SPECJALISTA DS KADR I PŁAC - 1728 Świdnica oferta pracy MK WORK CENTER SP. Z O. O. SP. K
Stanowisko: SPECJALISTA DS KADR I PŁAC - 1728
Wynagrodzenie: od 3 560 PLN
Zakres obowiązków: kadry i płace
Data publikacji: 2017-11-24
Lokalizacja: Świdnica (dolnośląskie)
Pracodawca: MK WORK CENTER SP. Z O. O. SP. K
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pl. Św. Małgorzaty 1-2/47, 58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: kadry i płace
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 8
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 560 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS KADR I PŁAC - 1728
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świdnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świdnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 560 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: **Kadry i płace z prawem pracy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : wykształcenie wyższe,praktyczna znajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,minimum 3 letnie doświadczenie w pracy w dziale kadr i płac,doświadczenie w przygotowaniu oraz wyjaśnianiu wymaganych prawem dokumentów dla pracowników,znajomość programu płatnik,znajomość komputerowego systemu kadrowo-płacowego,znajomość zagadnień związanych z zatrudnianiem obcokrajowców(mile widziane).
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: MK WORK CENTER SP. Z O. O. SP. K
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Adres pracodawcy:
Pl. Św. Małgorzaty 1-2/47, 58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: świdnicki
Gmina pracodawcy: Świdnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świdnica
Ulica pracodawcy: Pl. Św. Małgorzaty
Numer budynku pracodawcy: 1-2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 24.11.2017
Data dodania oferty pracy: 23.11.2017
Oferta pracy ważna do: 31.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 23.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 23.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GUP.Pomoc przy porządkowaniu akt osobowych. Kierowanie pracowników na badania lekarskie. Pilnowanie terminów umów o pracę, badań lekarskich. Prowadzenie kartotek urlopowych.
kontakt przez PUP - 2018-08-15 - Gdańsk (pomorskie)
RACJOLNALNE I OSZCZĘDNE GOSPODAROWANIE MIENIEM ORAZ ŚRODKAMI BUDŻETOWYMI PRZEZNACZONYMI NA INWESTYCJE, REMONTY, WYPOSAŻENIE I DZIAŁALNOŚĆ STATUSOWĄ JEDNOSTKI. REALIZACJA WYDATKÓW ZGODNIE Z PRZEPISAMI PRAWA USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, PROWADZENIE OBOWIĄZUJĄCEJ DOKUMENTACJI W TYM ZAKRESIE. PROWADZENIE GOSPODARKI MATERIAŁOWEJ, OBSŁUGI TRANSPORTOWEJ ORAZ DOKUMENTACJI W TYCH ZAKRESACH. UDZIAŁ W PRACACH KOMISJI PRZETARGOWEJ. ORGANIZACJA DOZORU OBIEKTÓW WK OHP I NADZÓR NAD JEGO REALIACJĄ W PODLEGŁYCH JEDNOSTKACH. KONTROLA MERYTORYCZNA DOKUMENTACJI FINANSOWEJ WOJEWÓDZKIEJ KOMENDY ORAZ JEDNOSTEK PODLEGŁYCH.WYMAGANE: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE EKONOMICZNE LUB LOGISTYKA, BARDZO DOBRA OBSŁUGA KOMPUTERA, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE
ZACHODNIOPOMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W SZCZECINIE - 2019-03-12 - Szczecin (zachodniopomorskie)
kadry, czas pracy, płace
SANTINES Sp. z o.o - 2016-08-11 - Skórzewo (wielkopolskie)
- Planowanie i koordynacja imprez i przedsięwzięć planowanych we wszystkich obiektach Muzeum; Wspieranie sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Muzeum; Budowanie wizerunku Muzeum i budowanie więzi między Muzeum a odbiorcami oferty muzealnej, rozpowszechnianie i promowanie działalności Muzeum; Kontakt i współpraca z mediami;Współpraca z działami Muzeum w zakresie przygotowywania materiałów prasowych Muzeum oraz treści druków promocyjnych i ich opracowywanie i wydawanie; Analiza działalności Muzeum m.in. frekwencji odbiorców oferty muzealnej; Koordynacja zakupu oraz innych form pozyskiwania zewnętrznej powierzchni reklamowej (reklama outdoorowa); Zlecanie i produkcja materiałów promocyjnych, pamiątek i handlowej oferty muzealnej; Dystrybucja materiałów reklamowych zgodnie z założeniami promocyjnymi; Prowadzenie imprez wizerunkowych oraz eventów Muzeum; Pozyskiwanie sponsorów i darczyńców na rzecz Muzeum; Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami zewnętrznymi; Koordynowanie elementów oferty komercyjnej Muzeum.- Miejsce wykonywania pracy: Dział Promocji i Wydawnictw Muzeum Górnośląskie w Bytomiu, pl. Jana III Sobieskiego 2- Praca: 8:00-16:00 + jedna niedziela w miesiącu (6 godz).
MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU - 2019-09-23 - Bytom (śląskie)
Aktywne powadzenie działan handlowych i promocyjnych, rozbudowa bazy klientów. Negocjacje handlowe, regularny kontakt z kleintem, monitorowanie rynku i konkurencji. Realizacje wyznaczonych celów sprzedaży. Bieżące raportowanie pracy, przygotowanie analiz i prezentacji. Współuczestictwow koordynowanowaniu działań handlowych
Fabryka Papieru i Tektury "BESKIDY" Spółka Akcyjna - 2017-04-28 - Wadowice (małopolskie)
aktywne pozyskiwanie klientów, budowanie długotrwałych relacji z klientami oraz pomoc w rozwiązywaniu zaistniałych problemów, realizacja indywidualnych planów sprzedażowych i marketingowych oraz udział w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy
KASPA GROUP Paweł Knopczyński - 2015-11-12 - Oborniki (wielkopolskie)
planowanie i realizacja procesów rekrutacji, samodzielne prowadzenieprocesu rekrutacji i selekcji kandydatów na różne stanowiska, poszukiwaniapracowników z rynku wschodniego, kontakt z osobami z Europy Wschodniej. Praca od 8-16
DREMAN BUILDING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-07-05 - Opole (opolskie)
Aktywny udział w montażu i rozruchu całego parku maszynowego
Bals-Polska Elektrotechnika Sp. z o.o. - 2019-09-04 - Brynica (opolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-10-19 - Warszawa (mazowieckie)
PROJEKTOWANIE INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ I AUTOMATYKI PRZEMYSŁOWEJ, WYKONYWANIE DOKUMENTACJI 2D ORAZ NADZÓR NAD PROCESEM WDRAŻANIA JEJ DO PRODUKCJI
FABRYKA MASZYN I URZĄDZEŃ GASTRONOM."KROMET" SP Z O.O. - 2015-12-01 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
obsługa klienta, prowadzenie dokumentacji handlowej
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż hurtowa, zamawianie towarów z Chin
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Kraków (małopolskie)
staż - opieka nad klientem biznesowym, bieżący kontakt z bazą klientów, administrowanie bazą danych, wsparcie sprzedaży, przygotowanie ofert, negocjacje handlowe, zdobywanie umiejętnośći aktywnej sprzedaży i obsługi klientów,Kierowanie samochodem,Komputer: ilość godzin 7,
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Nadzór nad robotami energetycznymi, nadzór nad sprawnym i zgodnym z przepisami prawa działaniem urządzeń medycznych, gastronomicznych, dźwigów
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. - 2017-08-29 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
sprzedaż produktów firmy - praca stacjonarna
PPHU FIRMA POLIMAT BREJECKI ROMAN - 2015-11-19 - Przedbojewice (kujawsko-pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowanie zapraw murarskich, obsługa maszyn budowlanych, montaż i demontaż rusztowań, spoinowanie i licowanie ścian, układanie izolacji przeciwwilgociowych, wykonywanie murów pełnych oraz z otworami.
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Łosice (mazowieckie)
Obsługa klientów biura rachunkowego w zakresie płac - naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac, umów zleceń, deklaracji ZUS, deklaracji podatkowych związanych z wynagrodzeniami oraz w ograniczonym stopniu - dla kilku klietnów - obsługa w zakresie kadr. Możliwość zatrudnienia na 1/2 etatu, a także na umowę zlecenie. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracdoawcą - e-mail: biuro (at) abem.pl, tel.: 71 792 49 04.
Biuro Usług Księgowych ABEM Bednarska, Maluszczak Sp. j. - 2016-05-04 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w.
Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości "Twój StartUp" - 2015-12-08 - Warszawa (mazowieckie)
Naliczanie wynagrodzeń, absencji, sporządzanie list płac, obecności, umów
AGO LESZEK JERECZEK - 2018-08-16 - Kościerzyna-Wybudowanie (pomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:Wykonywanie prac związanych z zamówieniami publicznymi, planowanie remontów, napraw sprzętu, infrastruktury i urządzeń na wyposażeniu Ośrodka, uczestnictwo w przeglądach technicznych, praca przy inwentaryzacji majątku, gospodarka odzieżą roboczą i ochronną oraz środkami czystości, nadzór i koordynacja pracy pracowników obsługiWYMAGANIA:Wykształćenie średnie i 3 lata stażu pracy lub wyzsze i 2 lata stażu pracy, kierunek: preferowane techniczne, budowlane, stosowne do opisu stanowiska, mile widziane doświadczenie zawodowe, niekaralność, umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, mile widziane uprawnienia energetyczne SIMP.
SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY IM. KONRADA MAŃKI - 2019-01-22 - Lubliniec (śląskie)
OBSŁUGA PODRÓŻNYCH WAGONÓW SYPIALNYCH I Z MIEJSCAMI DO LEŻENIA ZGODNIE ZE STANDARDAMI WARS S.A., PRZYGOTOWYWANIE I ZMIENIANIE POŚCIELI W WAGONACH SYPIALNYCH I KUSZETKACH DO JAZDY, DBANIE O PORZĄDEK W WAGONIE, SPRZEDAŻ BILETÓW NA MIEJSCA SYPIALNE I Z MIEJSCAMI DO LEŻENIA ORAZ TOWARÓW HANDLOWYCH, PROWADZENIE DOKUMENTACJI ZWIĄZANEJ Z OBSŁUGĄ RELACJI, DBAŁOŚĆ O POWIERZONE MIENIE I SPRZĘT.WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, GOTOWOŚĆ DO PRACY POD PRESJĄ CZASU, DYSPOZYCYJNOŚĆ, SUMIENNOŚĆ, SAMODZIELNOŚĆ, DYSPOZYCYJNOŚĆ, WYSOKA KULTURA OSOBISTA, POSIADANIE KSIĄŻECZKI SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNEJ, DOŚWIADCZENIE W OBSŁUDZE PODRÓŻNYCH, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO NA POZIOMIE UMOŻLIWIAJĄCYM SWOBODNĄ KOMUNIKACJĘ Z PODRÓŻNYMI.PRACA W WOLNE DNI WEDŁUG GRAFIKÓW W RÓWNOWAŻONYM SYSTEMIE CZASU PRACY.
kontakt przez PUP - 2019-07-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- Wykonywanie prostych prac konserwacyjnych, mycie i czyszczenie samochodu służbowego, prowadzenie samochodu służbowego, przygotowanie samochodu służbowego do jazdy oraz komplementowanie dokumentów/materiałów promocyjnych niezbędnych do wykonania zadania, sprawowanie nadzoru nad stanem technicznym nieruchomości oraz wykonywanie prac konserwatorsko-porządkowych oraz prostych napraw instalacji i wyposażenia obiektu (np. wymiana żarówek), przygotowanie pomieszczeń w siedzibie na potrzeby bieżących wydarzeń (np. układanie krzeseł na spotkania), praca w Biurze Obsługi Klienta (przyjmowanie klientów, udzielanie informacji, obsługa centrali telefonicznej), udział w wydarzeniach promocyjnych (Targi, Konferencje)- Wynagrodzenie: 2489 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00, 11:00-19:00. Wymagane wykształcenie średnie. Prawo jazdy kat. B. Wymagane doświadczenie zawodowe powyżej 1 roku w pracach biurowych oraz prowadzeniu samochodu. Dokładność, sumienność. Kontakt WYŁĄCZNIE osobisty (pl. Wolności 12, 40-078 Katowice) z CV w godzinach: 8:00-15:00
IZBA RZEMIEŚLNICZA ORAZ MAŁEJ I ŚREDNIEJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W KATOWICACH - 2019-07-19 - Katowice (śląskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- obsługa i serwis komputerów,- konfiguracja i obsługa urządzeń peryferyjnych: drukarka, skaner.
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Sosnowiec-Pieńki (łódzkie)
-Prowadzenie procesów legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców w Polsce;-Kompletacja wniosków do uzyskania zezwolenia na pobyt czasowy oraz zezwolenia na pracę cudzoziemców;- Rejestracja oświadczeń o powierzeniu wykonywania pracy;-Weryfikowanie zgodności dokumentacji dla cudzoziemców ;-Wspólpraca z urzędami, Urząd pracy, Urząd Wojewódzki (prowadzenie korespondencji, wizyty);-Praktyczne wykorzystanie ustawy o pracownikow tymczasowych;- Komunikacja pomiędzy obcokrajowcami (kandydatami do pracy) a pracownikami w zakresie zadań związanych;z legalizacją pobytu i zatrudnienia w języku rosyjskim i ukraińskim;
kontakt przez PUP - 2019-08-14 - Radomsko (łódzkie)
Główne obowiązki:• organizacja, koordynacja i odbiory remontów prowadzonych w obiektach Uniwersytetu Wrocławskiego• przygotowanie procedur przetargowych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i wewnętrznym regulaminem Uczelni• przeprowadzanie okresowych przeglądów zrealizowanych zadań w okresie trwania rękojmi za wady• wykonywanie kosztorysów inwestorskich w zakresie robót elektrycznychGodziny pracy 7:30 - 15:303-MIESIĘCZNY OKRES PRÓBNYKontakt z pracodawcą: PRACA (at) UWR.EDU.PL
Uniwersytet Wrocławski - 2019-07-24 - Wrocław (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-01-28 - Marki (mazowieckie)
Prowadzenie biura Spółki, obsługa poczty, połączeń tel., prowadzenie ewidencji wyposażenia oraz materiałów i narzędzi biurowych, obsługa połączeń telefonicznych, zarządzaniem obiegiem informacji, opracowanie korespondencji w zakresie administracyjno-gospodarczym i finansowym, kontrola faktur i rachunków za zakupione usługi i materiały pod względem formalnym i rachunkowym, prowadzenie dokumentacji formalno-prawnej najemców i kontrahentów zewnętrznych, przygotowywanie ogłoszeń prasowych i internetowych, wystawianie faktur VAT, faktur zaliczkowych, faktur korygujących oraz not korygujących dla najemców, sporządzanie sprawozdań finansowych oraz danych do analiz, kontrolowanie przeterminowanych należności, wyjaśnianie przyczyn opóźnień w zakresie płatności, przygotowywanie dokumentacji windykacyjnej oraz wezwań do zapłaty oraz not odsetkowych.
ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI GO SPÓŁKA Z O. O. - 2019-02-07 - Gdańsk (pomorskie)
liczenie asortymentu sklepowego przy pomocy skanera
kontakt przez OHP - 2017-09-22 - Augustów (podlaskie)
Doradztwo techniczno-handlowe, przygotowywanie ofert, dobór urządzeń (zapewniamy przyuczenie do pracy na oferowanym stanowisku).Obsługa klientów w siedzibie firmy oraz w terenie (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17).Budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy.Rodzaj umowy:Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące (czas przyuczenia do zawodu), następnie umowa o pracę na czas określony
PHU "PRYMUS" Zygmunt Grygorczuk - 2017-01-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)