SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW/KOORDYNATOR ZAJMUJĄCY SIĘ PRACOWNIKAMI Z FILIPIN Szczecin oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW/KOORDYNATOR ZAJMUJĄCY SIĘ PRACOWNIKAMI Z FILIPIN
Wynagrodzenie: od 14,7 PLN
Zakres obowiązków: KOORDYNACJA I OPIEKA NAD PRACOWNIKAMI Z FILIPIN, KORESPONDENCJA Z FIRMAMI NA FILIPINACH, PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW ZWIĄZANYCH Z PRACĄ (TŁUMACZENIA).WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE OBOWIĄZKOWO, MILE WIDZIANE WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA FILIPIŃSKIEGO I ANGIELSKIEGO.WYNAGRODZENIE 14,70 ZŁ/H BRUTTO, PRACA W GODZINACH 9:00-16:00 (DO UZGODNIENIA), PRACA W WOLNE DNI.
Data publikacji: 2019-09-11
Lokalizacja: Szczecin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
KOORDYNACJA I OPIEKA NAD PRACOWNIKAMI Z FILIPIN, KORESPONDENCJA Z FIRMAMI NA FILIPINACH, PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW ZWIĄZANYCH Z PRACĄ (TŁUMACZENIA).WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE OBOWIĄZKOWO, MILE WIDZIANE WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA FILIPIŃSKIEGO I ANGIELSKIEGO.WYNAGRODZENIE 14,70 ZŁ/H BRUTTO, PRACA W GODZINACH 9:00-16:00 (DO UZGODNIENIA), PRACA W WOLNE DNI.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 14,7 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 14,70 ZŁ/H BRUTTO
Czy jest to praca tymczasowa?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW/KOORDYNATOR ZAJMUJĄCY SIĘ PRACOWNIKAMI Z FILIPIN
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Szczecin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 14,7 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019
Data zakończenia pracy: 01.10.2023
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA FILIPIŃSKIEGO
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Adres pracodawcy:
Mickiewicza 39, 70-383 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: BRAK
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczecin
Ulica pracodawcy: Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 39
danePracodawcy_nrKraz: 15466
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data dodania oferty pracy: 11.09.2019
Oferta pracy ważna do: 10.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 11.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 11.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a90d8362bba5eb6fed685612afab6b66
Podobne oferty pracy
poszukiwanie nowych partnerów do współpracy w aspekcie dystrybucji oraz promowanie oferty firmy na rynku tureckim, odpowiedzialność za tworzenie i realizowanie strategii marketingowych skierowanych na tureckich klientów kluczowych i detalicznych
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Rzeszów (podkarpackie)
- obsługa klientów w siedzibie firmy plus spotkania u klientów- doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń- budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy- aktywne pozyskiwanie nowych klientów z branży chłodniczo-klimatyzacyjnej
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2019-03-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-08-28 - Warszawa (mazowieckie)
Praca umysłowa na samodzielnym stanowisku, obsługa programów kadrowo - płacowych.
kontakt przez PUP - 2015-11-20 - Płock (mazowieckie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-02-07 - Kielce (świętokrzyskie)
rozliczanie usług hotelowych na podstawie programów komputerowych, wypisywanie faktur
START TRAVEL Sp. z o.o. - 2019-07-01 - Dosłońce (małopolskie)
prowadzenie dokumentacji dotyczącej ochrony środowiska
GRAN-TECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-11-05 - Wylewa (podkarpackie)
- wypełnianie i kopiowanie dokumentów związanych z zatrudnieniem i zwalnianiem pracowników- uzupełnianie teczek pracowniczych- tworzenie zestawień na potrzeby kadr i płac- załatwiane bieżących spraw firmy- nauka korzystania z programówpłacowychi kadrowych- podstawy liczenia wynagrodzeń i czasu pracy- tworzenie ewidencji czasu pracy- tworzenie informacji dla pracowników
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Zabrze (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
realizacja szkolenia specjalizacyjnego w dziedzinie pielęgniarstwa chirurgicznego dla pielęgniarek, tworzenie dokumentów w pakiecie Office, stron internetowych, obsługa programów bazodanych
ZESPÓŁ OPIEKI PALIATYWNEJ IM. JANA PAWŁA II HOSPICJUM "ŚWIATŁO" Okręgowa Izba Pielęgniarek - 2016-10-28 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- Kontrola jakości surowców, opakowań i gotowych produktów,- Prowadzenie wewnętrznych prób jakościowych,- Sporządzanie harmonogramów badań, przygotowywanie raportów, analiz, prezentacji,-Zgłaszanie i prowadzenie rejestru wykrytych nieprawidłowości,-Kontrola higieny na terenie zakładu produkcyjnego,
LOMANIA POLSKO-FRANCUSKA SP.Z O.O. - 2016-09-07 - Szczodrowo (wielkopolskie)
j.w.
Awans Sp. z o.o. - 2016-03-21 - Warszawa (mazowieckie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie profesjonalnych i długofalowych relacji z już istniejącymi, realizacja planów zakupowych, przygotowywanie ofert, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, współpraca z kontrahentem zagranicznym.
P.P.H.U. " KAMPOL" - 2019-01-29 - Rusiec (łódzkie)
wyszukiwanie miejsc stażu, tworzenie baz danych potencjalnych pracodawców, informacja Uczestników projektu o terminie rozmowy w sprawie stażu, kontrola i nadzór min. raz w miesiącu przebiegu i realizacji stażu. Sprawdzenie, czy jest zapewniony opiekun stażu, czy stażysta wykonuje obowiązki zgodnie z programem stażu i wnioskiem, czy jest oznaczenie miejsca stażu, czy jest prowadzona na bieżąco lista obecności. Sporządzenie raportu dotyczącego oceny realizacji stażu. Przekazywanie raportu do kadry zarządzającej Projektem.
Probiznes Marta Krawczyk - 2018-11-08 - Zawiercie (śląskie)
Zgodnie z zajmowanym stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Świerklaniec (śląskie)
Miejsce pracy: Elektrownia Brzezie, Prowadzenie rejestrów, nadzorowanie aktualności badań lekarskich iszkoleń BHP, przydziału ubrań roboczych oraz środków ochronyindywidualnej. - Sporządzanie dokumentacji powypadkowej. -Opracowywanie ryzyka zawodowego. - Opracowywanie dokumentów zzakresu BHP wymaganych przez zleceniodawcę/klienta. -Monitorowanie Projektu pod względem BHP. Monitorowanieprzestrzegania zapisów ZSZ dotyczących BHP. - Przygotowywanieinstrukcji BHP maszyn, urządzeń, procesów, stanowiskowych. -Prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych BHP. - Realizacja innychzadań określonych w rozporządzeniu o służbie BHP oraz zleconychprzez kierownik,praca od godz.6-14,14-22
BHP PPOŻ SERWIS Marek Złoto - 2016-06-08 - Brzezie (opolskie)
j.w.
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-08 - Warszawa (mazowieckie)
Planowanie szkoleń i kursów, prowadzenie dokumentacji finansowej i wydawanie zaświadczeń, rekrutacja uczestników kursów, obsługa organizacyjno-techniczna organizowanych szkoleń i egzaminów, opracowywanie kosztorysów kursów, nadzór nad ich realizacją oraz ich rozliczanie.
Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Noferaw Łodzi - 2017-08-25 - Łódź (łódzkie)
Administracyjna obsługa magazynów (systemowa i dokumentowa). Terminowe księgowanie dokumentów w systemie. Ewidencja dokumentacji logistycznej. Logistyczna obsługa wyznaczonych klientów
KILARGO Sp. z o.o. - 2017-04-03 - Kalisz (wielkopolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży,tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów bengalskich, kontakt z kontrahentami i klientami bengalskimi
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaz bezpośrednia i internetowa. Ekspedycja towarów. Obsługa magazynu.
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
opracowywanie i wdrażanie działań marketingowych, sprawozdania
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Gdynia (pomorskie)
kadry i płace
MK WORK CENTER SP. Z O. O. SP. K - 2017-11-24 - Świdnica (dolnośląskie)
w/g stanowiska
ŚWIĘTOKRZYSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP W KIELCACH - 2019-10-01 - Kielce (świętokrzyskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2019-03-12 - Skarbimierz (opolskie)
Sprzedaż usług lub rozwiązań inżynierskich (wymagana praktyka); umiejętność prowadzenia prezentacji rozmów handlowych;
"DES ART" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-28 - Sanok (podkarpackie)
realizacja budzetu, bieżący kontakt z klientami, budowanie pozytywnych relacjii
Expo Mazury S.A. Ostróda - 2016-05-16 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
wycena zapytań i tworzenie ofert w zakresie obróbki metali i spawalnictwa, współpraca z klientami
NOMINAL Krzysztof Jakubowski Józef Berkowski Spółka Jawna - 2018-08-30 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Wsparcie i opieka nad użytkownikami w przypadku zapytań dotyczących infrastruktury i aplikacji IT.Instalowanie, utrzymanie ruchu i konserwacja komputerów osobistych, drukarek, systemu telekomunikacyjnego, ruchomego sprzętu IT, dodatkowego sprzętu IT (Thin Clients), serwerów i komponentów sieciowych IT. Administrowanie hierarchiczną bazą danych dla systemu Microsoft (AD) i Microsoft ExchangeAktualizacja w zakresie użytkowników i uprawnień oraz koncepcji uprawnień w zakresie zwolnienia oraz przekazania danych (Fileshares) i aplikacji Współpraca z centralnym działem IT i przekazywanie rozwiązań do poszczególnych ogniw IT (Second Level Support).Administrowanie zainstalowanym oprogramowaniem i nadzór nad licencjami.Opieka nad otoczeniem serwera CitrixDiagnoza błędów i rozwiązanie problemów w zakresie serwerów, systemów i aplikacji ulokowanych w centralnym dziale IT.Opracowanie koncepcji rozwiązań, działania na rzecz bieżących ulepszeń procesowych oraz współpraca w ramach prac projektowych.Opieka nad siecią IT produkcji wraz z konfiguracją maszyn produkcyjnych w ramach sieci IT
Weber Hydraulika Sp z o.o. - 2018-04-13 - Wykroty (dolnośląskie)
-analiza i weryfikacja wniosków o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi regulacjami-przygotowanie i prowadzenie postępowań w zakresie procedury udzielania zamówień publicznych-monitorowanie systemu funkcjonowania zamówień publicznych-opiniowanie i realizacja zamówień na podst. art 4 pkt 8 ustawy prawo zamówień publicznych w oparciu o wewnętrzne przepisy
Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu - 2019-08-26 - Opole (opolskie)