SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - RECEPCJA Rzeszów oferta pracy STOWARZYSZENIE PROJEKTÓW MIĘDZYNARODOWYCH "INPRO"
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - RECEPCJA
Wynagrodzenie: od 1 200 PLN
Zakres obowiązków: - poszukiwanie klientów do hostelu oraz sali szkoleniowej, praca biurowa, prowadzenie recepcji- przygotowywanie oferty- współpraca przy projektach stowarzyszenia- praca zmianowa (średnio 3 dni w tygodniu, głównie popołudnia i weekendy)
Data publikacji: 2019-07-04
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: STOWARZYSZENIE PROJEKTÓW MIĘDZYNARODOWYCH "INPRO"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KRAJOBRAZOWA 30/18A, 35-119 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- poszukiwanie klientów do hostelu oraz sali szkoleniowej, praca biurowa, prowadzenie recepcji- przygotowywanie oferty- współpraca przy projektach stowarzyszenia- praca zmianowa (średnio 3 dni w tygodniu, głównie popołudnia i weekendy)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: ruch ciągły
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - RECEPCJA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: recepcjonista hotelowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: CERTYFIKAT JĘZYKA ANGIELSKIEGO B2
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSŁUGA KLIENTA BEZPOŚREDNIA
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : Praca w przedsiębiorstwie społecznym, zatrudnienie możliwe jeśli spełnia się jeden z następujących warunków:- orzeczenie o niepełnosprawności- długotrwałe bezrobocie (min. 12 miesięcy w ciągu ostatnich dwóch lat)- korzystanie z pomocy opieki społecznej Praca w środowisku międzynarodowym, wielokulturowym. Od kandydata wymagamy dobrej znajomości języka angielskiego oraz otwartości
Nazwa pracodawcy:
STOWARZYSZENIE PROJEKTÓW MIĘDZYNARODOWYCH "INPRO"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
KRAJOBRAZOWA 30/18A, 35-119 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: KRAJOBRAZOWA
Numer budynku pracodawcy: 30
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: recepcjonista hotelowy
Data dodania oferty pracy: 04.07.2019
Oferta pracy ważna do: 21.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?74b3c6fe65d912e9d115808ac2268d31
Podobne oferty pracy
Aktywny udział w procesie rozwoju firmy, przygotowanie informacji dot. produktów wodocznych na opakowaniach ta, aby były wiarygodne, jasne i naukowo udowodnione. Obsługa sekretariatu
POLONEA-INWEST Sp. z o.o. - 2017-03-07 - Stępina (podkarpackie)
1.Prowadzenie rozmów z kontrahentami, udzielanie pomocy przy przygotowaniu wniosku pożyczkowego oraz wszelkich innych czynności prowadzących do podpisania umowy o pożyczkę, natychmiastowe informowanie Kierownika ds. FFP o wszelkich zagrożeniach mogących spowodować szkodę dla SSIGiP.2.Prowadzenie działalności marketingowej w zakresie ustalonym przez SSIGiP oraz reklamowanie i promowanie oferty usług świadczonych przez SSIGiP w sposób adekwatny do warunków rynkowych.3.Zabrania się udostępniania jakichkolwiek informacji dotyczących SSIGiP lub informacji uzyskanej bądź otrzymanej od Kierownictwa SSIGiP w związku z zawartymi umowami z pozyskanymi klientami.4.W zakresie powierzonych spraw podejmować czynności potrzebne do zabezpieczenia prawa i interesów SSIGiP.
Słupskie Stowarzyszenie Innowacji Gospodarczych i Przedsiębiorczości - 2016-11-30 - Gdańsk (pomorskie)
montaż/demontaż rusztowań, transport rusztowań i sprzętu, wypełnianie protokołów
SCOLVEST JAKUB SCOLLAN - 2016-06-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pomoc operatorom przy obsłudze maszyn do produkcji wyrobów spożywczych, czynności porządkowe na stanowisku pracy
kontakt przez OHP - 2018-11-22 - Mielec (podkarpackie)
systematyczne prowadzenie zagadnień eksploatacyjnych i remontowych, planowanie, nadzór oraz koordynowanie pracy konserwatorów, pozyskiwanie ofert na materiały i usługi remontowe i budowlane, sporządzanie kosztorysów i opiniowanie kosztorysów firm zewnętrznych, analiza techniczna i proponowanie technologii wykonywania remontów, kompleksowy nadzór nad pracami wykonywanymi przez firmy zewnętrzne, przygotowywanie i realizacja planów remontów, proponowanie rozwiązań technicznych i organizacyjnych w celu obniżenia kosztów, administrowanie dokumentacją techniczną, dokonywanie wpisów do książek obiektów, prowadzenie ewidencji i rozliczeń, prowadzenie spraw dotyczących bhp
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "ZRZESZENI " - 2018-02-23 - Poznań (wielkopolskie)
Aktywne poszukiwanie nowych kontrahentów, podtrzymywanie długofalowych relacji z klientami, wsparcie dla działów operacyjnych, przygotowanie ofert handlowych, negocjacje handlowe, praca zgodnie ze standardami przyjętymi w firmie.Praca w Czechowicach-Dziedzicach w godz. 8-16.00 od poniedziałku do piątku.
3CARGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-29 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
1. Prowadzenie dokumentacji bieżącej w formie elektronicznej i papierowej (zestawień, raportów, bazy danych, korespondencja mailowa, tworzenie pism itp.)2. Bieżąca obsługa klientów3. Nadzór nad płatnościami klientów4. Nadzór nad umowami, listami obecności, harmonogramami zajęć5. Nadzór nad pracą trenerów w tym monitorowanie ich czasu pracy, tworzenie zestawień miesięcznych6. Pomoc przy realizacji projektów finansowanych ze środków zewnętrznych merytoryczna i finansowa7. Pomoc przy pracach administracyjno-biurowych realizowanych projektów 8. Pomoc przy pisaniu projektów unijnych i finansowanych z budżetu miasta/gminy9. Archiwizacja dokumentacji fundacji
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
- Zapewnienie ciągłości dostaw. Kontrola zapasów magazynowych. Efektywne zarządzanie taborem samochodowym firmy. Czynny udział w procesie zaopatrzenia w materiały zgodnie z plananami produkcyjnymi. Optymalizacja poziomu zapasów magazynowych. Organizowanie i kontrola dostaw. Rozliczanie się z powierzonych materiałów. Praca na terenie Katowic oraz Sosnowca. - Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto + premia do 50% wynagrodzenia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane doświadczenie w pracy na takim samym lub pokrewnym stanowisku. Wymagane doświadczenie w pracy na magazynie. Wymagana dobra znajomość zasad i standardów magazynowania towarów oraz obiegu dokumentów magazynowych. Kontakt wyłącznie e-mail: agnieszka.szuper (at) prt.pl
KATOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT TELEKOMUNIKACYJNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-12 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie zajęć z zakresu ekologii, wiedzy o parku, zajęć edukacyjnych w terenie.
Górznieńsko-Lidzbarski Park Krajobrazowy - 2017-11-27 - Ruda (kujawsko-pomorskie)
bieżące śledzenie na wszystkich komunikacyjnych platformach medialnych programów azjatyckich, analiza możliwości akwizycji, przygotowywanie umów dotyczących praw redystrybucji, sprzedaż programów odbiorcom na całym świecie
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Piaseczno (mazowieckie)
Nadzór nad sprawnym i zgodnym z przepisami prawa działaniem urządzeń elektroenergetycznych i medycznych;nadzór przy robotach energetycznych.
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. - 2016-03-16 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
Wykształcenie min. średnie techniczne; mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku; znajomość j. angielskiego w stopniu co najmniej komunikatywnym; prawo jazdy kat. B; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
ZAKŁADY MECHANICZNE "GLIMAG" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-02-10 - Gliwice (śląskie)
Kosmetyczka
Gabinet Kosmetyczny Agnieszka Wójcik - 2018-08-21 - Białystok (podlaskie)
Sprzedaż prooduktów gastronomicznych, przygotowywanie oferta,jazda w terenie,utrzymywanie kontaktów z klientami,pozyskiwanie nowych klientów.
Gastrostar Jerzy Malinowski - 2018-12-04 - Kutno (łódzkie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, budowanie oraz utrzymywanie długofalowych relacji.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-04-16 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
pozyskiwanie klientów, utrzymywanie z nimi stałego kontaktu, podtrzymywanie relacji handlowych, sporzadzanie ofert handlowych, prowadzenie zestawień sprzedaży, wystawianie dokumentów typu upoważnienia
Agro-Handlowiec Szymańscy Sp. z o.o. nr 1 SKA - 2016-05-23 - Wyszków (mazowieckie)
- Obsługa klientów firmy. Pozyskiwanie nowych kontrahentów. Sprzedaż powierzchni reklamowych. Dbanie o dobry wizerunek firmy. Wysyłanie wiadomości e-mail. Bieżąca obsługa biura.- Wynagrodzenie: 11,55 zł/brutto/godzina + premia od sprzedaży od 300 do 7500 zł/brutto. Praca na umowę zlecenie na miesiąc, z możliwością podpisania kolejnej umowy.- Zlecenie wykonywane w godzinach pracy biura od 9:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane -> zleceniodawca zapewnia branżowe szkolenia. Wymagana orientacja na osiąganie celów sprzedażowych. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (10:00-15:00) (Tel. 533-314-585) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Sokolska 80 m. 17, 40-087 Katowice) lub e-mail: rekrutacja (at) wydawnictwomt.pl
MT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-02 - Katowice (śląskie)
Organizacja sprzedaży, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych, przygotowanie ofert, dokumentacji handlowej, akceptowanie zamówień klientom, budowanie długotrwałych relacji z klientami
MAWI s.j - Marek Piszczek, Wiesław Dziedzic - 2019-01-31 - Rzezawa (małopolskie)
odbieranie, pakowanie, ustawianie produktów na pletach, załadunek na samochody, przewożenie wyrobów gotowych na magazyn
PLAST SERVICE PACK Sp. z o.o. - 2017-08-23 - Kolonia Warszawska (mazowieckie)
sprzedaż bezpośrednia kierowana do Klientów Premium, obsługa email, telefoniczna, organizowanie spotkań i prezentacji dla projektantów, prowadzenie dokumentacji firmowej, sprzedażowej, zadania marketingowe
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie pracowników z Europy Wschodniej, legalizacja pracy i pobytu cudzoziemców
Vitworker Sp. z o.o. - 2018-07-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pracownik biurowy
FIRMA HANDLOWA ,,ARKA" Wiesław Syniec - 2016-11-04 - Płoty (zachodniopomorskie)
Obsługa sklepów internetowych, obsługa klientów na portalach aukcyjnych, paczkowanie towaru i ich wysyłka, zamawianie towaru w hurtowniach internetowych. Oferta stażu dla osób bezrobotnych do 30 roku życia - program PO WER (osoby do 25 r.ż. mogą zostać objęte wsparciem wyłącznie w okresie do 4 miesięcy od dnia rejestracji w PUP).
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Brzesko (małopolskie)
obsługa sprzedaży - wsparcie klientów oraz motywowanie do ciągłości ilojalności zakupowej - koordynacja realizacji zleceń przy współpracy zdziałem planowania produkcji
PROTEC Budowa Prototypów i technika wytłaczania Sp z o.o. - 2019-04-17 - Chróścice (opolskie)
Pełna obsługa kadrowa, w tym przygotowywanie umów o pracę oraz sporządzanie wszelkich dokumentów związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników. Prowadzenie akt osobowych pracowników oraz dokumentacji kadrowej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawnymi. Współpraca z Zarządem oraz Kadrą Zarządzającą w zakresie analizy potrzeb rekrutacyjnych, prowadzanie procesów rekrutacji pracowników różnego szczebla, w tym kierowniczego. Sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych. Terminowe sporządzanie deklaracji ZUS, GUS, zgłaszanie pracowników do ubezpieczeń społecznych oraz ich wyrejestrowywanie. Prowadzenie i nadzór nad systemem ewidencji czasu pracy, bieżąca aktualizacja danych kadrowo-płacowych w systemie, wystawianie wszelkich zaświadczeń pracowniczych.Sporządzanie zestawień kadrowych i płacowych na polecenie przełożonego. Koordynowanie przepływu dokumentów pomiędzy pracodawcą a pracownikiem. Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi ( PIP, ZUS, GUS, Urząd Pracy ) oraz służbami księgowymi, prawnymi i BHP Pracodawcy.
PRZEDSIĘBIORSTWO "MAX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-05 - Nysa (opolskie)
Sporządzanie umów, aneksów, zleceń, zamówień z podwykonawcami oraz kontrahentami, obsługa dokumentacji dotyczącej umów, monitorowanie realizacji. Wykształcenie min. średnie, min. 5 lat doświadczenia zawodowego, znajomość branży budowlanej, prawa budowlanego, znajomość podstaw kodeksu cywilnego.
ARKA BUD Sp. z o. o. - 2015-12-18 - Luzino (pomorskie)
Analizowanie rynków i ofert na terenie Polski i Ukrainy, pozyskiwanie nowych klientów na Ukrainie, tworzenie ofert handlowych z Ukrainą, negocjowanie umów i warunków handlowych z Ukrainą, relizowanie planó sprzedazowych, reprezentoanie firmy w wydarzeniach branżowych na Ukrainie, sporządzenie dokumentacji sprzedży (Branża paliwowa).
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Częstochowa (śląskie)
Praca na budowie - docieplenia
R + D Richter Damian - 2017-12-06 - Ujazd (opolskie)
wykonywanie projektów instalacji wodociągowych i grzewczych, kosztorysowanie materiałów
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Kańczuga (podkarpackie)