SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Gdańsk oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE TB INVEST TOMASZ BRZEZIŃSKI
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: 4 000 - 5 500 PLN
Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników i zleceniobiorców; sporządzanie, ewidencja i archiwizacja dokumentacji związanej z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy; prowadzenie dokumentacji personalnej pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami; realizacja zmian warunków pracy i płacy, sporządzanie aneksów, aktualizowanie danych w systemie; obsługa programów Optima, Płatnik; sporządzanie i weryfikacja dokumentacji podatkowej i ubezpieczeniowej pracowników i zleceniobiorców, zgłoszenia i rozliczenia ZUS, deklaracje PIT, RMUA, zaświadczenia RP 7, Z-3 itp. rozliczanie wynagrodzeń. Przygotowywanie list płac oraz kontrola poprawności ich naliczania; ewidencja i rozliczanie czasu pracy; wystawianie i rozliczanie delegacji pracowniczych; prowadzenie bieżących analiz i zestawień kadrowo płacowych na potrzeby Zarządu i innych działów firmy; przygotowywanie i przekazywanie okresowych sprawozdań GUS, ZUS, itp.; sporządzanie dokumentów i zaświadczeń wynikających ze stosunku pracy; współpraca z urzędami i instytucjami zewnętrznymi w zakresie realizowanych zadań; współpraca ze wszystkimi działami firmy.
Data publikacji: 2019-04-01
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE TB INVEST TOMASZ BRZEZIŃSKI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:80-298 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników i zleceniobiorców; sporządzanie, ewidencja i archiwizacja dokumentacji związanej z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy; prowadzenie dokumentacji personalnej pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami; realizacja zmian warunków pracy i płacy, sporządzanie aneksów, aktualizowanie danych w systemie; obsługa programów Optima, Płatnik; sporządzanie i weryfikacja dokumentacji podatkowej i ubezpieczeniowej pracowników i zleceniobiorców, zgłoszenia i rozliczenia ZUS, deklaracje PIT, RMUA, zaświadczenia RP 7, Z-3 itp. rozliczanie wynagrodzeń. Przygotowywanie list płac oraz kontrola poprawności ich naliczania; ewidencja i rozliczanie czasu pracy; wystawianie i rozliczanie delegacji pracowniczych; prowadzenie bieżących analiz i zestawień kadrowo płacowych na potrzeby Zarządu i innych działów firmy; przygotowywanie i przekazywanie okresowych sprawozdań GUS, ZUS, itp.; sporządzanie dokumentów i zaświadczeń wynikających ze stosunku pracy; współpraca z urzędami i instytucjami zewnętrznymi w zakresie realizowanych zadań; współpraca ze wszystkimi działami firmy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 000 - 5 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 000 - 5 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie minimum średnie /preferowane wyższe administracyjne i ekonomiczne/, biegła znajomość programu płatnik, bardzo dobra znajomość systemów kadrowo- płacowych (mile widziana Optima), praktyczna znajomość aktualnie obowiązujących przepisów prawa pracy, przepisów i rozporządzeń ubezpieczeń społecznych; bardzo dobra znajomość przepisów i zagadnień związanych z naliczaniem wynagrodzeń i innych świadczeń pracowniczych, ewidencjonowaniem i rozliczaniem czasu pracy. Miejsce pracy: Gdańsk - Złota Karczma. Kontakt telefoniczny: 606 995 558.
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE TB INVEST TOMASZ BRZEZIŃSKI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Harfowa 34, 80-298 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Harfowa
Numer budynku pracodawcy: 34
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 02.04.2019
Oferta pracy ważna do: 30.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 02.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 01.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Opis stanowiska: mailowe wsparcie użytkowników witryny aukcyjnej, odpowiedzi na zapytania klientów, przyjmowanie reklamacji, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-06-28 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Wojskowy Instytut Chemii i Radiometrii - 2018-02-21 - Warszawa (mazowieckie)
utrzymywanie kontaktu z klientami, pozyskiwanie klientów, tworzenie bazy danych, negocjowanie umów
TVM2 SP. Z O. O. - 2016-03-23 - Biała Podlaska (lubelskie)
specjalista do spraw sprzedaży ze znajomością obsługi komputera,drukarki fiskalnej
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Wieliczka (małopolskie)
jw.
GM Records Marek Grela (w upadłości likwidacyjnej) - 2016-03-30 - Warszawa (mazowieckie)
kontakt z klientemprzyjmowanie zamówieńopracowywanie ofertwystawianie zleceń produkcyjnychwystawianie faktur
,,PLASTMET'' Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa - 2018-10-30 - Lubasz (wielkopolskie)
zg
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Przeczno (kujawsko-pomorskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Lubachowy (świętokrzyskie)
obsługa ciągu maszyn produkujących i pakujących tabletki do zmywarek, utrzymanie ciągłości ich pracy, wykonywanie różnego rodzaju regulacji maszyny jak i ich przezbrojenia
PROJECT PLUS Sp. z o.o Sp. K - 2019-02-11 - Góra Kalwaria (mazowieckie)
obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych, tworzenie i negocjowanie ofert handlowych
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2016-09-29 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Wymagania:•Wykształcenie min. średnie•3-5 lat doświadczenia w pracy w obszarze płac i kadr (warunek konieczny)•Praktyczna znajomość zasad naliczania wynagrodzeń, przepisów podatkowych i ubezpieczeń społecznych •Język angielski w stopniu komunikatywnym (poziom min. B1/B2) – warunek konieczny•Znajomość programu Płatnik•Biegła obsługa komputera - Word, Excel, Outlook •Znajomość SAP HR mile widziana •Dokładność, sumienność, terminowość•Dyspozycyjność od zaraz (warunek konieczny)Oferujemy:•Pracę od zaraz na pełen etat od poniedziałku do piątku•Zatrudnienie od zaraz do 31.12.2017 w oparciu o umowę pracę tymczasową •Atrakcyjne wynagrodzenie oraz wyżywienie (1 obiad dziennie)•Pracę w dużej, międzynarodowej firmie w nowym biurze w Grodzisku Mazowieckim
JOBHOUSE Sp. z o.o. - 2016-09-29 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Obsługa zleceniodawców z Turcji i UE
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Nieporęt (mazowieckie)
Tłumaczenia, obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie dokumentacji.
Zakłady Mięsne Mokobody Spółka z o.o. - 2015-12-18 - Mokobody (mazowieckie)
manualne pakowanie palet z płytą HDF ( wyrównanie płyty na palecie, spięcie taśmą pet, foliowanie folią stretch) manualne układanie płyty HDF na palecie
IKEA Industry Poland Sp. z o.o. Oddział Orla - 2017-08-25 - Koszki (podlaskie)
Obsługa portali społecznościowych, udzielanie odpowiedzi na e-maile, telefoniczna obsługa klienta, przygotowywanie paczek małych i dużych do wysyłki (waga dużej paczki do ok. 30 kg)
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe AG-POL Agnieszka Gadzalińska - 2016-09-27 - Częstochowa (śląskie)
Marketing, pozyskieanie kontrahentów na rynku Irackim w obrocie metalami i minerałami.
WATAHA TRANS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-19 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa klientów, ogsługa bazy rezerwacyjnych
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Kraków (małopolskie)
Aktywna sprzedaż produktów branży elektryczno- sanitarno- narzędziowej, profesjonalna obsługa dotychczasowych i pozyskiwanie nowych klientów, praktyczna znajomość zasad merchandisingu, przygotowanie ofert, negocjacje cen oraz pozostałych warunków współpracy z klientem, zbieranie informacji o rynku na temat rozwoju branży, raportowanie działań do przełożonego, współpraca z przedstawicielami w kwestiach technicznych
ELMET-RZESZÓW S.A. - 2016-04-29 - Rzeszów (podkarpackie)
Przyjmowanie zamówień ze sklepu internetowego; Wprowadzanie zamówień od klientów detalicznych oraz hurtowych; Kontakt z klientem telefoniczny oraz mailowy - poprzez stronę www; Odbieranie telefonów od klientów; Korespondencja mailowa z klientem.
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Chotomów (mazowieckie)
montaż instalacji przemysłowych, urządzeń wagowych oraz elementów automatyki przemysłowej, montaż oraz serwis nowych urządzeń instalowanych u Klienta
HUZAP Sp. z o.o. - 2016-05-19 - Bytom (śląskie)
kontakt z klientami zagranicznymi (Ameryka Południowa, Ameryka Północna, Hiszpania, Portugalia)
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Stawiguda (warmińsko-mazurskie)
- koordynacja pracy biura firmy- dbanie o prawidłowy obieg dokumentów (korespondecję, zamówienia)- kontakt z kontahentami- sporządzanie pism urzędowych, sprawozdań, raportów
Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Handlowe "Kapica Market" Florian Kapica - 2018-09-05 - Biłgoraj (lubelskie)
sprzedaż i promowanie oferty Orange w Salonie Sprzedaży budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami obsługę klientów zgodnie ze standardami Orange stałe uaktualnianie wiedzy o ofertach Orange oraz rynku telekomunikacyjnym
Orange Polska S.A. - 2016-04-22 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-07-04 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Puławy (lubelskie)
Wykształcenie: średnie; roczne doświadczenie; zakres obowiązków: blokowanie potencjalnego wadliwego materiału, komponentu, wyrobu, nadzorowanie materiału niezgodnego, weryfikacja zgodności kart braków i niezgodnego materiału, inicjowanie i koordynowanie akcji sortujących, rozwiązywanie bieżących sytuacji na linii produkcyjnej, przestrzegania wymagań klienta, tworzenie dokumentacji jakościowej; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
KPI ( KOREA PLASTIC INDUSTRY) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-20 - Gliwice (śląskie)
Wykształcenie wyższe z zakresu ochrony środowiska, inżynierii środowiska, gospodarki wodnej, hydrologii, rolnictwa, geografii, chemii, informatyki; co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku związanym z ochroną środowiska lub gospodarką wodną; udział w realizacja min. 3 prac/ projektów związanych z powyższą tematyką lub z zakresu wdrażania Ramowej Dyrektywy Wodnej, w ramach których wykorzystywano narzędzia GIS do analiz przestrzennych opisywanych zjawisk; znajomość j. angielskiego w stopniu co najmniej podstawowym; znajomość pakietu MS Office oraz oprogramowania GIS, np. ArcGIS, QGIS; Zakres obowiązków: udział w projekcie: "Opracowanie i przetestowanie wielowymiarowego, dynamicznego modelu obliczania ładunków zanieczyszczeń odprowadzanych rzekami do Morza Bałtyckiego" realizowanego na zlecenie Krajowego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Gliwice (śląskie)
Praca w branży paliwowej. Pozyskiwanie partnerów biznesowych, opieka nad strategicznymi klientami, informowanie o dostępnej ofercie, pozyskiwanie informacji o potencjalnych klientach, sprzedaż.
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Łódź (łódzkie)
prace adm. biurowe, obsługa klientów w zakresie BHP i ochrony środowiska , prowadzenie szkoleń
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Malbork (pomorskie)
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych z kontrahentami z terenu Ukrainy. Niezbędną umiejętnością do wykonywania tej pracy jest biegła znajomość języka ukraińskiego. Prawo jazdy jest niezbędne w związku z koniecznością wyjazdów służbowych na Ukrainę w celu nawiązywania kontaktów handlowych i prowadzenia rozmów z kontrahentami.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Jaroszki (łódzkie)