SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW Opole oferta pracy DREMAN BUILDING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Wynagrodzenie: od 2 345 PLN
Zakres obowiązków: planowanie i realizacja procesów rekrutacji, samodzielne prowadzenieprocesu rekrutacji i selekcji kandydatów na różne stanowiska, poszukiwaniapracowników z rynku wschodniego, kontakt z osobami z Europy Wschodniej. Praca od 8-16
Data publikacji: 2019-07-05
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: DREMAN BUILDING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Reymonta 29, 45-072 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
planowanie i realizacja procesów rekrutacji, samodzielne prowadzenieprocesu rekrutacji i selekcji kandydatów na różne stanowiska, poszukiwaniapracowników z rynku wschodniego, kontakt z osobami z Europy Wschodniej. Praca od 8-16
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 345 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
kierowanie potencjalnychkandydatów na ul. Reymonta 29 w Opolu
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 345 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
ukraiński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane 3 miesięczne doświadczenie na tym stanowisku w ostatnim roku, komunikatywność, dyspozycyjność, umiejetnosc pracy w zespole, biegła znaj. j. ukraińskiego i rosyjskiego w mowie i piśmie biegła znajomość językaukraińskiego w mowie i piśmie
Nazwa pracodawcy:
DREMAN BUILDING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
RYNEK 4, 47-300 Krapkowice, powiat: krapkowicki, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: Wyrażamy zgodę na kierowanie potencjalnych
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: krapkowicki
Gmina pracodawcy: Krapkowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krapkowice
Ulica pracodawcy: RYNEK
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data dodania oferty pracy: 05.07.2019
Oferta pracy ważna do: 19.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 05.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 05.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fcefa1b1307e1eb30a7a056be5695106
Podobne oferty pracy
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-08-26 - Warszawa (mazowieckie)
Nauczanie języka hiszpańskiego.
ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 7 - 2017-11-06 - Kraków (małopolskie)
praca administracyjno-biurowa; opracowywanie dokumentacji technicznej; rysowanie rysunków; obsługa klienta w zakresie realizacji programów ograniczenia niskiej emisji na terenie woj. śląskiego
EKOSCAN INNOWACJA I ROZWÓJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-09 - Piekary Śląskie (śląskie)
dobór oraz sprzedaż przedmiotów ortopedycznych oraz środków pomocniczych
LEMAR E.Czyża, P. Bieleń Sp.j. - 2017-06-14 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
ochrona naturalnego i kulturowego krajobrazu, prowadzenie działań i ochrona krajobrazu, wartości historycznych i kulturowych poprzez identyfikację istniejących obiektów, prowadzenie i aktualizacje bazy danych w tym zakresie w systemie GIS
Park Krajobrazowy Puszczy Knyszyńskiej w Supraślu - 2018-06-14 - Supraśl (podlaskie)
bieżąca kontrola jakości wyrobów w cyklu produkcyjnym, kontrola surowców i wysyłek wyrobów gotowych, prowadzenie raportów z przeprowadzanych działań wykrytych niezgodności, współpraca z odpowiednimikomórkami zakładu, prowadzenie dokumentacji i zapisów jakościowych
DUO-PLAST K.Dudek Strzegom - 2019-02-12 - Strzegom (dolnośląskie)
Organizacja pracy zespołem, pracownik obsługi administracji budynkami i obiektami. Prowadzenie procedur z zakresu prawa zamówień publicznych.
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego Dobrocinie - 2018-03-27 - Dobrocin (warmińsko-mazurskie)
konfiguracja sprzętu komputerowego/sieciowego, bezpośrednie lub zdalne wsparcie techniczne użytkowników w zakresie oprogramowania systemowego, użytkowego oraz sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych, zarządzanie urządzeniami -skaner, drukarka
kontakt przez OHP - 2018-02-08 - Katowice (śląskie)
monitorowanie wykonania planu, pozyskiwanie danych z podległych jednostek, opracowywanie analiz i sprawozdań; dokonywanie zakupów zgodnie z przyznanym planem finansowym np. prenumerata prasy, artykuły reklamowe, opracowanie i wydruk ulotek, przygotowywanie opisów przedmiotu zamówień i zapytań o cenę, koordynowanie prowadzonych szkoleń
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2018-07-04 - Poznań (wielkopolskie)
profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych oraz doręczanie przesyłek, przekazów pocztowych i telegramów, prowadzenie aktywnej sprzedaży wybranych usług i towarów, zbieranie i aktualizacja danych dotyczących rejonu doręczeń oraz bazy adresowej firm, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej, monitorowanie estetyki i stanu technicznego nadawczych i oddawczych skrzynek pocztowych i kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S. A.
Poczta Polska S. A. - 2016-12-14 - Police (zachodniopomorskie)
współpraca z klientami zagranicznymi, przygotowywanie ofert, kalkulacji cenowych, negocjowanie warunków współpracy, wyjazdy na targi zagraniczne oraz spotkania handlowe w Europie
WORLD ACOUSTIC GROUP S.A. - 2019-01-09 - Chróstnik (dolnośląskie)
Poszukiwanie kandydatów i ich selekcja;przeprowadzanie procedur rekrutacyjnych;organizacja oraz prowadezenie rozmów rekrutacyjnych.
Soltrex Sp. z o.o. - 2018-08-09 - Gdańsk (pomorskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Warszawa (mazowieckie)
-
Sprzedaż-Hurt-Detal. Przetwórstwo Ryb RYBY Sp.jawna - 2018-06-18 - Kościerzyna (pomorskie)
utrzymanie dobrych relacji z klientem, pozyskanie nowych klientów, koordynacja akcji marketingowych, obsługa komputera i urządzeń biurowych, oferta przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Sosnowiec (śląskie)
kierowanie i naprawa pojazdów mechanicznych do obiernia odpadów
kontakt przez PUP - 2018-11-05 - Zgierz (łódzkie)
jw
PTI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-26 - Janki (mazowieckie)
organizacja transportu z krajów Europy Wschodniej na tereny Unii Europejskiej i Polski, cały zakres plus konsultacje.
KATARZYNA ONYSZKIEWICZ - 2016-12-16 - Morzyczyn (zachodniopomorskie)
Konsultant w salonie sprzedaży sieci PlayPraca w godzinach od 8:00-16:00 lub 9:00-17:00 lub 10:00-18:00 (w zależnosci od godziny rozpoczęcia pracy)
F.H.U."PLAYMAX" MARIUSZ TYLUTKI - 2016-05-13 - Kolbuszowa (podkarpackie)
- organizacja przeglądów, konserwacji i remontów maszyn,- analiza stanu technicznego urządzeń, maszyn, instalacji i budynków,- zapewnienie części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do maszyn,- sporządzanie sprawozdań, statystyk i analiz w zakresie utrzymania ruchu,-prowadzanie dokumentacji dotyczącej zleceń, obrotu materiałowego, kooperacji czynnej i biernej,- prowadzenie archiwum dokumentacji technicznej wszystkich obiektów zakładuOferujemy:- pracę w Spółce o ugruntowanej pozycji na rynku- atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę (podstawa + premia miesięczna + premia kwartalna + dodatek za brak absencji chorobowej)- pakiet benefitów w postaci m.in. dofinansowanej karty multisport, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie- możliwość udziału w płatnym programie pomysłów pracowniczych- możliwość trenowanie z zakładową drużyną piłki nożnej oraz udział w turniejach- dofinansowanie opłat startowych wybranych dyscyplin sportowychOsoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV na adres: rekrutacja.metrix (at) apator.com W temacie e-maila prosimy o podanie nazwiska i imienia oraz nazwy stanowiska na które kandydat aplikuje. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty. Administratorem danych jest APATOR METRIX S.A. z siedzibą w Tczewie 83-110. Grunwaldzka 14. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami art.22.1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeksu Pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych t.j. Dz.U.z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.)".
APATOR METRIX SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-03-05 - Tczew (pomorskie)
Obsługa urządzeń biurowych, obsługa programów medycznych i rejestracja.
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Kartuzy (pomorskie)
Realizacja polityki i strategii personalnej firmy: prowadzenie dokumentacji kadrowej, koordynacja i realizacja działań związanych z prowadzeniem spraw pracowniczych oraz gromadzenie i właściwe przechowywanie informacji pracowników, obsługa procesów związanych z zatrudnieniem oraz rozwiązaniem umów, wsparcie w zakresie organizacji szkoleń, udział w utrzymywaniu kontaktów zewnętrznych z firmami doradztwa personalnego (audyt personalny), sporządzanie raportów dotyczących spraw pracowniczych dla kierownictwa firmy, a także realizuje dodatkowe zadania z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, aktualizację danych personalnych, selekcja i rekrutacja nowych pracowników. Instruktaż stanowiskowy pracowników zatrudnionych w tym kierowców samochodów ciężarowych. Prowadzenie rozmów rekrutacyjnych w języku angielskim, rosyjskim i ukraińskim.
TSL Sp. z o.o. - 2017-09-06 - Lublin (lubelskie)
1. Ustawianie oraz realizacja zleceń produkcyjnych na maszynach kopertujących typu KERN 3000, KERN 3500, Pitney Bowes.2. Rejestracja systemowa wykonywanych czynności.3. Organizacja pracy pomocników operatora maszyn.
kontakt przez PUP - 2019-05-31 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
kontakt z klientami, sprzedaż maszyn do produkcji lodów, zawieranie umów, doradztwo
HARD-ICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-01-18 - Białystok (podlaskie)
Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie mile widzianeZakres obowiązków: zgodne ze stanowiskiem
P.U.H. SOLO Sp. z o.o. Leszek Nieradka - 2019-02-12 - Kobylin (wielkopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-05-22 - Łowyń (wielkopolskie)
zgodnie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Głogów (dolnośląskie)
Wykonywanie czynności w oparciu o ustawę o rachunkowości, zakładowy plan kont i wewnętrzne regulacje PRS czynności związanych z prowadzeniem księgowości, a w szczególności: dekretowanie, księgowanie i kompletowanie dowodów księgowych,księgowanie rozrachunków; naliczanie amortyzacji, wycena aktywów i pasywów na dzień bilansowy. Naliczanie zobowiązań podatkowych z tytułu podatku dochodowego od osób prawnych, wpłaty z zysku, VAT. Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości GUS. Sprawozdawczość wewnętrzna - sporządzanie informacji ekonomicznych dla kierownictwa. Obsługa administracyjna: przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji pionu, obsługa korespondencji, sporządzanie wniosków o archiwizację dokumentów księgowych. Przestrzeganie przepisów i zasad BHP i ppoż
Polski Rejestr Statków S.A. - 2019-06-27 - Gdańsk (pomorskie)
Wykształcenie: wyższe techniczne; min. 10 lat pracy w Japońskim przedsiębiorstwie produkcyjnym; znajomość języka japońskiego na poziomie native speaker; znajomość procesu produkcji ceramicznych komponentów do motoryzacji; wdrażanie produkcji filtrów ceramicznych na unowocześnionych liniach, opracowywanie instrukcji i szkolenie pracowników; gromadzenie i analizowanie danych; sporządzanie raportów w j. Japońskim; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Gliwice (śląskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: obsługiwała program komputerowy Wydziału Technicznego w zakresie: generowania i sporządzania sprawozdań okresowych. Przygotowywała i kompletowała dokumenty niezbędne do rozliczania robót, prowadziła rejestr faktur wpływających do działu, przeprowadzała kontrole wstępną faktur pod względem merytorycznym,sporządzała sprawozdania finansowo-rzeczowe w zakresie remontów i inwestycji, prowadziła bieżącą kontrolę wydawanych środków finansowych pod względem zgodności z zawartą umową, weryfikowała faktury przedkładane przez wykonawców zadań inwestycyjnych oraz prac remontowych związanych z istniejącymi obiektami, przygotowywała dokumenty związane z rozliczeniem inwestycji, współdziałała w sporządzaniu projektów rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontowych związanych z istniejącymi obiektami na podstawie wniosków jednostek organizacyjnych, współdziałała w przygotowywaniu harmonogramów i dokumentów koniecznych do rozpoczęcia realizacji inwestycji, remontów związanych z istniejącymi obiektami, archiwizowała dokumenty ww zakresie obsługiwała kontrole wewnętrzne i zewnętrzne w zakresie zleconym przez przełożonego,bieżąca współpraca z inspektorami nadzoru inwestorskiego.- Wynagrodzenie: od 2800 do 3360 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od lutego 2018r.- Praca w godz.: 7:30-15:30 - wg harmonogramu. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, inne umożliwiające wykonywanie zadań. Wymagane doświadczenie zawodowe przy średnim wykształceniu 4 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych, a przy wyższym - 2 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych (umowa o pracę , umowy cywilno-prawne). Wymagana znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Wymagana znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-01-26 - Katowice (śląskie)