrodzenie: od 5 500 PLN
Zakres obowiązków: kompleksowa telefoniczna obsługa klientów w języku węgierskim, doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji, administrowanie systemem zamówień, dbanie o dobry wizerunek firmy
Data publikacji: 2019-02-25
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kompleksowa telefoniczna obsługa klientów w języku węgierskim, doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji, administrowanie systemem zamówień, dbanie o dobry wizerunek firmy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premie: 1500-2000 zł netto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA W JĘZYKU WĘGIERSKIM (NR REF. S/HU/2019) (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.03.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
węgierski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie co najmniej średnie, bardzo dobra znajomość języka węgierskiego, dobra znajomość języka polskiego lub angielskiego, mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta lub sprzedaży będzie atutem, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, komunikatywność, poprawność i płynność językowa oraz nastawienie na potrzeby klienta, profesjonalizm w kontakcie telefonicznym z klientem, swobodne posługiwanie się komputerem, sumienność, odpowiedzialność. Obowiązki: kompleksowa telefoniczna obsługa klientów w języku węgierskim, doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji, administrowanie systemem zamówień, dbanie o dobry wizerunek firmy.[Sposób aplikowania: rekrutacja (at) hrsystems.pl, z dopiskiem: "S/HU/2019", telefonicznie: 22 243 33 07]
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po ustaleniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 25.02.2019
Oferta pracy ważna do: 05.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie niezniszczalnych badań diagnostycznych podzespołów taboru kolejowego(lokomotywy , wagony)
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Jasło (podkarpackie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów bengalskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Bangladeszu
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Jabłonowo (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-10-20 - Warszawa (mazowieckie)
SEGREGACJA POSZCZEGÓLNYCH ELEMENTÓW ZŁOMU ORAZ CZĘŚCI SAMOCHODOWYCH, DBANIE O CZYSTOŚĆ W MAGAZYNIE.
KASACJA WCHODNIA Zenon Domaszk - 2017-06-20 - Przodkowo (pomorskie)
Nauczanie mediów cyfrowych Sala C
Robert Burszewski - 2017-09-12 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzedaż i fachowe doradztwo w salonie sprzedaży, sporządzanie ofert i umów, obsługa klienta zgodnie ze standardami pracy w naszej firmie; doradztwo w zakresie doboru odpowiednich rozwiązań, dbanie o wizerunek formy; godz.pracy: 9:00 do 17:00
KAPICA SP. Z O.O. SP. K. - 2017-11-20 - Zawadzkie (opolskie)
Wsparcie użytkownika 1 poziomu w dziale IT, rejestracja problemów i aktualizacja ich przebiegu w dedykowanej aplikacji IT, Eskalacja problemów do dalszych grup wsparcia, Diagnoza, wymiana i wysyłanie do serwisów zewnętrznych uszkodzonych urzadzeń typu komputer, monitor, drukarka, smartphone, terminal, Podstawowa konfiguracja drukarek, telefonów typu smartphone, Rozwiązywanie problemów użytkownika z komputeramii aplikacjami na bazie istniejącej bazy wiedzy oraz jej aktualizacja, Szkolenie użytkowników z podstaw obsługi komputera i urządzeń peryferyjnych zgodnie z istniejącymi procedurami wewnętrznymi
PEOPLE Sp. z o.o. w Warszawie - 2016-08-11 - Augustów (podlaskie)
Pomoc w kadrach, zajmowanie się teczkami osobowymi, wystawianie zaświadczeń dla pracowników, drukowanie pasków z wypłatami, pomoc w kompletowaniu dokumentów, pomoc w przygotowywaniu list płac.
Evres Finance Sp. z o.o. - 2017-08-31 - Łódź (łódzkie)
-Zarządzanie procesem skanowania aplikacji pod kątem bezpieczeństw;-Przeprowadzanie testów aplikacji przy użyciu narzędzi IT takich jak: Wireshark, Nessus, Nmap, Burp;-Przygotowanie raportów po skanach aplikacji;-Sugerowanie zmian w obecnym procesie apikacji IT w firmie; -Poszukiwanie nowych możliwości sprawdzenia bezpieczeństwa aplikacji IT; -Branie udziału w projektach bezpieczeństwach aplikacji IT;-Doradzanie młodszym człomkom zespołu;-Wsparcie innych członków zespoł w ramach polepszenia ich wiedzy i umieęjności. Miejsce pracy: WrocławKontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny. Oferta znajduje się w sali: H
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Wrocław (dolnośląskie)
Poszukiwanie nowych możliwości promocji firmy; Odpowiedzialność za komunikację w dostępnych wewnętrznie izewnętrznie kanałach komunikacji w języku rosyjskim, angielskim i chińskim; Przygotowywanie ofert handlowych;Przygotowanie reklamy; Prowadzenie komunikacji na facebooku i Instagramie
kontakt przez PUP - 2019-02-20 - Poznań (wielkopolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
profesjonalna obsługa klientówaktywne koordynowanie realizacji powierzonych zleceń z zakresu obsługi magazynowej, spedycji morskiej i lądowej, obsługi celnej bezpośredni kontakt z Klientami firmy, budowanie relacji biznesowych oraz rozwój współpracy udzielanie informacji o świadczonych usługach,kształtowanie pozytywnego wizerunku DEPO Sp. z o.o.,sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "DEPO" Sp. z o.o. - 2017-05-17 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa klientów firmy, zdobywanie nowych klientów, organizacja szkoleń, eventów marketingowych, wstępna diagnostyka pojazdów, umawianie klientów w warsztacie.
Moto Art s.c. Hurtowa i detaliczna sprzedaz części do samoc - 2016-06-23 - Kielce (świętokrzyskie)
Naprawa elektryki i elektroniki
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Kurów (lubelskie)
Kompletowanie i składanie dokumentacji przetargowych, wycena robót budowlanych (kosztorysy), analiza dokumentacji projektowych, wyszukiwanie materiałów oraz negocjowanie cen z dostawcami.
"W&P" s.c. - 2019-02-11 - Płock (mazowieckie)
aktualizacja strony www, tworzenie ofert dla klientów, mailowa i bezpośrednia obsługa klientów, promowanie produktów w internecie
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Stare Pole (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Ochrona mienia, kontrola pojazdów i osób, nadzór nad pracownikami ochrony.
kontakt przez OHP - 2019-02-01 - Żory (śląskie)
utrzymanie dotychczasowych relacji z Klientami, analiza rynku i ofert konkurencji – prowadzenie pierwotnych i wtórnych badań rynku, tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy, promowanie działań usprawniających sprzedaż, pozyskiwanie nowych klientów, aktywny wkład w tworzeniu dobrego wizerunku firmy
Kinga Hauer HAUERPOWER - 2016-09-23 - Tarnów (małopolskie)
Realizacja projektów rekrutacyjnych - rekrutacja stała, poszukiwanie kandydatów zgodnie z opisem stanowiska iinstrukcjami. Udział w administracji projektami rekrutacyjnymi(praca z bazą CV i dokumentacją, ewidencja). Budowanie bazy kandydatów oraz bazy klientów w środowisku biznesowym. Znajomość języka angielskiego jest wymagana ze względu na współpracę z kontrahentami zagranicznymi.
WebIT Sp.z o.o. - 2016-11-17 - Wrocław (dolnośląskie)
wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowej firmy,opracowywanie i prowadzenie kampanii medialnych,opracowywanie materiałów reklamowych oraz przygotowywanie akcji prmocyjnych
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "HADM" MIECZYSŁAW GRAMATOWSKI - 2017-01-18 - Rokocin (pomorskie)
podpisywanie umów z klientami firmy, gromadzenie dokumentacji związanej z prowadzoną spr.i wstępna jej analiza, prowadz.kontaktu telef. z klientami firmy itp.
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Lubliniec (śląskie)
PROWADZENIE KSIĄG RACHUNKOWYCH TOM-DOLEKO-EKOLA, ORGANIZACJA ODZYSKU OPAKOWAŃ S.A. W ZAKRESIE REALIZACJI PROCESU ZWIĄZANEGO Z ORGANIZOWANIEM, ZBIERANIEM ORAZ PRZETWARZANIEM OPAKOWAŃ I ODPADÓW OPAKOWANIIOWYCH, KONTROLA NAD TERMINOWOŚCIĄ PRZEKAZYWANYCH PRZEZ KONTRAHENTÓW DEKLARACJI ROZLICZENIOWYCH, PROWADZENIE I AKTUALIZACJA BAZY DANYCH KONTRAHENTÓW, PODEJMOWANIE DZIAŁAŃ ZWIĄZANYCH Z NADZOREM I KONTROLĄ DZIAŁALNOŚCI ZGODNIE Z ZACHOWANIEM ZASAD RACHUNKOWOŚCI ORAZ TAJEMNICY PRZEDSIĘBIORSTWA, INTERPRETACJA PRZEPISÓW Z ZAKRESU DZIAŁAL. GOSP. ORAZ PRAWA PODATKOWEGO W ZAKRESIE REALIZACJI PROCESU ZWIĄZANEGO Z ORG. ZBIERANIEM ORAZ PRZETWARZANIEMOPAKOWAŃ I ODPADÓW OPAKOWANIOWYCH, BIEŻĄCA OBSŁUGA KLIENTÓW ORGANIZACJI, DORADZTWO W ZAKRESIE REALIZACJI PROCESU ZWIĄZANEGO Z ORGANIZOWANIEM, ZBIERANIEM ORAZ PRZETWARZANIEM ODZYSKIEM I RECYKLINGIEM OPAKOWAŃ I ODPADÓW OPAKOWAN. POD KONTEM PODATKOWYMWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, UMIEJĘTNOŚĆ ORGANIZACJI PRACY, PRACY W ZESPOLE, ŁATWOŚĆ W NAWIĄZYWANIU KONTAKTÓW, KOMUNIKATYWNOŚĆ, OBSŁUGA KOMPUTERA, (PAKIET MS OFFICE)MOGĄ BYĆ OSOBY Z KAŻDYM RODZAJEM NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
zmywanie naczyń, utrzymanie porządku na sali jadalnej, dostawa czystych naczyń do bufetu.praca w godz. 10:30-18:30. Dodatkowo do wynagrodzenia premia uznaniowa
KARCZMA POD CZEREMCHĄ Z. i R. Czeremańscy - 2018-06-06 - Opole (opolskie)
Operator wtryskarki
KWANGDUCK POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-01 - Tarnowskie Góry (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Sady (wielkopolskie)
-profesjonalna obsługa klientów na rynku polskim oraz niemieckim-analiza potrzeb klienta-przygotowywanie ofert klienta-realizowanie założonych planów sprzedaży i tworzenie analiz z ich wykonania -sporządzanie i aktualizacja dokumentacji handlowej
Perla Polska Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2017-09-28 - Głobino (pomorskie)
Odsłuchiwanie niemieckojęzycznych nagrań oraz zapisywanie ich w przeznaczonym do tego programie. Współpraca z innymi działami.
MANPOWER GROUP SP. Z O.O. - 2016-03-09 - Gdańsk (pomorskie)
ORGANIZACJA SZKOLEŃ, POSZUKIWANIE KANDYDATÓW, PRACA Z DOKUMENTAMI, PROWADZENIE SZKOLEŃ W JĘZYKU UKRAIŃSKIM I ROSYJSKIMWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, ORGANIZACJI SZKOLEŃ, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE, PODSTAWOWA ZNAJMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE, PODSTAWOWA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ROSYJSKIEGO W MOWIESTAWKA ZA GODZINĘ 14,00 ZŁPRACA W GODZINACH: 08:00-13:00100 GODZIN PRACY W MIESIĄCU
kontakt przez PUP - 2018-12-06 - Szczecin (zachodniopomorskie)