SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Katowice oferta pracy SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: - Główne obowiązki: Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. - Pracodawca Oferuje: Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje, samodzielne i odpowiedzialne zadania.- Wynagrodzenie: 2300 zł brutto + premia od sprzedaży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Praca: 6:15 - 14:15. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Dobra organizacja pracy własnej, dobra umiejętność obsługi MS Office, doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą Klienta, komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, upór i nastawienie na realizację celów. Mile widziane: Doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, znajomość produktów finansowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) skokpiast.pl
Data publikacji: 2017-12-14
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Karolinki 1, 40-467 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Główne obowiązki: Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. - Pracodawca Oferuje: Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje, samodzielne i odpowiedzialne zadania.- Wynagrodzenie: 2300 zł brutto + premia od sprzedaży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Praca: 6:15 - 14:15. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Dobra organizacja pracy własnej, dobra umiejętność obsługi MS Office, doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą Klienta, komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, upór i nastawienie na realizację celów. Mile widziane: Doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, znajomość produktów finansowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) skokpiast.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 2300 zł brutto + premia od sprzedaży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie min. średnie. Dobra organizacja pracy własnej, dobra umiejętność obsługi MS Office, doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą Klienta, komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, upór i nastawienie na realizację celów. Mile widziane: Doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, znajomość produktów finansowych.
Nazwa pracodawcy:
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy: 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) skokpiast.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Tychy
Gmina pracodawcy: Tychy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tychy
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.12.2017
Data dodania oferty pracy: 12.12.2017
Oferta pracy ważna do: 12.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 12.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 12.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Aktywne poszukiwanie nowych klientów biznesowych. Analiza możliwości i zakresu współpracy z klientem. Przygotowywanie ofert handlowych. Raportowanie podejmowanych działań.- Wynagrodzenie: 2800 zł/brutto + premia uzależniona od efektów. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Min. 2 lata doświadczenia w pracy w obsłudze klientów i sprzedaży produktów i usług. Mile widziane doświadczenie w branży zaawansowanych technologi informatycznych. Wymagana silna motywach do osiągania celów. Wymagana umiejętność budowania i rozwijania pozytywnych relacji z klientem. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: marketing (at) it-penetration.pl
SYNERGY POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-28 - Katowice (śląskie)
praca jednozmianowa 7-15
kontakt przez PUP - 2018-06-25 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
poszukiwanie nowych klientów, kreowanie strategii sprzedażowych dla firm, skuteczne wdrażanie przyjętych akcji sprzedażowych, tworzenie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy, organizacja i koordynacja imprez, eventów sprzedażowych, reprezentacja firmy w kontaktach z kontrahentami, firmami
PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNOLOGICZNE POLWIND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-20 - Kaniewo (kujawsko-pomorskie)
Specjalista ds. technicznych
Zakład Wodociągów i Usług Komunalnych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-05-16 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
- prowadzenie akt osobowych pracowników, obsługa kadrowa pracowników,- ewidencja czasu pracy,- sporządzanie list płac pracowników, umów zleceń i o dzieło,- naliczanie potrąceń,- sporządzanie deklaracji podatkowych, ZUS, sprawozdań GUS, deklaracji PFRON,- obsługa ZFŚS,- obsługa PPE,- uzgadnianie kont rozdzielnika płac,
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
BRITENTE Sp. z o.o. - 2016-08-29 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów chińskojęzycznych, gromadzenie i przygotowywanie informacji o turystycznych usługach, prezentacja i sprzedaż ofert turystycznych, prowadzenie dokumentacji usług oferowanych, zamówionych, sprzedanych, anulowanych, realizowanych, praca od poniedziałku do piątku w godz. 9-17
POLAND BALTIC TRAVEL Sp. z o.o. - 2016-10-14 - Rybie (mazowieckie)
profesjonalna obsługa klientów, przyjmowanie i rozkładanie towaru, sprzedaż towaru na sali sprzedaży, obsługa kasy
CCC Spółka Akcyjna - 2018-01-05 - Hajnówka (podlaskie)
j.w.
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-18 - Warszawa (mazowieckie)
Profesjonalna obsługa klienta oraz budowanie pozytywnych relacji, dbałość o wizerunek firmy i jej reprezentowanie w kontaktach z klientami. Udzielanie fachowych porad oraz odpowiedzi na pytania i potrzeby klientów, przygotowywanie ofert handlowych, realizacja zamówień klientów. Kontakt z pracodawcą: tel. 17 851-66-77, adres e-mail: praca2 (at) meble.pl
MEBLE .PL S.A - 2015-11-27 - Kielce (świętokrzyskie)
Wykształcenie min. średnie; doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży bezpośredniej mile widziane; komunikatywność; kreatywność; dwie zmiany; cały etat; miejsce pracy: Gliwice;
PURE HEALTH AND FITNESS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-08-30 - Gliwice (śląskie)
Zakres i charakter pracy:- współpraca w zakresie merytorycznym z lekarzami podstawowej opieki zdrowotnej i specjalistami- merytoryczna promocja produktów firmy w środowisku medycznym- analiza i badanie rynku konkurencji- praca mobilna na wyznaczonym terenie
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kontrola przestrzegania stosowania przepisów prawa budowlanego. Prowadzenie czynności kontrolnych, przygotowywanie projektów, decyzji i postanowień z zakresu właściwości powiatowego inspektora nadzoru budowlanego. Opracowywanie sprawozdań z zakresu pracy inspektoratu.
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Kościerzynie - 2017-04-20 - Kościerzyna (pomorskie)
aktywne poszukiwanie możliwości automatyzacji procesów w całej organizacji, budowanie narzędzi, które umożliwią automatyzacje procesówprofesjonalna obsługa klientów wewnętrznych, prowadzenie szkoleń/treningów związanych z obszarami usprawnień
Lufthansa Global Business Services - 2017-01-13 - Kraków (małopolskie)
Analizowanie wyników sprzedaży. Negocjowanie umów. Tworzenie ofert handlowych. Analizowanie rynku oraz ofert konkurencji. Pozyskiwanie nowych klientów. Utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi. Odbywanie podróży służbowych (Uzbekistan, Rosja, Kazachstan).
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Podkowa Leśna (mazowieckie)
TERMINOWE I PRAWIDŁOWE PROWADZENIE EWIDENCJI KSIĘGOWEJ, PROWADZENIE BIEŻĄCYCH ROZLICZEŃ Z INSTYTUCJAMI FINANSOWYMI, WPROWADZANIE I WYSYŁANIE PRZELEWÓW ZA FAKTURY, ROZLICZANIE FAKTUR IMPORTU I EKSPORTU, PRZEPROWADZANIE BIEŻĄCEJ KONTROLI FINANSOWO- KSIĘGOWEJ, SPORZĄDZANIE DEKLARACJI ZUS, PIT, CIT, PROWADZENIE REJESTRU PODATKU VAT, EWIDENCJA CZASU PRACY I ZATRUDNIENIA, NALICZANIE LIST PŁAC, PROWADZENIE EWIDENCJI ŚRODKÓW TRWAŁYCH, SPORZĄDZANIE ZALICZEK MIESIĘCZNYCH NA KONIEC MIESIĄCA, PRZYJMOWANIE KLIENTÓW BIURA RACHUNKOWEGO ORAZ PRZYJMOWANIE DOKUMENTACJI FINANSOWEJ, SEGREGACJA DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH, ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW, OBSŁUGA W ZAKRESIE BIUROWYM I KANCELARYJNYM
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Chocianów (dolnośląskie)
realizacja celów sprzedazowych
Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych Lark Leisure Homes Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Darłowo (zachodniopomorskie)
współpraca ze stałymi klientami i pozyskiwanie nowych klientów zagranicznych, realizacja zamówień, sporządzanie ofert handlowych
Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe "WADER-WOŹNIAK" Sp. z o.o. - 2016-07-18 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
projektowanie i przygotowywanie reklam
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Wieluń (łódzkie)
Obsługa kadrowo-płacowa pracowników i współpracowników firmy, rejestracja pracowników i członków ich rodzin w ZUS, dokonywanie zmian w rejestracji ZUS, wyrejestrowania po ustaniu zatrudnienia,sporządzanie deklaracji i przesyłanie do PFRON, sprawozdawczość i analiza kadrowa na potrzeby wewnętrzne oraz GUS. Prowadzenie dokumentacji pracowniczej. Sporządzanie dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia (umów, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy, itp.). Dokonywanie rozliczeń kadrowych (wynagrodzenia, urlopy, zwolnienia lekarskie, itp.) Sporządzanie umów cywilno-prawnych. Obsługa płacowa pracowników i współpracowników: sporządzanie i rozliczanie list płac, rachunków do umów, wystawianie zaświadczeń. Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT. Raportowanie, sporządzanie sprawozdań i statystyk kadr.Praca na pół etatu (możliwośc dopasowania godzin). Kontakt kandydatów e-mail: b.majewska (at) bonifraterskiecentrumzdrowia.plOferta dostępna w sali E.
Bonifraterskie Centrum Zdrowia Sp. z o.o. - 2016-06-24 - Wrocław (dolnośląskie)
- Uprzejma obsługa klienta przy kasie . Prowadzenie i obsługa kasy. Przyjmowanie bonów, rozliczanie kasy. Sprzątanie pomieszczeń miejsca sprzedaży. Kontrola przyjęcia towaru./ Przepakowanie i niszczenie towarów w uszkodzonych opakowaniach.- Z ponad 4.000 placówek w Europie Grupa Aldi-Nord należy do wiodących przedsiębiorstw w europejskim handlu detalicznym. Naszej prostej i przejrzystej koncepcji od lat zawdzięczamy solidny i stale zwiększający się wzrost obrotów i zysków. Poszukujemy kandydatów na stanowisko: Kasjer-Sprzedawca. Miejsce pracy: Katowice.- Oferujemy: dynamiczną i ambitną pracę w zespole, zatrudnienie od zaraz! pracę w pełnym i niepełnym wymiarze godzin, atrakcyjny pakiet socjalny: bony żywieniowe, ubezpieczenie zdrowotne i grupowe, również dla członków rodzin, miłą atmosferę pracy, możliwość awansu na stanowisko zastępcy kierownika lub na stanowisko kierownika sklepu, gruntowne szkolenie.- Wynagrodzenie: od 1850 zł/brutto - do negocjacji. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Możliwość pracy w niepełnym wymiarze czasu pracy.- Praca zmianowa w godzinach: Poniedziałek - Piątek: 7:00 - 21:00, Sobota: 7:00 - 21:00, Niedziela: 9:00 - 18:00. Praca według grafiku. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie w pracy w handlu. Wymagana uprzejmości wobec klientów, gotowości do podejmowania odpowiedzialności.
"ALDI" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-01 - Katowice (śląskie)
Oficjalny Dystrybutor kserokopiarek Konica-Minolta specjalizujący się w sprzedaży oraz serwisie kserokopiarek zatrudni na rynek rzeszowski i woj. podkarpackiego Handlowca/specjalistę ds. sprzedaży sprzętu biurowego/drukującego.ZADANIA:- Sprzedaż urządzeń biurowych/kserokopiarek/drukarek oraz innych produktów/usług serwisowych będących w ofercie firmy - Umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi oraz przeprowadzanie rozmów handlowych- Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów- Posprzedażowa obsługa klientów - Przygotowywanie planu pracy i realizacja założonych celów sprzedaży- Raportowanie - Utrzymywanie korzystnych relacji handlowych z obecnymi klientami- Budowanie długofalowych relacji z potencjalnymi klientami w oparciu o partnerstwo handlowe i oferowanie alternatywnych rozwiązań-Dbanie o wizerunek firmy i zapewnienie jak najwyższej jakości świadczonych usług- Nastawienie na przekraczanie celów stawianych przez firmę.
KSEROTEX ANDRZEJ KRÓL - 2016-03-21 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, obsługa terminala
RESTAURACJA RAMŻA RYSZARD DUNAJEWSKI - 2016-09-15 - Ruda Śląska (śląskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie rozmów z kontrahentami, tłumaczenia umów i innych dokumentów
INFOSTER PROJEKT Sp. z o. o. - 2016-11-18 - Tarnów (małopolskie)
obsługa strony internetowej
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Łowicz (łódzkie)
obsługa klientów biura podróży
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Żory (śląskie)
-wsparcie Działu Doradztwa i Rozwoju w codziennych pracach,-pisanie tekstów i newsów na strony internetowe,-tworzenie materiałów reklamowych i informacyjnych,-bieżąca obsługa platformy B2B
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Kraków (małopolskie)
samodzielne naliczanie wynagrodzeń dla pracowników i zleceniobiorców, rozliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich i pozostałych, dokonywanie potrąceń z wynagrodzeń i korespondencja z komornikami, przygotowanie raportów płacowych, sporządzanie deklaracji podatkowych, deklaracji i zaświadczeń ZUS, sporządzanie dokumentów dla pracowników,
UNIWERSYTET MEDYCZNY im.Karola Marcinkowskiego w Poznaniu - 2017-05-24 - Poznań (wielkopolskie)
• PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI DO PROJEKTÓW ZAGRANICZNYCH ZGODNIE Z WYMAGANIAMI NA TERENIE FRANCJI,• POMOC PRZY ORGANIZACJI WYJAZDÓW PRACOWNIKÓW DO FRANCJI – ZAKWATEROWANIA, SAMOCHODY ITP.,• TŁUMACZENIA POLSKO-FRANCUSKIE,• WSPARCIE W CODZIENNEJ PRACY OSOBĘ ODPOWIEDZIALNĄ ZA REKRUTACJĘ,• INNE ZADANIA ADMINISTRACYJNE POJAWIAJĄCE SIĘ W ZAKRESIE ADMINISTRACJI,
GLOBALE RESSOURCE HUMAINE - 2016-05-31 - Rzeszów (podkarpackie)