SPECJALISTA DS.ZARZĄDZANIA KONTRAKTEM Kraków oferta pracy Shell Polska Sp.zo.o. Oddział w Krakowie
Stanowisko: SPECJALISTA DS.ZARZĄDZANIA KONTRAKTEM
Wynagrodzenie: od 4 790 PLN
Zakres obowiązków: wspieranie doradców klienta, pomoc w przygotowywaniu i utrzymywaniu kontraktów standardowych i niestandardowych zgodnie z wytycznymi zawartymi w księdze ofert, współpraca z lokalnymi punktami kontaktowymi ds.prawnych, ocena poprawności realizacji kontraktów w ramach procesu SCM
Data publikacji: 2017-03-31
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: Shell Polska Sp.zo.o. Oddział w Krakowie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:30-092 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wspieranie doradców klienta, pomoc w przygotowywaniu i utrzymywaniu kontraktów standardowych i niestandardowych zgodnie z wytycznymi zawartymi w księdze ofert, współpraca z lokalnymi punktami kontaktowymi ds.prawnych, ocena poprawności realizacji kontraktów w ramach procesu SCM
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 790 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS.ZARZĄDZANIA KONTRAKTEM
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2017
Data zakończenia pracy: 01.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: lub humanistyczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doskonała znajomość aplikacji IT w zakresie przyjętych obowiązków, MS Office-biegle, znajomość modelu operacyjnego obsługi klienta, znajomość polityki
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 31.03.2017
Oferta pracy ważna do: 10.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 31.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 31.03.2017
Podobne oferty pracy
Staż dla osób do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Wydminy (warmińsko-mazurskie)
BADANIE POTRZEB RYNKU W SEKTORACH ZGODNYCH Z PROFILEM DZIAŁALNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA, AKTYWNE POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW, BUDOWANIE DŁUGOTRWAŁYCH RELACJI Z KLIENTAMI, RAPORTOWANIE WYNIKÓW SPRZEDAŻOWYCH
METALSPRZĘT SP. Z O.O. - 2016-06-27 - Rzeszów (podkarpackie)
Wykonywanie koncepcji ofertowych, projektów wykonawczych i wycena ofertowa instalacji, ofertowanie dostawców urządzeń gazowych i podwykonawców, koordynowanie i nadzorowanie prac zw z budową instalacji gazowych u klientów, nazdzór nad terminowością i realizacją kontraktu, odbiory robót od podwykonawców, kontrola zgodności wykonanych robót z dokumentacją i umowami, udział w odbiorach, reprezentowanie firmy w relacjach z klientami, wykonawcami zewnetrznymi i podwykonawcami, kompletacja dokumentacji podwykonawczej, przygotowywanie dokumentacji rejestracyjnej dla UDT. Wymagania: wykształcenie wyższe, specjalność: instalacyjno-inżynieryjna, energetyka cieplna-gazowa, mechanika, absolwent po obronie pracy dyplomowej lub osoba z doświadczeniem zawodowym na podobnym stanowisku, dobra znajomość pakietu Office, znajomość oprogramowania typu CAD, umiejętność analitycznego myślenia, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, prawo jazdy kat. B.
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Rumia (pomorskie)
Prowadzenie serwisu www, przygotowywanie akcji promocyjnych, prowadzenie mediów społecznościowych, nagrywanie meczów I zespołu.
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Płock (mazowieckie)
- obsługa klientów w siedzibie firmy plus spotkania u klientów- doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń- budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy- aktywne pozyskiwanie nowych klientów z branży chłodniczo-klimatyzacyjnej
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2019-02-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Ewidencja operacji finansowych, prowadzenie rachunku kosztów i wyników, analizowanie wyników, sporządzanie i analiza bilansu, przygotowywanie sprawozdań finansowych oraz dokonywanie ich kontroli i analiz, opracowywanie raportów o przewidywanych zmianach sytuacji finansowej firmy, kierowanie sespołem pracowników realizujących zadania szczegółowe
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Kraków (małopolskie)
- Wykorzystywanie opisu stanowisk, jako podstawy określenia procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów. Identyfikacja ograniczeń procesu rekrutacji - wewnętrznych i zewnętrznych i ich wpływu na proces rekrutacji Stosowanie właściwych technik, instrumentów oraz procedur wyboru i doboru pracowników, wykorzystujących ich zalety i ograniczenia. Przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów z Ukrainy, Białorusi, Gruzji, Rosji. Sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika - określanie niezbędnego zakresu i czasu przyuczania dla nowych i mających doświadczenie pracowników obejmujących dane stanowisko. Ocena skuteczności merytorycznej i poprawności formalnej rekrutacji i adaptacji. Współpraca z dyrekcją w określaniu polityki przemieszczeń kadrowych i awansów. Współdziałanie w określaniu całościowej polityki zatrudnienia w przedsiębiorstwie czy instytucji.Znajomość języka ukraińskiego oraz rosyjskiego jest wymagana do: kontaktu z kandydatami do pracy i pracownikami z Ukrainy, Białorusi, Gruzji, Rosji; prowadzenia procesu rekrutacji zespołu pracowników z Rosji, Ukrainy, Białorusi, Gruzji oraz pomocy w koordynowaniu pracy pracowników z Rosji, Ukrainy, Białorusi, Gruzji; pomocy w załatwianiu spraw urzędowych, pomocy w załatwianiu zakwaterowania, tłumaczenia zakresu obowiązków.- Miejsce wykonywania pracy: Siedziba firmy Katowice + teren całej POLSKI według zleceń.- Wynagrodzenie: 2250 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-18:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 miesiące na podobnym stanowisku w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych (przerwa w zawodzie nie może być dłuższa nić 3 lata). Wymagana znajomość języka ukraińskiego w stopniu C1 w mowie i piśmie. Wymagana znajomość języka rosyjskiego w stopniu B2 w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2019-04-17 - Katowice (śląskie)
-prowadzenie bieżącej kontroli raportów kasowych i wycjągów bankowych w celu sprawdzenia kompletności dokumentów, terminowość sporządzania dowodów księgowych oraz zgodności ujęcia zapisów księgowych z dokumentami źródłowymi;-sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem zgodności wysokości zobowiązań i terminów regulowania zobowiązań wynikających z zawartych umów w celu prawidłowej realizacji płatności;-dokonywania sprawdzenia dowodów księgowych pod względem fromalno-rachunkowym w celu eliminowania błędów;-prowadzenie kontroli z zakresu działalności finansowej w celu oceny poprawności wykonywanych zadań;-prowadzenie kontroli rozliczania zagranicznych podróży służbowych funkcjonariuszy i pracowników w celu prawidłowej wypłaty należności;-opracowywanie wewnętrznych aktów prawnych, aktualizowanie obowiązujących przepisów oraz przedstawianie propozycji nowych zasad działania w celu organizacji pracy w Oddziale.
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2019-02-12 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-10-04 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie pracowników dla Firmy
Zakład Rem-Bud. "GIPS-SERVICE" - Gracjan Robert Staniszewski - 2017-12-04 - Zgierz (łódzkie)
Według stanowiska
"HUTA SZKŁA W JAŚLE" S.A. - 2017-02-22 - Jasło (podkarpackie)
-sprzedaż produktów bankowych i ubezpieczeniowych, -realizacja określonych planów sprzedażowych,-aktywne pozyskiwanie klientów,-doradztwo w zakresie produktów bankowych i ubezpieczeniowych,-bieżąca obsługa
SERWIS FINANSOWY ADAMCZUK GRZEGORZ ADAMCZUK - 2017-01-09 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
obsługa księowo biurowa
Stowarzyszenie Rodziców i Opiekunów Dzieci Niepełnosprawnych "Naszym Dzieciom" - 2018-06-21 - Brzeziny (łódzkie)
•realizacja zleceń spedycyjnych w międzynarodowym transporcie drogowym,•pozyskiwanie zleceń spedycyjnych i organizowanie transportów,•rozwój bazy klientów i przewoźników,•dbałość o dobre relacje z klientami i przewoźnikami,•prowadzenie dokumentacji operacyjnej
REGESTA Spółka Akcyjna - 2018-06-11 - Pińczów (świętokrzyskie)
Planowanie, organizowanie i realizacja przedsięwzięć artystycznych. Przygotowywanie planów imprez, regulaminów, kart zgłoszeń, scenariuszy wraz z ich budżetami. Pozyskiwanie sponsorów prowadzonych działań; pełnienie dyżurów w czasie odbywających się imprez. Prowadzenie grup zainteresowań.
Zielonogórski Ośrodek Kultury - 2019-02-12 - Zielona Góra (lubuskie)
Pozyskiwanie klientów i zleceń spedycyjnych, przygotowanie ofert i czynów handlowych, budowanie relacji biznesowych z klientem i dbanie o jakość obsługi.
Langowski Shipping - 2016-10-12 - Gdynia (pomorskie)
wykonywanie zadań kadrowych, naliczanie płac, pomoc w wprowadzaniu faktur do systemu
Elgat sp. z o.o. - 2017-12-21 - Tanowo (zachodniopomorskie)
Sprzedaż detaliczna, obsługa kasy fiskalnej i terminala, przyjmowanie towaru, obsługa komputera (program Small Business), obsługa punktu przyjmowania paczek kurierskich, obsługa usługi "Moje rachunki" (doładowania, płatności), dbanie o wizualizację sklepu.
kontakt przez PUP - 2019-02-11 - Będzin (śląskie)
j.w.
Grupa DSF Sp. z o. o. - 2016-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
W związku z rozwojem firmy poszukujemy Pracownika do nowootwieranego sklepu internetowego z odzieżą roboczą znanej marki. Dopodstawowych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:-zarządzanie, obsługa oraz marketing sklepu internetowego - bieżącaobsługa i wysyłka zamówień i przyjmowanie zwrotów - tworzenie oraznadzorowanie akcji promocyjnych i marketingowych w internecie(newsletter, portale społecznościowe, AdWords itp.) - zarządzanieproduktami kontrola stanów magazynowych i ich uzupełnianie - wdrażanieodpowiednich rozwiązań maksymalizujących sprzedaż internetowąWymagania: - umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy i podejmowaniaszybkich decyzji - znajomość takich zagadnień jak: publikacja postów naFacebooku, na Instagramie, - mile widziane doświadczenie w pracy napodobnym stanowisku - mile widziana znajomość j. angielskiego lub j.niemieckiego w stopniu komunikatywnym; praca w godz.9-13
PETER TECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-13 - Opole (opolskie)
Prowadzenie akt osobowych Administracja dokumentów pracowniczychTworzenie oświadczeń o powierzeniu pracyRejestracja pracowników do wewnętrznego systemuKoordynowanie poprawności zatrudnienia obcokrajowcówKomunikacja z pracownikami w języku ukraińskimMiejsce wykonywania pracy: Łódź i województwo łódzkie
kontakt przez PUP - 2018-12-18 - Łódź (łódzkie)
PRZYGOTOWYWANIE SUCHYCH PRZEKĄSEK HINDUSKICH, CZYNNOŚCI POMOCNICZE W KUCHNI TJ. PRZYGOTOWYWANIE PÓŁPRODUKTÓW I MIESZANEK PRZYPRAW DO SUCHYCH PRZEKĄSEK HINDUSKICH, KONSULTACJE Z PRACODAWCĄ W ZAKRESIE RECEPTURY SUCHYCH PRZEKĄSEK HINDUSKICH
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Otyń (lubuskie)
- poszukiwanie klientów do hostelu oraz sali szkoleniowej, praca biurowa, prowadzenie recepcji- przygotowywanie oferty- współpraca przy projektach stowarzyszenia- praca zmianowa (średnio 3 dni w tygodniu, głównie popołudnia i weekendy)
STOWARZYSZENIE PROJEKTÓW MIĘDZYNARODOWYCH "INPRO" - 2019-07-04 - Rzeszów (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Warszawa (mazowieckie)
Manager ds. sprzedaży z języskiem greckiegoFirma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka greckiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Linemedia Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Nowy Sącz (małopolskie)
jw.
INSTYTUT CERAMIKI I MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH - 2017-11-15 - Warszawa (mazowieckie)
prace administracyjno - biurowe, ewidencja faktur spzredaży i zakupu
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Kwidzyn (pomorskie)
Zapoznanie z zasadami obsługi klientów hurtowni i inne
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Adros Sp. z o.o. - 2017-05-31 - Dobrzyca (wielkopolskie)
nadzorowanie jakość produkowaniej produkcji, pakowanie towaru na palety i etykietowanie, magazynowanie towaru, mycie maszyn, mycie obszaru produkcjnego
Veles Agro Sp. z o. o. - 2018-07-17 - Lesznowola (mazowieckie)