SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (NR 1427) Inowrocław oferta pracy Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie/Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (NR 1427)
Wynagrodzenie: od 3 400 PLN
Zakres obowiązków: -prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,-przygotowanie OPZ oraz wzorów umów pod względem formalno-prawnym, kryteriów oceny ofert oraz warunków udziału w postępowaniu,-prowadzenie korespondencji oraz współpraca z wydziałemn RZGW oraz Nadzorami Wodnymi,-przygotowanie szacunkowej wartości zamówienia, wniosków o wszczęcie zamówienia publicznego,-prowadzenie zbiorczej ewidencji zamówień publicznych w ramach Planu Utrzymania,-przygotowanie do zamieszczenia na stronie urzędowej BIP PGW WP dokumentacji przetargowej związanej z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Data publikacji: 2020-07-08
Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie/Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Królowej Jadwigi 20, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,-przygotowanie OPZ oraz wzorów umów pod względem formalno-prawnym, kryteriów oceny ofert oraz warunków udziału w postępowaniu,-prowadzenie korespondencji oraz współpraca z wydziałemn RZGW oraz Nadzorami Wodnymi,-przygotowanie szacunkowej wartości zamówienia, wniosków o wszczęcie zamówienia publicznego,-prowadzenie zbiorczej ewidencji zamówień publicznych w ramach Planu Utrzymania,-przygotowanie do zamieszczenia na stronie urzędowej BIP PGW WP dokumentacji przetargowej związanej z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (NR 1427)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0407
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyzsze w zakresie ekonomii, prawa, administracji,min. 2 letnie doswiadczenie zawodowe w pracy w administracji publicznej na stanowisku zwiazanym ze stosowaniem ustawy Prawo zamówień publicznych,dobra znajomość ustaw: Prawo zamówień publicznych(w tym umiejętność interpretacji i stosowania w praktyce przepisów) , ustawy o finansach publicznych,ukończone szkolenia , kursy, studia podyplomowe w zakresie prawa zamówień publicznych (mile widziane ),umiejętność hierarchizacji zadań i organizacji pracy,odpowiedzialność, rzetelność , terminowość
Nazwa pracodawcy:
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie/Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy
danePracodawcy_nip: 5272825616
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Adres pracodawcy:
Al. Adama Mickiewicza 15, 85-071 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV , list motywacyjny (mile widziany ). Dokumenty mozna przesłać drogą elektroniczną na adres kadry.bydgoszcz (at) wody.gov.pl albo pocztą lub osobiście: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy, Al. Adama Mickiewicza 15, 85-071 Bydgoszcz z dopiskiem :" Nabór na stanowisko Specjalisty ds. zamówień publicznych w Dziale Utrzymania" zawierające poniższą klauzulę:"Wyrażam zgodę na gromadzenie i przetwarzanie moich danych osobowych przez Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie dla potrzeb rekrutacji". Oferty należy składać w terminie do 31.07.2020 r.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta, Termin: do 31.07.2020r.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
danePracodawcy_kodPowiatu: 0461
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0928363
Ulica pracodawcy: Al. Adama Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 15
Profil działalności pracodawcy:
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie to główny podmiot odpowiedzialny za gospodarkę wodną w Polsce.Tworzy je 330 nadzorów wodnych, 50 zarządów zlewni, 11 regionalnych zarządów gospodarki wodnej oraz Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242225
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 08.07.2020
Oferta pracy ważna do: 31.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 08.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 08.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ee6af5098a6a4738e3529e0bec03ae8f
Podobne oferty pracy
obsługa maszyn do produkcji elementów fotowoltaicznych, pakowanie elementów
IVENDO Bartosz Kućmin - 2020-08-20 - Iława (warmińsko-mazurskie)
przyjmowanie i rejestrowanie wniosków, porządkowanie akt, segregacja dokumentów, kserowanie dokumentów, archiwizacja dokumentów, pomoc przy prowadzeniu rejestru na biurze podawczym, przygotowywanie pism do wysyłki - rejestrowanie, kopertowanie, ewidencja
kontakt przez PUP - 2019-09-26 - Cieszyn (śląskie)
nadzór nad wewnętrzną dokumentacją jakościową, opracowywanie i wprowadzanie danych jakościowych, tłumaczenia dokumentacji wydziałowej, archiwizacja dokumentów jakościowych
"A.BERGER POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-16 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
-sprawowanie opieki nad flotą samochodową (nadzór nad stanem technicznym, kontakt z serwisantami),-rozliczanie paliwa (zamawianie, przyjmowanie dostaw),-zarządzanie warszratem samochodowym,-prowadzenie dokumentacji serwisowej,-zamawianie części
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNA "PIOTROWSKI" MARIUSZ PIOTROWSKI - 2018-07-23 - Szczekociny (śląskie)
Stylizacja żelowa, manicure hybrydowy, manicure klasyczny, sprawna praca z frezarką, pedicure
FLASHCARS Łukasz Dybich - 2020-01-02 - Susz (warmińsko-mazurskie)
Bieżące analizy
MAXFRUT Sp. z o.o - 2016-08-02 - Jarogniewice (wielkopolskie)
bez skierowania; wymagania pracodawcy: wykształcenie min. zawodowe, prawo jazdy kat B; charakterystyka pracy: utrzymanie sieci kanalizacyjnej, czyszczenie odpowietrzników, separatorów, opróżnianie zbiornkiów bezodpływowych, czyszczenie wpustów i sieci kanalizacji deszczowej, utrzymanie i konserwacja przepompowni, prace remontowe na przepompowniach i na sieciach, wykonywanie innych niż w/w poleceń przełożonych; praca jednozmianowa w godzinach 07.00- 15.00; wynagrodzenie 18,70 zł/godz.; miejsce pracy: w obrębie miasta i gminy Lwówek Śląski
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Bolesławcu Sp. z o. o. - 2019-09-06 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem pracy.
Gospodarstwo Rolne - Spółka z.o.o. W BALINIE - 2017-08-21 - Balin (kujawsko-pomorskie)
Diagnozowanie, wyszukiwanie, usuwanie usterek i uszkodzeń w aspekcie elektrycznym. Wykonywanie przeglądów technicznych i konserwacji maszyn i urządzeń elektrycznych. Miejsce wykonywania pracy Bolesławiec ul. Kościuszki 60 i Lipiany. Proponowane wynagrodzenie 3800 zł brutto + premia. Data rozpoczęcia pracy 01.03.2019 r.
Ekonaft Bolesławiec spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2019-01-29 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Sprzedaż produktów reklamowych będących w ofercie firmy
"AUTOBOX ADVERTISING" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa automatów vendingowych samosprzedających, polegająca na uzupełnianiu w artykuły spożywcze, drobny serwis techniczny
Firma Usługowo-Handlowa KAPELA - 2017-07-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Wykonywanie okresowo badania stanu infastruktury kolejowej (przejazdy kolejowe), sporzadzanie dokumentacji związanej ze sprawozdawczością diagsostyki i remontów infrastruktury. Przygotowanie dokumentacji na potrzeby planów remontowych, zleceń, ofert i kosztorysów w szczególności.Przygotowywanie dokumentacji technicznych, regulaminów, opinii, uzgodnień, projektów budowlanych
PMT Linie Kolejowe 2 Sp. z o.o. - 2018-10-08 - Owczary (dolnośląskie)
przygotowywanie umów o pracę oraz świadectw pracy,rejestracja w programie łatnik,prowadzenie teczek kadrowych
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Katowice (śląskie)
kompleksowa telefoniczna obsługa klientów, doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji, administrowanie systemem zamówień, dbanie o dobry wizerunek firmy
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
praca z dziećmi z problemami rozwojowymi oraz z dziećmi niepełnosprawnymi, prowadzenie terapii neurologopedycznej i / lub integracji sensorycznej
LOGOPEDIS Anna Skulimowska Rogoźno - 2016-09-30 - Rogoźno (wielkopolskie)
j/w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
jw
Poczta Polska S.A. - 2017-12-11 - Warszawa (mazowieckie)
Główne obowiązki to m.in.: księgowanie i ewidencjonowanie dokumentów księgowych,uzgadnianie ewidencji z kontami księgi głównej,przygotowywanie danych dotyczących kosztów i wydatków,prowadzenie ewidencji środków trwałych i niskocennych składników majątku (wyposażenia),wycena i rozliczenie inwentaryzacji, ustalanie różnic inwentaryzacyjnych składników majątku,kompletowanie i przechowywanie dokumentów,oraz w zastępstwie za specjalistę ds. płac: naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i umów cywilnoprawnych,sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach pracowników, np. Rp7,współpraca z ZUS, US, GUS, PFRON, w tym sporządzanie deklaracji oraz korekt,monitorowanie wykonania funduszu płac i uzgadnianie kont księgowych,a także okazjonalnie: sprawdzanie poprawności rachunkowej przygotowanych deklaracji i sprawozdań, przygotowywanie przelewów bankowych, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami.
Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna - 2018-10-10 - Gdańsk (pomorskie)
Naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, rozliczeń rocznych, zgłaszanie do ZUS, prowadzenie akt osobowych, archiwizacja dokumentów
GLOBAL SP. Z O.O. - 2017-02-20 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
produkcja części samochodowych, sklejanie drobnych elementów, zgrzewanie
ZYX Solution Sp. z o.o. - 2018-10-31 - Ustroń (śląskie)
Analiza cen i dostawców w branży jubilerskiej w Polsce, na Ukrainie i Turcji; prognozowanie popytu rynkowego na produkty i usługi jubilerskie w Polsce, na Ukrainie i w Turcji; kontakty z dostawcami produktów jubilerów na Ukrainie i Turcji; przygotowanie ofert handlowych; budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez udział w wydarzeniach branżowych, tj. konferencje, targi w Polsce i na Ukrainie; koordynowanie procesów sprzedażowych, w tym także planowanie i nadzorowanie podejmowanych działań marketingowych.Miejsce pracy: Sklep jubilerski, Aleja Bielany, Wrocław, wyjazdy zagraniczne - Ukraina, Turcja, pełne oddelegowanie.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Montaż instalacji, wentylacji oraz instalacji sanitarnych. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00, od poniedziałku do piątku na terenie woj. śląskiego (pracodawca zapewnia transport z firmy).
IRŁOMET X ŁOZIŃSKI & ŁOZIŃSKI SPÓŁKA JAWNA - 2020-02-13 - Bielsko-Biała (śląskie)
Pracownik biurowy, przy komputerze
POMORSKI BANK SPÓŁDZIELCZY - 2016-08-18 - Borne Sulinowo (zachodniopomorskie)
KOORDYNACJA I OPIEKA NAD PRACOWNIKAMI Z FILIPIN, KORESPONDENCJA Z FIRMAMI NA FILIPINACH, PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW ZWIĄZANYCH Z PRACĄ (TŁUMACZENIA).WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE OBOWIĄZKOWO, MILE WIDZIANE WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA FILIPIŃSKIEGO I ANGIELSKIEGO.WYNAGRODZENIE 14,70 ZŁ/H BRUTTO, PRACA W GODZINACH 9:00-16:00 (DO UZGODNIENIA), PRACA W WOLNE DNI.
kontakt przez PUP - 2019-09-11 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Dorabianie oraz modyfikowanie materiałów na potrzeby projektu graficznego, przygotowywanie grafiki dla grafika komputerowego DTP, projektowanie elementów graficznych z zastosowaniem programu do tworzenia grafiki.
kontakt przez PUP - 2016-08-22 - Skórcz (pomorskie)
Aktywna sprzedaż produktów z oferty banku. Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych. Budowanie i utrzymanie realizacji biznesowych z klientem. Dbanie o wysoki poziom jakości obsługi.
PHU TIMEX - BIS Tadeusz Kuran - 2017-01-16 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Nadzór nad sprzętem zw z informatyką, tj. drukarki, sprzęt sieciowy, kasy i drukarki fiskalne itp., współpraca przy wdrażaniu nowych oraz modyfikacji istniejących programów informatycznych, współpraca we wdrożeniu i rozwiązaniu problemów z użytkownikami sprzętu i programów informatycznych w Spółce, dokumentacja wdrażanych i stosowanych rozwiązań w podwyższonym zakresie oraz ich bieżąca aktualizacja, analiza danych zawartych w programach obsługujących gospodarkę Spółki (Apollo, ERP BIORACLE, inne), prowadzenie cyklicznych raportów w zakresie sprzedaży na potrzeby Zarządu i Regionalnych szefów sprzedaży, wprowadzenie systemów raportowania dla poszczególnych działów i pracowników, analiza wykorzystania majątku Spółki: zbiorniki, samochody itp., doraźne analizy na potrzeby Zarządu zw z prowadzonymi zamierzeniami i działaniami, współpraca w zakresie przygotowania i wdrażania rozwiązań informatycznych i ewidencyjnych w zakresie ewidencji obrotu gospodarczego i organizacji działalności Spółki, wspomaganie i przygotowywanie danych dla działów centrali i oddziałów Spółki, inne sprawy zw z ww zakresem obowiązków. Wymagania: wykształcenie wyższe - ekonomia, finanse i rachunkowość, informatyka, informatyka i ekonometria, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, pakietu Ms Office.
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Rumia (pomorskie)
prowadzenie badań indyjskiego rynku, doradztwo, w tym polskim przedsiębiorcom
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Piaseczno (mazowieckie)
ORGANIZACJA I NADZÓR NAD PRAWIDŁOWĄ REALIZACJĄ PROJEKTU, SPORZĄDZANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, WERYFIKACJA POPRAWNOŚCI ZGROMADZONYCH DOKUMENTÓW, BIEŻĄCY KONTAKT Z UCZESTNIKAMI PROJEKTU I INSTYTUCJĄ POŚREDNICZĄCĄ, ROZLICZANIE PROJEKTÓW WSPÓŁFINANSOWANYCH ZE ŚRODKÓW UE, PRZYGOTOWYWANIE SPRAWOZDAŃ OKRESOWYCH I KOŃCOWYCH, WNIOSKÓW O PŁATNOŚĆ, HARMONOGRAMÓW PŁATNOŚCI, KONTROLA WYDATKOWANYCH ŚRODKÓW FINANSOWYCH- PROWADZENIE DOKUMENTACJI ORAZ KORESPONDENCJI WEWNĘTRZNEJ ORAZ ZEWNĘTRZNEJ ZWIĄZANĄ Z REALIZACJA.
ISOFT GRZEGORZ LASEK - 2018-11-16 - Rzeszów (podkarpackie)
MECHANICZNA I RĘCZNA OBRÓBKA DREWNA, WYCINANIE, SZLIFOWANIE, WIERCENIE, MONTOWANIE ELEMENTÓW DREWNIANYCH, RĘCZNE PRACE TRANSPORTOWE
kontakt przez OHP - 2020-01-02 - Olesno (opolskie)