SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI IMPREZ Zielona Góra oferta pracy Zielonogórski Ośrodek Kultury
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI IMPREZ
Wynagrodzenie: od 2 850 PLN
Zakres obowiązków: Planowanie, organizowanie i realizacja przedsięwzięć artystycznych. Przygotowywanie planów imprez, regulaminów, kart zgłoszeń, scenariuszy wraz z ich budżetami. Pozyskiwanie sponsorów prowadzonych działań; pełnienie dyżurów w czasie odbywających się imprez. Prowadzenie grup zainteresowań.
Data publikacji: 2019-02-12
Lokalizacja: Zielona Góra (lubuskie)
Pracodawca: Zielonogórski Ośrodek Kultury
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Stary Kisielin-Pionierów Lubuskich 53, 66-002 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Planowanie, organizowanie i realizacja przedsięwzięć artystycznych. Przygotowywanie planów imprez, regulaminów, kart zgłoszeń, scenariuszy wraz z ich budżetami. Pozyskiwanie sponsorów prowadzonych działań; pełnienie dyżurów w czasie odbywających się imprez. Prowadzenie grup zainteresowań.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatki
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI IMPREZ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zielona Góra
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
organizator imprez rozrywkowych (organizator eventów)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane: wykształcenie wyższe, doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, umiejętność gry na instrumentach muzycznych; znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym;
Nazwa pracodawcy: Zielonogórski Ośrodek Kultury
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
Festiwalowa 3, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra
Gmina pracodawcy: Zielona Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra
Ulica pracodawcy: Festiwalowa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
organizator imprez rozrywkowych (organizator eventów)
Data dodania oferty pracy: 12.02.2019
Oferta pracy ważna do: 08.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego - 2018-02-16 - Warszawa (mazowieckie)
Profesjonalna obsługa klienta podczas wideorozmowy, wsparcie klienta międzynarodowego, weryfikacja tożsamości.
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa dokumentacji przetargowej.
kontakt przez PUP - 2016-10-01 - Gdańsk (pomorskie)
Koordynacja sprzedaży usług finansowych (kredyty ratalne, ubezpieczenia gwarancja plus) w sieci sprzedaży
Nawiązywanie i prowadzenie kontaktów z dostawcami usług
Analiza wyników sprzedaży
Proponowanie strategii sprzedaży, rozwiązań, funkcjonalności
Opracowywanie koncepcji nowych produktów, zgłaszanie projektów rozwojowych, przygotowywanie planów i harmonogramów wdrożenia
Media Expert - 2016-06-20 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
Stanowisko łączy bezpośredni udział w wykonywaniu reakcji chemicznych z zadaniami związanymi z zarządzaniem zespołem, zapewniając znakomite możliwości rozwoju i awansuPlanowanie i modyfikacja ścieżek syntezy w oparciu o analizę literaturowo-patentowąProwadzenie syntez organicznych, interpretacja widm spektroskopowych (w tym związków chiralnych) zgodnie z założonymi ramami czasowymiDefiniowanie ryzyk projektowychKontrola zarządzania surowcami/odczynnikami w projekcieRaportowanie wyników
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Kraków (małopolskie)
Wg załącznika
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Znajomość i dystrybucja (w tym szkolenia) z obszaru inżynierii do obszaru produkcji wymagań jakościowych klienta w zakresie wyrobu i procesu, uczestnictwo przy opracowywaniu FMEA, Control Planów, zwalnianie w zakresie jakości maszyn do użytkowania, analiza systemów pomiarowych MSA, badanie zdolności maszyn i procesów, wspólnie z DTP planowanie, realizacja oraz zatwierdzanie prób w tym dystrybucja informacji, testy jakościowe wyrobu, procesu na produkcji, opracowanie raportu, znajomość procesów produkcyjnych oraz weryfikacja pod kątem niezgodności/ optymalizacji
Bader Polska Sp. z o.o. - 2015-11-30 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Wykonywanie poleceń i czynności zleconych przez operatora maszyn, przygotowanie materiałów, nakładanie, zbieranie arkuszy, prace introligatorskie typu insertowanie, naklejanie, prace ręczne typu sortowanie, segregowanie, kompletowanie zamówień,pakowanie, bieżąca kontrola jakości wykonywanej pracy,wypełnianie dokumentacji.Drukarnia oferuje szkolenia oraz możliwość rozwoju w dziedzinie poligrafii.
DRUKARNIA POZKAL SP Z O O SP K - 2018-05-04 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Operator automatycznej linii obróbki skrawaniem
MEBLODEX-BIS PIOTR KWIATKOWSKI - 2018-01-11 - Suchedniów (świętokrzyskie)
Przyjmowanie aut do naprawy w warsztacie. Kontakt z klientem. Nadzór nad pracą warsztatu.
Firma Handlowa "Moto Tech" Krzysztof Ćwiek - 2018-11-28 - Biłgoraj (lubelskie)
Kompleksowa obsługa klienta zagranicznego oraz krajowego, w tym przygotowywanie ofert handlowych, przyjmowanie, koordynowanie zamówień oraz odpowiadanie na inne zapytania klientów, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie stałej komunikacji z klientem w procesie przygotowywania ofert i realizacji zamówień. Bieżący kontakt z innymi działami firmy dla realizacji powierzonych zadań
AG TERMOPASTY GRZEGORZ GĄSOWSKI - 2017-01-26 - Sokoły (podlaskie)
kreowanie kampanii marketingowych
kontakt przez PUP - 2019-03-13 - Piła (wielkopolskie)
Obsługa elektronicznego systemu zarządzania jakością
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Sieradz (łódzkie)
nauczanie przedmiotowe
Stowarzyszenie EDUKATOR; Szkoła Podstawowa we Wnorach Kużelach - 2018-05-10 - Wnory-Kużele (podlaskie)
obsługa klientów zalegających z płatnościami, redagowanie wezwań do klientów, współpraca z kancelariami komorniczymi oraz pracownikami terenowymi
NOBILON MAREK BEDNARZ - 2015-12-15 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
działalność kulturowa i edukacyjna, podstawowe zadania bibliotekarskie
Miejska Biblioteka Publiczna w Wasilkowie - 2016-12-28 - Wasilków (podlaskie)
sporządzanie list płac,sporządzanie dokumentacji do ZUS,US,obsługa programu płacowego(Symfonia),prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowych i nadzór nad ich obiegiem,prowadzenie akt osobowych,prowadzenie spraw kadrowych i ewidencji czasu pracy,prowadzenie akt osobowych i nadzór nad nimi
Polski Związek Motorowy OZDG Sp. z o.o. - 2015-12-15 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta, konsultowanie transakcji poszukiwanie nowych producentów, bezposredni kontakt z klientem arabskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Łódź (łódzkie)
PREZENTOWANIE OFERTY FIRMY NOWYM I DOTYCHCZASOWYM KLIENTOM, PRZYGOTOWANIE UMÓW ORAZ KOORDYNOWANIE ICH REALIZACJI, BUDOWANIE WIZERUNKU FIRMY NA RYNKU;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, OBSŁUGA KOMPUTERA I URZADZEŃ BIUROWYCH,DOSWIADCZENIE ZAWODOWE MIN. 1 ROK, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ROSYJSKIEGO
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Warszawa (mazowieckie)
Segregowanie dokumentów, wprowadzanie do systemu dokumentów, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Blizne Łaszczyńskiego (mazowieckie)
praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Legnica (dolnośląskie)
Kampanie reklamowe w mediach społecznościowych, tworzenie reklam, obsługa stron www., montaż filmów.Wymagana umiejętność obsługi komputera, mile widziane wykształcenie informatyczne, grafik komputerowy.
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Sulejówek (mazowieckie)
Obsługa klientów: odpowiadanie na ich pytania i skargi docierające do firmy drogą telefoniczną, mailową, poprzez fax/czat, drogą korespondencji tradycyjnej. Rejestrowanie kontaktów w systemie komputerowym. Wykonywanie połączeń wychodzących w celu poinformowania o statusie sprawy. Kontakt z innymi działami firmy w sprawie zgłoszonych problemów. Praca na dwie zmiany 8:30-16:30, 11:00-19:00. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - e-mail: wroclaw.jobs (at) acneuro.com
TELECOMMUNICATIONS OPERATIONS & SERVICE CENTRE (ACN) SP. Z O.O. - 2016-01-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Budowa sieci systemów światłowodowych, instalacja sieci kabli w domu u klienta, spawanie włókien linii światłowodowych, wykonywanie pomiarów itp.
TG FiberNet - 2017-03-27 - Szwecja (Szwecja)
OFERTA Z PROGRAMU ZATRUDNIENIE OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA Sprzedaż detaliczna i hurtowa, doradztwo handlowe, ofertowanie, zamawianie i przyjmowanie towarów. Wymagania: wykształcenie średnie (handlowiec lub elektryk), prawo jazdy kat. B, mile widziane uprawnienia SEP.
HURTOWNIA ELEKTRYK RAFAŁ ROSTKOWSKI - 2018-01-11 - Wejherowo (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników i zleceniobiorców; sporządzanie, ewidencja i archiwizacja dokumentacji związanej z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy; prowadzenie dokumentacji personalnej pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami; realizacja zmian warunków pracy i płacy, sporządzanie aneksów, aktualizowanie danych w systemie; obsługa programów Optima, Płatnik; sporządzanie i weryfikacja dokumentacji podatkowej i ubezpieczeniowej pracowników i zleceniobiorców, zgłoszenia i rozliczenia ZUS, deklaracje PIT, RMUA, zaświadczenia RP 7, Z-3 itp. rozliczanie wynagrodzeń. Przygotowywanie list płac oraz kontrola poprawności ich naliczania; ewidencja i rozliczanie czasu pracy; wystawianie i rozliczanie delegacji pracowniczych; prowadzenie bieżących analiz i zestawień kadrowo płacowych na potrzeby Zarządu i innych działów firmy; przygotowywanie i przekazywanie okresowych sprawozdań GUS, ZUS, itp.; sporządzanie dokumentów i zaświadczeń wynikających ze stosunku pracy; współpraca z urzędami i instytucjami zewnętrznymi w zakresie realizowanych zadań; współpraca ze wszystkimi działami firmy.
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE TB INVEST TOMASZ BRZEZIŃSKI - 2019-04-01 - Gdańsk (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
Zarządzanie transportem.
Miejska Stacja Pogotowia Ratunkowegow Gdyni Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnej - 2017-05-29 - Gdynia (pomorskie)