SPECJALISTA D/S SPRZEDAŻY Kutno oferta pracy Gastrostar Jerzy Malinowski
Stanowisko: SPECJALISTA D/S SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Sprzedaż prooduktów gastronomicznych, przygotowywanie oferta,jazda w terenie,utrzymywanie kontaktów z klientami,pozyskiwanie nowych klientów.
Data publikacji: 2018-12-04
Lokalizacja: Kutno (łódzkie)
Pracodawca: Gastrostar Jerzy Malinowski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Plac Wolności 21-22, 99-300 Kutno, powiat: kutnowski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprzedaż prooduktów gastronomicznych, przygotowywanie oferta,jazda w terenie,utrzymywanie kontaktów z klientami,pozyskiwanie nowych klientów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA D/S SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kutno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kutnowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kutno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik handlowiec*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.12.2018
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: PRAWO JAZDY KAT. B*
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: mile widziane-doświadczenie w handlu
Nazwa pracodawcy: Gastrostar Jerzy Malinowski
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kutnie
Adres pracodawcy:
Plac Wolności 21-22, 99-300 Kutno, powiat: kutnowski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV-kontakt osobisty do siedziby firmy, telefoniczny lub na wskazany adres email pracodawcy.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 8.30-16.30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: kutnowski
Gmina pracodawcy: Kutno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kutno
Ulica pracodawcy: Plac Wolności
Numer budynku pracodawcy: 21-22
Profil działalności pracodawcy:
sprzedaż hurtowa komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowaia
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kutnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik handlowiec*
Data dodania oferty pracy: 04.12.2018
Oferta pracy ważna do: 04.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 04.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kompleksowa telefoniczna obsługa klientów. Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb. Badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji. Administrowanie systemem zamówień. Dbanie o dobry wizerunek firmy.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-05-13 - Warszawa (mazowieckie)
Weryfikacja dostaw pod względem jakościowym i ilościowym,prawidłowe oznakowanie dostaw,pobieranie próbek do badań,katalogowanie próbek,prowadzenie dokumentacji kontroli jakości zgodnej z wymaganiami ISO
MFO SA - 2017-06-05 - Kożuszki-Parcel (mazowieckie)
Specjalista do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Stary Sącz (małopolskie)
BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY/A ZA SAMODZIELNE PROWADZENIE PROCESÓW REKRUTACYJNYCH DLA JEDNEGO Z NASZYCH DUŻYCH KLIENTÓW. POSZUKUJEMY OSÓB PROAKTYWNYCH, NIE BOJĄCYCH SIĘ PRACY W TERENIE I ODWAŻNIE POSZUKUJĄCYCH KREATYWNYCH METOD I TECHNIK DOCIERANIA DO KANDYDATÓW. TWOJĄ GRUPĄ DOCELOWĄ BĘDĄ OSOBY Z ORZECZONYM STOPNIEM NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI. BĘDZIESZ DZIAŁAĆ W OPARCIU O WYZNACZONE PRZEZ NAS WSKAŹNIKI PROJEKTOWE I WSPÓŁPRACOWAĆ Z ZESPOŁEM SPECJALISTÓW DS. RYNKU PRACY.
FUNDACJA AKTYWIZACJA - 2018-03-07 - Rzeszów (podkarpackie)
-
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
-OBRÓBKA MASZYNOWA NA FREZARCE DOLNOWRZECIONOWEJ
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Jordanowo (lubuskie)
Nadzór nad kadrami i płacami w oprciu o obowiązujące przepisy
ERATO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-16 - Goleniów (zachodniopomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
- organizowanie, wspieranie i usprawnianie procesu odzyskiwania należności- implementowanie i utrzymywanie efektywnej kontroli nad zaległościami oraz programu kontrolnego nad kontami klientów będących w zwłoce z płatnościami, posiadających zaległości, mogących w przyszłości posiadać zaległości oraz spisanych na straty- przeprowadzanie procedur odzyskiwania należności od klientów strategicznych- organizowanie, wspieranie i rozwijanie procedur odzyskiwania należności; kontrolowanie odnośnych zapytań i rozwiązywanie sytuacji intensyfikacji w poszczególnych sektorach- odpowiedzialność za zgodność ze standardami ICS- aktywne uczestnictwo w Radzie Problemowej- koordynacja działań z oddziałami w krajach obszaru LATAM ( komunikacja w języku hiszpańskim )- komunikacja wewnątrz firmy odbywa się w języku angielskim
kontakt przez PUP - 2019-09-24 - Łódź (łódzkie)
obsługa kadrowo-płacowa, sporządzanie list płac, obsługa ewidencji czasu pracy, urlopów, sporządzanie dokumentów pracowniczych, naliczanie podatków i ZUS, sporządzanie deklaracji
BIURO RACHUNKOWE SALDO.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-13 - Hażlach (śląskie)
-realizacja strategii komunikacji marki,-współpraca z partnerami,-nadzorowanie codziennej aktywności w zakresie komunikacji,-opracowanie koncepcji i realizacja przedsięwzięć wizerunkowych i marketingowych -inne prace związane z realizacją planów marketingowych
HALO PHENOMEN Sp. z o.o. - 2016-03-23 - Łapy (podlaskie)
Rekrutacja kandydatów do pracy za granicą. Umieszczanie ogłoszeń w różnych kanałach rekrutacyjnych. Opieka i utrzymywanie długotrwałych relacji z pracownikami.
Herzog Sp. z o.o. - 2017-11-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
W szczególności: 1. Prowadzenie monitoringów Punktów Opieki dziennej na terenie Wrocławia. 2. Organizacja działań informacyjno-promocyjnych zadania. 3. Koordynacja pracy Dziennych opiekunów. 4. Ewidencjonowanie czasu pracy Dziennych opiekunów.5. Prowadzenie rejestrów dokumentujących realizowane działania. 6. Przygotowywanie raportów i analiz związanych z monitorowaniem Punktów opieki. 7. Prowadzenie ewaluacji zadania. 8. Sporządzanie raportów z ewaluacji zadania. 9. Przygotowywanie danych do sprawozdań okresowych. 10. Przygotowanie do archiwizacji wypracowanych dokumentów. 11. Współpraca z Dyrekcją WCI oraz Koordynatorem w zakresie realizacji zadania. 12. Przygotowywanie sprawozdań i raportów związanych z działaniami prowadzonymi w ramach zadania. 13. Prowadzenie dokumentacji związanej z zajmowanym stanowiskiem. Praca jedno- lub dwuzmianowa. Oferta dostępna w sali C, A. Oferta przeznaczona także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Forma i termin składania ofert :Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać w wersji papierowej do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Konkurs na stanowisko: Specjalista monitoringu w terminie do dnia 28 lipca 2016r. do godziny 15:00. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej WCI. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2016-07-14 - Wrocław (dolnośląskie)
Kontrola jakości.
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z o.o. - 2016-07-01 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
OPRACOWYWANIE PROJEKTÓW DOT. EDUKACJI I PRACY MŁODZIEŻY, NAWIĄZANIE WSPÓŁPRACY Z INSTYTUCJAMI I ORGANIZACJAMI Z ZAGRANICY, KOORDYNOWANIE PROJEKTÓW
kontakt przez OHP - 2016-07-20 - Gdańsk (pomorskie)
Montaż i demontaż skrzyń biegów, naprawa, weryfikacja pracy.
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Gdańsk (pomorskie)
Wykonywanie przeglądów technicznych, dokonywanie czynności związanych z przyjmowaniem / zdawaniem kwater przez żołnierzy (w tym, ocenia stanu technicznego lokalu, ustalenie stopnia zużycia wyposażenia, sporządzanie protokołów i zakresów prac remontowych), sporządzanie przedmiarów i kosztorysów przy wykorzystaniu programu NORMA PRO, zbieranie ofert na roboty budowlane i usługi niezbędne do właściwego funkcjonowania nieruchomości oraz przygotowywanie projektów umów w powyższym zakresie, nadzorowanie, kontrolowanie, odbiory prac remontowych i realizowanych usług niezbędnych do właściwego funkcjonowania nieruchomości, prowadzenie i przechowywanie dokumentacji (w tym Książki Obiektu Budowlanego), prowadzenie rejestrów zgłoszeń i usterek, zgłaszanie potrzeb i wniosków związanych z prawidłową obsługą nieruchomości, przygotowywanie wniosków o udzielenie zamówień publicznych, przygotowywanie materiałów do rozliczeń kosztów dostawy mediów. Praca na 1/2 etatu, jednozmianowa w godz. 8.00-12.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
WOJSKOWE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SP. Z O. O. - 2017-04-07 - Bielsko-Biała (śląskie)
jw.
FOCUS RESEARCH SP.Z O.O. - 2017-07-18 - Warszawa (mazowieckie)
- Główne obowiązki: Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. - Pracodawca Oferuje: Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje, samodzielne i odpowiedzialne zadania.- Wynagrodzenie: 2300 zł brutto + premia od sprzedaży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Praca: 6:15 - 14:15. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Dobra organizacja pracy własnej, dobra umiejętność obsługi MS Office, doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą Klienta, komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, upór i nastawienie na realizację celów. Mile widziane: Doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, znajomość produktów finansowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) skokpiast.pl
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-12-14 - Katowice (śląskie)
Absolwent technikum lub student studiów zaocznych, mile widziana obsługa AutoCAD-u, prawo jazdy kat. B. Charakterystyka pracy: koordynacja dokumentacji i spraw administracyjno-prawnych. Wynagrodzenie do uzgodnienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Kontakt z pracodawcą e-mailowy sekretariat (at) eskaprojekt.com.pl
eSKA PROJEKT SP. Z O.O. - 2018-04-13 - Rybnik (śląskie)
• Realizuje zadania z zakresu kontroli jednostek organizacyjnych PWK OHP zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem, a także kontroli sprawdzających i doraźnych.• Przedkłada protokoły kontroli wraz z wnioskami Wojewódzkiemu Komendantowi.• Prowadzi dokumentację kontroli zgodnie z Zarządzeniem Komendanta Głównego OHP.
kontakt przez OHP - 2017-02-07 - Gdańsk (pomorskie)
planowanie i realizacja procesu rekrutacji i selekcji pracowników
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Poznań (wielkopolskie)
Aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych i profesjonalna obsługa stałych i nowych klientów, sprzedaż materiałów eksploatacyjnych - etykiet i taśm termotransferowych oraz realizowanie planów sprzedaży, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji z klientem i dostawcami, aktualizowanie informacji w systemie CRM i magazynowym, reportowanie wyników. Wymagane wykształcenie min.średnie, doświadczenie 2 lata, prawo jazdy kat. B., dobra znajomość obsługi komputera, komunikatywność, doświadczenie w sprzedaży B2B, znajomość technik sprzedaży i negocjacji, wysoka kultura osobista, zaangażowanie.
HYPROTECH POLSKA - 2018-02-06 - Łódź (łódzkie)
Obsługa maszyny do ryglowania, przyuczenie do zawodu, przygotowanie elementów do produkcji, proste prace na produkcji;
REGINA KLIMASZEWSKA - 2019-06-27 - Czerwieńsk (lubuskie)
ewidencja dokumentów księgowych (księgi rachunkowe, KPiR) w tym obrót zagraniczny WNT, WDT, import/eksport;uzgadnianie sald rozrachunkowych;prowadzenie środków trwałych
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Chorzów (śląskie)
prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy i umów cywilnych, prowadzenie ewidencji czasu pracy, nadzorowanie aktualności badań lekarskich i BHP, naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie przewoźników, wysyłka deklaracji do ZUS(godziny pracy 7-15)
Zakład Produkcyjno-Handlowy ZIELEŃ Sp. z o.o. - 2019-11-05 - Biała Podlaska (lubelskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, bieżąca obsługa oraz budowanie długofalowych relacji z istniejącymi klientami, opracowywanie ofert handlowych, ustalanie i negocjowanie warunków współpracy z klientami, ustalanie zapotrzebowania rynku na okreslony typ silnika, badania rynku, aktywny udział w tworzeniu nowych produktów i budowanie strategii marketingowych, współpraca z działem technicznym i działem sprzedaży
Przedsięb.Prod.Handlowo Usługowe MEBLOMARK w Ostrzeszowie - 2016-02-09 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
reprezentowanie i promocja firmy, pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie współpracy z klientami obecnymi
CHABER SA - 2019-06-04 - Odrzywołek (mazowieckie)
Wymagane wykształcenie wyższe, prawo jazdy kat. B. Pracownik powinien posiadać też wiedzę z zakresu ochrony przeciwpożarowej, znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska, umiejętność pracy w systemie ISO, umiejętność opracowywania dokumentacji BHP, znajomość przepisów prawa pracy i BHP. Powinien również cechować się m.in.: rozwiniętymi umiejętnościami przywódczymi i negocjacyjnymi, odpowiedzialnością, sumiennością, samodzielnością oraz umiejętnością przekonywania, argumentowania i prowadzenia dyskusji, a także szybkim refleksem, podzielnością uwagi, zdolnością koncentrowania się i łatwością publicznego zabierania głosu, bardzo dobrą organizacją pracy i umiejętnością zarządzania zespołem pracowników. Charakterystyka pracy: Inspektor BHP to osoba, która koordynuje i nadzoruje z upoważnienia pracodawcy, całokształt poczynań związanych ze stanem bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie. Do głównych obowiązków tego pracownika należy: prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy, prowadzenie postępowań powypadkowych, kontrola oraz archiwizowanie dokumentacji BHP, przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, współdziałanie w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami, podnoszenie poziomu bezpieczeństwa pracy w firmie. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE ERGO-TECH SC - 2017-05-16 - Rybnik (śląskie)