SPECJALISTA DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY Kielce oferta pracy ŚWIĘTOKRZYSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP W KIELCACH
Stanowisko: SPECJALISTA DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY
Wynagrodzenie: od 800 PLN
Zakres obowiązków: w/g stanowiska
Data publikacji: 2019-10-01
Lokalizacja: Kielce (świętokrzyskie)
Pracodawca: ŚWIĘTOKRZYSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP W KIELCACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrzosowa 44, 25-211 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: w/g stanowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.25
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 10
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatek stażowy1/4 etatu
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kielce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kielce
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kielce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: Bezpieczeństwo i higiena pracy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość przepisów bhp, ppoż i prawa pracy, 3 -letni staż pracy.Zakres obowiązków: realizacja zadań w zakresie BHP PPoż, przeprowadzanie instruktaży, szkoleń wstępnych, prowadzenie dokumentacji związanej z wypadkami, monitoring zagrożeń, opracowywanie kart ryzyka zawodowego.Wymagane dokumenty : CV, list motywacyjny, ważne: prosimy o dopisanie klauzuli: wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i innych danych zawartych w moich dokumentach aplikacyjnych na potrzeby procesu rekrutacyjnego prowadzonego przez ŚWK OHP w Kielcach- z dopiskiem ( obecna i przyszła rekrutacja) lub (tylko obecna rekrutacja) na e-mail: swietokrzyska (at) ohp.pl do 15.10.2019r
Nazwa pracodawcy:
ŚWIĘTOKRZYSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP W KIELCACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Adres pracodawcy:
Wrzosowa 44, 25-211 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny - Kontakt telefoniczny 41/2001750e-mail: swietokrzyska (at) ohp.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: m. Kielce
Gmina pracodawcy: Kielce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kielce
Ulica pracodawcy: Wrzosowa
Numer budynku pracodawcy: 44
Profil działalności pracodawcy:
Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane.
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Data dodania oferty pracy: 01.10.2019
Oferta pracy ważna do: 15.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 01.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 01.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6013ecfec4fc6deab48261b941d4372c
Podobne oferty pracy
kierowanie działem technicznym, utrzymanie ciągłości ruchu urządzeń produkcyjnych, CV na adres: kadry (at) maluta.pl
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska MALUTA - 2017-03-20 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
j.w
MONSTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-23 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie ewidencji kosztów Spólki/faktury zakupu,leasingowe,import usług/
GROCLIN S.A. GRODZISK WLKP. - 2018-04-11 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
Zamiatanie, sprzątanie, utrzymywanie czystości oraz drobne prace wokół budynku.
Agro-Service Piotr Kulak - 2018-05-14 - Katowice (śląskie)
wymiana kół w samochodach, wyważanie, montaz kół, demontaz, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Oleśnica (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-11-25 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników
FHU EDMAR Mariusz Grzywnowicz - 2017-11-10 - Strzeżów Drugi (małopolskie)
Koordynacja i realizacja prac logistycznych zgodnie z obowiązującymi systemami jakościowymi. Optymalizacja i realizacja procesu pakowania produktu. Monitoring i usprawnienie przepływu towarów/produktów/surowców. Opracowanie i nadzór nad dokumentacją logistyczną i magazynową.
kontakt przez PUP - 2019-06-07 - Łomża (podlaskie)
Zamawianie i sprzedaż towarów z branży metalowo-narzędziowej.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "AGRO-TERS" EDWARD SOLAK I STANISŁAW SOLAK SPÓŁKA JAWNA - 2017-12-28 - Chełm (lubelskie)
obsłga klientów, obsługa komputera (e-mail, dokumentacja), odbywanie spotkań biznesowych, rozmowa handlowa, przygotowywanie dokumntacji (protokoły odbiorcze, zniszczenie)
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Tarnów (małopolskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2015-09-23 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
- analizę rynku oraz monitoring działań konkurencji- działania zmierzające do pozyskiwania nowych klientów- realizację zamówień ze strony klientów- dostawę towaru- prowadzenie bazy danych klientów- nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych,komunikacji w języku angielskim
kontakt przez PUP - 2019-06-11 - Łódź (łódzkie)
Wpieranie architekta/projektanta w kontaktach z zewnątrznymi podmiotami/firmami. Wprowadzanie danych do systaemu, udział w pozyskiwaniu ofert, materiałów, praca w programie Autocad. Oferta dostępna w sali D.Kontakt z pracodawcą - e-mail: dobosz.yoojin (at) gmail.com, tel.: 501 720 677.
YOO-JIN IMS POLAND SP. Z O.O. - 2019-11-13 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Zabrze (śląskie)
- Kontakt z klientem zagranicznym, obsługa biura. - Wynagrodzenie: od 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe. Bardzo dobra znajomość j. bułgarskiego. Kontakt telefoniczny (881-492-223) w godzinach: 8:00-16:00 lub e-mail: kadry (at) globalpp.pl
GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-27 - Katowice (śląskie)
zapoznanie się z ofertą Spółki Domno i konkurencji, opracowywanie ofert handlowych, pozyskiwanie i obsługa klientów, inne zadania związane ze sprzedażą, marketingiem i logistykąos. kontaktowa, chęci do pracy, mile widziana znajomość języków
DOMINO INTERNATIONAL S.A. - 2016-10-28 - Sroczyn (wielkopolskie)
prace blacharskie przy samochodach osobowych i dostawczych
Mechanika Pojazdowa Zdzisław Żurek - 2017-02-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
realizacja celów sprzedażowych i budżetowych, efektywne zarządzanie grupą klientów, współpraca z dostawcami i odbiorcami, aktywne poszukiwanie odbiorców, doradztwo techniczne, przygotowywanie ofert handlowych i fakturowanie
HAFNER POMAGIER-TRZEBUCHOWSCY SP.J. - 2018-03-13 - Poznań (wielkopolskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1.Pozyskiwanie funduszy i dotacji na rzecz rozwoju Uczelni, a w tym:stałe monitorowanie i gromadzenie informacji na temat możliwości pozyskiwania środków unijnych i dotacji istotnych dla rozwoju Uczelni i jej jednostek organizacyjnych, występowanie do władz Uczelni z inicjatywami pozyskiwania środków unijnych i dotacji, upowszechnianie informacji jednostkom organizacyjnym Uczelni na temat możliwości pozyskiwania środków unijnych i dotacji, przekazywanie informacji o programach i programach partnerskich w formie pisemnej lub mailowej odpowiedniej jednostce organizacyjnej Uczelni, w zakresie działania której mieści się dane przedsięwzięcie, doradztwo na rzecz jednostek organizacyjnych Uczelni w zakresie możliwości pozyskiwania środków unijnych i dotacji, przygotowywanie we współpracy z jednostkami organizacyjnymi Uczelni i składanie wniosków o dofinansowanie, przygotowanie projektów na rzecz rozwoju Uczelni wynikających z przyjętej strategii, prowadzenie ewidencji wysyłanych wniosków o dofinansowanie w ramach programów unijnych i dotacji, prowadzenie bazy danych o realizowanych projektach unijnych oraz w ramach otrzymanych dotacji, gromadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z aplikowaniem o dofinansowanie projektów finansowanych ze środków unijnych i dotacji,przygotowywanie sprawozdań i raportów okresowych i końcowych z działalności jednostki,zawieranie partnerstw i współpraca z organami państwowymi i samorządowymi oraz instytucjami europejskimi na rzecz realizacji projektów,prowadzenie korespondencji w językach obcych.2. Prowadzenie projektów realizowanych przez Uczelnię w związku z uzyskaniem funduszy europejskich i dotacji, w tym m.in.: koordynacja i zarządzanie projektami, organizacja zadań w projektach, opracowywanie procedur, instrukcji, regulaminów dotyczących realizacji projektów, rekrutacja uczestników do projektu, kontaktowanie się z instytucjami pośredniczącymi/zarządzającymi, przygotowywanie dokumentacji finansowej do kontroli projektów przez instytucje pośredniczące/zarządzające, współpraca z właściwymi jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie realizacji projektów, czuwanie nad terminowością wykonywania zadań w projektach oraz zgodnością z budżetem zaplanowanych zadań, przygotowywanie umów, zakresów obowiązków, dokumentacji projektowej, raportów, promocja projektów, prowadzenie ewidencji działań, sprawozdawczość okresowa, monitoring wskaźników, harmonogramu i budżetu, bieżąca aktualizacja wniosków o dofinansowanie, przygotowywanie wniosków o płatność, archiwizacja dokumentacji projektów, reagowanie w okolicznościach wymagających zmiany harmonogramu realizacji projektów
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2019-01-04 - Płock (mazowieckie)
Poszukiwanie nowych pracowników, prowadzenie dokumentacji biurowej, kierowanie na badania związane z podjęciem pracy, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych z pracownikami z zagranicy.
Bozpol Sp. z o.o. - 2019-12-02 - Gdańsk (pomorskie)
Kontakt z klientem:przedłużanie trwających umów, informacja na temat produktu.
INTEGRA GROUP SP. ZO.O. - 2017-11-02 - Sochaczew (mazowieckie)
obsługa klientów, wyceny
ORBIT ONE SP Z O.O. PRABUTY - 2016-10-13 - Prabuty (pomorskie)
Specjalista ds. przygotowania produkcji
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
dbanie o relacje z klientami z Indii, wspomaganie pracy przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach indyjskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Specjalista ds, technicnzych, prace manualne związane zelektryką/elektroniką, montaż urządzeń elektronicznych, konfiguracja.
"EKO-MOTO " Sp. z o.o. - 2016-10-14 - Częstochowa (śląskie)
Praca nad projektem otwarcia sieci pizzeri na rynku rosyjskim.
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Kraków (małopolskie)
Profesjonalna obsługa klientów, wystawianie dokumentów sprzedażowych, koordynowanie terminów i prawidłowowści dostaw, monitorowanie stanów magazynowych, współpraca z działami firmy, dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Gralewo-Stacja (warmińsko-mazurskie)
j.w.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-11-22 - Warszawa (mazowieckie)