SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO - FINANSOWYCH Gdańsk oferta pracy ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI GO SPÓŁKA Z O. O.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO - FINANSOWYCH
Wynagrodzenie: 3 800 - 4 200 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie biura Spółki, obsługa poczty, połączeń tel., prowadzenie ewidencji wyposażenia oraz materiałów i narzędzi biurowych, obsługa połączeń telefonicznych, zarządzaniem obiegiem informacji, opracowanie korespondencji w zakresie administracyjno-gospodarczym i finansowym, kontrola faktur i rachunków za zakupione usługi i materiały pod względem formalnym i rachunkowym, prowadzenie dokumentacji formalno-prawnej najemców i kontrahentów zewnętrznych, przygotowywanie ogłoszeń prasowych i internetowych, wystawianie faktur VAT, faktur zaliczkowych, faktur korygujących oraz not korygujących dla najemców, sporządzanie sprawozdań finansowych oraz danych do analiz, kontrolowanie przeterminowanych należności, wyjaśnianie przyczyn opóźnień w zakresie płatności, przygotowywanie dokumentacji windykacyjnej oraz wezwań do zapłaty oraz not odsetkowych.
Data publikacji: 2019-02-07
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI GO SPÓŁKA Z O. O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:80-890 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie biura Spółki, obsługa poczty, połączeń tel., prowadzenie ewidencji wyposażenia oraz materiałów i narzędzi biurowych, obsługa połączeń telefonicznych, zarządzaniem obiegiem informacji, opracowanie korespondencji w zakresie administracyjno-gospodarczym i finansowym, kontrola faktur i rachunków za zakupione usługi i materiały pod względem formalnym i rachunkowym, prowadzenie dokumentacji formalno-prawnej najemców i kontrahentów zewnętrznych, przygotowywanie ogłoszeń prasowych i internetowych, wystawianie faktur VAT, faktur zaliczkowych, faktur korygujących oraz not korygujących dla najemców, sporządzanie sprawozdań finansowych oraz danych do analiz, kontrolowanie przeterminowanych należności, wyjaśnianie przyczyn opóźnień w zakresie płatności, przygotowywanie dokumentacji windykacyjnej oraz wezwań do zapłaty oraz not odsetkowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 800 - 4 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO - FINANSOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw statystyki, finansów i ubezpieczeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 800 - 4 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe ( mile widziane finansowe ), min. 3 letnie doświadczenie w pracy biurowej, umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office, znajomość programu Rewizor ( Subiekt ), znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym. Miejsce pracy: Gdańsk. Kontakt telefoniczny: 58 667 45 80, bądź mailowy: mzielinski (at) organic.pl
Nazwa pracodawcy:
ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI GO SPÓŁKA Z O. O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
ADM. J. UNRUGA, 81-153 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: .
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: ADM. J. UNRUGA
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw statystyki, finansów i ubezpieczeń
Data dodania oferty pracy: 08.02.2019
Oferta pracy ważna do: 06.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 07.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Generowanie zleceń produkcyjnych, utrzymanie kontaktu z agencjami celnymi, kontrola kontraktów oraz stanów magazynowych.
BROMEX POLAND SP.Z O.O., SP.K. - 2017-05-29 - Wola Wiązowa (łódzkie)
- Rozliczenia, obsługa oraz weryfikacja poprawności płatności klienckich,- Zarządzanie dokumentacją związaną z rozliczaniem pożyczek,- Analiza i raportowanie w zakresie płatności.Weryfikacja aplikacji pożyczkowych,- Przeciwdziałanie wyłudzeniomTelefoniczna i mailowa obsługa klientówObsługa reklamacji.
"MAŁA POŻYCZKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-15 - Białystok (podlaskie)
Praca w salonie kosmetycznym, promowanie kosmetyków
Elit Service Sp z o.o. - 2018-09-19 - Gdańsk (pomorskie)
Aktywna współpraca z klientem w zakresie realizacji zamówień, obsługa programu magazynowego Subiekt, wystawianie faktur i innych dokumentów obowiązujących na stanowisku pracy, współpraca z pozostałymi działami firmy w zakresie realizacji zamówień
Eko-Pak s.c. Wytwórnia Opakowań Tekturowych Sylwia Kwiatkowska - 2017-08-10 - Drezdenko (lubuskie)
jw.
Dom Pomocy Społecznej im. "Matysiaków" - 2018-06-18 - Warszawa (mazowieckie)
Rekrutacje personelu, selekcja aplikacji oraz samodzielne prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, aktywne poszukiwanie i analizowanie nowych źródeł pozyskiwania kandydatów, monitorowanie właściwego funkcjonowania procesów HR w wybranym obszarze, wsparcie procesu wdrożenia i adaptacji zawodowej pracowników, sporządzanie raportów i analiz.
CORRECT Krzysztof Błaszczyk i Wspólnicy Spółka Komandytowa - 2017-06-09 - Ociąż (wielkopolskie)
obsługa klientów zagranicznych
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Żołędowo (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie czynności w zakresie taboru kolejowego zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami
PKP CARGOTABOR Spółka z O.O. - 2017-02-23 - Zduńska Wola (łódzkie)
Obsługa klienta oraz informowanie o towarach i usługach. Praca na umowę o pracę w systemie dwuzmianowym w godz. 7-15, 10-18 w Kołobrzegu. Praca również w soboty w godz. 8-16. Możliwe dźwiganie do 15 kg.
Twoja Alfa Sp. z o.o. - 2018-11-30 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie materiałów marketingowych, tworzenie i obróbka materiałów video. Przygotowywanie i nadzór nad realizacją strategii marketingowej. Koordynowanie działań marketingowych. Obsługa strony internetowej i portali społecznościowych. Udział w spotkaniach z klientami i prezentacja oferty. Obsługa drona latającego do użytku na małych wysokościach.
kontakt przez PUP - 2018-11-21 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
jw.
LANGUAGE SOLUTIONS FOR BUSINESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-01 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie specjalistycznych zabiegów rehabilitacyjnych, konsultacje
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Jarosławiec (zachodniopomorskie)
Praca z osobami niepełnosprawnymi w zakresie usuwania barier architektonicznych i technicznych w miejscu zamieszkania tych osób.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2018-01-25 - Gniezno (wielkopolskie)
wspieranie doradców klienta, pomoc w przygotowywaniu i utrzymywaniu kontraktów standardowych i niestandardowych zgodnie z wytycznymi zawartymi w księdze ofert, współpraca z lokalnymi punktami kontaktowymi ds.prawnych, ocena poprawności realizacji kontraktów w ramach procesu SCM
Shell Polska Sp.zo.o. Oddział w Krakowie - 2017-03-31 - Kraków (małopolskie)
Szerokie mozliwości rozwoju zawodowego i realizacji własnych pomysłów w zakresie energetyki.
SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców "ROBOTNIK" w Zamościu - 2016-08-18 - Zamość (lubelskie)
obsługa zamówień, obsługa kasy fiskalnej, obsługa programów magazynowych, księgowanie faktur, przyjęcie towaru
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Chrzanów (małopolskie)
sprzedaż wyrobów i promocja firmy
kontakt przez PUP - 2016-11-25 - Brzeg (opolskie)
Obsługa klientów w oddziale, sprzedaz produktów finansowych, obsługa kasowa, telemarketing, pozyskiwanie klientów
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Sieradz (łódzkie)
udzielanie informacji beneficjentom o możliwości pozyskiwania środków w ramach realizacji LSR oraz merytoryczna obsługa beneficjentów BLGD w szczególności doradztwo i udzielanie konsultacji potencjalnym wnioskodawcom;współpraca z bezpośrednim przełożonym w sprawach związanych z realizacją zadań bieżących, a także realizacja zadań w zakresie przypisanym do danego stanowiska; wykonywanie powierzonych obowiązków w sposób zapewniający prawidłową realizację zadań; prowadzenie dokumentacji członkowskiej; przygotowywanie sprawozdań ze szkoleń, konferencji i imprez niezwłocznie po ich zakończeniu; organizowanie szkoleń podnoszących kwalifikacje pracowników Biura, Rady i Zarządu; przyjmowanie, nadawanie i rejestrowanie korespondencji i przesyłek; podejmowanie działań na rzecz rozwoju Stowarzyszenia oraz udział w działaniach promocyjnych BLGD; realizowanie innych zadań zleconych przez Prezesa, Kierownika Biura oraz Zarząd BLGD;Przestrzeganie ustalonego w biurze czasu pracy, porządku oraz przepisów BHP i ppoż.; należyta dbałość o mienie BLGD tj. powierzony sprzęt, narzędzia pracy, materiały itp.
BIALSKOPODLASKA LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA - 2017-05-25 - Biała Podlaska (lubelskie)
Uczestnictwo w procesie wdrażania nowych produktów/ zmian ECO
Scanfil Poland Sp. z o.o. - 2017-08-02 - Sieradz (łódzkie)
Chłodnictwo i klimatyzacja, rysunki techniczne, ofertowanie.
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Łódź (łódzkie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Pomorska Wojewódzka Komenda OHP w Gdańsku ogłasza nabór na stanowisko:Specjalista ds. kontroli wewnętrznej i zarządzania ryzykiem Miejsce Pracy: Biuro Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP, ul. Uphagena 27, Gdańsk Wymiar etatu: umowa o pracę w wymiarze 1,0 etatu Opis stanowiska: Realizuje zadania z zakresu kontroli jednostek organizacyjnych PWK OHP zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem, a także kontroli sprawdzających i doraźnych. Przedkłada protokoły kontroli wraz z wnioskami Wojewódzkiemu Komendantowi. Prowadzi dokumentację kontroli zgodnie z Zarządzeniem Komendanta Głównego OHP. Prowadzi rejestr kontroli zewnętrznych oraz archiwizację protokołów i zaleceń pokontrolnych. Sporządza sprawozdania dotyczące działalności kontrolnej. Prowadzi rejestr skarg i wniosków oraz sporządza roczne sprawozdanie w tym zakresie. Dba o kształtowanie właściwych relacji i zasad współpracy z jednostkami organizacyjnymi PWK OHP. Realizuje inne zadania i polecenia przełożonego wynikające z programu działalności OHP Opracowuje wyniki z przeprowadzonych audytów, identyfikacji ryzyka oraz samooceny, sporządza raporty oraz wskazuje obszary, które wymagają wdrożenia odpowiednich mechanizmów w celu zrealizowania zadań i celów jednostki. Wymagania:Od osób ubiegających się o w/w stanowisko oczekujemy: preferowane wykształcenie wyższe oraz minimum 2 letni ogólny staż pracy, lub wykształcenie średnie oraz minimum 3 letni ogólny staż pracy (mile widziany staż pracy na podobnym stanowisku); bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu działalności OHP (w tym struktura organizacyjna); bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Office (w tym Excel, Word) i urządzeń biurowych; doskonała organizacja pracy i duża samodzielność; odpowiedzialność, rzetelność; odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu; Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności. Oferujemy: możliwość rozwoju zawodowego zdobycia doświadczenia w pracy w instytucji państwowej Wymagane dokumenty: CV i list motywacyjny, Kopia dokumentów potwierdzających kwalifikacje oraz staż pracy Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:Dokumenty należy składać do 15.05.2017r. w siedzibie Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Gdańsku, ul. Uphagena 27 w godzinach 7:45 - 15:45 lub przesłać na adres rekrutacja2.pwk (at) ohp.plZłożonych dokumentów nie zwracamy. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane zgłoszenia Prosimy o dopisanie lub zaznaczenie w aplikacji on-line następującej klauzuli:Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych osobowych Dz. Ust. z 2014 poz. 1182 z późn.zm wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i selekcji na stanowisko specjalisty ds. kontroli wewnętrznej i zarzadzania ryzykiem przez Pomorską Wojewódzką Komendę OHP w Gdańsku Administratorem Państwa danych osobowych jest Komendant Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Gdańsku ul. Uphagena 27. Państwa dane osobowe zbierane są na potrzeby rekrutacji na stanowisko specjalisty ds. kontroli wewnętrznej i zarządzania ryzykiem.Zebrane dane mogą być udostępniane wyłącznie podmiotom wskazanym w przepisach prawa. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania na warunkach określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne i niezbędne dla potrzeb rekrutacji. Oferty odrzucone zostaną protokolarnie zniszczone po zakończonej rekrutacji.
POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W GDAŃSKU - 2017-05-09 - Gdańsk (pomorskie)
Sporządzanie planu zamówień publicznych, planu postępowań, realizacja procedur o zamówienia
Krakowski Biuro Geodezji i Terenów Rolnych w Krakowie - 2018-05-10 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie min. średnie; doświadczenie zawodowe w sprzedaży; umiejętność obsługi komputera; zakres obowiązków: obsługa sprzedaży bezpośredniej w sklepie, obsługa zamówień składanych w sklepie internetowym, przygotowywanie ofert dla klientów, wprowadzenienowych produktów do oferty, opieka magazynowa, nawiązywanie i podtrzymywanie pozytywnych relacji handlowych z kontrahentami, pozytywne nastawienie i chęć rozwoju; jedna zmiana; 3/4 etatu; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Gliwice (śląskie)
przygotowywanie oraz przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, opracowywanie ekspertyz, publikacji, wzorów dokumentów związanych z zamówieniami publicznymi, współpraca z podmiotami zewnętrznymi, doradztwo w zakresie zamówień publicznych, prowadzenie czynności kontrolnych w zakresie zamówień
Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej - 2016-06-29 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-12-28 - Jabłonowo (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2019-01-10 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór nad dokumentacją i zapisami, udzial w audytach wewnętrznych i zewnętrznych, raportowanie wskaźników jakościowych, wspólnie z działem operacji analiza przyczyn stwierdzonych niezgodności audytowych i reklamacyjnych
FM POLSKA SP Z O.O. - 2018-08-30 - Olszowa (opolskie)