SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Bielsko-Biała oferta pracy "MARION" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa Klienta (doradztwo, ofertowanie, sporządzanie zamówień), sprzedaż produktów z oferty, prowadzenie magazynu oraz inne prace dodatkowe. Praca jednzomianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
Data publikacji: 2016-02-09
Lokalizacja: Bielsko-Biała (śląskie)
Pracodawca: "MARION" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Komorowicka 35, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kompleksowa obsługa Klienta (doradztwo, ofertowanie, sporządzanie zamówień), sprzedaż produktów z oferty, prowadzenie magazynu oraz inne prace dodatkowe. Praca jednzomianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bielsko-Biała
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bielsko-Biała
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bielsko-Biała
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzedawca*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.02.2016
Data zakończenia pracy: 08.05.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie minimum średnie (kierunek bez znaczenia), wymagane doświadczenie na proponowanym stanowisku. Konieczne posiadanie prawa jazdy kat. "B", średniozaawansowana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie oraz umiejętność pracy w grupie.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
"MARION" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Adres pracodawcy:
Komorowicka 35, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV przesłać na adres e-mail (w temacie podać nazwę stanowiska)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Bielsko-Biała
Gmina pracodawcy: Bielsko-Biała
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bielsko-Biała
Ulica pracodawcy: Komorowicka
Numer budynku pracodawcy: 35
Profil działalności pracodawcy:
salon meblowy, zakład produkcji mebli, hurtownia akcesoriów meblowych.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca*
Data dodania oferty pracy: 09.02.2016
Oferta pracy ważna do: 23.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 09.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 09.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż i zakup pojazdów.Realizacją planów zakupu i sprzedaży. Ścisłazależna współpraca z innymi oddziałami firmy podejmowanie lokalnych iogólnokrajowych działań marketingowych Kształtowanie pozytywnegowizerunku firmy i rozwoju, przestrzeganie standardów firmy Orientowanie wsię w trendach rynkowych, wyznaczanie nowych celów, które zapewniąrozwój spółki Pełne raportowanie wyników oraz sprawozdawczość działańhandlowcy Odpowiedzialność za prawidłowy przepływ dokumentacjihandlowej i księgowej Aktywna współpraca w zespole, praca w tgodz. 9-17
Eko-Rent Sp. z o.o - 2015-11-30 - Opole (opolskie)
Prowadzenie kadr i rozliczeń z ZUS.
Biuro Rachunkowe sp. z o. o. - 2017-09-27 - Otwock (mazowieckie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Częstochowa (śląskie)
Monitorowanie warunków, wymogów technicznych w indywidualnych pasiekach współpracujacych z firmą.
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Stróże (małopolskie)
bieżąca kontrola realizacji dostaw; koordynacja prac dostawców, rozliczanie; prowadzenie i aktualzacja rejestrow; tworzenie raportów, wykonanie analiz;
BUDIMEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-07 - Bogatynia (dolnośląskie)
1)prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń wporządku chronologicznym i systematycznym2)obsługa finansowo-księgowa placówki, prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomocą programu finansowo - księgowego pod nazwą finanse firmy VULCAN Sp. z o.o.3)regulowanie w terminie zobowiązań jednostki z tytułu dostaw i usług4)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzaniedeklaracji cząstkowej VAT-7C5)rozliczaniew księgach rachunkowych przeprowadzonej w jednostce inwentaryzacji6)sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków7)przestrzeganie dyscypliny budżetowej8)zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń oraz kart podatkowych dla pracowników9)dokonywanie zmian po otrzymaniu dokumentacji w zakresie: wysokości wynagrodzeń, wypłat jednorazowych naliczania potrąceń, zasiłków płatnych ZUS10)sporządzanie list plac dla pracowników oraz potrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawali ) sporządzanie przekazywanie dokumentów zgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych wynikających z przepisów o ubezpieczeniach społecznych12)naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej (13-stka) i innych etc. 13)prowadzenie dokumentacji związanej z rozliczeniami z Urzędem Skarbowym i PFRON 14)wykonywanie czynności związanych przeprowadzeniem regulacji płac pracowników. sporządzanie sprawozdań statystycznych w zakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotycząc spraw pracowniczych15)wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków dla pracowników16)stale podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzez samokształcenie 17)bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wykonywanych czynności18)przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych w określonej w jednostce etc. Praca w Gimnazjum nr 18 w Łodzi.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-05-16 - Łódź (łódzkie)
- Obsługa klienta detalicznego, wysyłkowego Allegro, odbieranie telefonów związanych z zamówieniami. Zapoznanie się z asortymentem sprzedawanych towarów - akcesoria samochodowe. Wypisywanie faktur sprzedaży, obsługa kasy fiskalnej. Obsługa komputera oraz zapoznanie się z programem komputerowym firmy. Obsługa obiegu dokumentów. Zarządzanie przepływem dokumentów sprzedaży i zakupu. Znajomość tematyki sprzedaży i zakupu internetowego, obsługa urządzeń biurowych. Przeszkolenie w zakresie powyższych wymagań.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:30-16:30. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane. Mile widziane osoby uczące się, studiujące. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: praca (at) firma-skiba.pl
FIRMA SKIBA JANUSZ SKIBA - 2017-02-14 - Katowice (śląskie)
Realizacja zadań przewozowych. Wydawanie kart drogowych kierowcom. Przyjmowanie do realizacji zadań przewozowych, prowadzenie rejestrów, obsługa kas fizkalnych. Tworzenie harmonogramów pracy kierowców. Koordynacja zadań kierowcom.
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Gostynin (mazowieckie)
obsługa sieci handlowych, obsługa komputera, kontakty z marketami, tworzenie oferty handlowej; oferta również dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności
Hanmar Sp. z o. o. - 2016-10-19 - Jadwinin (łódzkie)
branża budowlana; nadzór nad przygotowaniem i rozliczaniem zadań inwestycyjnych oraz prawidłowym zarządzaniem pracownikami; przygotowywanie harmonogramów prac inwestycyjnych oraz monitoring postępu; współuczestnictwo w pozyskiwaniu zleceń i procesie ofertowania; nadzór nad prawidłową i terminową realizacją prac; organizacja odbiorów przy udziale inwestora; dbanie o jakość i terminowość prac; prowadzenie, kompletowanie i archiwizowanie dokumentacji ze zrealizowanych inwestycji; bezpośredni bieżący kontakt i współpraca z inwestorem
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ GRONEKO SC - 2016-01-25 - Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)
1. Prowadzenie kasy (dokonywanie operacji gotówkowych (przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat na podstawie dowodów przychodowych i rozchodowym opisanych przez uprawione osoby pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowych oraz zatwierdzonych do wypłaty).2. Sporządzanie raportów kasowych. 3. Odprowadzanie przyjętej gotówki na właściwe rachunki bankowe. 4. Wypisywanie czeków i innych dokumentów kasowych. 5. Nadzór nad utrzymywaniem pogotowia kasowego. 6. Należyte zabezpieczenie przechowywanej gotówki i innych dowodów kasowych.7. Prawidłowe opisywanie faktur pod względem merytorycznym, sprawdzenie pod względem legalności, celowości i gospodarności zgodnie z Instrukcją Kontroli i obiegu dokumentów Finansowo-Księgowych.8. Prowadzenie rejestru druków ścisłego zarachowania dowodów kasowych i innych.9. Bieżące sprawdzanie stanu gotówki w kasie.10. Kontrolowanie zgodności rzeczywistego stanu gotówki w kasie z raportem kasowym.11. Rozliczanie pobranych przez pracowników zaliczek.12. Przygotowywanie oraz rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych, pozostałych środków trwałych, magazynów, kasy.13. Obsługa kancelaryjna parkingu strzeżonego.14. Udzielanie stosownych informacji w zakresie funkcjonowania parkingu strzeżonego.15. Kontakt z Wydziałem Komunikacji w Starostwie Powiatowym we Wrocławiu w ramach obsługi parkingu strzeżonego.16. Sporządzanie sprawozdań z obsługi parkingu strzeżonego.17. Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji.18. Rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej w dzienniku korespondencyjnym.19. Obsługa interesantów z zewnątrz i z wewnątrz szkoły wraz z udzielaniem informacji.20. Obsługa centrali telefonicznej.21. Obsługa szkolnej poczty elektronicznej.22. Dbanie o czystość, ład i porządek w sekretariacie.23. Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania (legitymacji szkolnych, świadectw itp.).Oferta dostępna w sali E, A. Oferta przeznaczona także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Miejsce i termin składania dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą, w terminie do dnia 28 lutego 2017 r. (do godz. 15:30), na adres: Powiatowy Zespół Szkół nr 1 w Krzyżowicach, ul. Główna 2, 55-040 Kobierzyce, w kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Referent ds. księgowości. Decyduje data faktycznego wpływu oferty do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach, a nie data nadania!Zgłoszenia, które wpłyną do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane.Nabór będzie prowadzony przez Komisję powołaną przez Dyrektora PZS Nr 1 w Krzyżowicach.Otwarcie kopert nastąpi w dniu 01.03.2017 r. o godz. 10:00.Kandydaci zakwalifikowani na podstawie analizy złożonych dokumentów zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 71 311 84 79.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego we Wrocławiu, na tablicy ogłoszeń w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach oraz na stronie internetowej http://www.pzs-krzyzowice.wroc.pl/. Po zakończeniu procesu naboru dokumenty kandydatów zebrane w procesie naboru na stanowisko przechowuje się w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru tj. od daty zamieszczenia wyników naboru. Na wniosek kandydata dokumenty mogą zostać odebrane osobiście przed upływem w/w terminu. Po upływie 3 miesięcy dokumenty podlegają brakowaniu z czynności, której Komisja sporządza protokół.
Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach - 2017-02-20 - Krzyżowice (dolnośląskie)
obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych, tworzenie i negocjowanie ofert handlowych
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-08-07 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
samodzilene zaawansowane badanie rynku, analiza rynku obsługa transakcji , skuteczne pozyskiwanie odbiorców i dostwców
Przedsiębiorstwo Geologiczne IGEOS Iwona Insadowska - 2017-02-21 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa magazynu, surowca, wyrobów gotowych i materiałów technicznych, organizacja i nadzór nad przepływem materiałów i dokumentów materiałowych w spółce, obsługa modułu MN i WM w systemie SAP, wdrażanie projektów usprawniających prace magazynu, przepływ materiałów.
Gerresheimer Bolesławiec S.A. - 2016-11-14 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Profesjonalna i uprzejma obsługa Klienta, obsługa kasy fiskalnej praca w godz.6-14/14-22
Alma Market S. A. - 2016-05-05 - Opole (opolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-06 - Warszawa (mazowieckie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-03-21 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
zarządzanie przedmiarami i obmiarami robót w ramach projektu w zakresie prac elektrycznych i oprzyrządowania, zarówno dla celów księgowych, jak i mierzenia postępu projektu; zapewnianie prawidłowości i dokładności danych zgodnie z wewnętrznymi procedurami i wymogami projektu; tworzenie i aktualizacja wykazu materiałów projektowych i przedmiarów/obmiarów w księdze obmiarów, zgodnie z procedurami fakturowania aktywnego i pasywnego; aktualizacja bazy danych zarządzania projektem, wprowadzanie danych rzeczywistych; sprawdzanie rzeczywistych obmiarów w celu oceny i pomiaru postępu aktywnego i pasywnego zgodnie z zawartymi umowami
SAIPEM S.P.A. S.A. Oddział w Polsce - 2015-11-27 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Wykonywanie usług dla klientów; wykopy, załadunki, plantowanie terenu
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Żary (lubuskie)
Poszukiwanie oraz selekcjonowanie osób chętnych na kursy.Rekrutacja odbywa się za pośrednictwem strony www.blueducation.pl
Blue Education Krystian Żak - 2018-07-20 - Jaworzno (śląskie)
wdrażanie i opracowanie strategii marketingowej firmy; kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów; opracowywanie materiałów reklamowych oraz przygotowywanie akcji promocyjnych; wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą towarów lub usług, współpraca z agencjami reklamowymi czy domami mediowymi w zakresie tworzenia nowych materiałów promocyjnych; analiza działań marketingowych prowadzonych przez konkurencję
FREEVOLT sp. z o.o. - 2016-02-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
odpowiadanie na zapytania klientów (e-mail, telefon, czat,skype), pozyskiwanie i obsługa klientów, kontakty z partnerami, prowadzenie korespondencji z klientami i firmami współpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2015-11-13 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa klienta na kasie, wykładanie towaru, prace porządkowo-organizacyjne. Mile widziane doświadczenie w sprzedaży. Wymagania: elastyczność, komunikatywność, dobre podejście do klienta. Pracodawca gwarantuje pakiet socjalny. Praca jest oferowana w dwóch wymiarach 1/2 etatu oraz 3/4 etatu. Chęci do pracy! Miejsce wykonywania pracy Wejherowo i Rumia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny - Rumia tel 797 007 554, Wejherowo tel 797 007 084.
LIDL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-05-19 - Wejherowo (pomorskie)
Kontakt z kontrahentami krajów trzecich, odpowiedzi na e-mail i rozmowy telefoniczne w języku rosyjskim, ukraińskim, białoruskim, azerbejdżańskim
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Grójec (mazowieckie)
Obsługa klientów, pozyskiwanie nowych kontrahentów, sporządzanie wycen i kalkulacji
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Nowy Sącz (małopolskie)
sporządzanie list plac, deklaracje ZUS
BIURO RACHUNKOWE "KAPITAŁ" SP.C. PIOTR KAŁDOŃSKI, TOMASZ KAŁDOŃSKI - 2017-10-02 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Nawiązywanie kontaktów handlowych, aktywna sprzedaż usług agencji w branży B2B, budowanie relacji biznesowych, poszerzenie bazy potencjalnych kontrahentów.
ROZGRAF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-07 - Kraków (małopolskie)
spawanie metodami Tig, Mig/Mag
WORK4EU Sp. zo.o. - 2017-06-08 - Opole (opolskie)