SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI. Gdańsk oferta pracy Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI.
Wynagrodzenie: 3 200 - 4 550 PLN
Zakres obowiązków: Główne obowiązki to m.in.: księgowanie i ewidencjonowanie dokumentów księgowych,uzgadnianie ewidencji z kontami księgi głównej,przygotowywanie danych dotyczących kosztów i wydatków,prowadzenie ewidencji środków trwałych i niskocennych składników majątku (wyposażenia),wycena i rozliczenie inwentaryzacji, ustalanie różnic inwentaryzacyjnych składników majątku,kompletowanie i przechowywanie dokumentów,oraz w zastępstwie za specjalistę ds. płac: naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i umów cywilnoprawnych,sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach pracowników, np. Rp7,współpraca z ZUS, US, GUS, PFRON, w tym sporządzanie deklaracji oraz korekt,monitorowanie wykonania funduszu płac i uzgadnianie kont księgowych,a także okazjonalnie: sprawdzanie poprawności rachunkowej przygotowanych deklaracji i sprawozdań, przygotowywanie przelewów bankowych, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami.
Data publikacji: 2018-10-10
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Targ Rakowy 5/6, 80-806 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Główne obowiązki to m.in.: księgowanie i ewidencjonowanie dokumentów księgowych,uzgadnianie ewidencji z kontami księgi głównej,przygotowywanie danych dotyczących kosztów i wydatków,prowadzenie ewidencji środków trwałych i niskocennych składników majątku (wyposażenia),wycena i rozliczenie inwentaryzacji, ustalanie różnic inwentaryzacyjnych składników majątku,kompletowanie i przechowywanie dokumentów,oraz w zastępstwie za specjalistę ds. płac: naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i umów cywilnoprawnych,sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach pracowników, np. Rp7,współpraca z ZUS, US, GUS, PFRON, w tym sporządzanie deklaracji oraz korekt,monitorowanie wykonania funduszu płac i uzgadnianie kont księgowych,a także okazjonalnie: sprawdzanie poprawności rachunkowej przygotowanych deklaracji i sprawozdań, przygotowywanie przelewów bankowych, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 200 - 4 550 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI.
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 200 - 4 550 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.11.2018
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
minimum średnie (mile widzien wyższe), najchętniej ekonomiczne, 3 lata doświadczenia, znajomość ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o podatku od towarów i usług; mile widziana znajomość ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej; znajomość zasad rachunkowości i ewidencji księgowej; umiejętność swobodnego poruszania się po systemach finansowo-księgowych; znajomość pakietu MS Office, w tym w szczególności Excel; zaangażowanie, terminowość, systematyczność i dokładność; komunikatywność; umiejętność pracy w zespole; zdolność analitycznego, logicznego myślenia;ponadto, w celach zastępstwa za specjalistę ds. płac: znajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznych; znajomość pakietu programu Płatnik; mile widziana znajomość programu Streamsoft Kadry i płace.Praca w godz. 7.30-15.30.Miejsce pracy: Gdańsk Śródmieście.Kontakt: 58 320 28 74 lub michalina_kwiatkowska (at) wbpg.org.pl
Nazwa pracodawcy: Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Targ Rakowy 5/6, 80-806 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: .
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Targ Rakowy
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 10.10.2018
Oferta pracy ważna do: 09.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 10.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 10.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sporządzanie umów, aneksów, świadectw pracy, prowadzenie akt osobowych
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Kwidzyn (pomorskie)
Prace pomocnicze na magazynie,załadunek i rozładunek towaru,przygotowanie towaru do wysyłki
Soter Sp.z o.o. ZPChr. - 2017-01-11 - Przemyśl (podkarpackie)
zgodny z charakterystyką pracy
EURO AS S.C - 2018-07-09 - Zielona Łąka (wielkopolskie)
Praca w dziale sprzedaży: obsługa zamówień klientów.Telefoniczny i mailowy kontakt z klientami firmy. Wystawianie dokumentów sprzedaży. Awizowanie dostaw do klientów.
MEBLARSKA SPÓŁDZIELNIA PRACY "DĄB" - 2017-10-13 - Gdynia (pomorskie)
j.w
KONSALNET SECURITY SP. Z O.O. - 2016-02-03 - Warszawa (mazowieckie)
koordynowanie i rozliczanie wynajmu sprzętu, koordynowanie i rozliczanie zleceń transportowych, kontrola terminu badań technicznych, utrzymanie z sprawności technicznej posiadanego sprzętu i pojazdów, wycena napraw, nadzorowanie i ocena realizacji zadań pod kątem efektywności i prawidłowości działania pracowników warsztatu samochodowego oraz analiza kosztów ekonomiczno-finansowych warsztatu, przedkładanie propozycji usprawnień, sporządzanie wniosków do likwidacji zużytego sprzętu, prowadzenie pełnej dokumentacji w powyższym zakresie
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ GRONEKO SC - 2016-10-25 - Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)
Telefoniczny kontakt z klientami biznesowymi, prezentacja oferty sieci Orange, sprzedaż usług i produktów
kontakt przez OHP - 2017-06-01 - Opole (opolskie)
Sprzedaż wyrobów i usług firmy Zmer, pozyskiwanie klientów, obsługa obecnych klientów
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNE APARATÓW I KONSTRUKCJI ENERGETYCZNYCH ZMER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-06 - Kalisz (wielkopolskie)
obsługa klienta, sprzedaż części zamiennych i narzędzi, wizyty u klientów, zamawianie / zwroty części, logistyka.
ELUMATEC Polska Sp. z o.o. - 2017-06-01 - Września (wielkopolskie)
Obsługa spedycji krajowej, planowanie i ustalanie warunków transportu, przygotowywanie wyceny transportu dla klienta, przygotowywanie dokumentacji spedycyjnej, koordynowanie zleceń transportu związanych z dostawą towaru, pozyskiwanie klientów do stałej współpracy w zakresie zleceń transportowych, sprzedaż usług spedycyjnych; skuteczne nawiązywanie oraz budowanie długoterminowych relacji z klientami, dbanie o wysoką jakość usług spedycyjnych oferowanych klientom, kreowanie w środowisku spedycyjnym marki firmy.
OTMUCHÓW LOGISTYKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-25 - Nysa (opolskie)
Bieżące zarządzanie i rozwijanie sklepu internetowego;Realizacja zamówień, wymian, zwrotów oraz reklamacji;Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej;Telefoniczna i mailowa obsługa zapytań klientów e-sklepu;Wprowadzanie nowych i/lub udoskonalanie wprowadzonych funkcjonalności w sklepie internetowym;Kreowanie strategii sprzedaży oraz strategii marketingowej sklepu internetowego w oparciu o analizę sprzedaży i obserwacje rynkowe;Promocja sklepu w Internecie przy wykorzystaniu aktualnych technologii;Działania w obszarze SEO lub zlecanie działania firmom zewnętrznym;
WEINDICH SPÓŁKA JAWNA - 2018-09-14 - Chorzów (śląskie)
pozyskiwanie klientów, obsługa klientów, sporządzanie raportów kasowych
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Lubin (dolnośląskie)
obsługa klienta telefoniczna, obsługa programów komputerowych
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Biała Podlaska (lubelskie)
obsługa gości hotelowych i restauracji
PPHU Grinex Justyna Hołubowska - 2017-09-08 - Sarnów (śląskie)
sporządzanie list płac, sprawozdań miesięcznych, do starostwa Powiatowego, SIO oraz kwartalnych do GUS. Wprowadzanie danych do programu Vulcan Płace, Płatnik, SIO. Wystawianie PIT-11, sporządzanie PIT-4R, PIT-8AR. Sporządzanie dokumentacji do ZUS. Ewidencjonowanie faktur, delegacji. Koordynowanie działań w zakresie kontroli zarządczej oraz archiwizacja dokumentów księgowych.
POWIATOWE CENTRUM PORADNICTWA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEGO I DOSKONALENIA NAUCZYCIELI W GŁOGOWIE - 2015-12-11 - Głogów (dolnośląskie)
Produkcja kebabu.Kontakt z klientem w języku tureckim.
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Duszniki (wielkopolskie)
Kompleksowa obsługa Klienta (doradztwo, ofertowanie, sporządzanie zamówień), sprzedaż produktów z oferty, prowadzenie magazynu oraz inne prace dodatkowe. Praca jednzomianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
"MARION" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-09 - Bielsko-Biała (śląskie)
Organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą, codzienny kontakt z klientem niemieckojęzycznym.
PROMEDICA24 CARE TEAM DE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-01-29 - Racibórz (śląskie)
praca biurowa;przygotowywanie rozwiązań technicznych i odpowiedzi na zapytania ofertowe;obsługa zamówień
PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNIKI POMPOWEJ IMPELLER LASKOWSKI ROBERT - 2017-08-10 - Zajezierze (kujawsko-pomorskie)
sporządzanie list wypłat wynagrodzeń, naliczanie podatku dochodowego oraz składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne, Fundusz Pracy, sporządzanie deklaracji podatkowych i ZUS, oblicznie zasiłków chorobowych, przygotowanie zaświadczeń dotyczączych zarobków pracowników
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 1 dla Dzieci Niepełnosprawnych Ruchowo w Policach - 2018-08-16 - Police (zachodniopomorskie)
SPRZEDAŻ OKULARÓW KOREKCYJNYCH ORAZ PRZECIWSŁONECZNYCH W SALONIE OPTYCZNYM
Agencja Pośrednictwa Handlowego i Usług "KWAŚNIAK" Kwaśniak Wiesław - 2016-11-14 - Rzeszów (podkarpackie)
Przygotowywanie wniosków rejestracyjnych, przygotowywanie dokumentacji rejestracyjnej, zlecanie, nadzór i koordynacja badań.
ESTICON Sobczyk&Tabor Spółka Jawna - 2016-09-07 - Stalowa Wola (podkarpackie)
- bezpośredni kontakt z klientami i kontrahentami turecko- i anglojęzycznymi- zapewnianie bezbłędnych działań wszystkich funkcji logistycznych w firmie- organizowanie, planowanie i kontrola prac
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Łódź (łódzkie)
promocja firmy, pozyskiwanie nowych klientów, działania marketingow
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Tychy (śląskie)
przyjmowanie zamówień, fakturowanie, obsługa klientów, sprzedaż produktów firmy
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe RAK-BUD Raczkowski i Wspólnicy Spółka Jawna - 2018-03-26 - Księżyno (podlaskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta - telefoniczna, mailowa, bezpośrednia; sporządzanie ofert; obsługa programów do sprzedaży usług turystycznych; aktualizacja ofert na witrynie; dbałość o wizerunek biura
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Mikołów (śląskie)
obsługa biura (sprawy księgowo-kadrowe)
"TRUCK-SERVICE TRANS" Sp. z o.o. - 2017-07-25 - Sosnowiec (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Warszawa (mazowieckie)
Organizacja spotkań, szkoleń i konferencji dla mieszkańców obszaru Stowarzyszenia "Między Wisłą a Kampinosem". Prowadzenie ewidencji kart doradczych i list obecności na szkoleniach. Prowadzenie doradztwa dla beneficjentów w sprawie warunków i możliwości otrzymania dofinansowania. Ewaluacja i monitoring LSR. Obsługa działalności Rady Stowarzyszenia w zakresie oceny i wyboru wniosków, w tym organizacji posiedzeń Rady i obsługa archiwizacyjna. Przygotowanie dokumentacji do ogłoszenia naboru przez Zarząd w ramach poddziałania "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramch strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" objętego PROW 2014-2020: realizowane przez podmioty inne niż LGD, operacji własnych LGD oraz projektów grantowych.Pomoc beneficjentom w przygotowaniu dokumentacji aplikacyjnej. Pomoc beneficjentom w rozliczaniu projektów. Przygotowanie raportów dotycvzących realizacji poszczególnych działań objętych Lokalną Strategią Rozwoju. Uczestnictwo w organizowanych przez Stowarzyszenie targach, konferencjach, wystawach oraz szkoleniach. Prowadzenie animacji lokalnej oraz współpraca z partnerami Stowarzyszenia. Weryfikacja kart wstępnych wniosków zgodnie z procedurami. Inne zadania zlecone przez Dyrektora Biura lub Prezesa Zarządu.
kontakt przez PUP - 2018-09-07 - Czosnów (mazowieckie)